Moet je in Zwolle gaan lopen, krijg je nog een tweede en een derde kansquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe moest ik weten dat er een camera was.
Eén van de zeldzame keren! Zwabberonwaardige foto's.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eén van de zeldzame keren! Zwabberonwaardige foto's.![]()
Ja, hoor. Prima. Was één van mijn eerste loopjes, geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ga die Singelloop in Utrecht doen in Oktober. Is die 10km wat ?
Heb er zin in!!quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoor. Prima. Was één van mijn eerste loopjes, geloof ik.
Mijn aller eerste loopje in 2012 was ook een 10km herinner ik me. Dat was in Spaarnwoude. Deze Singelloop in Utrecht gaat ook weer mn eerste worden sinds een aantal jaren!quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:17 schreef Elpis het volgende:
Een eerste loopje van 10 km? Ik ben dan nog voorzichtig begonnen met 5 km blijkbaar.
Ik denk wel dat de volgende een 7,5km run gaat worden. Ik gok dat ik dan de meer wandelaars er dan uitfilter. De eerste 2 km was alleen maar traag verkeer ontwijken. Nou vermoed ik dat de Ladierun ook wat leve-de-lol-lopers trekt dus dat kan ook schelen.
Ik denk erover de Rotterdam night run in oktober te gaan doen. Ziet er cool uit met allemaal lichtjes.
Mijn eerste was een 10km. Ik liep HM's, marathons. Maar ik loop nu ook heel vaak 5. Gewoon omdat ik dat heel leuk vindquote:Op donderdag 20 juni 2019 06:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn eerste was ook 5km. En die loop ik nu nog steeds heel veel. Gewoon omdat ik het leuk vind
Mijn eerste was een 7km. In Heemskerk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn eerste ook de 10km ja! In Madrid!
Ja, ik ook, maar ben nog nooit zo slecht voorbereid naar de Marquetteloop gegaanquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Mijn eerste was een 7km. In Heemskerk.
Komend weekend 3 rondjes van 7!
Horloge is vrijwel altijd nauwkeuriger. Ik sta er altijd verstelt van dat mijn zelfde rondjes vaak op de meter even lang zijn elke keer als ik ze loop.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:14 schreef GwaiLow het volgende:
Heel irritant dit. Ik loop al een tijdje precies hetzelfde rondje. Via runkeeper op mn vorige telefoon was dit altijd 7.28km ongeveer. En nu heb ik een nieuwe telefoon (zelfde model maar paar versies nieuwer), en nu was exact hetzelfde rondje ineens 7.15km. Niet dat het enorm veel scheelt, maar het is wel vervelend want ik wil gewoon graag weten wat er nou klopt. Nu had ik een snelle tijd gelopen en was het ineens "slechts" mijn 6e snelste tijd omdat de afstand volgens dit ding korter is 😂
Goeie, misschien moet ik dat eens kopen ! Welke heb jij? Moet eens uitzoeken wat nou goede hardloop horloges zijn. En uiteraard niet al te duurquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Horloge is vrijwel altijd nauwkeuriger. Ik sta er altijd verstelt van dat mijn zelfde rondjes vaak op de meter even lang zijn elke keer als ik ze loop.
Ik heb een Garmin Forerunner 235, bevalt erg goed. Maar als je niet al teveel eisen stelt voldoet de Forerunner 35 ook al denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Goeie, misschien moet ik dat eens kopen ! Welke heb jij? Moet eens uitzoeken wat nou goede hardloop horloges zijn. En uiteraard niet al te duur
Ik dacht dat dat niet zo veel meer uitmaakt met de GPS op de telefoons van tegenwoordig.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Horloge is vrijwel altijd nauwkeuriger. Ik sta er altijd verstelt van dat mijn zelfde rondjes vaak op de meter even lang zijn elke keer als ik ze loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |