Misschien komt het dat de vrijdag meestal om 14.00 begint, en mensen nog in de ochtend moesten werken?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:23 schreef Strani het volgende:
Het zal vast eerder genoemd zijn maar heeft iemand een idee waarom er zo veel lege stoelen waren bij de dames? Toch twee halve finales Grand Slam.. Ik snap dat ze een dag uitgesteld waren maar dan nog.
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Het lijkt alsof je op de helft waar Nadal nu staat in het nadeel bent qua wind.
Eentje was op de derde baan, Simonne-Mathieu; daar heeft natuurlijk niemand kaarten voor. Weet verder niet wat er normaal op Lenglen gepland staat voor de vrijdag.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:23 schreef Strani het volgende:
Het zal vast eerder genoemd zijn maar heeft iemand een idee waarom er zo veel lege stoelen waren bij de dames? Toch twee halve finales Grand Slam.. Ik snap dat ze een dag uitgesteld waren maar dan nog.
Het gaat nu wel. Het zou kunnen ja. Wel jammer dan dat het programma zo vroeg is begonnen met slechts twee partijen op elke baan (lijkt me).quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien komt het dat de vrijdag meestal om 14.00 begint, en mensen nog in de ochtend moesten werken?
Maar ik vind het nu behoorlijk vol hoor
Ah, okay. En inderdaad schandelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eentje was op de derde baan, Simonne-Mathieu; daar heeft natuurlijk niemand kaarten voor. Weet verder niet wat er normaal op Lenglen gepland staat voor de vrijdag.
Verder gaan veel kaarten naar ongeïnteresseerde bobo's, vrij schandelijk.
Op zich wel begrijpelijk dat ze speling willen toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat nu wel. Het zou kunnen ja. Wel jammer dan dat het programma zo vroeg is begonnen met slechts twee partijen op elke baan (lijkt me).
Zou het? Want vandaag heeft de wind aardig wat invloed. Misschien vragen ze het zelfs wel aan de spelers.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet sluiten als het alleen maar waait, hoor.
Op zich wel. Maar zou beginnen om 14 uur te laat zijn geweest denk je?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk dat ze speling willen toch?
Ja, omdat ze dan minder speling hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar zou beginnen om 14 uur te laat zijn geweest denk je?
TE laat vroeg ik. Dan heb je nog ruim zes uur om die paar wedstrijden af te werken. En doe's aardig.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, omdat ze dan minder speling hebben natuurlijk.
Het was een grap.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
TE laat vroeg ik. Dan heb je nog ruim zes uur om die paar wedstrijden af te werken. En doe's aardig.
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.En deze is altijd aardig:
Hoeveel haalde we vroegah?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind dat we onszelf best een compliment mogen maken dat we bijna 7 topics vol hebben bij dit toernooi.
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind dat we onszelf best een compliment mogen maken dat we bijna 7 topics vol hebben bij dit toernooi.
Uitstekende keuze.quote:
Het Kiki-effectquote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op zich wel, maar die regen he. Als dat verkeerd zou aflopen zouden de organisatie worden afgemaakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
TE laat vroeg ik. Dan heb je nog ruim zes uur om die paar wedstrijden af te werken. En doe's aardig.
Is ook weer zo. Blijft zonde, dat wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op zich wel, maar die regen he. Als dat verkeerd zou aflopen zouden de organisatie worden afgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |