Daar kom ik eigenlijk nooit, alleen erlangsquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit aan andere kant van het station. bij de Lidl en de Jumbo in de buurt
Die hebben echt genottelijke patatquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk nooit, alleen erlangs
Jij komt alleen achter het stationquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk nooit, alleen erlangs
Nou na die frietjes en kipnuggetsquote:
Nee.quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
valt nog vies tegen kan ik je vertellen
En je dacht meteen braddie te zijn, echt niet hoorquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wel, heb laatst mijn vetpercentage berekend!!!
quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je dacht meteen braddie te zijn, echt niet hoor
quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En je dacht meteen braddie te zijn, echt niet hoor
Allemaal verwijderd gok ikquote:
quote:
Bohhh goeie pensquote:
Hoeveel kg zou dat zijn? 150?quote:
Sowieso al een prestatie gezien zijn financiële situatiequote:Op donderdag 13 juni 2019 00:18 schreef JanPawelII het volgende:
Besef. Dan moet je dus elke keer als je vol zit nog een paar burgers eten
Bohh
Denk dat je eerder niet het idee hebt dat je vol komt te zittenquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:18 schreef JanPawelII het volgende:
Besef. Dan moet je dus elke keer als je vol zit nog een paar burgers eten
Bohh
Er zijn mensen die beweren dat armoede zorgt voor overgewicht.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso al een prestatie gezien zijn financiële situatie
Je was me voorquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat armoede zorgt voor overgewicht.
Ja, goed het is goedkoop. But stillquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat armoede zorgt voor overgewicht.
Nee. Maar armoede maakt wel dom en daardoor ga je eerder ongezond voedsel vreten.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:22 schreef JanPawelII het volgende:
Want schijnbaar is een maccie menu goedkopre dan een kilo rijst, linzen en tomaten
Ik kende vroeger echt niemand die #viesdik was.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee. Maar armoede maakt wel dom en daardoor ga je eerder ongezond voedsel vreten.
Ik ken niemand die viesdik isquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:25 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik kende vroeger echt niemand die #viesdik was.
Behalve surinamers.
Lolwutquote:
Laat mij er eens buitenquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik wel.
Allemaal viesrijke welvaartsbuiken
Hoe dan?quote:
Study finds poverty reduces brain powerquote:
https://www.trouw.nl/same(...)uzes-maken~aa13d165/quote:Om het toch hard te maken togen ze onder meer naar het platteland van India, waar suikerrietboeren van nature in een ideale onderzoeksopzet bleken te leven.
De ruim vierhonderd boeren die ze spraken krijgen de opbrengst van hun oogst jaarlijks in één keer uitbetaald. Zij zijn arm in de maanden vóór dat moment, en relatief rijk in de maanden erna. En dat scheelde gemiddeld zo'n 13 IQ-punten.
quote:In een ander experiment lieten de econoom en psycholoog bezoekers van een winkelcentrum nadenken over een fictief probleem: een kapotte auto. Reparatie zou 1500 dollar kosten. Terwijl deelnemers mochten nadenken over hoe ze dat geld opzij zouden leggen, moesten ze wat iq-test-achtige oefeningen doen.
Wat bleek? Arme deelnemers waren zo in beslag genomen door zelfs dit fictieve verhaal van 1500 dollar dat hun denkvermogen direct afnam (vergeleken met een groep arme mensen waarin het fictieve bedrag slechts 150 dollar bedroeg).
Maar ervaar je het als armoede? Ben je telkens met je bankrekening bezig?quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Nou hopelijk duurt mijn periode van armoede niet nog veel langer dan, voordat ik straks onder de 100 eindig
Natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ervaar je het als armoede? Ben je telkens met je bankrekening bezig?
Vind ik een heel matig experimentquote:
Ja, dan is het dus superkut. Ook een leuke informatieve video in deze context is overigens deze:quote:
Zowel lichamelijk als mentaal ja.quote:
Enerzijds kan ik me daar lastig in verplaatsen omdat ik nog kan aankloppen bij duo, aan de andere kant moet ik er letterlijk niet aan denken hoe ik dingen ga regelen als ik niet meer kan lenen, want dan kan ik echt niet op scriptie focussenquote:
werken voor dat cheldquote:Op donderdag 13 juni 2019 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enerzijds kan ik me daar lastig in verplaatsen omdat ik nog kan aankloppen bij duo, aan de andere kant moet ik er letterlijk niet aan denken hoe ik dingen ga regelen als ik niet meer kan lenen, want dan kan ik echt niet op scriptie focussen
Hoop volgend jaar student assistent te worden, maar ook daarmee bezig zijn past niet in m'n hoofd op dit moment. Nog 2,5 week scriptie genotquote:
Heb je geantwoord met niet?quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
Huisgenoot belt net redelijk aangeschoten op met vraag hoe lang ik wakker blijf, want hij is z'n sleutels vergeten
Ik weet het niet, maar hij kan bellen en de deurbel doet het weer. Maar werd net door iemand anders opgebeld en het lijkt erop dat ze uitgaan, dus ik ga niet mijn best doen om wakker te blijvenquote:
Zet je radio dan ook uit als je gaat slapenquote:Op donderdag 13 juni 2019 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weer helemaal klaarwakker door een fragment op de radio, genieten...
Echt hequote:Op donderdag 13 juni 2019 02:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zet je radio dan ook uit als je gaat slapen
De meest simpele en voor de hand liggende oplossingen moet je die jongen nog voorkauwenquote:
Hij gebruikt het juist om mee in slaap te vallen volgens mij.quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
De meest simpele en voor de hand liggende oplossingen moet je die jongen nog voorkauwen
Daar heb ik een app voor met rustgevende geluiden. Word je ook niet verrast door een spontaan hard geluid.quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
Hij gebruikt het juist om mee in slaap te vallen volgens mij.
Niet dat ik dat heel handig vind, maar ja.
Ik slaap het liefst in complete stilte.quote:Op donderdag 13 juni 2019 03:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb ik een app voor met rustgevende geluiden. Word je ook niet verrast door een spontaan hard geluid.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 02:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zet je radio dan ook uit als je gaat slapen
Ik sinds kort ook regelmatig, heerlijkquote:Op donderdag 13 juni 2019 03:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst in complete stilte.En ik word sindskort gewekt door vogelgeluiden.
❤ Hey Haagsquote:
Dat heb je al gedaanquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
❤ Hey Haags
Ooit luister ik dat liedje
Dat laatste geval snap ikquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee nog nieten die van Amsterdam ook niet.
Die van Amsterdam eigenlijk onbedoeld wel beetje gehoord.quote:Op donderdag 13 juni 2019 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste geval snap ik
Eensquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die van Amsterdam eigenlijk onbedoeld wel beetje gehoord.wat een herrie
Heb die van Harry jekkers beetje zitten luisterenquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste geval snap ik
Bakkesquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb die van Harry jekkers beetje zitten luisterenKan je toch ook geen muziek meer noemen man. Wel gelachen
quote:Op donderdag 13 juni 2019 05:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Meteen gaan huilen als ik geen hagenees zou zijn
Nee.quote:Op donderdag 13 juni 2019 05:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En echt met zo’n accent erbij ook he![]()
Heb jij dat ook?
Dat zijn geen beste bakkiesquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je weet maar nooitHaags bakkie met Haags
Nog nooit gehad. Is het als espresso?quote:Op donderdag 13 juni 2019 05:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn geen beste bakkies
Jaquote:Op donderdag 13 juni 2019 05:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Is het als espresso?
Huisgenoot kwam laat thuis, sindsdien heb ik niet echt kunnen slapen en nu is het licht buitenquote:
Das kutquote:Op donderdag 13 juni 2019 06:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huisgenoot kwam laat thuis, sindsdien heb ik niet echt kunnen slapen en nu is het licht buiten
Je gaat zo toch nog wel even naar bed?quote:Op donderdag 13 juni 2019 06:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dat, maar goed, nu ben ik maar gewoon in het domein van de leuk gegaan waar zij zitten
Om 9 uur komt swapfiets m'n fiets swappen en daarna kruip ik in bed, ik gok dat ze dan ook wel weg gaan ongeveerquote:Op donderdag 13 juni 2019 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat zo toch nog wel even naar bed?
Tering wat vermoeiend.quote:Op donderdag 13 juni 2019 06:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Om 9 uur komt swapfiets m'n fiets swappen en daarna kruip ik in bed, ik gok dat ze dan ook wel weg gaan ongeveer
He mamaquote:Op donderdag 13 juni 2019 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat zo toch nog wel even naar bed?
Hey lieverdquote:
Log uitquote:
Wat brengt de dag vandaagquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naatje
[..]
Hey scruppie
[..]
Hey darling
[..].
Bijnaquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRR
Om 9 komt swapfiets langs en om 14.00 moet ik op de VU zijn, ergens daartussen duik ik nog mijn bed inquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel werk. Ben van 9 tot vrij laat onder de pannen.
En jij?
Werk. Veertigjarig jubileum van een collega. Vanavond misschien nog even de stad in.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Om 9 komt swapfiets langs en om 14.00 moet ik op de VU zijn, ergens daartussen duik ik nog mijn bed in
hoop dat je je kleine teen stoot naatjequote:Op donderdag 13 juni 2019 08:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is wel weer jammer weer ja, helemaal bewolkt, alles.
Ach gossiequote:
Oeiquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoop dat je je kleine teen stoot naatje
Ik stoot niet zo heel vaak enkel mijn kleine teenquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoop dat je je kleine teen stoot naatje
Veel gezelligheid als goed isquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
nee maar wilde het benadrukkenquote:
Merk het ja. Gelukkig lees ik net dat hij niet alleen zijn kleine teen weleens stoot. Dus ik hoop dat het je helpt in de verwerking van het leed dat door naatje aangericht wordtquote:[..]
hij doet stom tegen me
zit beetje te kijken hoe ik wil gaan reizen als ik gaquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee maar wilde het benadrukken
[..]
Merk het ja. Gelukkig lees ik net dat hij niet alleen zijn kleine teen weleens stoot. Dus ik hoop dat het je helpt in de verwerking van het leed dat door naatje aangericht wordt
Dat is een aardig stukje fietsen......quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit beetje te kijken hoe ik wil gaan reizen als ik ga
auckland naar waar mijn broertje zit is 1700 km
wil wel ribba en huurauto danquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is een aardig stukje fietsen......
1700 km vanaf Auckland?quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit beetje te kijken hoe ik wil gaan reizen als ik ga
auckland naar waar mijn broertje zit is 1700 km
ehm hij doet er 40 uur over.. amsterdam-singapore-Christchurch- invercargillquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1700 km vanaf Auckland?
Valt best mee toch? Dat is 2 dagen met de trein of iets.
Wel tof. Hoe lang is de vlucht eigenlijk? En waar had je broertje tussenstop(s)?
Lekker in Singapore blijvenquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm hij doet er 40 uur over.. amsterdam-singapore-Christchurch- invercargill
maar hij zit nu in hotel in singapore
Is geen actquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind deze flips en Haags fittie act een beetje matig
40 uurquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind 20 minuten onderweg al ver.......quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij was wel laat met vlucht boeken hoor
zie ook vluchten van "maar" 25 uur
ja dat wel maar in 20 minuten bereik je niet de andere kant van de wereldquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind 20 minuten onderweg al ver.......
Jammergenoeg niet inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2019 09:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat wel maar in 20 minuten bereik je niet de andere kant van de wereld
Oh joh zit je op de VUquote:Op donderdag 13 juni 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
20 minuten verIk moet elke dag een half uur op en neer naar de VU...
nu je het zegt...quote:Op donderdag 13 juni 2019 09:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh joh zit je op de VU
Was me nog nooit opgevallen
Dat is nog best een eindquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Act?quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind deze flips en Haags fittie act een beetje matig
Best goedkoop voor 1700 kmquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:51 schreef wietparkiet het volgende:
enkeltje ferry kost omgerekend 2 barkie
jeetje
Oh als ik werk ben ik op een dag ook meer dan 20 minuten onderweg hoor.....maar bedoelde meer als in echt op reis zijn, daar heb ik echt te weinig geduld voor.....quote:Op donderdag 13 juni 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
20 minuten verIk moet elke dag een half uur op en neer naar de VU...
ferry is geen 1700km hequote:Op donderdag 13 juni 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is nog best een eind
[..]
Act?
[..]
Best goedkoop voor 1700 km
Vervelend. Gelukkig is het droog vandaag.quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het gaat best, waardeloos geslapen......zometeen maar even uitwaaien buiten.....
En met jou?
Ach ja komt wel goedquote:Op donderdag 13 juni 2019 10:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Vervelend. Gelukkig is het droog vandaag.
Gaat wel goed.
Goed om te horen!quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Steeds beter, boek elke week wel vooruitgang bij de fysio
Ga maken danquote:
Merk het jaquote:Op donderdag 13 juni 2019 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Kuts postnl heeft het weer eens druk![]()
Rustaaaaaagquote:Op donderdag 13 juni 2019 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Kuts postnl heeft het weer eens druk![]()
Bij jou ook al vertraging?quote:
Nooit.quote:
Ja wtf bij mij ook.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2 dagen!!! Volgende dag in huis, maar nu 3 dagen later rip
quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:25 schreef Sked het volgende:
Alsof die lui wat beters te doen hebben dan post bezorgen
Mss wind tegenquote:Op donderdag 13 juni 2019 13:25 schreef Sked het volgende:
Alsof die lui wat beters te doen hebben dan post bezorgen
Ja dat dus.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wtf bij mij ook.
Klootzakken en als je op de postnl website kijkt zie je geen vertraging.
Geduld is een schone zaak dus.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pakketjes uit China zijn ook al 3 weken onderweg.
Ik van bol en van officedeals of zo beide laat.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:42 schreef I. het volgende:
Mijn pakketje was netjes binnen één dag bezorgd. Maar dat was dan ook Dynalogic.
Oeiquote:Op donderdag 13 juni 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik van bol en van officedeals of zo beide laat.![]()
En mijn laptop loopt steeds vast beetje irritant
Waarom koop je rommel uit China Amaquote:Op donderdag 13 juni 2019 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Mijn pakketjes uit China zijn ook al 3 weken onderweg.
Ja RAM zit steeds volquote:
Sorry!!!!quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:36 schreef Flippiee het volgende:
En ondertussen excuses krijgen waar je niets!!!! aan hebt
Elke keer kwartier wachten echt topquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Elke keer kwartier wachten echt top
Doe je niet goed dan hè....quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Elke keer kwartier wachten echt top
quote:Op donderdag 13 juni 2019 16:32 schreef Solotovski het volgende:
Krijg de tering maar ik heb een nieuwe aangevraagd
ik heb wat leuks bedacht een rondleiding in een lokale bierbrouwerij hier in de buurt moet even overleggen met broers en zussen of die dat vindenquote:Op donderdag 13 juni 2019 15:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je vaderdagkadootje al gekocht?
Dat klinkt wel goedquote:Op donderdag 13 juni 2019 17:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb wat leuks bedacht een rondleiding in een lokale bierbrouwerij hier in de buurt moet even overleggen met broers en zussen of die dat vinden
kan ik ze gelijk in een ketel duwen dan erven ze niks
ja die hebben echt lekkere speciaalbiertjes ookquote:
Schijnt inderdaad leuk en lekker te zijnquote:Op donderdag 13 juni 2019 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die hebben echt lekkere speciaalbiertjes ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |