Eens. Zijn twee geweldige verdedigers, maar het staat nog niet echt lekker.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op papier oogt het stabieler dan in het veld.
Ik vond het ook op het veld wel prima hoor. Die afgekeurde goal van Engeland stond alles een beetje matig maar voor de rest heeft Engeland ook weinig kansen gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar alsnog. Waarom MOETEN we vrouwenvoetbal leuk vinden? Als ik dat tempo zie, krijg ik echt zin om een mes in mijn ogen te steken. Dan zie ik oprecht nog liever een wedstrijd waar twee ploegen het veld opgaan met de intentie om de bal 90 minuten op de middenstip te laten liggen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar je kan het de bedrijven ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Die willen mee op de hype.
Gelukkig zijn we nu altijd gevaarlijk bij aanvallende corners.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Twee rechtspoten. Van Gaal does not approve.
Meer goals maken dan de tegenstander. Genot.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we nu altijd gevaarlijk bij aanvallende corners.
De Ligt maar naar Liverpool zodat ze wat gewend raken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Zijn twee geweldige verdedigers, maar het staat nog niet echt lekker.
Ze lijken wel op elkaar.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halfbroer van Milan van Dongen.
Kwam ik laatst achter.
Allebei hele slechte vragen en ongemakkelijkquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halfbroer van Milan van Dongen.
Kwam ik laatst achter.
Tegen Duitsland was het bij vlagen ook kut.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vrouwenvoetbal is vooral voor DAGJESVOLK en feministenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar alsnog. Waarom MOETEN we vrouwenvoetbal leuk vinden? Als ik dat tempo zie, krijg ik echt zin om een mes in mijn ogen te steken. Dan zie ik oprecht nog liever een wedstrijd waar twee ploegen het veld opgaan met de intentie om de bal 90 minuten op de middenstip te laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |