SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit jaar zonder Raybar, maar met Jermeen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lekker potje man, Stinho zat er helemaal naastLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit is net of NEC v Telstar een hogeschoolvoetbalwedstrijd wordt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:55 schreef Szura het volgende:
Lekker potje man, Stinho zat er helemaal naast♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nu Mike Snoei bij Telstar weg is zou dat inderdaad wel raar zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is net of NEC v Telstar een hogeschoolvoetbalwedstrijd wordt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
Italië v Canada gaat een tragedie worden.quote:
Die Italiaan heeft een soort worp van Nandor Bezzeg.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Tijd voor de kraker van de eerste ronde.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Oh ja, Nandor Bezzeg. Dat wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
Die Italiaan heeft een soort worp van Nandor Bezzeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat dacht ik al. Blijft toch een tegenstander van Van der Voort op het WK en dat blijft je bij.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, Nandor Bezzeg. Dat wilde ik net zeggen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nou inderdaad. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:55 schreef Szura het volgende:
Lekker potje man, Stinho zat er helemaal naastSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Tytus, hoogstwaarschijnlijk ook op het WK te bewonderen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zjak zegt dat Jirkal erg goed is
Die gaat dus niks raken vandaagLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vooralsnog is Ratajski de enige die de triples raakt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Noord Ierland gaat hoge ogen gooien!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:14 schreef Szura het volgende:
Die gaat dus niks raken vandaag![]()
Waarom heeft Zjak toch een ziekelijke drang om elke speler die meer dan een triple in een wedstrijd gooit op te hemelen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:14 schreef Szura het volgende:
Die gaat dus niks raken vandaag♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Volgens Zjak is Engeland ook nog niet zomaar door.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:14 schreef Szura het volgende:
Die gaat dus niks raken vandaag![]()
Laat toch lekker gaan joh. Niet iedereen heeft zo'n encyclopedische kennis van alle darters zoals jij. Ze maken dat programma ook voor mensen die er minder van weten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom heeft Zjak toch een ziekelijke drang om elke speler die meer dan een triple in een wedstrijd gooit op te hemelen?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Noord-Ierland was een van zijn grote favorieten omdat Dolen de laatste tijd zo geweldig stond te gooien en Gurnie in topvorm is.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Volgens Zjak is Engeland ook nog niet zomaar door.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Morgen Polen v Nederland?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De altijd sympathieke Malicdem en Ilagan moeten wel heel erg gaan schroeien danquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Volgens Zjak is Engeland ook nog niet zomaar door.![]()
Overmorgen Portugal - Nederland?quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klopt ook weer.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat toch lekker gaan joh. Niet iedereen heeft zo'n encyclopedische kennis van alle darters zoals jij. Ze maken dat programma ook voor mensen die er minder van weten.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Frenkieball is zondag, ja. Zondag.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Radio, mein Radio
Ich lass' mich in den Äther saugen
Meine Ohren werden Augen
Radio, mein Radio
So höre ich, was ich nicht seh'
Stille heimlich fernes Weh♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Voorlopig doet Polen wat ik zei![]()
eitje bakken van de TsjechenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Stil. Mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
Radio, mein Radio
Ich lass' mich in den Äther saugen
Meine Ohren werden Augen
Radio, mein Radio
So höre ich, was ich nicht seh'
Stille heimlich fernes Weh
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Rammsteingoden.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
I should've knownquote:Ik hou het eigenlijk niet meer zo bij moet ik zeggen
Oh, pas een maandje uit hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I should've knownIk hou het eigenlijk niet meer zo bij moet ik zeggen
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Cool. Ik heb er een stuk of 5 CD's van. Toen CD's nog een dingetje waren zeg maar. Ik heb geen enkele (werkende computer met) CD-speler meer in huis. Ken je nagaanquote:
Vroeger, zo'n 15 jaar geleden brandde ik nog CD's.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool. Ik heb er een stuk of 5 CD's van. Toen CD's nog een dingetje waren zeg maar. Ik heb geen enkele (werkende computer met) CD-speler meer in huis. Ken je nagaan♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het is wachten op Engeland v Filipijnen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
ja tijd vliegt als je lol hebtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger, zo'n 15 jaar geleden brandde ik nog CD's.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
De saaie, in zijn ontwikkeling stilstaande Lennon.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De irritante klootzak William O'Connor.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:nou nou. Vast best aardige jongen bij een glaasje prikquote:
Lennon ziet er altijd uit alsof hij na Sesamstraat naar bed moet. En nog graag wil ookquote:
TAYLOR REKENT NOOIT.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:37 schreef Tagliano het volgende:
Zou hij wel door hebben gehad dat hij op 167 stond?
Oh wacht.![]()
Het helpt deze pot ook niet mee dat er hooguit een persoon staat te gooien waarvan ik nog een beetje zou kunnen zeggen dat het een interessant figuur isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Da's dan toch die dikke.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Het helpt deze pot ook niet mee dat er hooguit een persoon staat te gooien waarvan ik nog een beetje zou kunnen zeggen dat het een interessant figuur isSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
O'Connor en Lennon praten volgens mij ook gewoon niet met elkaar. Gewoon beetje knikken en zenuwachtig lachen![]()
raar dat ze alleen de avg per team bij houden en niet de avg per speler.
Wat een berg ellende staat er daar op het podium zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voorlopig geen stats van ochegodtwitter:ochepedia twitterde op donderdag 06-06-2019 om 03:57:49Hello all, I'm sorry to report that I was hospitalized last week and it's taken a while to get back to normal with the darts statistics. My brain is pretty messed up, but thanks to the patience and kind wishes of so many people I'm working on making a full recovery. -Chris reageer retweet
![]()
twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 20:37:51Hands up if you know which man on stage right now at the World Cup of Darts used to model for Armani.#WCoD reageer retweet
twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 20:47:48BEHOLD! "The Deadly Rose"- John Michael14-time Greek national championProfessional farrier (put horseshoes on horses)Former Armani model#Phwoar #WCoD https://t.co/Zjo9lW4Oma reageer retweet
wow zondequote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 20:37:51Hands up if you know which man on stage right now at the World Cup of Darts used to model for Armani.#WCoD reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 20:47:48BEHOLD! "The Deadly Rose"- John Michael14-time Greek national championProfessional farrier (put horseshoes on horses)Former Armani model#Phwoar #WCoD https://t.co/Zjo9lW4Oma reageer retweet
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ik denk dat ik die twee dooie autisten uit Ierland gewoon nooit meer wil zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat ik van deze pot niets zal onthoudenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
oh hee het is afgelopen. Ben nu al de uitslag vergeten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat ik van deze pot niets zal onthoudenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik had liever Wade gezien dan de uit vormde zijnde Boelie BooiLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Welke pot?????quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat ik van deze pot niets zal onthouden![]()
![]()
De room gaat om 21:00 open, maar heb darts aan op tweede scherm.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er wordt her en der wel van je verwacht dat je om 21:45 een room opent.What can change the nature of a man?![]()
Tijd voor de Filipijnse goden.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Engeland lijkt mij met Cross en Smith op voorhand een prima duo, overigens.
In before een vroege exit.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
De room gaat om 21:00 open, maar heb darts aan op tweede scherm.Dank voor de info.
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Engeland lijkt mij met Cross en Smith op voorhand een prima duo, overigens.
In before een vroege exit.![]()
![]()
Volgend jaar pas, makker.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Over anderhalve maand zien we De Zwaan weer op TV.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de maand is het WMP-veld officieel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
#pray4yannickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de maand is het WMP-veld officieel.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Hopelijk wordt dit een mooie pot.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Het Engelse team is tegenwoordig ook ieder jaar stuivertje wisselen. Er is nog best een kans dat Cross er volgend jaar niet bij is.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sjaak tipte de Filipijnen als gevaarlijke klanten in Bullseye
Dat wordt dus nietsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is nog best lastig met Cross die altijd voor D16 gaat en Smiss voor topsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Sjaak tipte de Filipijnen als gevaarlijke klanten in Bullseye
Dat wordt dus niets![]()
MalicdemgodYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Asia Tour-rankingSpann0ndquote:Royden Lam Hong Kong 5400
Seigo Asada Japan 5400
Lourence Ilagan Philippines 5300
Paul Lim Singapore 5200
-----------------------------------------------------------------
Noel Malicdem Philippines 4600
Haruki Muramatsu Japan 3500♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Sjaak bedankt voor het meelezenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Is nog best lastig met Cross die altijd voor D16 gaat en Smiss voor tops
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Straks Koltsov jongens!!!♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
"Daar moet in principe een stukje belasting vanaf"
Co waardeert de nuance van RaybarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Co weet er een hoop van niewaar. Belasting.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:29 schreef Tagliano het volgende:
"Daar moet in principe een stukje belasting vanaf"
Co waardeert de nuance van RaybarSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik keek even met een half oog en ik dacht haast dat Montgomery aan zijn opkomst begonMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:31 schreef KennyPowers het volgende:
Stelling: Oostenrijk is een donker paardtwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 21:31:24Erg jammer dat de Filipijnen met de erg sympathieke Ilagan en Malicdem met 5-1 van Engeland heeft verloren in de eerste ronde van de wcod. Als de Filipijnen van Engeland hadden gewonnen dan zag ik hun minstens de halve finale van deze wcod halen #rtl7darts reageer retweet
![]()
Bijzonder.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:31 schreef KennyPowers het volgende:
Stelling: Oostenrijk is een donker paard
Weerlegbaar op minstens drie punten.
Niet een maar twee
Niet donker maar licht
Niet paard maar mens
Er klopt werkelijk helemaal niets van je stelling.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Het is wachten op het gemiddeld sympathieke Australiequote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 21:31:24Erg jammer dat de Filipijnen met de erg sympathieke Ilagan en Malicdem met 5-1 van Engeland heeft verloren in de eerste ronde van de wcod. Als de Filipijnen van Engeland hadden gewonnen dan zag ik hun minstens de halve finale van deze wcod halen #rtl7darts reageer retweet
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Deelnemers genoeg nu, tweets in overvloed.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het is wachten op het gemiddeld sympathieke Australie![]()
Die ESF-achtige filmpjes slaan nergens opquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat heeft Olympic Medal Table nou weer te maken met darts
Bij USA: organiseerden het WK voetbal in 1994
China: organiseerde de OS in 2008
Ja verder hebben die landen nooit wat gedaanYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Niks. maar ja er wordt van alles bij gesleept. Zie je overal.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat heeft Olympic Medal Table nou weer te maken met dartsSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Alleen wereldwijd honderden miljoenen mensen onderdrukt en doodstraffen gestrooid. Als het toch niks met darts te maken hoeft te hebben kunnen we daar ook wel over beginnen niewaarquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die ESF-achtige filmpjes slaan nergens op
Bij USA: organiseerden het WK voetbal in 1994
China: organiseerde de OS in 2008
Ja verder hebben die landen nooit wat gedaan
Bij Rusland: 2e meeste medaillesquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen wereldwijd honderden miljoenen mensen onderdrukt en doodstraffen gestrooid. Als het toch niks met darts te maken hoeft te hebben kunnen we daar ook wel over beginnen niewaar
bij USA: Organiseerde het WK voetbal
toch apartYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ik hoop dat Raybar straks overdreven kritisch gaat doen over Wattimena, uit rancune.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Had prima ook andersom gekund met USA 1e medaillesquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bij Rusland: 2e meeste medailles
bij USA: Organiseerde het WK voetbal
toch apartSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hopelijk raakt die man gewoon zijn tourkaart kwijt.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Stelling: Suljovic is over zijn piek heen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Koltsov weigert Oostenrijk over de balustrade te smijten.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Paul Nicholson zit nu te kotsen voor de televisie.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
1-3 en ineens 4-3
Leer eens Neejderlands zjakSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Paul Nicholson zit nu te kotsen voor de televisie.![]()
Paul Nicholson
SJOELO![]()
Ik was even bang dat hij zou splitsen naar S4D14
Niet. Ik lieg nooit. Paul Nicholson is één van mijn all-time favoriete dartspelersquote:![]()
Kijk dat hij niet de beste ooit was, hoeven we het niet over te hebben. Dat weet ik ook wel.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hij zit bij het commentaar tijdens Euro Tours altijd ziedend te doen als er spelers hun 'verontschuldigingen' aanbieden bij het 'onterecht' winnen van een leg.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat zou je "rebel without a cause" moeten noemenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zit bij het commentaar tijdens Euro Tours altijd ziedend te doen als er spelers hun 'verontschuldigingen' aanbieden bij het 'onterecht' winnen van een leg.
En deze herrie mag wel maar de Hardstyle van Dirkie niet?
[ Bericht 5% gewijzigd door Tagliano op 07-06-2019 21:58:17 ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nu moet hij wel Whitlock gedogen.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De helden van @Mani89♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Whaat
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ga lekker de Open Schubbekuttenveensche kampioenschappen kantklossen kijken dan joh zeiksnorquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Wat onzin. We hebben naar niks zitten te kijken.
RTL7 stront.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Erg jammer dat dit een koppelwedstrijd is. Ik had graag mijn favoriete darter nu alleen zien spelen.quote:![]()
Komula Havistoquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:58 schreef Tagliano het volgende:
Kantele en Viljanen of O'Connor en Lennon
Zegt u het maarSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Viljanen had de 0-2 op zijn schoen.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
moge de minst slechte winnen.
Wie weet zijn het de Finnen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Laat Cadby maar eerst twee dagen op rij een fatsoenlijk toernooi neerzetten gezien de afgelopen twee maanden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar Whitlock met CadbyDan zoekt Yannick Brienenoordbrug op
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Links afdraaien bij de oche.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Jermaine hele principe van koppeltoernooi wel begrijpt![]()
Ik vraag mij af hoe je zo dik kan zijn als Jermaine. De enige persoon die ik in mijn directe omgeving ken die zo dik is doet echt praktisch zijn best om zo vet te zijn.![]()
wordt een winderig potje. Goeie zak Hak!quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: