Dat niet alleen, maar vragen of ze niet kunnen stoppen. Vind ik ook wel onsportief.quote:
Ja, nog erger.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar vragen of ze niet kunnen stoppen. Vind ik ook wel onsportief.
Je verwacht het niet van Djokovicquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar vragen of ze niet kunnen stoppen. Vind ik ook wel onsportief.
Nou, valt wel mee. Federer-Nadal was goed aan te zien. Het is gewoon een uitdaging. Maar zeker, als het windstil is, is het mooier tennis.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:32 schreef leukeditter het volgende:
tis tog ni te doen ook man, niks met tennis te maken
Denk je?quote:
Nee, inderdaad.quote:
Er zat genoeg prachtig tennis tussen bij Federer en Nadal.quote:
Denk het niet, want ik zie Djoko nog wel voortijdig stoppen.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:35 schreef EP3 het volgende:
[..]
Denk het niet, want ik zie Djoko nog wel voortijdig stoppen.
Ja, is geen fijne tegenstander voor Djokovic, al is het de beste graveltest die hij kan krijgen voordat hij tegen Nadal speelt.quote:
Moet ie wel winnenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, is geen fijne tegenstander voor Djokovic, al is het de beste graveltest die hij kan krijgen voordat hij tegen Nadal speelt.
Wie dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:52 schreef leukeditter het volgende:
de moeilijkste tegenstander vandaag is niet thiem voor djoko
Touché.quote:
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:54 schreef suus21 het volgende:
Denk dat djoko heel sterk uit die regen break komt..
Ja, dat wel.quote:
Deze zegt dus iets heel anders, namelijk 0,3 mm voor de rest van de avond.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:57 schreef EP3 het volgende:
Ziet er slecht uit:
https://www.buienradar.nl/weer/paris/fr/2988507
Djoko kan dat ook wel natuurlijk..quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nadal Thiem is toch wel leuker. Thiem is de enige die Nadal op gravel kan kloppen.
Djokovic niet? Hij heeft iets van zeven keer van Nadal gewonnen op gravel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nadal Thiem is toch wel leuker. Thiem is de enige die Nadal op gravel kan kloppen.
Dat klopt maar ik heb het over deze roland garros. De vorm van Thiem ia tot nu toe vele malen dan wat djokovic tot nu toe heeft laten zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic niet? Hij heeft iets van zeven keer van Nadal gewonnen op gravel.
Is dat zo? Ik vind ook Djokovic indrukwekkend dt toernooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:11 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik heb het over deze roland garros. De vorm van Thiem ia tot nu toe vele malen dan wat djokovic tot nu toe heeft laten zien.
Nadal Thiem is toch wel leuker. Thiem is de enige die Nadal op gravel kan kloppen.quote:
Ik geil gewoon op Thiem 😍quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind ook Djokovic indrukwekkend dt toernooi.
Ja, maar mooi om naar te kijken vind ik het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:19 schreef EP3 het volgende:
O, ik heb de tweede set al gemist, zie ik. Ging er niet vanuit dat ze zo snel weer op de baan zouden staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |