twitter:ochepedia twitterde op donderdag 06-06-2019 om 03:57:49Hello all, I'm sorry to report that I was hospitalized last week and it's taken a while to get back to normal with the darts statistics. My brain is pretty messed up, but thanks to the patience and kind wishes of so many people I'm working on making a full recovery. -Chris reageer retweet
twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 20:37:51Hands up if you know which man on stage right now at the World Cup of Darts used to model for Armani.#WCoD reageer retweet
twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 20:47:48BEHOLD! "The Deadly Rose"- John Michael14-time Greek national championProfessional farrier (put horseshoes on horses)Former Armani model#Phwoar #WCoD https://t.co/Zjo9lW4Oma reageer retweet
wow zondequote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 20:37:51Hands up if you know which man on stage right now at the World Cup of Darts used to model for Armani.#WCoD reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:DanDartsDawson twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 20:47:48BEHOLD! "The Deadly Rose"- John Michael14-time Greek national championProfessional farrier (put horseshoes on horses)Former Armani model#Phwoar #WCoD https://t.co/Zjo9lW4Oma reageer retweet
Ik denk dat ik die twee dooie autisten uit Ierland gewoon nooit meer wil zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat ik van deze pot niets zal onthouden
oh hee het is afgelopen. Ben nu al de uitslag vergeten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
Welke pot?????quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:51 schreef Tagliano het volgende:
De room gaat om 21:00 open, maar heb darts aan op tweede scherm.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er wordt her en der wel van je verwacht dat je om 21:45 een room opent.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
De room gaat om 21:00 open, maar heb darts aan op tweede scherm.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Engeland lijkt mij met Cross en Smith op voorhand een prima duo, overigens.
In before een vroege exit.
Volgend jaar pas, makker.quote:
Over anderhalve maand zien we De Zwaan weer op TV.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de maand is het WMP-veld officieel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
#pray4yannickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de maand is het WMP-veld officieel.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Sjaak tipte de Filipijnen als gevaarlijke klanten in Bullseye
Dat wordt dus niets
Spann0ndquote:Royden Lam Hong Kong 5400
Seigo Asada Japan 5400
Lourence Ilagan Philippines 5300
Paul Lim Singapore 5200
-----------------------------------------------------------------
Noel Malicdem Philippines 4600
Haruki Muramatsu Japan 3500
Sjaak bedankt voor het meelezenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Is nog best lastig met Cross die altijd voor D16 gaat en Smiss voor tops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |