Wijsheid hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:54 schreef Californium het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
o Warme ananas
Kortsluiting geloof ik. t Hele interieur was weggesmolten.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortsluiting geloof ik. t Hele interieur was weggesmolten.
quote:
quote:
Je zal er maar in zitten als t gebeurt. De portieren waren ook vastgesmolten.quote:
Hoe weet jij nou of mijn puni daar van gaat stinkenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Van ananas krijgen jullie een stinkende puni.
Snap ik, maar heb er echt nog nooit eerder van gehoordquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zal er maar in zitten als t gebeurt. De portieren waren ook vastgesmolten.
Werkt dat niet net als zaad?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Je moet hem er ook niet in stoppen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst van twee vrouwen gehoord dat hun vagijnen gaan stinken van ananas.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of mijn puni daar van gaat stinken.
zeker niet met de stekelsquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet hem er ook niet in stoppen.
Van je vriendinnetje en haar bff?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatst van twee vrouwen gehoord dat hun vagijnen gaan stinken van ananas.
Zat je weer gesprekken af te luisteren op de sportschool?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet niet wat zij ermee doen maar dat lijkt me niet pluis!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik dm je wel ff een linkje zodat je het kunt zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet niet wat zij ermee doen maar dat lijkt me niet pluis!
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst meer dan twee asperges op en schrok van de lucht de volgende ochtendquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:14 schreef Californium het volgende:
Misschien is het net als de geur van je urine na aspergers. Sommige mensen hebben dat en sommigen niet....
Hoe ruik jij als je een Asperger hebt geconsumeerd?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:14 schreef Californium het volgende:
Misschien is het net als de geur van je urine na aspergers. Sommige mensen hebben dat en sommigen niet....
Dat heb je al na een halve asperge toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst meer dan twee asperges op en schrok van de lucht de volgende ochtend
maar die stinkt niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:14 schreef Californium het volgende:
Misschien is het net als de geur van je urine na asperges. Sommige mensen hebben dat en sommigen niet....
FUCKquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ruik jij als je een Asperger hebt geconsumeerd?
Je hebt bewust aan jezelf geroken na afloop? Kinkyquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
FUCK!
IK ben ervan overtuigd dat ik er zeker 1 heb gehad en was zeer plezant
Ik eet al sinds jong asperges (zonder rquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heb je al na een halve asperge toch?
Blijkbaar is het wel eens eerder gebeurd. Sta je dan, met je gesmolten auto van 150000 euroquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik, maar heb er echt nog nooit eerder van gehoord
Goede asperger nemen = goede geurquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt bewust aan jezelf geroken na afloop? Kinky
Iddquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wel eens eerder gebeurd. Sta je dan, met je gesmolten auto van 150000 euro.
Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog geen last gehad van stinkende urine na t eten van asperges.
Ga je dan ook nooit krijgen. Dat heb je of dat heb je niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik had het nog niet eerder gerokenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heb je al na een halve asperge toch?
Schijnt genetisch te zijn volgens mij jaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je dan ook nooit krijgen. Dat heb je of dat heb je niet.
en je eet die dingen wel vaker? Apart!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eerder geroken
ah ok, dan is het vorige keren misschien niet zo opgevallen of ben je het gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik eet zelden asperges, was de derde keer in m'n leven ofzo.
Ik dacht nu van WAT MANKEERT ME o wacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ah ok, dan is het vorige keren misschien niet zo opgevallen of ben je het gewoon vergeten.
*Boks.quote:
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je dan ook nooit krijgen. Dat heb je of dat heb je niet.
Net als rode pis na bietjes.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Schijnt genetisch te zijn volgens mij ja
Heb ik ook nog nooit gehad volgens mijquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat is toch niet genetisch? dat is toch altijd.
Ik ook 100% zeker niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
Is ook een genetische afwijkingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat is toch niet genetisch? dat is toch altijd.
Die ken ik ook niet.quote:
Je hebt gelijk, heb even gegoogled.quote:
Of gekleurde stukjes na het eten van goedkope M&M's.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet.
Wel groene poep na een dag blauwe cocktails drinken, dacht even dat het goed mis was
Partypooperquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gekleurde stukjes na het eten van goedkope M&M's.
beter kauwenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gekleurde stukjes na het eten van goedkope M&M's.
But whyquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Doet me denken aan van die pillen (ofzo?) die je kan kopen met glitters dat je de volgende dag glitterpoep hebt![]()
Vriendin had het daar eens over
Edit: https://www.girlscene.nl/artikel/16559-wow-deze-pillen-geven-je-glitterpoep
Hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denken dat CL M&M's kauwt ipv inhaleert
Godver, je kont afvegen met glitterresten snijdend in je anus.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Doet me denken aan van die pillen (ofzo?) die je kan kopen met glitters dat je de volgende dag glitterpoep hebt![]()
Edit: https://www.girlscene.nl/artikel/16559-wow-deze-pillen-geven-je-glitterpoep
ja blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denken dat CL M&M's kauwt ipv inhaleert
Kun je je dinnetjes vertellen dat je gouden keutels legtquote:
Gewoon deze shit drinken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Dat drink ik nooit meer. Een keer grandioos ziek van geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon deze shit drinken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Gouden stukjes in je kots in plaats van in je ontlasting. Zonde van het goud.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:37 schreef Samzz het volgende:
Dat drink ik nooit meer. Een keer grandioos ziek van geweest.
Nooit meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon deze shit drinken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
En dit dan. Kan je als Twilight vampier over straat.
Dit is tenminste nog zichtbaar, je poep kijk je alleen zelf even naar en spoel je dan door. Hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ontvang jij die snaps nooit van mijn ochtenden dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is tenminste nog zichtbaar, je poep kijk je alleen zelf even naar en spoel je dan door. Hoop ik tenminste.
Of even lekker filteren en op Facebook flikkeren. Zoek en gij zult vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is tenminste nog zichtbaar, je poep kijk je alleen zelf even naar en spoel je dan door. Hoop ik tenminste.
'rate my poo' heeft niet voor niks bestaansrecht.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
Nee, waar schrijf ik me in?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ontvang jij die snaps nooit van mijn ochtenden dan?
Ja daar is ie wel goed voor!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'rate my poo' heeft niet voor niks bestaansrecht.
Neuhquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
Is het gek om na 4 maanden alweer intern verder te solliciteren
Is er een mooie vacature vacant?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is er een mooie vacature vacant?
Kan iemand hier inschatten wat dit zou kunnen zijn?
Niet per se. Ligt er beetje aan wat je nu wil gaan doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
ik ben gewoon aan het zingen hoor..quote:
Herkenbaar, bij ons verschilt het per verdieping.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
De toiletten op nieuwe kantoor zijn nogal irritant. Als je de deur op slot draait staat een deel van de draaiknoppen horizontaal en een deel verticaal. Raak in paniek of ik de deur wel op slot heb gedaan zodra iemand die toiletten op komt lopen.
dat klinkt meteen weer zo negatiefquote:
Godsamme wat voor incompetent volk doet zoiets?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
De toiletten op nieuwe kantoor zijn nogal irritant. Als je de deur op slot draait staat een deel van de draaiknoppen horizontaal en een deel verticaal. Raak in paniek of ik de deur wel op slot heb gedaan zodra iemand die toiletten op komt lopen.
Da's toch niet nieuw?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
leuk, huisdierenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:40 schreef Samzz het volgende:
Jezus, Boor komt naar binnen rennen met het plan even lekker op mijn schone vloer te gaan kotsen. Daar heb ik een stokje voor gestoken.
Op bepaalde kantoren hebben ze soort van melkglas. Dan zie je ze gewoon door de deur zittenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij ons verschilt het per verdieping.
Snap het ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godsamme wat voor incompetent volk doet zoiets?
En toen kotste ie precies op het stokje?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:40 schreef Samzz het volgende:
Jezus, Boor komt naar binnen rennen met het plan even lekker op mijn schone vloer te gaan kotsen. Daar heb ik een stokje voor gestoken.
Oh god wat een hel.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op bepaalde kantoren hebben ze soort van melkglas. Dan zie je ze gewoon door de deur zitten
[..]
Snap het ook niet
Yes! In de tuinquote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen kotste ie precies op het stokje?
Hier geen last van. Wat ik alleen niet snap os dat volk dat, ondanks dat aan de buitenlant zeer duidelijk te zien is dat de deur op slot zit,flink aan die deur gaat lopen sjorren. Iedere keer weer een hartverzakkingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Herkenbaar, bij ons verschilt het per verdieping.
ik zou ontslag nemenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op bepaalde kantoren hebben ze soort van melkglas. Dan zie je ze gewoon door de deur zitten
Afschietenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier geen last van. Wat ik alleen niet snap os dat volk dat, ondanks dat aan de buitenlant zeer duidelijk te zien is dat de deur op slot zit,flink aan die deur gaat lopen sjorren. Iedere keer weer een hartverzakking
te dom op te poepen. en dan moeten ze nog nodig ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier geen last van. Wat ik alleen niet snap os dat volk dat, ondanks dat aan de buitenlant zeer duidelijk te zien is dat de deur op slot zit,flink aan die deur gaat lopen sjorren. Iedere keer weer een hartverzakking
En dat je ze vervolgens hoort vloeken "gvd weer alles bezet". JA DAT ZIE JE TOCH LUL!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
te dom op te poepen. en dan moeten ze nog nodig ook.
die dingen zijn ook gewoon kut, doe rood of groen!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:06 schreef CherryLips het volgende:
Had ik laatst in een restaurant, streepje op het ene slot was horizontaal en op het andere slot verticaal. Dus ik aan die deur met horizontaal streepje huehue sjorren, was die bezetDuurde even voor ik besefte dat hij op slot was en niet gewoon klemde.
Achteraf even excuses aangeboden aan mevrouwWas geen probleem was zij had daarvoor precies hetzelfde gedaan
Precies. Meestal probeer ik even te slapen daar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Leuk zulke mensenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:18 schreef DrMarten het volgende:
Collega komt vanochtend binnen. Vragen we hoe het bij hem thuis is. Vertelt ie dat zijn vrouw vanacht naar het ziekenhuis is gegaan met weeën.
Wij dus met verbaasd gezicht vragen waarom ie uberhaupt op kantoor is. Zit ie vervolgens iedere keer met zijn vrouw te appen waar alles steeds sneller ging en nog steeds bleef ie zitten.
Uiteindelijk na veel gedram van ons dat ie naar zijn vrouw moest gaan is ie om half 12 richting huis gegaan. Rond 13.00 is ie weer vader geworden.
Die was echt net op tijd terug
Die heeft er zin in.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:18 schreef DrMarten het volgende:
Collega komt vanochtend binnen. Vragen we hoe het bij hem thuis is. Vertelt ie dat zijn vrouw vanacht naar het ziekenhuis is gegaan met weeën.
Wij dus met verbaasd gezicht vragen waarom ie uberhaupt op kantoor is. Zit ie vervolgens iedere keer met zijn vrouw te appen waar alles steeds sneller ging en nog steeds bleef ie zitten.
Uiteindelijk na veel gedram van ons dat ie naar zijn vrouw moest gaan is ie om half 12 richting huis gegaan. Rond 13.00 is ie weer vader geworden.
Wat een eiquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:18 schreef DrMarten het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:18 schreef DrMarten het volgende:
Gewoon ervaring, precies op tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:23 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij had ie het idee dat het nog wel een paar dagen ging duren
dan nog! je gaat toch niet doodleuk aan het werk als je vrouw in het ziekenhuis ligt met weeën?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:23 schreef DrMarten het volgende:
vrouwtje weer blij kan ze weer lekker moederen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:27 schreef Californium het volgende:
ACH, na zoveel kinderen heb je het wel gezien en is het ook allemaal een glijbaan geworden enzo
Nee?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dan nog! je gaat toch niet doodleuk aan het werk als je vrouw in het ziekenhuis ligt met weeën?
Als een fiets in de Coentunnelquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:27 schreef Californium het volgende:
ACH, na zoveel kinderen heb je het wel gezien en is het ook allemaal een glijbaan geworden enzo
Helaas is het dan een beetje te laat, maar je weet meteen dat die man geen blijvertje isquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee?
Denk dat die er stiekem nog wel veel zijn.
"Succes schat! Maar duty calls."
Mensen kijken gewoon niet en grijpen meteen naar de klink.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach, als Chantal geniet van de parfummetjes en kadootjes en d'r nieuwe boodschappenwagen die hij voor haar verdiend, zal ze niet zo klagen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Helaas is het dan een beetje te laat, maar je weet meteen dat die man geen blijvertje is
En dan de halve afdeling in de stank zettenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen kijken gewoon niet en grijpen meteen naar de klink.
Laat dan ook de deur open als je weggaat, zodat je zeker weet dat ie leeg is!
Ja maar liever op je werk zijn dan bij je bevallende vrouw is wel heel erg.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:23 schreef DrMarten het volgende:
ja soort zoekt soort denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, als Chantal geniet van de parfummetjes en kadootjes en d'r nieuwe boodschappenwagen die hij voor haar verdiend, zal ze niet zo klagen.
Heeft ze al een push-present gehad?
Snap het wel, als je die uitgescheurde met poep besmeurde bever ziet wil je nooit meer seks.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar liever op je werk zijn dan bij je bevallende vrouw is wel heel erg.
je krijgt toch gewoon vrij voor zulks lijkt me?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
je zal wel moeten, ze wil vast nog een tweede.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snap het wel, als je die uitgescheurde met poep besmeurde bever ziet wil je nooit meer seks.
Nee joh, dat is toch een wonder der natuur?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snap het wel, als je die uitgescheurde met poep besmeurde bever ziet wil je nooit meer seks.
De arme man.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je zal wel moeten, ze wil vast nog een tweede.
Vind je?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, maar als je een super belangrijk persoon bent is dat niet zo simpel. Het hele bedrijf valt om als je dan een paar dagen met vaderschapsverlof bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je krijgt toch gewoon vrij voor zulks lijkt me?
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja helemaal vergeten. Daar heb je als vrouw geen last van. Lekker paar maanden vrijquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja hoor, maar als je een super belangrijk persoon bent is dat niet zo simpel. Het hele bedrijf valt om als je dan een paar dagen met vaderschapsverlof bent.
Telt vaderschapsverlof niet vanaf NA de bevalling?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja hoor, maar als je een super belangrijk persoon bent is dat niet zo simpel. Het hele bedrijf valt om als je dan een paar dagen met vaderschapsverlof bent.
Niet kunnen delegerenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Ah, jouw wc deur komt echt OP de afdeling uit?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan de halve afdeling in de stank zetten
Alsof deze kerel daar ineens wel gebruik van gaat maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt vaderschapsverlof niet vanaf NA de bevalling?
calamiteitenverlof tijdens bevallingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Telt vaderschapsverlof niet vanaf NA de bevalling?
Dit is nr 2quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
je zal wel moeten, ze wil vast nog een tweede.
Zeker welquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Alsof deze kerel daar ineens wel gebruik van gaat maken.
Er zit nog een deur tussen, maar de helft laat die deur wijd open staanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, jouw wc deur komt echt OP de afdeling uit?
Op de allereerste locatie waar ik werkte was dat wel zo. Op de hal iig, waar ik met mijn werkplek zo ongeveer naast zat. Heb nooit iets geroken (iedereen deed de deur wel netjes dicht), maar wel veel gehoord.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, jouw wc deur komt echt OP de afdeling uit?
Ja, om met z'n matties naar parijs te gaan of zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Alsof deze kerel daar ineens wel gebruik van gaat maken.
Gewoon alle deuren wagenwijd open en lekker kakken terwijl je doorgaat met de cobnference call.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zit nog een deur tussen, maar de helft laat die deur wijd open staan
Tussendoor even zwaaien naar Annie van de receptiequote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon alle deuren wagenwijd open en lekker kakken terwijl je doorgaat met de cobnference call.
Hopsa.
Annie kan ook wel even koffie brengen dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tussendoor even zwaaien naar Annie van de receptie
En een tijdschriftje als ze toch bezig isquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Annie kan ook wel even koffie brengen dan.
Die processen duren ook gewoon te langquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Godverdommeheb je een heel proces om vendors goed te keuren door meerdere personen, komt er zo'n harrie "Ja, dat duurt te lang ik wil graag rechten om aan te maken en goed te keuren"
![]()
Moet hij bij z'n eigen collega gaan zeiken dat die even op het approve knopje moet drukken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die processen duren ook gewoon te lang
Fuck SOX!
Ik weet niet, het klinkt juist erg begrijpelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij worden hier echt helemaal tureluurs van die approvalloops sinds we bij eeen Amerikaans beursgenoteerd bedrijf zittenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet hij bij z'n eigen collega gaan zeiken dat die even op het approve knopje moet drukken.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het klinkt juist erg begrijpelijk.
Niet zo miepen en gewoon knopjes klikken voor je geld.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij worden hier echt helemaal tureluurs van die approvalloops sinds we bij eeen Amerikaans beursgenoteerd bedrijf zitten
Knopjes likken👅👅quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet zo miepen en gewoon knopjes klikken voor je geld.
Je was toch ook wel met je date he?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Lol, kwam squatmeisje tegen in de boulderhal met d’r date
jelly?quote:
Sinds MCH hier met de scepter zwaait is het het aantal relschoppers drastisch afgenomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier de laatste tijd zeg.
Niet alleen hier. Zit laatste dagen soms echt kwartier tussen nieuwe posts in Myat.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds MCH hier met de scepter zwaait is het het aantal relschoppers drastisch afgenomen.
Iedereen heeft een leven.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een rust hier de laatste tijd zeg.
Sowieso FBquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:36 schreef Faxie het volgende:
Godver, wil terug in een FB groep om nog even m'n zegje te doen nadat ik zie dat er alsnog een hoop reacties gekomen zijn, maar ziet er naar uit dat ik niet meer toegelaten wordt door de zelfbenoemde tolerante mensen
quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:30 schreef Californium het volgende:
Ik ben gewoon al blij dat ik mijn vrijdagavond kan besteden aan kloten met illustrator
![]()
Als je van mening bent dat mensen niet op hun geslacht beoordeeld zouden moeten worden, dan ben je blijkbaar een sexist.quote:
Vertel me meerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:36 schreef Faxie het volgende:
Godver, wil terug in een FB groep om nog even m'n zegje te doen nadat ik zie dat er alsnog een hoop reacties gekomen zijn, maar ziet er naar uit dat ik niet meer toegelaten wordt door de zelfbenoemde tolerante mensen
Ik ben jaloers. Waar kun je dat verkrijgen?quote:
Met leven bedoel ik een PS4quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben jaloers. Waar kun je dat verkrijgen?
Wait... what now?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat mensen niet op hun geslacht beoordeeld zouden moeten worden, dan ben je blijkbaar een sexist.
Denk dat het wel een beetje vergelijkbaar is met de gendergekte in de comicwereld.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me meer
[..]
Ik ben jaloers. Waar kun je dat verkrijgen?
Je neemt FB gekkies iets te serieus.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat mensen niet op hun geslacht beoordeeld zouden moeten worden, dan ben je blijkbaar een sexist.
Dit klinkt als de gemiddelde feminist, ja. Waarom was je lid van een fb groep voor feministen?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:39 schreef Faxie het volgende:
En uiteraard is al het onrecht mijn schuld, omdat ik het waagde om als man geboren te worden.
Ik heb ook een tijd mijn vrije tijd daaraan besteed, maar na een tijdje voelt het toch leeg.quote:
Deze wereldquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat dus.
BLM en de Gaypride werden er natuurlijk ook even bijgehaald.
Ik schrok eigenlijk een beetje van het aantal mensen dat erop reageerde.quote:
Ah ja. Uiteraard.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat het wel een beetje vergelijkbaar is met de gendergekte in de comicwereld.
Er is zo'n groep die opgericht is nav een festival, zitten zo'n 1400 mensen in. Elke keer na het festival komt er een poll voor bands die we de volgende keer willen zien.
Nu is er zo'n feminist daar (want die begon al vaker over dat soort zaken) die het nodig vond om een aparte poll te starten voor bands met vrouwen, die overigens voor 95% ook al in de andere poll stonden.
Dus ik zeg dat ze er geen genderding van moet maken, en dat die andere lijst al alles omvat. Nou toen had ik het gedaan hoor
Dit was een groep voor de liefhebbers van dat festival. Gaat zeg maar om de muziek, en niet om wat er tussen de benen zit, of wat je kleurtje is. Maar dat was dus volgens sommigen niet voldoende.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als de gemiddelde feminist, ja. Waarom was je lid van een fb groep voor feministen?
[..]
Ik heb ook een tijd mijn vrije tijd daaraan besteed, maar na een tijdje voelt het toch leeg.
Nu ik wat vriendjes heb op ps4 voelt het al wel iets leuker. Maar ik doe nu mijn best om meer sociale dingen te doen met mensen. Voelt minder eenzaam. Probeer iedere week met iemand te spreken.
Ja ik vind het toch wel een beetje kut, want weet niet of ik nog wel zin heb om tussen dat volk op het festival te staan. Sowieso de laatste jaren hoor je steeds vaker sommige bands dingen roepen over bv een Trump of rechtse mensen... krijg een beetje het gevoel dat het festival gekaapt wordt door social justice warriors.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze wereld
Tijd om maar niet meer te leven man
Ik waagde het ook te zeggen dat een band geboekt moet worden vanwege de muzikale kwaliteiten en niet vanwege de mensen die erin spelen. Daarmee bedoelde ik uiteraard te zeggen dat vrouwen minder muzikale kwaliteiten hebben. En de reden dat ik dat zei was omdat ik een man was.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah ja. Uiteraard.
Heeft het nazi-tuig iets nieuws gevonden om tot op de grond toe te vernietigen?
Al gereageerd met de vraag of ze misschien ongesteld is?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat het wel een beetje vergelijkbaar is met de gendergekte in de comicwereld.
Er is zo'n groep die opgericht is nav een festival, zitten zo'n 1400 mensen in. Elke keer na het festival komt er een poll voor bands die we de volgende keer willen zien.
Nu is er zo'n feminist daar (want die begon al vaker over dat soort zaken) die het nodig vond om een aparte poll te starten voor bands met vrouwen, die overigens voor 95% ook al in de andere poll stonden.
Dus ik zeg dat ze er geen genderding van moet maken, en dat die andere lijst al alles omvat. Nou toen had ik het gedaan hoor
Zoveel als vroeger game ik niet meer. Alleen als ik een vrije dag heb en dan ook niet hardcore uren achter elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd mijn vrije tijd daaraan besteed, maar na een tijdje voelt het toch leeg.
Nu ik wat vriendjes heb op ps4 voelt het al wel iets leuker. Maar ik doe nu mijn best om meer sociale dingen te doen met mensen. Voelt minder eenzaam. Probeer iedere week met iemand te spreken.
of dat ze eens een stevige beurt moet krijgen?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al gereageerd met de vraag of ze misschien ongesteld is?![]()
Nee, want dat zou voor hun een bevestiging zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al gereageerd met de vraag of ze misschien ongesteld is?![]()
Daaaaaaar! Moeeeeet! Uuuuuuuhn.... PIEMUL IN! Daar moet uhn piemul innnn!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of dat ze eens een stevige beurt moet krijgen?
Nee, want dan onderwerp je je alsnog aan de patriarchy.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:55 schreef Elvi het volgende:
Of biologisch afbreekbare dildo van bamboe, weet ik veel
100% vegan, niet getest op dieren.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:55 schreef Elvi het volgende:
Of biologisch afbreekbare dildo van bamboe, weet ik veel
Nou ik dacht dat het vooral een internetgekkie ding was, maar dat valt volgens mij vies tegen...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst had vriendin het over één van haar vriendinnen en het kwam er op neer dat die vriendin zichzelf geen feminist meer vond omdat ze keuzes in haar leven maakte waarbij ze rekening hield met haar vriend.
In lange tijd niet zo hard gelachen om zoveel domheid.
Sommige mensenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst had vriendin het over één van haar vriendinnen en het kwam er op neer dat die vriendin zichzelf geen feminist meer vond omdat ze keuzes in haar leven maakte waarbij ze rekening hield met haar vriend.
Nu durft ze me niet meer voor te stellen aan d'r.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mensenIk voel me daar zooooooo niet mee verbonden en heb gelukkig ook geen vrienden die zo zijn
Snap ikquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu durft ze me niet meer voor te stellen aan d'r.
Ik heb een paar collega's die homo zijn, en dankzij die prides minder lekker in hun vel zitten. Go figure.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:04 schreef Californium het volgende:
Ik schaam me dan soms ook voor mijn geslacht. Bang dat er mensen zijn die denken dat ik ook zo ben
Beetje omdat men het stereotypeert ofzo? Kan ik me wel voorstellen enigszins ja...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een paar collega's die homo zijn, en dankzij die prides minder lekker in hun vel zitten. Go figure.
Aan mensen die zo kortzichtig zijn mis je niets.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:04 schreef Californium het volgende:
Ik schaam me dan soms ook voor mijn geslacht. Bang dat er mensen zijn die denken dat ik ook zo ben
Omdat ze niet geassocieert willen worden met die flamboyante figuren.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje omdat men het stereotypeert ofzo? Kan ik me wel voorstellen enigszins ja...
Ja oke.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat ze niet geassocieert willen worden met die flamboyante figuren.
Ja klopt. Is nou eenmaal menselijke natuur.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja oke.
Dat is inderdaad wat ik ook bedoel ja. Dat ze niet zo zijn, maar dat iedereen dat automatisch toch denk dat iedereen zo is
Maar de mensen die dat doen zijn ook beetje kortzichtig natuurlijkIedereen is anders enzo
Nouja, als je geen homo's kent en de homo's in de media en op straat gedragen zich op die manier, kun je ze dat niet kwalijk nemen denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja oke.
Dat is inderdaad wat ik ook bedoel ja. Dat ze niet zo zijn, maar dat iedereen dat automatisch toch denk dat iedereen zo is
Maar de mensen die dat doen zijn ook beetje kortzichtig natuurlijkIedereen is anders enzo
Vind ik een slechte reden. Alsof homo's dan geen eigen persoonlijkheid ofzo hebben?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je geen homo's kent en de homo's in de media en op straat gedragen zich op die manier, kun je ze dat niet kwalijk nemen denk ik.
Te laat!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:19 schreef Faxie het volgende:
Was trouwens maar een voorbeeld hoor. Hoeft nu ook weer niet over die homodiscussie te gaan
Dat zul je me niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind ik een slechte reden. Alsof homo's dan geen eigen persoonlijkheid ofzo hebben?.
Ooit minecraft gespeeld?quote:
Heel kort even de eerste versie. Vond het niet zo boeiendquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zul je me niet horen zeggen.
[..]
Ooit minecraft gespeeld?
Hoho als echte feminist loop je boos door het leven woest op alles behalve andere kortharige kutten. Dan luister je naar helemaal niemand,.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Nou ik ook niet gelukkig.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Sommige mensenIk voel me daar zooooooo niet mee verbonden en heb gelukkig ook geen vrienden die zo zijn
Hipster dat je bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heel kort even de eerste versie. Vond het niet zo boeiend
Wtfquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben tijdens de avondvierdaagse ergens een teennagel verloren.
Ben zo blij dat ik GEEN feminist ben.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho als echte feminist loop je boos door het leven woest op alles behalve andere kortharige kutten. Dan luister je naar helemaal niemand,.
Beide geslachten zijn kuthoeren.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik GEEN feminist ben.
Heb je ook die ziekte die elvi had?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben tijdens de avondvierdaagse ergens een teennagel verloren.
Luiheid?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je ook die ziekte die elvi had?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Speel FF nu. Dat is toch wel mainstream tegenwoordig?
Ik schat jou vrij intelligent in.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:39 schreef Chia het volgende:
Ik ben wel een feminist, maar heb niet die achterlijke denkbeelden die soms op feminisme geprojecteerd worden vanwege dozen die claimen feminist te zijn, maar de plank volledig misslaan.
Dit denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:39 schreef Chia het volgende:
Ik ben wel een feminist, maar heb niet die achterlijke denkbeelden die soms op feminisme geprojecteerd worden vanwege dozen die claimen feminist te zijn, maar de plank volledig misslaan.
Het is voor mij heel simpel. Ik ben tegen discriminatie, en positieve discriminatie is net zo goed discriminatie. Iets aankaarten is prima, maar laten we vooral nuchter en rationeel blijven, het complete plaatje in acht nemend.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:39 schreef Chia het volgende:
Geef ik onder werktijd wel een keer antwoord op.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik schat jou vrij intelligent in.
Wat versta je dan als het echte feminisme?
Ik zou daar aan willen toevoegen dat wmb 'gelijk is' beter 'gelijkwaardig is' zou moeten zijn. Hoewel dat ook iets is waar enigszins over gediscussieerd kan worden. 'Gelijkwaardig behandeld' zou de lading wellicht beter dekken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit denk ik.
Ik zou graag zien dat iedereen gelijk is. Dat een vader ook 4 maanden verlof krijgt (als hij wil) dat vrouwen en mannen in dezelfde positie en zelfde uren etc. hetzelfde verdienen. Maar ik kan heel slecht tegen al dat "meer vrouwen in de top van de bedrijfswereld omdat het moet". Nee, de beste mensen moeten dat zijn
Niet even de tijd nemen om te reageren terwijl je achter het aanrecht staatquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Geef ik onder werktijd wel een keer antwoord op.
Ja sorry. Beter inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou daar aan willen toevoegen dat wmb 'gelijk is' beter 'gelijkwaardig is' zou moeten zijn. Hoewel dat ook iets is waar enigszins over gediscussieerd kan worden. 'Gelijkwaardig behandeld' zou de lading wellicht beter dekken.
De kuthoerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet even de tijd nemen om te reageren terwijl je achter het aanrecht staat
Pas maar op, facebook houdt je in de gaten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou daar aan willen toevoegen dat wmb 'gelijk is' beter 'gelijkwaardig is' zou moeten zijn. Hoewel dat ook iets is waar enigszins over gediscussieerd kan worden. 'Gelijkwaardig behandeld' zou de lading wellicht beter dekken.
Succesquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas maar op, facebook houdt je in de gaten.
[ afbeelding ]
Breitbart, maar zou me niks verbazen in ieder geval. 't Is niet dat het reguliere nieuws zo betrouwbaar is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terecht.quote:
Heb het inmiddels al 3 jaar niet meer. lekker rustig. Mis het ook niet. Denk ook wel dat veel mensen ervan af gaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Hoop dat er steeds meer mensen vanaf zullen stappen.
Al gebruikte ik het ook wel een korte tijd. Beetje kijken of hete chick bikinifoto's hadden.
Het zit allemaal wel slim in elkaar, psychologisch. Snap dat men er niet zo snel vanaf stapt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb het inmiddels al 3 jaar niet meer. lekker rustig. Mis het ook niet. Denk ook wel dat veel mensen ervan af gaan
Misschien ga ik er ook wel af... 't is alleen dat het een goede evenementenkalender is...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Hoop dat er steeds meer mensen vanaf zullen stappen.
Al gebruikte ik het ook wel een korte tijd. Beetje kijken of hete chick bikinifoto's hadden.
Ja dit inderdaadquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien ga ik er ook wel af... 't is alleen dat het een goede evenementenkalender is...
Ja, dat is wel handig. Maar goed, dan is de prijs die je betaalt daarvoor wel hoog.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien ga ik er ook wel af... 't is alleen dat het een goede evenementenkalender is...
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig. Maar goed, dan is de prijs die je betaalt daarvoor wel hoog.
Weet nog de bikini foto's van L. Sow
Loka?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig. Maar goed, dan is de prijs die je betaalt daarvoor wel hoog.
Weet nog de bikini foto's van L. Sow
Ah je werkt, goede vrouw.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Geef ik onder werktijd wel een keer antwoord op.
Ik ook, weg met dat verschrikkelijke Facebook.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb het inmiddels al 3 jaar niet meer. lekker rustig. Mis het ook niet. Denk ook wel dat veel mensen ervan af gaan
Dat pokervrouwtje?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Rip voor deze mooie vrouw, dood door elektrokutie.![]()
En ik dacht dat ik een kutdag had![]()
https://www.google.nl/amp(...)a-novikova-dead/amp/
HAHA ik heb zijn huidskleurquote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt ook mooie honden toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:45 schreef Samzz het volgende:
En ik werd nagefloten toen ik de honden uitliet. Dat was lang geleden
.
quote:
Betwijfel t, hij kwam van voorquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Samzz booty onderwerp van de roep om.aandacht was.
Ik vind nafluiten smerig.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betwijfel t, hij kwam van voor.
Vond t wel leuk.
Ik ook. En nafluisteren en nakijken.quote:
Daar hoef ik niet eens moeite voor te doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ook. En nafluisteren en nakijken.
Vroeger ging ik daarom het liefst zo onflatteus en onopvallend over straat.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet eens moeite voor te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |