I should've knownquote:
Oh, pas een maandje uit hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I should've knownIk hou het eigenlijk niet meer zo bij moet ik zeggen
Cool. Ik heb er een stuk of 5 CD's van. Toen CD's nog een dingetje waren zeg maar. Ik heb geen enkele (werkende computer met) CD-speler meer in huis. Ken je nagaanquote:
Vroeger, zo'n 15 jaar geleden brandde ik nog CD's.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool. Ik heb er een stuk of 5 CD's van. Toen CD's nog een dingetje waren zeg maar. Ik heb geen enkele (werkende computer met) CD-speler meer in huis. Ken je nagaan
ja tijd vliegt als je lol hebtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger, zo'n 15 jaar geleden brandde ik nog CD's.
quote:
nou nou. Vast best aardige jongen bij een glaasje prikquote:
Lennon ziet er altijd uit alsof hij na Sesamstraat naar bed moet. En nog graag wil ookquote:
TAYLOR REKENT NOOIT.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:37 schreef Tagliano het volgende:
Zou hij wel door hebben gehad dat hij op 167 stond?
Da's dan toch die dikke.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Het helpt deze pot ook niet mee dat er hooguit een persoon staat te gooien waarvan ik nog een beetje zou kunnen zeggen dat het een interessant figuur is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |