Alleen gehad met Driveclubquote:
Geen problemen mee gehad, eigenlijkquote:
Van vele niet iig. RE7 heeft een lat gelegd, daar vergelijk ik veel mee.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:27 schreef Qunix het volgende:
Kwaliteit van vr games is nog niet echt op een minimaal niveau vind ik.
De hardware zit nog erg in de weg.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:27 schreef Qunix het volgende:
Kwaliteit van vr games is nog niet echt op een minimaal niveau vind ik.
Tien verschillende systemen hebben helpt ook niet echt mee qua standardiseringquote:Op maandag 10 juni 2019 18:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De hardware zit nog erg in de weg.
Nee zeker niet.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tien verschillende systemen hebben helpt ook niet echt mee qua standardisering
Tetris VR was ook behoorlijk tof gedaan.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van vele niet iig. RE7 heeft een lat gelegd, daar vergelijk ik veel mee.
Astro Bot heeft wat mij betreft tot nu toe het meest uit VR gehaald.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tetris VR was ook behoorlijk tof gedaan.
Pc gaming show is het altijd waard voor de teleurstelling.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Jimbo het volgende:
ik was ff weg, heb ik nog wat gemist aan de VR meuk, of is het gewoon tot aan ubi helemaal kut vandaag
Ze zijn idd wel Masterrace in teleurstellende shows. Alleen te redden met Half-Life 3.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pc gaming show is het altijd waard voor de teleurstelling.
Mja de teleurstelling vooral, hoe laat is ie ? 19;00?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:40 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pc gaming show is het altijd waard voor de teleurstelling.
Wanneer is Ubisoft?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Misschien ga ik Ubisoft wel kijken.
Wie weet.
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?quote:
Nee Abe als in een robot ofzoquote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?
Bedankt voor deze mededeling. Ik zou niet kunnen leven zonder de wetenschap of jij wel of niet een show kijktquote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Wie weet.
Mehquote:
Ik zei misschien, dus je weet nog niks zeker.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling. Ik zou niet kunnen leven zonder de wetenschap of jij wel of niet een show kijkt
ik zeg toch ook wel of niet.... dus t kan nog beide kanten op gaan, de bal is rond dit datquote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei misschien, dus je weet nog niks zeker.
Wat iemand anders al zei. Maar het ziet er wel tof uit!quote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?
Bedankt! Goed gevonden hoorquote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond om 22:00 volgens dit handige overzicht dat ik vond
Spannend!quote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Wie weet.
In de fik steken.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hm, matige VR 'show'. Maar het is dan ook een platform in de kinderschoenen.
thanks. ik verwacht veel van je updatequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |