I should've knownquote:
Oh, pas een maandje uit hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I should've knownIk hou het eigenlijk niet meer zo bij moet ik zeggen
Cool. Ik heb er een stuk of 5 CD's van. Toen CD's nog een dingetje waren zeg maar. Ik heb geen enkele (werkende computer met) CD-speler meer in huis. Ken je nagaanquote:
Vroeger, zo'n 15 jaar geleden brandde ik nog CD's.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool. Ik heb er een stuk of 5 CD's van. Toen CD's nog een dingetje waren zeg maar. Ik heb geen enkele (werkende computer met) CD-speler meer in huis. Ken je nagaan
ja tijd vliegt als je lol hebtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger, zo'n 15 jaar geleden brandde ik nog CD's.
quote:
nou nou. Vast best aardige jongen bij een glaasje prikquote:
Lennon ziet er altijd uit alsof hij na Sesamstraat naar bed moet. En nog graag wil ookquote:
TAYLOR REKENT NOOIT.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:37 schreef Tagliano het volgende:
Zou hij wel door hebben gehad dat hij op 167 stond?
Da's dan toch die dikke.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Het helpt deze pot ook niet mee dat er hooguit een persoon staat te gooien waarvan ik nog een beetje zou kunnen zeggen dat het een interessant figuur is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |