ja ikquote:Op maandag 10 juni 2019 03:07 schreef Gehrman het volgende:
Hier gaan heel wat mensen viesmad om worden.
Ja hoiquote:Op maandag 10 juni 2019 03:07 schreef Gehrman het volgende:
Hier gaan heel wat mensen viesmad om worden.
Ja, die ken ik ook nogquote:Op maandag 10 juni 2019 03:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Dat gevoel ken ik toen EA een mobile C&C aankondigde.
wat is daar mee gebeurt ?quote:Op maandag 10 juni 2019 03:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Dat gevoel ken ik toen EA een mobile C&C aankondigde.
Kuthipsters en hun phonesquote:Op maandag 10 juni 2019 03:10 schreef Friday12 het volgende:
ohja?? OHJA????????? DOEN WIJ DAT GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FLIKKER OP MET JE MOBILE
nee, alleen een state of playquote:Op maandag 10 juni 2019 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft ea nog een eigen presentatie? Die c&c remake wil ik zien
Nee, ze hadden alleen EA Play. Maar C&C was vorig jaar, vast terug te zienquote:Op maandag 10 juni 2019 03:10 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft ea nog een eigen presentatie? Die c&c remake wil ik zien
Ik was benieuwd naar een updatequote:Op maandag 10 juni 2019 03:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze hadden alleen EA Play. Maar C&C was vorig jaar, vast terug te zien
Geannuleerd volgens mijquote:
ik snap die haat niet zo. Je wilt nu een introductie doen. Dan wil ik geen 15 minuten gameplay zien.quote:
Of gewoon een maandje Xbox Game Pass voor 1 euro nemen, zit in incl.quote:Op maandag 10 juni 2019 03:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]binnekort maar eens Wolfenstein 2 ergens vandaan halen
Goede garp ditquote:Op maandag 10 juni 2019 03:24 schreef Keyos het volgende:
[..]
Of gewoon een maandje Xbox Game Pass voor 1 euro nemen, zit in incl.
15 min is ook overdreven maar je kan best een trailer met beide makenquote:Op maandag 10 juni 2019 03:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik snap die haat niet zo. Je wilt nu een introductie doen. Dan wil ik geen 15 minuten gameplay zien.
Hadden vrienden van me ook last van, die moet je even aanroepen op een andere manier vanuit die Xbox Launcher, niet vanuit Windows Update zelf.quote:Op maandag 10 juni 2019 03:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Goede garp dit
Shit werkt voor geen meter
Windows moet up to date zijn.. is up to date en werkt nog niet
lees jij dat dan?quote:
Instant buy. De vorige Doom was ook episch.quote:Op maandag 10 juni 2019 03:33 schreef Pheno het volgende:
Wat heb ik zin in Doom: gewoon compleet losgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |