Wanneer is Ubisoft?quote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Misschien ga ik Ubisoft wel kijken.
Wie weet.
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?quote:
Nee Abe als in een robot ofzoquote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?
Bedankt voor deze mededeling. Ik zou niet kunnen leven zonder de wetenschap of jij wel of niet een show kijktquote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Wie weet.
Mehquote:
Ik zei misschien, dus je weet nog niks zeker.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling. Ik zou niet kunnen leven zonder de wetenschap of jij wel of niet een show kijkt
ik zeg toch ook wel of niet.... dus t kan nog beide kanten op gaan, de bal is rond dit datquote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei misschien, dus je weet nog niks zeker.
Wat iemand anders al zei. Maar het ziet er wel tof uit!quote:Op maandag 10 juni 2019 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Abe als in abes odessey? Komt die in vr?
Bedankt! Goed gevonden hoorquote:Op maandag 10 juni 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanavond om 22:00 volgens dit handige overzicht dat ik vond
Spannend!quote:Op maandag 10 juni 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
Wie weet.
In de fik steken.quote:Op maandag 10 juni 2019 18:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hm, matige VR 'show'. Maar het is dan ook een platform in de kinderschoenen.
thanks. ik verwacht veel van je updatequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |