Het is daar kouder dan nu in Nederland, Hans.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef Falco het volgende:
Hoe kan het nou koud zijn. Dit is Portugal, geen IJsland ofzo.
Ja dat wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaar ook de (lol), maar ik vind Jack wel fijn als interviewer bij CL-wedstrijden.
5e finale voor Oranje genotquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef fetX het volgende:
Gasten. We gaan de Nations Liek gewoon winnen.
WE SCHRIJVEN HISTORIE!
Eind seizoen .....en ze hebben volgens mij niet eens zoveel verlof want eind juni begint de voorbereiding weer.quote:
NATIONS LEAGUE > WK > EK > Copa América > EBOLACUPquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef fetX het volgende:
Gasten. We gaan de Nations Liek gewoon winnen.
WE SCHRIJVEN HISTORIE!
Nou en? Ik heb ook maar 3 weken zomervakantie.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Eind seizoen .....en ze hebben volgens mij niet eens zoveel verlof want eind juni begint de voorbereiding weer.
Ik mis hier nog de Croky Cup.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
NATIONS LEAGUE > WK > EK > Copa América > EBOLACUP
JAAAAAAAAA
AlS iK KoRTE PAssES gEeF kAN iK DaT OOkquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef Bolasie het volgende:
Frenkie de Jong MOTM vs England
105 passes
96% pass accuracy
2 key passes
1 dribble won
5 tackles won
3 interceptions
1 clearance
2 aerials won
Ik geniet wel van de Ebola Cup, vliegende tackles, schoten vanaf de middellijn, genot.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
NATIONS LEAGUE > WK > EK > Copa América > EBOLACUP
JAAAAAAAAA
Deze pass, hé.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
AlS iK KoRTE PAssES gEeF kAN iK DaT OOk
Ik ga de komende twee jaar weer niet kijken. Net iets minder erg dan Tom. En dat is alsnog behoorlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |