Huisgenoot kwam laat thuis, sindsdien heb ik niet echt kunnen slapen en nu is het licht buitenquote:
Das kutquote:Op donderdag 13 juni 2019 06:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huisgenoot kwam laat thuis, sindsdien heb ik niet echt kunnen slapen en nu is het licht buiten
Je gaat zo toch nog wel even naar bed?quote:Op donderdag 13 juni 2019 06:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg dat, maar goed, nu ben ik maar gewoon in het domein van de leuk gegaan waar zij zitten
Om 9 uur komt swapfiets m'n fiets swappen en daarna kruip ik in bed, ik gok dat ze dan ook wel weg gaan ongeveerquote:Op donderdag 13 juni 2019 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat zo toch nog wel even naar bed?
Tering wat vermoeiend.quote:Op donderdag 13 juni 2019 06:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Om 9 uur komt swapfiets m'n fiets swappen en daarna kruip ik in bed, ik gok dat ze dan ook wel weg gaan ongeveer
He mamaquote:Op donderdag 13 juni 2019 06:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat zo toch nog wel even naar bed?
Hey lieverdquote:
Log uitquote:
Wat brengt de dag vandaagquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naatje
[..]
Hey scruppie
[..]
Hey darling
[..].
Bijnaquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRR
Om 9 komt swapfiets langs en om 14.00 moet ik op de VU zijn, ergens daartussen duik ik nog mijn bed inquote:Op donderdag 13 juni 2019 08:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel werk. Ben van 9 tot vrij laat onder de pannen.
En jij?
Werk. Veertigjarig jubileum van een collega. Vanavond misschien nog even de stad in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |