Niet heel vreemd. Interlandvoetbal blijft steeds een geval van korte cyclussen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Zijn twee geweldige verdedigers, maar het staat nog niet echt lekker.
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk je al twee jaar geen interviews meer?
Ja dat is wel lastig met veel dynamische spelers.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tegen Duitsland was het bij vlagen ook kut.
Want hij heeft een jas aan?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
Dan doet een cameraman toch even een jasje uit
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack zou nu al op Matthijs hebben gelegen om hem op te warmen.
Ik mis Jack.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack zou nu al op Matthijs hebben gelegen om hem op te warmen.
Jij hebt je nooit leeg gesport denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:44 schreef Caland het volgende:
Als je het na de wedstrijd koud hebt wijst dat op doping
Dan moet je meer naar Ziggo Sport kijken (lol).quote:
Feyenoorder gespotquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:44 schreef Caland het volgende:
Als je het na de wedstrijd koud hebt wijst dat op doping
Jij al helemaal nietquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt je nooit leeg gesport denk ik
Laatst wel je moeder vol gesport.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt je nooit leeg gesport denk ik
Aircogenotquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef Falco het volgende:
Hoe kan het nou koud zijn. Dit is Portugal, geen IJsland ofzo.
Leek wel of ie de bal wilde punterenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef Bugno2 het volgende:
Dat schot van Promes ging echt 5 meter naast
Zweet + aircoquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef Falco het volgende:
Ik doelde meer op Jack en Oranje.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet je meer naar Ziggo Sport kijken (lol).
Leukquote:
Vandaar ook de (lol), maar ik vind Jack wel fijn als interviewer bij CL-wedstrijden.quote:
Het is daar kouder dan nu in Nederland, Hans.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef Falco het volgende:
Ja dat wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaar ook de (lol), maar ik vind Jack wel fijn als interviewer bij CL-wedstrijden.
5e finale voor Oranje genotquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef fetX het volgende:
Gasten. We gaan de Nations Liek gewoon winnen.
WE SCHRIJVEN HISTORIE!
Eind seizoen .....en ze hebben volgens mij niet eens zoveel verlof want eind juni begint de voorbereiding weer.quote:
NATIONS LEAGUE > WK > EK > Copa América > EBOLACUPquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef fetX het volgende:
Gasten. We gaan de Nations Liek gewoon winnen.
WE SCHRIJVEN HISTORIE!
Nou en? Ik heb ook maar 3 weken zomervakantie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Eind seizoen .....en ze hebben volgens mij niet eens zoveel verlof want eind juni begint de voorbereiding weer.
Ik mis hier nog de Croky Cup.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
NATIONS LEAGUE > WK > EK > Copa América > EBOLACUP
JAAAAAAAAA
AlS iK KoRTE PAssES gEeF kAN iK DaT OOkquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef Bolasie het volgende:
Frenkie de Jong MOTM vs England
105 passes
96% pass accuracy
2 key passes
1 dribble won
5 tackles won
3 interceptions
1 clearance
2 aerials won
Ik geniet wel van de Ebola Cup, vliegende tackles, schoten vanaf de middellijn, genot.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
NATIONS LEAGUE > WK > EK > Copa América > EBOLACUP
JAAAAAAAAA
Deze pass, hé.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
AlS iK KoRTE PAssES gEeF kAN iK DaT OOk
Ik ga de komende twee jaar weer niet kijken. Net iets minder erg dan Tom. En dat is alsnog behoorlijk.quote:
Nouja, dit is wel echt topsport he. BIjvoorbeeld die Olympische sporters pieken maar een paar keer per jaar. Voetballers moeten dat eigenlijk continue doen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb ook maar 3 weken zomervakantie.
Trololololoquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms heb ik het idee dat Tom Egbers ongemakkelijk is.
De mooiste pass van de wedstrijd was van Blind, buitenkantje links.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze pass, hé.
https://twitter.com/GodaraArunav/status/1136734051467911168
Onder druk en dan zo’n bal. Jammer dat die Dumfries weer faalt. Echt armoe op RB.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze pass, hé.
https://twitter.com/GodaraArunav/status/1136734051467911168
Ja soms zijn juist andere momenten dan de doelpunten waar je het meest van geniet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De mooiste pass van de wedstrijd was van Blind, buitenkantje links.
IEDEREEN die naar dat gaat kijken nemen wij niet meer serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |