En de controlerende instantie dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 08:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
De fabrikant valt hier zeker iets te verwijten. Ik snap dan ook niet dat deze man gewoon verder kan gaan met zijn bedrijf
Nee, ook niet. De verantwoordelijken moeten hiervoor zeker aansprakelijk gesteld worden. Zou dat de reden zijn dat het rapport zo lang op zich laat wachten?quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
En de controlerende instantie dan?
Kan die wel gewoon doorgaan?
Ik zou als ik die taak had de vergunning intrekken als deze naar de verandering niet kwam opdagen!quote:Op donderdag 20 juni 2019 13:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, ook niet. De verantwoordelijken moeten hiervoor zeker aansprakelijk gesteld worden. Zou dat de reden zijn dat het rapport zo lang op zich laat wachten?
Helemaal mee eens en volgens mij is het rapport al lang klaar maar houden ze het gewoon achterquote:Op donderdag 20 juni 2019 13:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou als ik die taak had de vergunning intrekken als deze naar de verandering niet kwam opdagen!
Maar goed het beleid is al jaren zoek wat mij betreft in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |