Zandenplasloop in Nunspeet in november.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn loopkalender maar eens uitgebreid met wat kortere afstanden. Niet dat ik nu wel een hoofddoel heb of iets dergelijks, maar lijkt me eens leuk om voor PR's te gaan op afstanden 5-16km i.p.v. altijd die (halve) marathons. Zin om gewoon eens "hard" te lopen![]()
Dus ziet mijn kalender er voorlopig zo uit:
28 jun Zwartewaterlandloop 12,2km
6 jul Vechtdaltrail 20km (had ik al staan)
3 aug Kolkloop Blokzijl 5,4km
14 aug 4Mijl van Staphorst
7 sept PLINQ Loopfestijn Dalfsen 10km
Voor daarna zoek ik ook nog wat van dit soort wedstrijden in de buurt dus als iemand tips heeft, altijd welkom.
Net gedaan. Mijn god wat een ellende.quote:Op maandag 17 juni 2019 15:58 schreef pijll het volgende:
[..]
De foto's staan al online, dus je kan 'm zelf bekijken.
De volgende keer wel in de camera kijken en lachen.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net gedaan. Mijn god wat een ellende.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 juni 2019 19:37 schreef indepoeier het volgende:
Toen ik de finish over kwam en daarna een uithijgende Z.H. Pieter Christiaan van Oranje passeerde zag ik dat ik ondanks de drukte een nieuw PR kan bijschrijven (1:31:23).
Je was echt een heerquote:Op maandag 17 juni 2019 14:29 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, alleen dan iets eerder op de avond. Maar ik was kletsnat door de combinatie van zweten en water dat ik onderweg over me heen gegooid heb. Ik heb dus ook altijd een handdoek en een droog shirt mee voor na afloop. En mijn jasje nog even uitgeleend aan een niet nader te noemen jongedame, toen we terug liepen naar de parkeerplaats.
Ik vond de Reestrun in Meppel (in oktober) erg leuk. Maar dan vooral de halvequote:Op maandag 17 juni 2019 20:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn loopkalender maar eens uitgebreid met wat kortere afstanden. Niet dat ik nu wel een hoofddoel heb of iets dergelijks, maar lijkt me eens leuk om voor PR's te gaan op afstanden 5-16km i.p.v. altijd die (halve) marathons. Zin om gewoon eens "hard" te lopen![]()
Dus ziet mijn kalender er voorlopig zo uit:
28 jun Zwartewaterlandloop 12,2km
6 jul Vechtdaltrail 20km (had ik al staan)
3 aug Kolkloop Blokzijl 5,4km
14 aug 4Mijl van Staphorst
7 sept PLINQ Loopfestijn Dalfsen 10km
Voor daarna zoek ik ook nog wat van dit soort wedstrijden in de buurt dus als iemand tips heeft, altijd welkom.
Hoe moest ik weten dat er een camera was.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende keer wel in de camera kijken en lachen.
Daarom altijd lachenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe moest ik weten dat er een camera was.
wyccie had dat duidelijk wél doorquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als dat geen...quote:Op maandag 17 juni 2019 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je was echt een heeren je jasje mocht ik lenen en je liep mee met me naar mijn auto
Moet je in Zwolle gaan lopen, krijg je nog een tweede en een derde kansquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén van de zeldzame keren! Zwabberonwaardige foto's.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2019 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eén van de zeldzame keren! Zwabberonwaardige foto's.![]()
Ja, hoor. Prima. Was één van mijn eerste loopjes, geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:21 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ga die Singelloop in Utrecht doen in Oktober. Is die 10km wat ?
Heb er zin in!!quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, hoor. Prima. Was één van mijn eerste loopjes, geloof ik.
Mijn aller eerste loopje in 2012 was ook een 10km herinner ik me. Dat was in Spaarnwoude. Deze Singelloop in Utrecht gaat ook weer mn eerste worden sinds een aantal jaren!quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:17 schreef Elpis het volgende:
Een eerste loopje van 10 km? Ik ben dan nog voorzichtig begonnen met 5 km blijkbaar.
Ik denk wel dat de volgende een 7,5km run gaat worden. Ik gok dat ik dan de meer wandelaars er dan uitfilter. De eerste 2 km was alleen maar traag verkeer ontwijken. Nou vermoed ik dat de Ladierun ook wat leve-de-lol-lopers trekt dus dat kan ook schelen.
Ik denk erover de Rotterdam night run in oktober te gaan doen. Ziet er cool uit met allemaal lichtjes.
Mijn eerste was een 10km. Ik liep HM's, marathons. Maar ik loop nu ook heel vaak 5. Gewoon omdat ik dat heel leuk vindquote:Op donderdag 20 juni 2019 06:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn eerste was ook 5km. En die loop ik nu nog steeds heel veel. Gewoon omdat ik het leuk vind
Mijn eerste was een 7km. In Heemskerk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn eerste ook de 10km ja! In Madrid!
Ja, ik ook, maar ben nog nooit zo slecht voorbereid naar de Marquetteloop gegaanquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Mijn eerste was een 7km. In Heemskerk.
Komend weekend 3 rondjes van 7!
Horloge is vrijwel altijd nauwkeuriger. Ik sta er altijd verstelt van dat mijn zelfde rondjes vaak op de meter even lang zijn elke keer als ik ze loop.quote:Op woensdag 19 juni 2019 22:14 schreef GwaiLow het volgende:
Heel irritant dit. Ik loop al een tijdje precies hetzelfde rondje. Via runkeeper op mn vorige telefoon was dit altijd 7.28km ongeveer. En nu heb ik een nieuwe telefoon (zelfde model maar paar versies nieuwer), en nu was exact hetzelfde rondje ineens 7.15km. Niet dat het enorm veel scheelt, maar het is wel vervelend want ik wil gewoon graag weten wat er nou klopt. Nu had ik een snelle tijd gelopen en was het ineens "slechts" mijn 6e snelste tijd omdat de afstand volgens dit ding korter is 😂
Goeie, misschien moet ik dat eens kopen ! Welke heb jij? Moet eens uitzoeken wat nou goede hardloop horloges zijn. En uiteraard niet al te duurquote:Op donderdag 20 juni 2019 11:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Horloge is vrijwel altijd nauwkeuriger. Ik sta er altijd verstelt van dat mijn zelfde rondjes vaak op de meter even lang zijn elke keer als ik ze loop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |