quote:Op maandag 10 juni 2019 00:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Open de webbrowser op die brakkie browser en je kunt streamen
Ja, ik heb kodi overal opquote:Op maandag 10 juni 2019 01:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]lekker kut. Ik heb kodi op mn TV staan, véél chiller
sowieso worth it. Lekker je nas eraan met transmission en sickchill of een variant erop en gaanquote:Op maandag 10 juni 2019 01:01 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, ik heb kodi overal op
Xbox
TV
Raspberry Pi
Laptop
Alleen nog niet op mijn koelkast. Komt nog
en toch kijk ik meer Netflix tegenwoordig dan wat ik download.quote:Op maandag 10 juni 2019 01:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso worth it. Lekker je nas eraan met transmission en sickchill of een variant erop en gaan
Jupquote:Op maandag 10 juni 2019 01:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en toch kijk ik meer Netflix tegenwoordig dan wat ik download.
Nergens want deze e3 is kut en prima sochtends te bekijken als je wakker wordtquote:
alle e3's zijn kudtquote:Op maandag 10 juni 2019 01:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nergens want deze e3 is kut en prima sochtends te bekijken als je wakker wordt
bazig zijnquote:
is goed borisquote:
2:30quote:
eerst een pc kopenquote:Op maandag 10 juni 2019 01:55 schreef Friday12 het volgende:
Iemand al die Xbox pass werkend gekregen op pc?
ik ga dat lekker volgende week proberen. Nu gaat iedereen het proberenquote:Op maandag 10 juni 2019 01:55 schreef Friday12 het volgende:
Eerder zo van ik heb die pass.. maar de store herkent de pass nietquote:Op maandag 10 juni 2019 01:57 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik ga dat lekker volgende week proberen. Nu gaat iedereen het proberen
Ja. Maar ik heb Xbox Game Pass Ultimate.quote:Op maandag 10 juni 2019 01:55 schreef Friday12 het volgende:
Daar dus de fout gemaaktquote:Op maandag 10 juni 2019 02:01 schreef PjotterFRL het volgende:
Met de normale Xbox Game Pass gaat het niet werken overigens. Daarmee kun je alleen Play Anywhere games spelen.
Je hebt Game Pass PC of Ultimate nodig.
je moet ook de ultimate kopenquote:
Gedaan en dan werkt het nog voor geen meterquote:
Jij bent kutquote:
Ik kom er wel uit.quote:
ook uit een penisquote:
Dan adem ik nog nietquote:
Je moet die nieuwe Xbox app gebruiken joh. Microsoft Store is kut.quote:
Ja dat is de grapquote:Op maandag 10 juni 2019 02:19 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Je moet die nieuwe Xbox app gebruiken joh. Microsoft Store is kut.
https://www.microsoft.com/store/productId/9MV0B5HZVK9Z
dat zou ook raar zijnquote:
Wat als je deze link:quote:Op maandag 10 juni 2019 02:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat is de grap
[ afbeelding ]
Doet die dus met alles
1 | https://www.microsoft.com/en-nz/p/xbox-beta/9mv0b5hzvk9z?ocid=AID681541_aff_7593_321292&tduid=(ir__imvm90gmhckfrldokk0sohzw0m2xj0rxmwla62eu00)(7593)(321292)()()&irgwc=1&irclickid=_imvm90gmhckfrldokk0sohzw0m2xj0rxmwla62eu00&rtc=1&activetab=pivot:overviewtab |
wat ben jij nog wakkerquote:
Dat is wel standaard bij Bethesda jaquote:Op maandag 10 juni 2019 02:35 schreef Oscar. het volgende:
ze hebben weer een groepje aangenomen om te schreeuwen
ja, maar schreeuwen bij fallout, dan moet je wel dik betaald wordenquote:
Windows update zo te zienquote:Op maandag 10 juni 2019 02:26 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Wat als je deze link:
[ code verwijderd ]
Hier invult: https://store.rg-adguard.net/
Dan downloaden en de .appx uitvoeren
Ja, erg treurig.quote:Op maandag 10 juni 2019 02:43 schreef PowerLoungen het volgende:
En weer ingehuurd juichvolk . Zelfs bij Fallout 76
jup, er werd alcohol geschonkenquote:Op maandag 10 juni 2019 02:46 schreef Pheno het volgende:
Die game had gewoon nog niet uit moeten komen. Nu zijn ze aan het fixen, maar de negativiteit hangt er gewoon om heen. Behalve daar in het publiek, ik denk dat ze gratis bier van te voren hebben gekregen.
Zie je met veel games. Moet je zien hoe bv. Rainbow Six Siege en Sea of Thieves beter zijn geworden na launch. Compleet andere spellen nu.quote:Op maandag 10 juni 2019 02:46 schreef Pheno het volgende:
Die game had gewoon nog niet uit moeten komen. Nu zijn ze aan het fixen, maar de negativiteit hangt er gewoon om heen. Behalve daar in het publiek, ik denk dat ze gratis bier van te voren hebben gekregen.
Ik ben niet zo van meteen de nieuwste updatesquote:Op maandag 10 juni 2019 02:49 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ah, je hebt wel de nieuwste Windows nodig idd..
ja het is nu gewoon een kickstarter geworden.quote:Op maandag 10 juni 2019 02:50 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zie je met veel games. Moet je zien hoe bv. Rainbow Six Siege en Sea of Thieves beter zijn geworden na launch. Compleet andere spellen nu.
Ja maar dat waren wel de games zoals je bedoeld waren.. Fallout zonder NPC is gewoonquote:Op maandag 10 juni 2019 02:50 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zie je met veel games. Moet je zien hoe bv. Rainbow Six Siege en Sea of Thieves beter zijn geworden na launch. Compleet andere spellen nu.
ze hadden toch NPC'squote:Op maandag 10 juni 2019 02:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dat waren wel de games zoals je bedoeld waren.. Fallout zonder NPC is gewoon
het was gvd gewoon een alpha game ofzo
Dat kunnen de meeste Japanse ontwikkelaars wel, maar het is een cultuurdingetje: bang om iets verkeerd te zeggen. Bij interviews ook: Harada bv weet het donders goed, maar laat alsnog vertalen. Kunnen wij westerlingen het niet verkeerd interpreteren.quote:
Nooooooooquote:
dronkenquote:Op maandag 10 juni 2019 02:58 schreef Pheno het volgende:
Wtf voor mensen zijn er in dat publiek zeg?
Dat krijg je daar niet voor elkaarquote:
Als Beffie je broodheer is, dan schreeuw je welquote:Op maandag 10 juni 2019 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
Tering dat publiek bij Bethesda zit echt vol met betaalde influencers of niet
elke x als ze een scheet laten gaan ze helemaal los
30 graden, gratis cocktails, weinig eten.quote:
Hetzelfde slag volk als bij de appel presentaties.quote:Op maandag 10 juni 2019 02:58 schreef MMaRsu het volgende:
Tering dat publiek bij Bethesda zit echt vol met betaalde influencers of niet
elke x als ze een scheet laten gaan ze helemaal los
cringeworthy en fake as fuck
op de eerste hulp belandquote:
nee, dit zijn whoot meisjesquote:Op maandag 10 juni 2019 03:05 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze die gasten niet de deur uit flikkeren? Het wordt irritant.
ja ikquote:Op maandag 10 juni 2019 03:07 schreef Gehrman het volgende:
Hier gaan heel wat mensen viesmad om worden.
Ja hoiquote:Op maandag 10 juni 2019 03:07 schreef Gehrman het volgende:
Hier gaan heel wat mensen viesmad om worden.
Ja, die ken ik ook nogquote:Op maandag 10 juni 2019 03:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Dat gevoel ken ik toen EA een mobile C&C aankondigde.
wat is daar mee gebeurt ?quote:Op maandag 10 juni 2019 03:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Dat gevoel ken ik toen EA een mobile C&C aankondigde.
Kuthipsters en hun phonesquote:Op maandag 10 juni 2019 03:10 schreef Friday12 het volgende:
ohja?? OHJA????????? DOEN WIJ DAT GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FLIKKER OP MET JE MOBILE
nee, alleen een state of playquote:Op maandag 10 juni 2019 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft ea nog een eigen presentatie? Die c&c remake wil ik zien
Nee, ze hadden alleen EA Play. Maar C&C was vorig jaar, vast terug te zienquote:Op maandag 10 juni 2019 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft ea nog een eigen presentatie? Die c&c remake wil ik zien
Ik was benieuwd naar een updatequote:Op maandag 10 juni 2019 03:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze hadden alleen EA Play. Maar C&C was vorig jaar, vast terug te zien
Geannuleerd volgens mijquote:
ik snap die haat niet zo. Je wilt nu een introductie doen. Dan wil ik geen 15 minuten gameplay zien.quote:
Of gewoon een maandje Xbox Game Pass voor 1 euro nemen, zit in incl.quote:Op maandag 10 juni 2019 03:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]binnekort maar eens Wolfenstein 2 ergens vandaan halen
Goede garp ditquote:Op maandag 10 juni 2019 03:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Of gewoon een maandje Xbox Game Pass voor 1 euro nemen, zit in incl.
15 min is ook overdreven maar je kan best een trailer met beide makenquote:Op maandag 10 juni 2019 03:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik snap die haat niet zo. Je wilt nu een introductie doen. Dan wil ik geen 15 minuten gameplay zien.
Hadden vrienden van me ook last van, die moet je even aanroepen op een andere manier vanuit die Xbox Launcher, niet vanuit Windows Update zelf.quote:Op maandag 10 juni 2019 03:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Goede garp dit
Shit werkt voor geen meter
Windows moet up to date zijn.. is up to date en werkt nog niet
lees jij dat dan?quote:
Instant buy. De vorige Doom was ook episch.quote:Op maandag 10 juni 2019 03:33 schreef Pheno het volgende:
Wat heb ik zin in Doom: gewoon compleet losgaan
Lekker dom ook letterlijk alles leaken.....twitter:New_WabiSabi twitterde op maandag 10-06-2019 om 04:49:15I have been given a cease and desist from a lawyer representing Nintendo. They have my full name and everything. This means I'm not allowed to post any private trade secrets from Nintendo co ltd. This does not mean I cannot post things from other companies, but not Nintendo. reageer retweet
Bij Bethesda? Niet heel veel. Wolfenstein en Doom zijn nu hun beste games, ze gaven een dikke vinger naar Elder Scrolls en falloutquote:
Ze hebben gewoon nog niks voor TES, komt volgend jaar welquote:Op maandag 10 juni 2019 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Bethesda? Niet heel veel. Wolfenstein en Doom zijn nu hun beste games, ze gaven een dikke vinger naar Elder Scrolls en fallout
Ik lag heerlijk te slapen. Deze persco boeide me echt niet.quote:
TES VI is toch met die pauper engine van ze gebouwd.quote:Op maandag 10 juni 2019 09:05 schreef DKUp het volgende:
Volgens mij stond Starfield gepland voor 2020-2022 en dan daarna zou TES VI pas komen. Vorig jaar zeiden ze al dat TES VI pas over een paar jaar zal uitkomen.
Is echt een tussenjaar, volgend jaar willen ze allemaal knallen met nieuwe titels voor de nieuwe consoles en dan kan het allemaal opeens welquote:Op maandag 10 juni 2019 10:19 schreef Zipportal het volgende:
Ook de nacht was blijkbaar pure aids. Je verwacht het niet.
Final Fantasy VII Remake releasedatum 3-3-2020 is bekendgemaakt.quote:
Op E3? Niet.quote:
idd trieste bedoelingquote:Op maandag 10 juni 2019 11:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een paupershow man van Bethesda. Doe dan geen persconferentie als je toch niks boeiends te showen hebt. Jesus zeg.
En dan hebben we het nog niet eens over de schreeuw tokkiesquote:Op maandag 10 juni 2019 11:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat een paupershow man van Bethesda. Doe dan geen persconferentie als je toch niks boeiends te showen hebt. Jesus zeg.
Ik had deze vroegerquote:Op maandag 10 juni 2019 03:55 schreef PjotterFRL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forza Horizon Lego
Benieuwd dus geen ideequote:Op maandag 10 juni 2019 14:53 schreef Jimbo het volgende:
Waar is de hype voor ghostwire. Nieuw ip en t wordt een paranormale thriller. Sowieso fun
Als ik t goed begreep van de makers van the evil within, maar dan dus in japan en paranormaal thriller/horror gamepie. Kan nooit verkeerd zijn lijkt mequote:
CGI-trailer waar je niks mee kan. Wachten op gameplay dusquote:Op maandag 10 juni 2019 14:53 schreef Jimbo het volgende:
Waar is de hype voor ghostwire. Nieuw ip en t wordt een paranormale thriller. Sowieso fun
Dit. Ik kan niet hyped worden voor een CG trailerquote:Op maandag 10 juni 2019 15:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
CGI-trailer waar je niks mee kan. Wachten op gameplay dus
Ik wel, maar niet alleen een CG trailer. Die dingen zijn hartstikke tof om bepaalde dingen over te brengen, maar dat wissel je af met gameplay.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit. Ik kan niet hyped worden voor een CG trailer
Het was vooral 76 een beetje goedpraten.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:03 schreef Vault-Boy het volgende:
ja precies zonder gameplay is t lamequote:Op maandag 10 juni 2019 16:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet alleen een CG trailer. Die dingen zijn hartstikke tof om bepaalde dingen over te brengen, maar dat wissel je af met gameplay.
hm, nog niet eensquote:Op maandag 10 juni 2019 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was vooral 76 een beetje goedpraten.
Maar dat klopt volgens mij ook wel. Slechte start, maar wel behoorlijk trouwe fanbase, las ik.quote:Op maandag 10 juni 2019 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
hm, nog niet eens
allemaal leugens over dat zoveel het nog spelen en hoe geweldig het spel is geworden
Ik zit al klaar.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:16 schreef Jimbo het volgende:
Over 45 min mogen we weer met de Vr show toch?
doekjes en een popje moisterizer ernaastquote:
Hopelijk mooie Oculus Quest en PSVR games.quote:Op maandag 10 juni 2019 17:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doekjes en een popje moisterizer ernaast
De wat?quote:Op maandag 10 juni 2019 17:16 schreef Jimbo het volgende:
Over 45 min mogen we weer met de Vr show toch?
Vr show, lezenquote:
Alleen gehad met Driveclubquote:
Geen problemen mee gehad, eigenlijkquote:
Van vele niet iig. RE7 heeft een lat gelegd, daar vergelijk ik veel mee.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:27 schreef Qunix het volgende:
Kwaliteit van vr games is nog niet echt op een minimaal niveau vind ik.
De hardware zit nog erg in de weg.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:27 schreef Qunix het volgende:
Kwaliteit van vr games is nog niet echt op een minimaal niveau vind ik.
Tien verschillende systemen hebben helpt ook niet echt mee qua standardiseringquote:Op maandag 10 juni 2019 18:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De hardware zit nog erg in de weg.
Nee zeker niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tien verschillende systemen hebben helpt ook niet echt mee qua standardisering
Tetris VR was ook behoorlijk tof gedaan.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van vele niet iig. RE7 heeft een lat gelegd, daar vergelijk ik veel mee.
Astro Bot heeft wat mij betreft tot nu toe het meest uit VR gehaald.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tetris VR was ook behoorlijk tof gedaan.
Pc gaming show is het altijd waard voor de teleurstelling.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Jimbo het volgende:
ik was ff weg, heb ik nog wat gemist aan de VR meuk, of is het gewoon tot aan ubi helemaal kut vandaag
Ze zijn idd wel Masterrace in teleurstellende shows. Alleen te redden met Half-Life 3.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pc gaming show is het altijd waard voor de teleurstelling.
Mja de teleurstelling vooral, hoe laat is ie ? 19;00?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pc gaming show is het altijd waard voor de teleurstelling.
Wanneer is Ubisoft?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Misschien ga ik Ubisoft wel kijken.
Wie weet.
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?quote:
Nee Abe als in een robot ofzoquote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?
Bedankt voor deze mededeling. Ik zou niet kunnen leven zonder de wetenschap of jij wel of niet een show kijktquote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Wie weet.
Mehquote:
Ik zei misschien, dus je weet nog niks zeker.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling. Ik zou niet kunnen leven zonder de wetenschap of jij wel of niet een show kijkt
ik zeg toch ook wel of niet.... dus t kan nog beide kanten op gaan, de bal is rond dit datquote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei misschien, dus je weet nog niks zeker.
Wat iemand anders al zei. Maar het ziet er wel tof uit!quote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?
Bedankt! Goed gevonden hoorquote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond om 22:00 volgens dit handige overzicht dat ik vond
Spannend!quote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Wie weet.
In de fik steken.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hm, matige VR 'show'. Maar het is dan ook een platform in de kinderschoenen.
thanks. ik verwacht veel van je updatequote:
dat is PC Gamer altijdquote:
Gaan we weer ja, denk niet dat ik nog genoeg heb liggen :/quote:
ik geef geen neuk om je leverquote:Op maandag 10 juni 2019 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gaan we weer ja, denk niet dat ik nog genoeg heb liggen :/
quote:
4?quote:
ik waardeer je opbouwende kritiekquote:
Waar zie jij world premier dan? Ik hoor t nergensquote:
zit jij de PC gamer stream niet te kijken?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar zie jij world premier dan? Ik hoor t nergens
Jawel met één oog en één hand. De andere zit bij t vrouwenvoetbalquote:Op maandag 10 juni 2019 19:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zit jij de PC gamer stream niet te kijken?
Je rechter hand?quote:Op maandag 10 juni 2019 19:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jawel met één oog en één hand. De andere zit bij t vrouwenvoetbal
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 19:26 schreef Qunix het volgende:
Vorige edities waren leuker. Was een echte "show" met iets meer diepte.
volgens mij heeft zij zat dieptequote:
linkerhand natuurlijk, dan lijkt het net alsof iemand anders eraan zitquote:
https://www.samsung.com/g(...)f15ca0d18da0c4025aaaquote:Op maandag 10 juni 2019 19:30 schreef Jimbo het volgende:
https://www.samsung.com/gaming240/
werkt niet
ik krijg alleen een landen schermquote:Op maandag 10 juni 2019 19:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
https://www.samsung.com/g(...)f15ca0d18da0c4025aaa
ja, ik ook nu. kut dat maar op samsungquote:
recies, oprotten danquote:Op maandag 10 juni 2019 19:33 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, ik ook nu. kut dat maar op samsung
van de 1april grapquote:
et zn kop, zou goed kunnenquote:
Triumph is een Nederlandse studioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |