Daar passen geen tien kinderen inquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:13 schreef Ringo het volgende:
Wat is er mis met een bakfiets die je moet trappen?
Dus toch commercie voor veiligheid?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar passen geen tien kinderen in
Precies, ik krijg alweer een ontzettende vieze bijsmaak bij dit bericht. Het onderzoek naar de oorzaak is schijnbaar nog niet afgerond en gepubliceerd maar toch wordt er al een nieuwe Stints in elkaar geflanst zodat deze voor het nieuwe schooljaar gebruikt kunnen worden. Je zou toch denken dat iedereen door dat drama getriggerd is ....quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus toch commercie voor veiligheid?
Als jij 10 personen met een busje wilt vervoeren, heb je twee rijbewijzen nodig. Bij een stint heb je niets nodig.
Waarmee ik mijn punt dat je de feiten niet kent direct kracht bij zet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)jzondere-bromfietsenquote:Stints moeten een extra rem krijgen. Zitplaatsen moeten worden voorzien van veiligheidsgordels. En er mogen voortaan niet meer dan acht kinderen tegelijk mee worden vervoerd. Dat schrijft minister Van Nieuwenhuizen van Infrastructuur aan de Tweede Kamer.
Mijn ban? Je eigen ban zal je bedoelen. Ga lekker zo door, ook met schelden in de PM. Dan zal de volgende permanente ban snel volgenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:43 schreef GereDathan het volgende:
Oh is je heksenjacht weer geopend? Ben je je ban van vorige keer vergeten om je absurde gedrag op dit forum? Het zit je allemaal hoog hè? Zo hoog dat zelfs de feiten, net als de vorige keer, weer ver te zoeken zijn.
[..]
Waarmee ik mijn punt dat je de feiten niet kent direct kracht bij zet.
Na de aanpassingen mogen er nog maar 8 kinderen in:
[..]
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)jzondere-bromfietsen
Ik heb geen ban gehad hoor, ik heb nooit gescholden in een DM.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:48 schreef matspontius het volgende:
[..]
Mijn ban? Je eigen ban zal je bedoelen. Ga lekker zo door, ook met schelden in de PM. Dan zal de volgende permanente ban snel volgen
Geen enkel probleem mee. Had ik niet voor het ongeluk en ook niet na het ongeluk.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Denk niet dat mensen nog zo happig zijn op het vervoer van hun kind in zo'n apparaat.
Zeker niet op de manier waarop het nu weer wordt aangepakt - dat geeft inderdaad weinig vertrouwenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Denk niet dat mensen nog zo happig zijn op het vervoer van hun kind in zo'n apparaat.
Simpele, ik heb dit topic opgestart waarin ik de inhoud weergeef. Jij begrijpen?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb geen ban gehad hoor, ik heb nooit gescholden in een DM.
Maar waarom ga je weer de aandacht proberen af te leiden? Reageer eens op de inhoud. Of haal je kloon er nog even gezellig bij
Je geeft verkeerde feiten, zoals altijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Simpele, ik heb dit topic opgestart waarin ik de inhoud weergeef. Jij begrijpen?
Normale bakfiets kun je makkelijk 10 kinderen in kwijt. Alleen die "kort pittig kapsel moeder uit de jordaan" bakfiets niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:37 schreef matspontius het volgende:
[..]
7 miljoen auto's vergelijken met een handjevol stints en dan roepen dat 'er ook veel ongelukken mee gebeuren'.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:53 schreef GereDathan het volgende:
Geen enkel probleem mee. Had ik niet voor het ongeluk en ook niet na het ongeluk.
Of stap je ook niet in een vliegtuig of auto? Gebeuren ook veel ongelukken mee.
Ik vind het allemaal maar niks. Zelfde met bakfietsen. Mooiste zijn de zogenaamde zevenzitterauto's waar ze de kleinste kinderen in de kofferbak zetten. Blijft niks van over als het mis gaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Had ik niet voor het ongeluk en ook niet na het ongeluk.
Of stap je ook niet in een vliegtuig of auto? Gebeuren ook veel ongelukken mee.
Ik zie kinderen liever in een milieuvriendelijke Stint over het fietspad gaan met beperkte snelheid dan in een vervuilende diesel auto of busje wat constant moet wringen om op plekken te komen waar hij eigenlijk niet kan komen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar niks. Zelfde met bakfietsen. Mooiste zijn de zogenaamde zevenzitterauto's waar ze de kleinste kinderen in de kofferbak zetten. Blijft niks van over als het mis gaat.
Dit soort voertuigen zijn wmb gewoon niet geschikt voor vervoer van personen in het dagelijks verkeer.
Moet je wel flinke beenspieren voor hebben hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:11 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Normale bakfiets kun je makkelijk 10 kinderen in kwijt. Alleen die "kort pittig kapsel moeder uit de jordaan" bakfiets niet.
Een normale kan zeer goed.
[ afbeelding ]
Nee hoor. De vertanding is dusdanig dat je hier gewoon mee kunt rijden, alleen ga je niet snel.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:52 schreef matspontius het volgende:
[..]
Moet je wel flinke beenspieren voor hebben hoor
Bans mogen niet besproken worden en wat een felle toon. Je zit hier op een forum waar iedereen zijn eigen mening mag hebben. Ook al staat die lijnrecht tegenover jouw mening.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 10:43 schreef GereDathan het volgende:
Oh is je heksenjacht weer geopend? Ben je je ban van vorige keer vergeten om je absurde gedrag op dit forum? Het zit je allemaal hoog hè? Zo hoog dat zelfs de feiten, net als de vorige keer, weer ver te zoeken zijn.
[..]
Waarmee ik mijn punt dat je de feiten niet kent direct kracht bij zet.
Na de aanpassingen mogen er nog maar 8 kinderen in:
[..]
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)jzondere-bromfietsen
Ja juf.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden en wat een felle toon. Je zit hier op een forum waar iedereen zijn eigen mening mag hebben. Ook al staat die lijnrecht tegenover jouw mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja juf.Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler.. alsjeblieft niet spoiler...
Mag een ouder van jou nog wel fietsen met 2 kinderen op de fiets? Blijft er wel iets van over als die fiets wordt geschept? Het grootste verschil is het aantal kinderen die in 1x wordt aangereden, maar 1 ongeluk met 8 kinderen is imho niet erger dan 4 met 2.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar niks. Zelfde met bakfietsen. Mooiste zijn de zogenaamde zevenzitterauto's waar ze de kleinste kinderen in de kofferbak zetten. Blijft niks van over als het mis gaat.
Dit soort voertuigen zijn wmb gewoon niet geschikt voor vervoer van personen in het dagelijks verkeer.
Yep.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:27 schreef Toga het volgende:
Fatsoenlijke gordels; dat wordt nog lachen als zo'n ding te water gaat..
Gordels lijken me in dit geval en met deze snelheden eerder gevaarlijker dan veiliger, ik zou op m'n fiets ook geen gordels dragen.
How about 3 kinderen...... die je hier in de grachtengordel wel 's voorbij ziet flitsen... dwz twee achterop en 1 voorop ?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mag een ouder van jou nog wel fietsen met 2 kinderen op de fiets? Blijft er wel iets van over als die fiets wordt geschept? Het grootste verschil is het aantal kinderen die in 1x wordt aangereden, maar 1 ongeluk met 8 kinderen is imho niet erger dan 4 met 2.
Die worden vervoerd door hun ouder of door een dagverblijf?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 22:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
How about 3 kinderen...... die je hier in de grachtengordel wel 's voorbij ziet flitsen... dwz twee achterop en 1 voorop ?
Bij een botsing val je zachter als je bij de juf op de fiets zit?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die worden vervoerd door hun ouder of door een dagverblijf?
Wat mij betreft een hele hoop verschil in de vorm dat ik iemand aansprakelijk kan stellen!quote:Op zondag 16 juni 2019 00:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bij een botsing val je zachter als je bij de juf op de fiets zit?
M.a.w., wat maakt t uit wie er fietst?
Want of het kind dood is, is onbelangrijk?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat mij betreft een hele hoop verschil in de vorm dat ik iemand aansprakelijk kan stellen!
Dat maak jij ervan, ik wat mij betreft ik zou ze ....... als ik een kind in goed vertrouwen afgaf, en de zorg overdragen deed.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Want of het kind dood is, is onbelangrijk?
Er is toch maar 1 ongeluk gebeurd met die stint?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
7 miljoen auto's vergelijken met een handjevol stints en dan roepen dat 'er ook veel ongelukken mee gebeuren'.
De taxibusjes die voorheen gebruikt werden door BSO's voor het vervoer van kinderen, zijn wel een klap veiliger.
Vertanding?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Nee hoor. De vertanding is dusdanig dat je hier gewoon mee kunt rijden, alleen ga je niet snel.
Ja.quote:
Heeft die fiets tandwielen?quote:
Die bakfiets ja die heeft tandwielen, als het om een andere gaat dan neem ik het terug, dat weet ik toch niet.quote:
Fietsen zonder tandwielen bestaan, maar zijn lastig te vinden. Er is namelijk riem aandrijving, maar normale fietsen hebben dat niet.quote:
Maakt dat wat uit, voor veiligheidsrisico gezien vanuit het belang van (die) kinderen door wie ze worden vervoerd ?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 23:57 schreef john2406 het volgende:
[..]Die worden vervoerd door hun ouder of door een dagverblijf?
Daar ga ik niet over maar meneer of mevrouw agent, evt de overheid.quote:Op zondag 16 juni 2019 15:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik zoek een beetje het kantelpunt op.... waarom vervoer van kinderen een ("goedkgekeurde") Stint onveiliger zou zijn, wat met een andere vervoersmethode wel acceptabel is.
Jij niet, maar kleine kinderen op een fiets dragen over het algemeen wel gordels. Als zo'n Stint in het water terecht komt lijken me die gordels een probleem inderdaad. Hoe je dat moet oplossen? Adviseren om niet langs water te rijden lijkt me ondoenlijk in dit land ....quote:Op zaterdag 15 juni 2019 18:27 schreef Toga het volgende:
Fatsoenlijke gordels; dat wordt nog lachen als zo'n ding te water gaat..
Gordels lijken me in dit geval en met deze snelheden eerder gevaarlijker dan veiliger, ik zou op m'n fiets ook geen gordels dragen.
Airbags ?quote:Op maandag 17 juni 2019 08:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jij niet, maar kleine kinderen op een fiets dragen over het algemeen wel gordels. Als zo'n Stint in het water terecht komt lijken me die gordels een probleem inderdaad. Hoe je dat moet oplossen? Adviseren om niet langs water te rijden lijkt me ondoenlijk in dit land ....
Dan nog gaat dat niet helpen als je de gordels niet los krijgt wanneer je in het water beland. Dan helpt een zwemdiploma ook niet. Het gaat om het loskrijgen van die gordels in een paniek situatie. Vergelijkbaar met dat treindrama - die kleintjes konden die gordels natuurlijk zelf niet loskrijgenquote:Op maandag 17 juni 2019 13:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Airbags ?
Verplicht stellen van zwemvesten of minstens Diploma B voordat in een Stint mag plaatsnemen ?
Met 4 dode kinderen. Zoek even naar ongelukken met taxibusjes de gebruikt zijn voor transport tbv een BSO waarbij kinderen zijn overleden.quote:Op zondag 16 juni 2019 00:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er is toch maar 1 ongeluk gebeurd met die stint?
Wie moet het anders betalen?quote:Op maandag 17 juni 2019 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Rare gang van zaken dat de kinderdagverblijven opdraaien voor die kosten toch?
Dat is het zeker. Vreemd dat er nog geen zaak is aangespannen tegen het commerciele bedrijf dat er zo'n teringbende van gemaakt heeft.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
De fabrikant levert toch iets wat binnen korte tijd niet meer de weg op mag, die verantwoordelijkheid ligt toch niet bij de afnemer.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wie moet het anders betalen?
Mogelijke opties:
De overheid? Die veranderen de spelregels tenslotte.
De fabrikant? Die heeft conform de regels de eerste versie gebouwd en geleverd.
Ik zou zeggen dat iedereen voor 1/3 verantwoordelijk is qua kosten.
En later aanpassingen gemaakt zonder overleg met de overheid. Natuurlijk moet de fabrikant er voor opdraaien.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:50 schreef GereDathan het volgende:
De fabrikant? Die heeft conform de regels de eerste versie gebouwd en geleverd.
Korte tijd? Stint is er al sids 2011. De meeste telefoons en TV’s krijgen beduidend kortere tijd updates.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De fabrikant levert toch iets wat binnen korte tijd niet meer de weg op mag, die verantwoordelijkheid ligt toch niet bij de afnemer.
En hoe lang is dit aangepaste model stint er al?quote:Op maandag 17 juni 2019 16:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Korte tijd? Stint is er al sids 2011. De meeste telefoons en TV’s krijgen beduidend kortere tijd updates.
De Stint in originele vorm goedgekeurd door de overheid. Als de overheid bedenkt dat alle autogordels groen moeten worden, moeten de autofabrikanten dan ook kosteloos alle gordels vervangen?
De huidige die nu bekeken wordt? Die is nog niet op de weg, die moet nog goedgekeurd worden.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En hoe lang is dit aangepaste model stint er al?
Een handjevol, niet meer dan dat. En dan toch 4 doden.quote:
Wel als de fabrikanten willens en wetens zich niet aan de gestelde regels hebben gehouden, zoals de fabrikant van de Stint.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:55 schreef GereDathan het volgende:
Als de overheid bedenkt dat alle autogordels groen moeten worden, moeten de autofabrikanten dan ook kosteloos alle gordels vervangen?
Nee natuurlijk niet van een model dat nog niet eens goedgekeurd is.quote:Op maandag 17 juni 2019 17:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De huidige die nu bekeken wordt? Die is nog niet op de weg, die moet nog goedgekeurd worden.
Precies, in de orginele vorm. En dat was ie niet meer he? Met jouw redenatie mogen autofabrikanten de autogordels verwijderen en is er verder niks aan de hand...quote:Op maandag 17 juni 2019 16:55 schreef GereDathan het volgende:
De Stint in originele vorm goedgekeurd door de overheid. Als de overheid bedenkt dat alle autogordels groen moeten worden, moeten de autofabrikanten dan ook kosteloos alle gordels vervangen?
De leverancier zal het allicht proberen, ik ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 17 juni 2019 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat schertsend trachtte te brengen is dat "veiligheid" ook tegen je kan werken.quote:Op maandag 17 juni 2019 13:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dan nog gaat dat niet helpen als je de gordels niet los krijgt wanneer je in het water beland. Dan helpt een zwemdiploma ook niet. Het gaat om het loskrijgen van die gordels in een paniek situatie. Vergelijkbaar met dat treindrama - die kleintjes konden die gordels natuurlijk zelf niet loskrijgen
Gave praat op internetquote:Op maandag 17 juni 2019 18:22 schreef john2406 het volgende:
Als mij dat bij een auto gebeuren zou, geloof maar als die het nog deed dat ik hem bij de firma door de etalage naar binnen parkeren deed.
Etalage is schowroom, en alles wat er zou staan zou ik voor zorgen dat ik het raken deed.
Nadat ik ze de kans gegeven had, kreeg ik geen gehoor dan maar op die manier reclame maken voor het bedrijf.
Dit dus! Goh, de noodknop komt weer terug (waarom is deze weggehaald?) en goh, de gashendel is aangepast (daar was toch vrijwel niets mis mee volgens de fabrikant). Meest kwalijk is nog dat deze aanpassingen destijds door de fabrikant zijn gedaan zonder dat deze daarna zijn gecontroleerd door de overheid. Lijkt me een duidelijke vorm van ernstige nalatigheid!quote:Op maandag 17 juni 2019 17:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel als de fabrikanten willens en wetens zich niet aan de gestelde regels hebben gehouden, zoals de fabrikant van de Stint.
Zeker, daar twijfelde ik heus niet aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Op internet ja maar ik ben echt zo, als niet goedschiks dan kwaadschiks.
Waar wordt er ergens verwoord dat er ooit een noodstop op heeft gezeten? Ik zie het nergens staan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:57 schreef matspontius het volgende:
De nieuwe versie heeft onder meer andere gordels gekregen. Ook is er een noodstop en een nieuwe gasaandrijving. Per Stint kost het 3000 euro om het voertuig aan te passen. Dat moeten de kinderdagverblijven zelf betalen.
https://nos.nl/artikel/22(...)-getest-bij-rdw.html
[i]
Noodstop weer terug - waarom was deze er überhaupt afgehaald? Nieuwe gasaandrijving - maar de problemen met de bestaande gashendels waren toch marginaal? Andere gordels - begrijpelijk
Dat geldt ook voor de bierfiets in Amsterdamquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus toch commercie voor veiligheid?
Als jij 10 personen met een busje wilt vervoeren, heb je twee rijbewijzen nodig. Bij een stint heb je niets nodig.
Die wordt door spierkracht aangedreven.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:25 schreef Beathoven het volgende:
Dat geldt ook voor de bierfiets in Amsterdam
Maar heeft wel een elektromotor die blijkbaar op hol kan slaan.quote:Een stint vliegt trouwens eveneens niet over de grote wegen.
"De Stints hadden oorspronkelijk een 800 watt-gelijkstroommotor en een noodstopschakelaar, die de stroom naar de motor kon onderbreken. In mei 2014 werd bij de productie overgegaan op een 1200 watt wisselstroommotor[11] en is de nooddrukknop weggelaten."quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar wordt er ergens verwoord dat er ooit een noodstop op heeft gezeten? Ik zie het nergens staan.
Zonder nog even de Wiki gelezen te hebben: geven ze een verklaring waarom ze dat hebben gedaan? Dat lijkt me interessant om te weten. Kwamen de kindjes te laat aan? Ik bedoel: dat zijn nogal ingrijpende wijzigingen die er in principe een heel ander vervoermiddel van maken qua karakter en dynamiek. Lijkt me niet goed. Ik wil dan altijd zo graag de overweging en motivatie weten waarom ze van iets redelijks goeds (qua veiligheid) een gevaarlijk ding hebben gemaakt. Lijkt op het Boeing verhaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
"De Stints hadden oorspronkelijk een 800 watt-gelijkstroommotor en een noodstopschakelaar, die de stroom naar de motor kon onderbreken. In mei 2014 werd bij de productie overgegaan op een 1200 watt wisselstroommotor[11] en is de nooddrukknop weggelaten."
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Stint
Goedkoper.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zonder nog even de Wiki gelezen te hebben: geven ze een verklaring waarom ze dat hebben gedaan? Dat lijkt me interessant om te weten. Kwamen de kindjes te laat aan? Ik bedoel: dat zijn nogal ingrijpende wijzigingen die er in principe een heel ander vervoermiddel van maken qua karakter en dynamiek. Lijkt me niet goed. Ik wil dan altijd zo graag de overweging en motivatie weten waarom ze van iets redelijks goeds (qua veiligheid) een gevaarlijk ding hebben gemaakt. Lijkt op het Boeing verhaal.
Bij de eerste versie zat een noodstop. Is daarna zonder verder overleg of controle verwijderd. Zeer kwalijk! Zoek bv even bij Wikipedia en Stint.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waar wordt er ergens verwoord dat er ooit een noodstop op heeft gezeten? Ik zie het nergens staan.
En de controlerende instantie dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
De fabrikant valt hier zeker iets te verwijten. Ik snap dan ook niet dat deze man gewoon verder kan gaan met zijn bedrijf
Nee, ook niet. De verantwoordelijken moeten hiervoor zeker aansprakelijk gesteld worden. Zou dat de reden zijn dat het rapport zo lang op zich laat wachten?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
En de controlerende instantie dan?
Kan die wel gewoon doorgaan?
Ik zou als ik die taak had de vergunning intrekken als deze naar de verandering niet kwam opdagen!quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, ook niet. De verantwoordelijken moeten hiervoor zeker aansprakelijk gesteld worden. Zou dat de reden zijn dat het rapport zo lang op zich laat wachten?
Helemaal mee eens en volgens mij is het rapport al lang klaar maar houden ze het gewoon achterquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou als ik die taak had de vergunning intrekken als deze naar de verandering niet kwam opdagen!
Maar goed het beleid is al jaren zoek wat mij betreft in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |