Wijsheid hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:54 schreef Californium het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
o Warme ananas
Kortsluiting geloof ik. t Hele interieur was weggesmolten.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kortsluiting geloof ik. t Hele interieur was weggesmolten.
quote:
quote:
Je zal er maar in zitten als t gebeurt. De portieren waren ook vastgesmolten.quote:
Hoe weet jij nou of mijn puni daar van gaat stinkenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Van ananas krijgen jullie een stinkende puni.
Snap ik, maar heb er echt nog nooit eerder van gehoordquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zal er maar in zitten als t gebeurt. De portieren waren ook vastgesmolten.
Werkt dat niet net als zaad?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Je moet hem er ook niet in stoppen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst van twee vrouwen gehoord dat hun vagijnen gaan stinken van ananas.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of mijn puni daar van gaat stinken.
zeker niet met de stekelsquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet hem er ook niet in stoppen.
Van je vriendinnetje en haar bff?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Laatst van twee vrouwen gehoord dat hun vagijnen gaan stinken van ananas.
Zat je weer gesprekken af te luisteren op de sportschool?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet niet wat zij ermee doen maar dat lijkt me niet pluis!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik dm je wel ff een linkje zodat je het kunt zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet niet wat zij ermee doen maar dat lijkt me niet pluis!
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst meer dan twee asperges op en schrok van de lucht de volgende ochtendquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:14 schreef Californium het volgende:
Misschien is het net als de geur van je urine na aspergers. Sommige mensen hebben dat en sommigen niet....
Hoe ruik jij als je een Asperger hebt geconsumeerd?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:14 schreef Californium het volgende:
Misschien is het net als de geur van je urine na aspergers. Sommige mensen hebben dat en sommigen niet....
Dat heb je al na een halve asperge toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst meer dan twee asperges op en schrok van de lucht de volgende ochtend
maar die stinkt niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:14 schreef Californium het volgende:
Misschien is het net als de geur van je urine na asperges. Sommige mensen hebben dat en sommigen niet....
FUCKquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe ruik jij als je een Asperger hebt geconsumeerd?
Je hebt bewust aan jezelf geroken na afloop? Kinkyquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
FUCK!
IK ben ervan overtuigd dat ik er zeker 1 heb gehad en was zeer plezant
Ik eet al sinds jong asperges (zonder rquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heb je al na een halve asperge toch?
Blijkbaar is het wel eens eerder gebeurd. Sta je dan, met je gesmolten auto van 150000 euroquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik, maar heb er echt nog nooit eerder van gehoord
Goede asperger nemen = goede geurquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt bewust aan jezelf geroken na afloop? Kinky
Iddquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wel eens eerder gebeurd. Sta je dan, met je gesmolten auto van 150000 euro.
Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog geen last gehad van stinkende urine na t eten van asperges.
Ga je dan ook nooit krijgen. Dat heb je of dat heb je niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik had het nog niet eerder gerokenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat heb je al na een halve asperge toch?
Schijnt genetisch te zijn volgens mij jaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je dan ook nooit krijgen. Dat heb je of dat heb je niet.
en je eet die dingen wel vaker? Apart!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het nog niet eerder geroken
ah ok, dan is het vorige keren misschien niet zo opgevallen of ben je het gewoon vergeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik eet zelden asperges, was de derde keer in m'n leven ofzo.
Ik dacht nu van WAT MANKEERT ME o wacht.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ah ok, dan is het vorige keren misschien niet zo opgevallen of ben je het gewoon vergeten.
*Boks.quote:
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ga je dan ook nooit krijgen. Dat heb je of dat heb je niet.
Net als rode pis na bietjes.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Schijnt genetisch te zijn volgens mij ja
Heb ik ook nog nooit gehad volgens mijquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat is toch niet genetisch? dat is toch altijd.
Ik ook 100% zeker niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:20 schreef Samzz het volgende:
Is ook een genetische afwijkingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat is toch niet genetisch? dat is toch altijd.
Die ken ik ook niet.quote:
Je hebt gelijk, heb even gegoogled.quote:
Of gekleurde stukjes na het eten van goedkope M&M's.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet.
Wel groene poep na een dag blauwe cocktails drinken, dacht even dat het goed mis was
Partypooperquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gekleurde stukjes na het eten van goedkope M&M's.
beter kauwenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gekleurde stukjes na het eten van goedkope M&M's.
But whyquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Doet me denken aan van die pillen (ofzo?) die je kan kopen met glitters dat je de volgende dag glitterpoep hebt![]()
Vriendin had het daar eens over
Edit: https://www.girlscene.nl/artikel/16559-wow-deze-pillen-geven-je-glitterpoep
Hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denken dat CL M&M's kauwt ipv inhaleert
Godver, je kont afvegen met glitterresten snijdend in je anus.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Doet me denken aan van die pillen (ofzo?) die je kan kopen met glitters dat je de volgende dag glitterpoep hebt![]()
Edit: https://www.girlscene.nl/artikel/16559-wow-deze-pillen-geven-je-glitterpoep
ja blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Denken dat CL M&M's kauwt ipv inhaleert
Kun je je dinnetjes vertellen dat je gouden keutels legtquote:
Gewoon deze shit drinken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Dat drink ik nooit meer. Een keer grandioos ziek van geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon deze shit drinken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
Gouden stukjes in je kots in plaats van in je ontlasting. Zonde van het goud.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:37 schreef Samzz het volgende:
Dat drink ik nooit meer. Een keer grandioos ziek van geweest.
Nooit meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon deze shit drinken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
En dit dan. Kan je als Twilight vampier over straat.
Dit is tenminste nog zichtbaar, je poep kijk je alleen zelf even naar en spoel je dan door. Hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
En dit dan. Kan je als Twilight vampier over straat.
Ontvang jij die snaps nooit van mijn ochtenden dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is tenminste nog zichtbaar, je poep kijk je alleen zelf even naar en spoel je dan door. Hoop ik tenminste.
Of even lekker filteren en op Facebook flikkeren. Zoek en gij zult vindenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is tenminste nog zichtbaar, je poep kijk je alleen zelf even naar en spoel je dan door. Hoop ik tenminste.
'rate my poo' heeft niet voor niks bestaansrecht.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
Nee, waar schrijf ik me in?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ontvang jij die snaps nooit van mijn ochtenden dan?
Ja daar is ie wel goed voor!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'rate my poo' heeft niet voor niks bestaansrecht.
Neuhquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
Is het gek om na 4 maanden alweer intern verder te solliciteren
Is er een mooie vacature vacant?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is er een mooie vacature vacant?
Kan iemand hier inschatten wat dit zou kunnen zijn?
Niet per se. Ligt er beetje aan wat je nu wil gaan doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |