Jan Lammers?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
F1 is geen sport en je weet toch al wie wint.
Ik stoor me ook aan de stem van Rafael eigenlijk. En vHooijdonk is al helemaal irritant.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pierre en Raf die hem niet serieus nemen genot.
Dat heb ik dus met Feyenoord.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die het vrouwenvoetbal volgen kan ik niet serieus nemen.
Ja inderdaad, wat moeten we eten als die vrouwen aan het voetballen zijn? En wie houdt ons huis schoon?quote:
En Promes dan maar voor Babel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen als Van de Beek speelt dan.
Van Persie is het met jou eensquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
Wat een teringlul vind ik dat toch
Ik vind het dunne haar van Rafael fascinerend.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik stoor me ook aan de stem van Rafael eigenlijk. En vHooijdonk is al helemaal irritant.
Ik hoop dat jij net als ik nog 0 posts heb in het VWK forum.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die het vrouwenvoetbal volgen kan ik niet serieus nemen.
Nou nouquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
Had een penal moeten krijgen in 98quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
:Squote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat kapsel van Van der Vaart pas
teh fuck
Iets meer geduld hebben en hij had 3 keer met gemak kunnen scoren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Promes dan maar voor Babel.
En Memphis gewoon normaal doet.
Over 5 jaar heeft Rafael bijna geen haar meer en is moddervet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het dunne haar van Rafael fascinerend.
Bergkamp had rood moeten krijgen tegen Joegoslaviëquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Had een penal moeten krijgen in 98
Dit soort volk, dus. Walgelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:37 schreef Anne het volgende:
Ik heb tof gestemd, voor onze sfeermaakster.
Ze is een beetje knetter, dus daar past dit prima bij.
Jij ging toch slapenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef GGMM het volgende:
teh fuck
quote:
uh okequote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
Rafael van der Vaart is een verstandige man.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef Coco. het volgende:
Van der Vaart en Stijn delen de mening over Depay.
Zijn hele generatie heeft dat. Sneijdertje, Robben etc. Ze hadden duidelijk geen DOPING VOOR JE HAARquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het dunne haar van Rafael fascinerend.
Dumfries tegenover Ronaldoquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Cristiano tegen Van Dijk en De Ligt.
Tsja moeten ons nou echt zorgen maken om Portugal? angstgegner zijn ze niet eens meer. Met een b-elftal was oranje laatst oppermachtig
Welterusten maatquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg geen aandacht
Dat laat ik natuurlijk niet gebeuren!
Het was echt verschrikkelijk hoe erg hij zijn dag niet had.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iets meer geduld hebben en hij had 3 keer met gemak kunnen scoren.
Net als Theo Janssen en Nicky Hofs.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Over 5 jaar heeft Rafael bijna geen haar meer en is moddervet.
Welterusten makker.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
NIEMAND ZEI WELTERUSTEN DUS IK DACHT DAT NIEMAND HET ZAG
Joegoslavië is geen echt land. Had niet mee mogen doen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bergkamp had rood moeten krijgen tegen Joegoslavië
Alleen Van Persie nog haar.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zijn hele generatie heeft dat. Sneijdertje, Robben etc. Ze hadden duidelijk geen DOPING VOOR JE HAAR
Weltrustenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
NIEMAND ZEI WELTERUSTEN DUS IK DACHT DAT NIEMAND HET ZAG
Stops eens met al dat gemention.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lange_lans @:doublepain @:dj_day-v @:coco. @:mexicanobakker @:zorro
Dum heeft CR7 in zijn zakquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lange_lans @:doublepain @:dj_day-v @:coco. @:mexicanobakker @:zorro
Ja, maar je kan het de bedrijven ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Die willen mee op de hype.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap je waarom ik het opdringen vind?
Vlaar, Bruno Martinsquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zijn hele generatie heeft dat. Sneijdertje, Robben etc. Ze hadden duidelijk geen DOPING VOOR JE HAAR
het is niet dat ik sinds 20 uur bezig ben. Ik post pas 30 min ofzo dus ik heb een hoop in te halen.quote:
Dat terwijl Gerard ze regelmatig laat bleken door zijn vriendjes.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:38 schreef SuperFokker het volgende:
Depay zijn tanden zijn nog witter dan die van Gerard Joling.
Hij wordt kaalquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef GGMM het volgende:
teh fuck
Hij kwam wel vaak vanaf links gisteren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronaldo staat toch meer in de spits daar nu?
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is niet dat ik sinds 20 uur bezig ben. Ik post pas 30 min ofzo dus ik heb een hoop in te halen.
WEN ER MAAR AAN
Gewoon vrije rol met die Joao Felix ernaast in de spits.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kwam wel vaak vanaf links gisteren.
Dat gaat Ronaldo niet leuk vinden!quote:
WOWWWWWquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan jij gewoon normaal doen? hou eens op met dat gemention
Op papier oogt het stabieler dan in het veld.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:39 schreef fetX het volgende:
Wat vinden jullie van het centrum De Ligt/Van Dijk?
Twee rechtspoten. Van Gaal does not approve.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op papier oogt het stabieler dan in het veld.
Eens. Zijn twee geweldige verdedigers, maar het staat nog niet echt lekker.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het ook op het veld wel prima hoor. Die afgekeurde goal van Engeland stond alles een beetje matig maar voor de rest heeft Engeland ook weinig kansen gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar alsnog. Waarom MOETEN we vrouwenvoetbal leuk vinden? Als ik dat tempo zie, krijg ik echt zin om een mes in mijn ogen te steken. Dan zie ik oprecht nog liever een wedstrijd waar twee ploegen het veld opgaan met de intentie om de bal 90 minuten op de middenstip te laten liggen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar je kan het de bedrijven ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Die willen mee op de hype.
Gelukkig zijn we nu altijd gevaarlijk bij aanvallende corners.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Twee rechtspoten. Van Gaal does not approve.
Meer goals maken dan de tegenstander. Genot.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we nu altijd gevaarlijk bij aanvallende corners.
De Ligt maar naar Liverpool zodat ze wat gewend raken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Zijn twee geweldige verdedigers, maar het staat nog niet echt lekker.
Ze lijken wel op elkaar.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halfbroer van Milan van Dongen.
Kwam ik laatst achter.
Allebei hele slechte vragen en ongemakkelijkquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halfbroer van Milan van Dongen.
Kwam ik laatst achter.
Tegen Duitsland was het bij vlagen ook kut.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vrouwenvoetbal is vooral voor DAGJESVOLK en feministenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar alsnog. Waarom MOETEN we vrouwenvoetbal leuk vinden? Als ik dat tempo zie, krijg ik echt zin om een mes in mijn ogen te steken. Dan zie ik oprecht nog liever een wedstrijd waar twee ploegen het veld opgaan met de intentie om de bal 90 minuten op de middenstip te laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |