Jan Lammers?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
F1 is geen sport en je weet toch al wie wint.
Ik stoor me ook aan de stem van Rafael eigenlijk. En vHooijdonk is al helemaal irritant.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pierre en Raf die hem niet serieus nemen genot.
Dat heb ik dus met Feyenoord.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die het vrouwenvoetbal volgen kan ik niet serieus nemen.
Ja inderdaad, wat moeten we eten als die vrouwen aan het voetballen zijn? En wie houdt ons huis schoon?quote:
En Promes dan maar voor Babel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen als Van de Beek speelt dan.
Van Persie is het met jou eensquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
Wat een teringlul vind ik dat toch
Ik vind het dunne haar van Rafael fascinerend.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik stoor me ook aan de stem van Rafael eigenlijk. En vHooijdonk is al helemaal irritant.
Ik hoop dat jij net als ik nog 0 posts heb in het VWK forum.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die het vrouwenvoetbal volgen kan ik niet serieus nemen.
Nou nouquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
Had een penal moeten krijgen in 98quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
:Squote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat kapsel van Van der Vaart pas
teh fuck
Iets meer geduld hebben en hij had 3 keer met gemak kunnen scoren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Promes dan maar voor Babel.
En Memphis gewoon normaal doet.
Over 5 jaar heeft Rafael bijna geen haar meer en is moddervet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het dunne haar van Rafael fascinerend.
Bergkamp had rood moeten krijgen tegen Joegoslaviëquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Had een penal moeten krijgen in 98
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |