Hier staat een straat verderop een nieuwe S90, die heeft een lekker kontjequote:Op donderdag 6 juni 2019 22:36 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
I know, mijn Zweedse tank heeft het vandaag ook goed te verduren gehad.
Nee ben pas 32.quote:
Jij kunt niet lezen!quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:44 schreef Antonov89 het volgende:
John die vraagt of iemand wel helemaal 100 is....
Jij kunt geen leesbare zinnen construeren dus dat heft elkaar een beetje op.quote:
Fijn!quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
En je maat ben ik niet en wens ik al helemaal niet te worden ook.
Ze zijn wel leuk, maar het is geen Volvo meer.. Tenminste, niet Volvo Volvo, er zit nu Chinese DNA in. En dan zou ik van die nieuwe modellen niet de S90 nemen, wel een S60 of beter een V60 Polestar (wel Zweeds) engineered. Dat is een dikke AWD, turbo en supercharged met elektromotor erbij dat samen gewoon even 415 paardjes neerpleurt in alle luxe en comfort.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier staat een straat verderop een nieuwe S90, die heeft een lekker kontje
Zoveel verstand heb ik er niet van, vind die S90 gewoon een goede kont hebben, futuristisch met een vleugje classic American muscle.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:11 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ze zijn wel leuk, maar het is geen Volvo meer.. Tenminste, niet Volvo Volvo, er zit nu Chinese DNA in. En dan zou ik van die nieuwe modellen niet de S90 nemen, wel een S60 of beter een V60 Polestar (wel Zweeds) engineered. Dat is een dikke AWD, turbo en supercharged met elektromotor erbij dat samen gewoon even 415 paardjes neerpleurt in alle luxe en comfort.
Kost 85K als je alle opties aanvinkt. Mijn S80 is goedkoper, net zo dik, net zo luxe en comfortabel en gewoon lekker oldskool met een echte Volvo handbak. Royaal cruisen als een modderfok voor weinag.
Mjah, een S80 heeft een Bentley aars.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoveel verstand heb ik er niet van, vind die S90 gewoon een goede kont hebben, futuristisch met een vleugje classic American muscle.
twitter:BiologistDan twitterde op donderdag 06-06-2019 om 17:30:14So you thought throwing a cake in a #lions face was bad. WATCH! Blend Brifkani, aka Sheik Blend, from @Kurdistan, has his "pet" #lion attack a kid WALKING HIS PUPPY. Same guy. Same lion. He thinks it's a game. #kurdistan why don't you stop him? He's an embarrassment. RT. https://t.co/Ycmm3QouVI reageer retweet
twitter:BiologistDan twitterde op donderdag 06-06-2019 om 22:10:23"Sheik" Blend. I think everyone in @Kurdistan despises the way you treat your "pet" lion. I'm getting dozens of videos of you abusing her. LIONS ARE NOT PETS! @PMBarzani and @qubadjt why do you allow it? RT. Tell the Kurdistan PM to stop him. https://t.co/15SBmzVoSH reageer retweet
twitter:BiologistDan twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 23:48:40Each and every person in this video needs to have cake thrown in their face, every hour on the hour, for the rest of their lives. Why is it so hard to #BeKindToAnimals? https://t.co/JT0QSfEMLd reageer retweet
lolquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:34 schreef LelijKnap het volgende:
twitter:BiologistDan twitterde op donderdag 06-06-2019 om 17:30:14So you thought throwing a cake in a #lions face was bad. WATCH! Blend Brifkani, aka Sheik Blend, from @:Kurdistan, has his "pet" #lion attack a kid WALKING HIS PUPPY. Same guy. Same lion. He thinks it's a game. #kurdistan why don't you stop him? He's an embarrassment. RT. https://t.co/Ycmm3QouVI reageer retweet
twitter:BiologistDan twitterde op donderdag 06-06-2019 om 22:10:23"Sheik" Blend. I think everyone in @:Kurdistan despises the way you treat your "pet" lion. I'm getting dozens of videos of you abusing her. LIONS ARE NOT PETS! @:PMBarzani and @:qubadjt why do you allow it? RT. Tell the Kurdistan PM to stop him. https://t.co/15SBmzVoSH reageer retweet
twitter:BiologistDan twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 23:48:40Each and every person in this video needs to have cake thrown in their face, every hour on the hour, for the rest of their lives. Why is it so hard to #BeKindToAnimals? https://t.co/JT0QSfEMLd reageer retweet
Gebruik eens gewone smiley's joh.quote:
Die dingen zijn toch helemaal niet fatsoenlijk te zien op desktopquote:
Weet ik toch.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch helemaal niet fatsoenlijk te zien op desktop
Ik zie van die images alsof iets niet bestaat ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch helemaal niet fatsoenlijk te zien op desktop
Dan is je computer te oud om ze te herkennen, had ik bij mijn vorige ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zie van die images alsof iets niet bestaat ofzo.
vast nietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is je computer te oud om ze te herkennen, had ik bij mijn vorige ook.
Dan weet ik het ook niet hoor, heb niet zo'n verstand van computers.quote:
niet alleen van computers niequote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet hoor, heb niet zo'n verstand van computers.
Nee heb sowieso weinig verstand.quote:
Koop eens een fatsoenlijke telefoon manquote:
Ja denk je dat dat uit kan? Jij als FA krijgt er eentje van de 'zaak'quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Koop eens een fatsoenlijke telefoon man
Is dat zo? Is dat geen discriminatie dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja denk je dat dat uit kan? Jij als FA krijgt er eentje van de 'zaak'
Bemoei je er even niet mee John.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat zo? Is dat geen discriminatie dan?
Nokia 3310 doet ut nog goed hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Koop eens een fatsoenlijke telefoon man
Als dat zo is, zou ik mij tekort gedaan voelen en mij bedanken!quote:
Hoi John.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dat zo is, zou ik mij tekort gedaan voelen en mij bedanken!
Wat jullie doen is toch sowieso al allemaal gratis toch?
Ja hoor. Met passie, hart en ziel helemaal gratiszzz. Beetje net als naar de wc gaan. Met passie, hart en ziel draai je een drol die je met liefde in de stortkoker laat glijden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als dat zo is, zou ik mij tekort gedaan voelen en mij bedanken!
Wat jullie doen is toch sowieso al allemaal gratis toch?
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:03 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo vriendelijk, straks blijft hij hier hangen.
Als jij nu nog niet merkt dat ik meelees dan merk je het nooit niet!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:03 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
En nu na al die tijd zeg je pas iets?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij nu nog niet merkt dat ik meelees dan merk je het nooit niet!
Ja want de appel kwam gister ook niet bij de muur aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij nu nog niet merkt dat ik meelees dan merk je het nooit niet!
Gelukkig hoor je aan jouw kant niet wat ik zeg!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En nu na al die tijd zeg je pas iets?
Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gelukkig hoor je aan jouw kant niet wat ik zeg!
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Goed ik heb de zeswekendienst in mijn achterzak.
Op dit moment niet zo erg maar ben de moeilijkste niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:09 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Boeit jou het niet hoe het met mij gaat dan?
Ja goed, leuk dat je het vraagt. Met jou ook?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op dit moment niet zo erg maar ben de moeilijkste niet.
Hoe gaat het?
Goed verhaal John.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mij werkt niet meer geen vieze woorden zeggen aub.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mij werkt niet meer geen vieze woorden zeggen aub.
Ja hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:11 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja goed, leuk dat je het vraagt. Met jou ook?
NOu ja je zei net dat je een zeswekendienst had gedaan dus ging er vanuit dat dat werk was.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat voor werk ik deed zou je willen weten, voordat ik met pensioen ging?
Ik zei niet ik schreef, en in mijn achterzak dat beweerde ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
NOu ja je zei net dat je een zeswekendienst had gedaan dus ging er vanuit dat dat werk was.
Ga jij nou ook al in onbegrijpelijke taal zonder zinsopbouw praten?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:05 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja want de appel kwam gister ook niet bij de muur aan.
Ik praat graag op hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al in onbegrijpelijke taal zonder zinsopbouw praten?
Okequote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://r.duckduckgo.com/l(...)m%2Fpdf%2Fpakket.pdf
Dus jij bent een soort Jezus?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zei niet ik schreef, en in mijn achterzak dat beweerde ik.
http://r.duckduckgo.com/l(...)m%2Fpdf%2Fpakket.pdf
Is iets Limburgs iemand zien lopen met de zeswekendienst in zijn achterzak, op sterven na dood!quote:
Jij hebt mij niet gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:17 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Ben je op sterven na dood?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is iets Limburgs iemand zien lopen met de zeswekendienst in zijn achterzak, op sterven na dood!
Jawel hoorquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:03 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dat was het wel. Verder zal het best een aardige gast zijn, maar het is gewoon niet te begrijpen wat hij allemaal zegt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das toch geen waarschuwing voor het feit dat ik hem niet begrijp?
Dat doet niemand helaas.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das toch geen waarschuwing voor het feit dat ik hem niet begrijp?
Deze slowchat is voor iedereen welkomquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:23 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dat was het wel. Verder zal het best een aardige gast zijn, maar het is gewoon niet te begrijpen wat hij allemaal zegt.
Nou nee liever niet!quote:
Waarom heb jij Uccie, Kally, Karina en nog meer vrouwen dan weggepest?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze slowchat is voor iedereen welkom
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:24 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Waarom heb jij Uccie, Kally, Karina en nog meer vrouwen dan weggepest?
MIsschien kun je ook een FA worden John?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee liever niet!
Ik pas nergens meer ik hoor achter de geraniums te zitten.
Wat betreft zo een foon echter, als een FA er eentje krijgen doet, zou ik, als ik al iets gratis deed, er ook eentje eisen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze slowchat is voor iedereen welkom
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:25 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nee het is heel toevallig dat jij nog bijna de enige vrouw bent hier
Vanuit het bejaardenhuis?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
MIsschien kun je ook een FA worden John?
SuperHartje is er nog? Al is die wel ter vervanging van anonymoussie gekomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:25 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nee het is heel toevallig dat jij nog bijna de enige vrouw bent hier
B I J N Aquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SuperHartje is er nog? Al is die wel ter vervanging van anonymoussie gekomen natuurlijk.
Misschien is het wel Anoniemmuisquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SuperHartje is er nog? Al is die wel ter vervanging van anonymoussie gekomen natuurlijk.
En moemoe komt hier soms om half 3 's nachts vragen of iemand een spelletje wil spelen.quote:
Dat zijn meestal ook best spannende spelletjes die moemoe wil spelen, vandaar het tijdstip.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En moemoe komt hier soms om half 3 's nachts vragen of iemand een spelletje wil spelen.
Speelt ze nog steeds dat spelletje waar je alleen maar tekeningen van je pener tekent?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:29 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook best spannende spelletjes die moemoe wil spelen, vandaar het tijdstip.
Nee nu iets met eieren. @timmmmm vind dat ook heel leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speelt ze nog steeds dat spelletje waar je alleen maar tekeningen van je pener tekent?
Ohja dat spel, heb ik ook eens 5 minuten gespeeld.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:31 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nee nu iets met eieren. @:timmmmm vind dat ook heel leuk.
Je was zeker snel klaar met tekenen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja dat spel, heb ik ook eens 5 minuten gespeeld.
Het ging over eieren die elkaar kapot schietenquote:
oh was nog bij het vorige spelletje. Ik doe nooit mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ging over eieren die elkaar kapot schieten
Lekker gezellig.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
oh was nog bij het vorige spelletje. Ik doe nooit mee.
Nou jij staat wel altijd midden in de nacht op, dus zou best kunnen als moemoe de nacht doortrekt.quote:
Ja heb je wel een punt jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou jij staat wel altijd midden in de nacht op, dus zou best kunnen als moemoe de nacht doortrekt.
Geloof niet dat ze zo goed kunnen zwemmen dus nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:24 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
En dan zeker in het zwembad verzuipen.
Dat klopt wel redelijk ja.quote:
Ik zal jou eens in het water gooien.quote:
Spartel je dan ook zo panisch als dat arme luipaardje?quote:
Nee.quote:Op maandag 10 juni 2019 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spartel je dan ook zo panisch als dat arme luipaardje?
same same.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:35 schreef john2406 het volgende:
Dat is toch geen luipaard dat is een panter toch.
Hmm..wist ik dus niet... zelf dacht ik bij luipaard aan zo'n snel beest met vlekken dat over een steppe rent. Bij een panter dacht ik inderdaad eerder aan zo'n zwart liefbeest zoals hierbovenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
same same.
De luipaard (Panthera pardus), ook wel panter genoemd,
https://nl.wikipedia.org/wiki/Luipaard
Nee die zwarte is ook een luipaard met een bepaalde mutatie waadoor die zwart is. Als je goed kijkt zie je bij deze ook die vlekken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..wist ik dus niet... zelf dacht ik bij luipaard aan zo'n snel beest met vlekken dat over een steppe rent. Bij een panter dacht ik inderdaad eerder aan zo'n zwart liefbeest zoals hierboven
Gewoon geassimileerd dus... RESISTANCE IS FUTILEquote:Op woensdag 12 juni 2019 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die zwarte is ook een luipaard met een bepaalde mutatie waadoor die zwart is. Als je goed kijkt zie je bij deze ook die vlekken.
[ afbeelding ]
Cheetah!quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat over de steppe rent is een JACHTluipaard
yesquote:
Ik geloof jequote:Op woensdag 12 juni 2019 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jachtluipaard
quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik geloof jeMaar...
Deze pagina is voor het laatst bewerkt door Yasmin23 op 12 juni 2019 om 12:12.
Je doet alles om je gelijk te halen
Die kijkt wel alsof die het helemaal gehad heeft met je gezeik.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die zwarte is ook een luipaard met een bepaalde mutatie waadoor die zwart is. Als je goed kijkt zie je bij deze ook die vlekken.
[ afbeelding ]
Voor gezeik moet je naar buiten kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2019 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kijkt wel alsof die het helemaal gehad heeft met je gezeik.
Wat is dat toch voor een paupergedoe met al die blokfluit dingen joh, doe gewoon normaal ofzo.quote:
Het heeft iets rustgevends.quote:
Nog iets gezien voor/om te fappen?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:32 schreef timmmmm het volgende:
Wat eenmooi leven. De deur niet uit geweest maar toch LTVDK kunnen begluren uit mn keukenraam
En dan niet eens even het raam openen om onwelgevallige toespelingen jegens mij te doen, matig dit hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:32 schreef timmmmm het volgende:
Wat eenmooi leven. De deur niet uit geweest maar toch LTVDK kunnen begluren uit mn keukenraam
timmmmm zag mij voorbij zijn huis lopen, of die daarbij direct met zijn hand in zijn broekje ging weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan is men toch een zielig persoontje als men bij andere naar binnen wil kijken toch, tenzij?
Je hebt rare gedachtes John.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 01:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan is men toch een zielig persoontje als men bij andere naar binnen wil kijken toch, tenzij?
Ik schreef nog kijken Timmm schreef gluren, stiekem dus!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
timmmmm zag mij voorbij zijn huis lopen, of die daarbij direct met zijn hand in zijn broekje ging weet ik niet.
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:00 schreef john2406 het volgende:
Ik geloof eergisteren bij Pauw, kanker ging het over, een jongeman die geen kinderen meer kon krijgen doordat. Ik wist niet eens dat mannen kinderen konden krijgen laat staan nietmeer.
En dat bij Pauw, zelfs die gaat met zijn verstand achteruit.
https://www.npostart.nl/pauw/12-06-2019/BV_101393343
Jij bent een vrouw?quote:Op zondag 16 juni 2019 00:21 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen als het allemaal goed werkt ja.
Jij kunt een kind dus alleen verwekken!quote:Op zondag 16 juni 2019 00:28 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nee. maar doe alsjeblieft niet zo dom zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A child is born with no state of mind.
quote:Op zondag 16 juni 2019 00:31 schreef Antonov89 het volgende:
Nogmaals bedankt voor het hierheen slepen @:yasmin23
quote:Op zondag 16 juni 2019 08:29 schreef SuperHartje het volgende:
Zweeft die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nee. Had wel gekund.quote:
Nu hebben we hier tenminste wel taaltechnische impressionistische kunstwerkenquote:Op zondag 16 juni 2019 00:31 schreef Antonov89 het volgende:
Nogmaals bedankt voor het hierheen slepen @:yasmin23
Uit jou ja?quote:Op zondag 16 juni 2019 14:51 schreef john2406 het volgende:
Toen Witteman nog erbij was, kwam er bij Pauw wel eens iets verstandigs uit.
Zal ik je een tip geven? Geef je genen niet door, anders krijgen straks alle mannen kinderen.quote:
Lijkt mij verstandig John.quote:Op zondag 16 juni 2019 14:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zal ik je een tip geven? Geef je genen niet door, anders krijgen straks alle mannen kinderen.
Ik wil dat niet, ik heb geen kanon in mijn kruis hangen.
Hoe bedoel je? Ik geef je toch gelijk?quote:Op zondag 16 juni 2019 16:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja gooi jij nog wat olie op het vuur, zodat het eens goed gaat fikken.
Ik weet echter of Anton dat leuk vinden doet?quote:Op zondag 16 juni 2019 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik geef je toch gelijk?
quote:Op zondag 16 juni 2019 16:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet echter of Anton dat leuk vinden doet?
Hij heeft de confrontatie eigenlijk wel zelf gezocht he!
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:22 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Jij wou hem hier hebben.... Ik blijf het zeggen.
Ja trek je toch niks van aan? Deze slowchat is er voor iedereen.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
Schrijf ik dat dan, ik heb lak aan de wereld ik verwacht dat de wereld ook lak aan mij heeft.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja trek je toch niks van aan? Deze slowchat is er voor iedereen.
Thats the spiritquote:Op zondag 16 juni 2019 16:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Schrijf ik dat dan, ik heb lak aan de wereld ik verwacht dat de wereld ook lak aan mij heeft.
Gelukkig plaats jij betere muziekjes als LTVDKquote:
Begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan?quote:Op zondag 16 juni 2019 16:59 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Bedankt, echt.
En dan geef jij me ook nog eens een trap na....
Dat het beter is dat ik geen kinderen krijg.quote:Op zondag 16 juni 2019 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Begrijp niet wat ik verkeerd heb gedaan?
Driewieker, en dan liggen je dakpannen nog erop en je vensters nog heel.quote:
Jep.quote:Op zondag 16 juni 2019 17:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Driewieker, en dan liggen je dakpannen nog erop en je vensters nog heel.
Trouwens jouw huis, is het al betaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk instrument kun je eten?Hoe noem je een hoer in een doos?quote:Een gitaartquote:Een pakkechje
quote:Op zondag 16 juni 2019 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
DAVID!!!
Het is harig en het vliegt.Nee, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk instrument kun je eten?
[..]
Hoe noem je een hoer in een doos?
[..]
Als zelfs d1v4d ze niet leuk vindt zijn het wel erg slechte grappen.quote:
Het is vandaag alweer de laatste dinsdag van de week hé.quote:
Heequote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is vandaag alweer de laatste dinsdag van de week hé.
Dikke fissa in het dorpquote:
ja en dan zitten we ineens tegen giervalk89 ter praten oid, daar ga je ook niet vrolijker van worden dan je al wasquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is vanzelf een keer door alle vliegtuigmerken heen.
Vind dat best een goede naam.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en dan zitten we ineens tegen giervalk89 ter praten oid, daar ga je ook niet vrolijker van worden dan je al was
Dat vliegt toch helemaal niet joh.quote:
Ik zal jou eens laten vliegen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet vliegt alles.
Gewoon daarom.quote:
Doe eens een beetje rustig joh.quote:
Nou gewoon daarom, die agressie staat je niet echt.quote:
Zeg jij?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon daarom, die agressie staat je niet echt.
Ja dat zie je toch, het is niet dat er opeens iemand anders op mijn account zit geloof ik.quote:
Waarom den haag?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:41 schreef Antonov89 het volgende:
Ik zoek een huurwoning in Den Haag, heeft iemand een idee?
Jij begon toch met je toon.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat zie je toch, het is niet dat er opeens iemand anders op mijn account zit geloof ik.
Goede reden ja. Wat ga je in den haag doen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:43 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Omdat Staphorst een beetje saai is.
Zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goede reden ja. Wat ga je in den haag doen dan?
Alleen omdat ik je een vlucht met je FlapFlap™ gun?quote:
De eerste die gaat vliegen ben jij.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je een vlucht met je FlapFlap™ gun?
Nee maar wil je je woning echt gaan verhuren?quote:
Das uiteindelijk het plan ja.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:47 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nee maar wil je je woning echt gaan verhuren?Dan ga jij zeker met je luie reet in Thailand zitten?
quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De eerste die gaat vliegen ben jij.
Ja het probleem is dat je zelf niet in NL bent, dus geen toezicht hebt over hoe het gaat.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das uiteindelijk het plan ja.
Ken wel mensen die huizen verhuren en daar gaat het tot nu toe goed maar denk dat het wel risicovol is.
Nee maar denk dat ik het sowieso via tussenbedrijf doe. Die screenen voor zover mogelijk mensen en onderhouden het contact.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:48 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat je zelf niet in NL bent, dus geen toezicht hebt over hoe het gaat.
Je moet een beetje geluk hebben denk ik met wie er in komt.
Jep, daarom denk ik dat dat 3 maanden vooruit betalen niet zo gek is.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar denk dat ik het sowieso via tussenbedrijf doe. Die screenen voor zover mogelijk mensen en onderhouden het contact.
Maar bv iemand het huis uitzetten omdat die niet betaald is ook kostbare zaak. Wat echt onwijs zuur is.
Nee klopt. Vind het wel onvriendelijk maar het is vrij gebruikelijk ja. Ze hebben nu toevallig in den haag vorige week regel ingesteld dat ze de scheefhuur in vrije huur ook willen tegen gaan. Dus mensen die tot 50 duized per jaar verdienen geloof ik krijgen voorrang op de huur onder de 1000.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:52 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Jep, daarom denk ik dat dat 3 maanden vooruit betalen niet zo gek is.
quote:De gemeente Den Haag gaat inkomenseisen stellen in de vrije huursector. Bewoners met een inkomen boven de 57.000 euro bruto voor alleenstaanden of 67.000 duizend euro bruto voor meerpersoonshuishoudens komen niet meer in aanmerking voor een huurhuis in het middensegment. Dat zijn woningen die volgens de puntentelling van de gemeente 720 tot 1000 euro huur per maand waard zijn. Het opleggen van beperkingen aan de vrije huursector is een noviteit. Bij sociale huurwoningen (tot 720 euro huur per maand) bestaat zo'n maximale inkomenseis al.
Vandaag stemt de Haagse gemeenteraad over het onorthodoxe voorstel van wethouder Boudewijn Revis (VVD) van wonen. Binnenkort neemt het nabijgelegen Zoetermeer praktisch dezelfde verordening aan. Huisbazen in de steden moeten daarna een vergunning aanvragen voor het verhuren van een woning in het middensegment. Om te bepalen of een woning in dat segment valt hanteert de gemeente de puntentelling die ook wordt gebruikt om te bepalen of een woning tot de sociale huursector behoort. Een appartement krijgt onder meer punten voor het aantal vierkante meters en de grootte van het aanrecht.
Bestaande bewoners die veel verdienen hoeven niet te vrezen voor een boete, net als modaal verdienende Hagenaars met een loonsverhoging: de maatregel geldt alleen voor nieuwe huurcontracten.
Concurrentie
Het plan is vooral bedoeld om de concurrentie voor woningen in het middensegment kleiner te maken. Het heeft geen directe invloed op de huurprijs, maar grootverdieners mogen straks niet meer meedingen naar huizen in dat segment.
De gemeente hoopt op deze manier Den Haag bewoonbaar te houden voor mensen met een modaal inkomen. "We hebben een lerarentekort, dan moet een docent uit Hengelo wel in Den Haag een betaalbare woning kunnen vinden", zegt Revis. "Politieagenten kunnen na afloop van een nachtdienst niet afreizen naar Appingedam, die moeten om de hoek wonen." Een duurder huurhuis kunnen deze modaalverdieners niet betalen, zegt hij: ze zijn in vergelijking tot andere groepen nu al het grootste deel van hun inkomen kwijt aan de huur.
Met de maatregel creëert Den Haag geen tweede beschermde woonlaag bovenop de sociale huursector, benadrukt de wethouder. "Anders dan wat Amsterdam en Utrecht nastreven, stellen we niet de maximale huurprijs vast. We bepalen alleen wie toegang heeft tot de huizen." Met andere woorden: Als de gemeentelijke puntentelling beslist dat een huis tot het middensegment behoort, mag het alleen verhuurd worden aan mensen met een inkomen tot 57.000 euro. Welke prijs een huisbaas in de praktijk vraagt, is aan hem.
Saillant is dat het Haagse woonplan om de vrije huurmarkt in te perken afkomstig is van VVD'er Revis. "Als liberaal valt mij dit zwaar. Maar het woningtekort is een groot probleem dat opgelost moet worden. Deze noodmaatregel schaffen we af als het evenwicht in de stad terug is", zegt hij. Om dat evenwicht op lange termijn te herstellen wil de wethouder woningen bijbouwen, maar dat gaat niet van vandaag op morgen, erkent hij.
Is zo'n inperking van de vrije markt eigenlijk wel toegestaan? Ja, stelt een woordvoerder van minister Ollongren van binnenlandse zaken. Eind mei stemde de Eerste Kamer in met een wetswijziging die expliciet meldt dat gemeenten bij woningschaarste eisen kunnen opleggen aan de vrije sector. Die schaarste is er, met name in de grote steden. Landelijk vallen slechts 500.000 van de bijna 8 miljoen woning in het gewilde middensegment.
De minister zelf werkt ondertussen aan een eigen 'noodknop' om excessieve huurverhogingen te voorkomen. Daar wil wethouder Revis niet op wachten. "Wij nemen een alternatieve maatregel, die wellicht zal laten zien dat een 'noodknop' niet per se nodig is."
Ja tis bizar. Ken 1 meisje en die verhuurt nu een huis. appartement. Wel in oke buurt hier in den haag voor 1650 per maand.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:05 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso die prijzen van huurwoningen. Mijn hypotheek is per maand een paar honderd euro lager dan dat ze hier betalen aan huur.
Welke buurt?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja tis bizar. Ken 1 meisje en die verhuurt nu een huis. appartement. Wel in oke buurt hier in den haag voor 1650 per maand.
Dat is wel een leuk buurtje jaquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kut ben ik ineens de naam kwijt. Ik denk dat het bij de laan van noi was.
Gaat ook nergens over, al ben ik wel benieuwd of ze voor dat huisje van @timmmmm bij de wbv ook het maximale bedrag durven te vragen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja tis bizar. Ken 1 meisje en die verhuurt nu een huis. appartement. Wel in oke buurt hier in den haag voor 1650 per maand.
Zal vast een mooi appartement zijn. Dus dat is het niet maar 1650 is natuurlijk wel wat gortig.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk buurtje ja
Dat leg ik niet eens neer voor mijn hypotheek en ik woon toch best prima in Den Haag.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zal vast een mooi appartement zijn. Dus dat is het niet maar 1650 is natuurlijk wel wat gortig.
Ja als je een huurder vind die dat wil betalen zou ik het ook doenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat leg ik niet eens neer voor mijn hypotheek en ik woon toch best prima in Den Haag.
Haha ja snap ik.quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als je een huurder vind die dat wil betalen zou ik het ook doen
Bezuidenhout?quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kut ben ik ineens de naam kwijt. Ik denk dat het bij de laan van noi was.
Ik ben het vergeten waar het precies was om eerlijk te zijn. Weet dat het geloof ik bij de laan van noi in de buurt was.quote:
Ja zij heeft ook een expat.quote:Op woensdag 19 juni 2019 20:33 schreef sp3c het volgende:
is wel nice, alles lekker bereikbaar enzo en weinig gezeik
waar ik zat zat het wel vol van die olie expats enzo
Hoe is het daar? Heb altijd het idee dat dat zo het einde van de wereld isquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijkduin, tegen Ockenburgh aan.
Ik woon er wel lekker moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Heb altijd het idee dat dat zo het einde van de wereld is
Hier de rivierenbuurt.
Ja ik woon hier idd goed. Alles vlakbij. Mijn straat is ook prima te doen al zijn er straten waar ik liever niet zou wonen :pquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon er wel lekker moet ik zeggen.
Rivierenbuurt is ook niet verkeerd!
Je woont echt perfect centraalquote:Op woensdag 19 juni 2019 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik woon hier idd goed. Alles vlakbij. Mijn straat is ook prima te doen al zijn er straten waar ik liever niet zou wonen :p
Hoeft van mij ook niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Heh, @:haags_kwartiertje ook al hier? Nergens meer veilig.
Zou wel lekker zijn ja.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als het aan jou lag was jij de enige hier
Lekker beetje tegen jezelf lullen.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:47 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Zou wel lekker zijn ja.
Maar ik accepteer jou ook hoor![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:49 schreef Antonov89 het volgende:
Maar Haags is natuurlijk geen aanwinst
Nou, vandaag was hij wel scherp met jou in gesprek, maar meestal post hij alleen voor zijn postcountquote:
Dat weet ik allemaal niet.quote:Op woensdag 19 juni 2019 21:54 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nou, vandaag was hij wel scherp met jou in gesprek, maar meestal post hij alleen voor zijn postcount
Voorbeeld van een nieuws topic:
Meisje van 5 verkracht in Appelkutteveen
Haags: Tis wat.
550 incl servicekostenquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ook nergens over, al ben ik wel benieuwd of ze voor dat huisje van @:timmmmm bij de wbv ook het maximale bedrag durven te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |