Dit soort volk, dus. Walgelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:37 schreef Anne het volgende:
Ik heb tof gestemd, voor onze sfeermaakster.
Ze is een beetje knetter, dus daar past dit prima bij.
Jij ging toch slapenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu dat kapsel van Van der Vaart pas
teh fuck
quote:
uh okequote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef GGMM het volgende:
Van Hooijdonk
Wat een teringlul vind ik dat toch
Rafael van der Vaart is een verstandige man.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef Coco. het volgende:
Van der Vaart en Stijn delen de mening over Depay.
Zijn hele generatie heeft dat. Sneijdertje, Robben etc. Ze hadden duidelijk geen DOPING VOOR JE HAARquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het dunne haar van Rafael fascinerend.
Dumfries tegenover Ronaldoquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Cristiano tegen Van Dijk en De Ligt.
Tsja moeten ons nou echt zorgen maken om Portugal? angstgegner zijn ze niet eens meer. Met een b-elftal was oranje laatst oppermachtig
Welterusten maatquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg geen aandacht
Dat laat ik natuurlijk niet gebeuren!
Het was echt verschrikkelijk hoe erg hij zijn dag niet had.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Iets meer geduld hebben en hij had 3 keer met gemak kunnen scoren.
Net als Theo Janssen en Nicky Hofs.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Over 5 jaar heeft Rafael bijna geen haar meer en is moddervet.
Welterusten makker.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
NIEMAND ZEI WELTERUSTEN DUS IK DACHT DAT NIEMAND HET ZAG
Joegoslavië is geen echt land. Had niet mee mogen doen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bergkamp had rood moeten krijgen tegen Joegoslavië
Alleen Van Persie nog haar.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zijn hele generatie heeft dat. Sneijdertje, Robben etc. Ze hadden duidelijk geen DOPING VOOR JE HAAR
Weltrustenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
NIEMAND ZEI WELTERUSTEN DUS IK DACHT DAT NIEMAND HET ZAG
Stops eens met al dat gemention.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lange_lans @:doublepain @:dj_day-v @:coco. @:mexicanobakker @:zorro
Dum heeft CR7 in zijn zakquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lange_lans @:doublepain @:dj_day-v @:coco. @:mexicanobakker @:zorro
Ja, maar je kan het de bedrijven ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Die willen mee op de hype.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snap je waarom ik het opdringen vind?
Vlaar, Bruno Martinsquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Zijn hele generatie heeft dat. Sneijdertje, Robben etc. Ze hadden duidelijk geen DOPING VOOR JE HAAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |