https://www.ad.nl/politie(...)-20-00-uur~a44e7bac/quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
En fuck de NPO site. 2 reclames voor een filmpje, en dan ook nog eens de reclame op pauze zetten als ik naar een ander tabblad ga. MIJN BELASTINGCENTEN VIEZE GORE TYFUSLIJERS.
Ja, dat gaan ze dus veranderen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
En fuck de NPO site. 2 reclames voor een filmpje, en dan ook nog eens de reclame op pauze zetten als ik naar een ander tabblad ga. MIJN BELASTINGCENTEN VIEZE GORE TYFUSLIJERS.
Ja, maar tot die tijd kan ik nog wel lekker klagen toch.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)-20-00-uur~a44e7bac/
helemaal mee eens. Gewoon alles afschaffen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar tot die tijd kan ik nog wel lekker klagen toch.
Verder achterlijk dat ze NPO3 regionaal maken, gewoon helemaal afschaffen die bende. En NPO2 ook.
Hier betaal ik dus godverdomme belasting voor.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
777,90, maar die 2TB HDD moest ik er bij bestellen omdat m'n huidige op het punt van overlijden staat, dus eindtotaal 840,89 (waardoor ik volgens @:GGMM een zeer kleine piemel heb).
YouTube laat zich leiden door wat linkse debielen die weer eens gekwetst zijn. Bizar. Hopelijk ontploffen al hun servers.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:14 schreef napoleonfour het volgende:
Beginnen bij youtube want daar is ook weer een rel waar ik niets van snap, maar gewoon afschaffen.
kan jij het uitleggen? Ik snap er echt geen reet van.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
YouTube laat zich leiden door wat linkse debielen die weer eens gekwetst zijn. Bizar. Hopelijk ontploffen al hun servers.
Ja, en daar is dan ook niets mis mee. Maar ze zijn ook conservatief getinte kanalen aan het demonitizen. O.a. video's van Steven Crowder (van Change my mind, vast wel eens gezien) waarin hij studenten met elkaar laat discussiëren, of waarin hij zelf discussieert met mensen die het oneens met hem zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/tech/yo(...)heerlijken~a6a756df/
Dit?
Als ze hier mee doorgaan ga ik er dadelijk wat van zeggen!quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, en daar is dan ook niets mis mee. Maar ze zijn ook conservatief getinte kanalen aan het demonitizen. O.a. video's van Steven Crowder (van Change my mind, vast wel eens gezien) waarin hij studenten met elkaar laat discussiëren, of waarin hij zelf discussieert met mensen die het oneens met hem zijn.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kan jij het uitleggen? Ik snap er echt geen reet van.
Ik zie dat een bepaald vox persoon oproept tot fysiek geweld. Als ik een content creator was, had ik aangifte kunnen doen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, en daar is dan ook niets mis mee. Maar ze zijn ook conservatief getinte kanalen aan het demonitizen. O.a. video's van Steven Crowder (van Change my mind, vast wel eens gezien) waarin hij studenten met elkaar laat discussiëren, of waarin hij zelf discussieert met mensen die het oneens met hem zijn.
Dat heb ik vanochtend gedaan, ik heb gewoon een tweet met 102 likes daardoor. Vandaag is een prachtige dag.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze hier mee doorgaan ga ik er dadelijk wat van zeggen!
Ga weg met je app.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
goede foto van @:jojoortje in de APP net.
Prima.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zullen we een haxball groepsapp aanmaken?
19:40-19:45quote:
Schuld van de Rabobankquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
He tochquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:18 schreef napoleonfour het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-duizenden-creators/
dit ofzo
Staat echt 2 posts boven je.quote:
hmquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat echt 2 posts boven je.
Je bent zelf gementioned
Idioot.
Er zaten 4 minuten en 24 seconden tussen onze posts.quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
hm
als ik had gepost voor ik hem afgekeken had was ik op tijd geweest
Monitor standaard voor 1kquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Laat maar
Hij fixed ineens uitzichzelf
APPLEGOD
Jeroen doet een poppenspeler.xmlstwitter:JvdW1985 twitterde op vrijdag 07-06-2019 om 09:36:29@JimmyDriessen Valt wel mee toch. Frenkie speelt helaas veel meer breed en tikkie terug. reageer retweet
Even wachten, lost vanzelf op!quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scrum heb hulp nodig
Mijn Iphone zit vast in een app en wil niet uit...
Zei ik tochquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Laat maar
Hij fixed ineens uitzichzelf
APPLEGOD
Helaas is @onlogisch iets te druk met een zeer hoogstaand spel, waardoor hij nu even niet in staat is jou antwoord te geven.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Voor verdere info ;quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is @:onlogisch iets te druk met een zeer hoogstaand spel, waardoor hij nu even niet in staat is jou antwoord te geven.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Elke week denk ik dat het niet nóg droeviger kan met die jongen, maar hij weet me telkens weer te verbazen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas is @:onlogisch iets te druk met een zeer hoogstaand spel, waardoor hij nu even niet in staat is jou antwoord te geven.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Onlogischquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Elke week denk ik dat het niet nóg droeviger kan met die jongen, maar hij weet me telkens weer te verbazen.
quote:
Gaat hij nu wel echt voor de 4045 en niet 4043?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zag je die foto in DE APP?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gaat hij nu wel echt voor de 4045 en niet 4043?
Donder gewoon op met je app.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag je die foto in DE APP?
Ik was hevig teleurgesteld vanmorgen
Ja, dit is vrij sneu.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Elke week denk ik dat het niet nóg droeviger kan met die jongen, maar hij weet me telkens weer te verbazen.
En dat van iemand die hier een tijdje terug niet meer ging posten, omdat 'het niveau te laag was'.quote:
Wel een goede manier om het niveau wat omhoog te krikken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En dat van iemand die hier een tijdje terug niet meer ging posten, omdat 'het niveau te laag was'.
Dat was ook de insteek. Alleen die teringdomme Scrummie begrijpt dat niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een goede manier om het niveau wat omhoog te krikken.
Het is dan ook een aflopende (en trieste) zaak vanaf het moment dat onlogisch wel weer ging posten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een goede manier om het niveau wat omhoog te krikken.
Zie-dend.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was ook de insteek. Alleen die teringdomme Scrummie begrijpt dat niet.
Doen jullie daarin ook van die leuke ONZ spelletjes?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:38 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is het niveau van DE APP hoog genoeg
Ja we spelen daar memory met de tettenpics van je moeder.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doen jullie daarin ook van die leuke ONZ spelletjes?
Donder op met je app.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:38 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is het niveau van DE APP hoog genoeg
Hoe speel je memory in een appgroep?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja we spelen daar memory met de tettenpics van je moeder.
Het sloeg inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom erbij in DE APP en je zult het zien.
Act?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Donder zelf op met je kut act. Nog steeds ziedend toen we de Rituals-draak met je staken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het sloeg inderdaad nergens op.(NEE!!)
Je zit toch ook op discord.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoef niet in een app waarvan de oprichter lekt.
Je moeder lekt ook soms.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik hoef niet in een app waarvan de oprichter lekt.
[ Bericht 16% gewijzigd door onlogisch op 07-06-2019 10:46 ]quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:45 schreef scrupuleus het volgende:
[ Bericht 16% gewijzigd door onlogisch op 07-06-2019 10:46 ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ Bericht 16% gewijzigd door onlogisch op 07-06-2019 10:46 ]
Ga maar verder met je achterlijke FOK! spelletjes, hier voeg je toch niets toe.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:48 schreef onlogisch het volgende:
@:maxi-mus laat @:scrummie2.0 alle hoeken van deze SC zien.
Wat vond je van de wedstrijd gisteravond?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga maar verder met je achterlijke FOK! spelletjes, hier voeg je toch niets toe.
Matige pot, mooi resultaat (en ook wel terecht).quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vond je van de wedstrijd gisteravond?
Was niet best nee, Engeland ook erg matig. Al hadden ze wel snel door wie ze vrij moesten laten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Matige pot, mooi resultaat (en ook wel terecht).
Ritualsquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga maar verder met je achterlijke FOK! spelletjes, hier voeg je toch niets toe.
Ja. Maar tot de 1-0 was er echt niets aan de hand (alsnog slecht spel, maar oké). Wel bij vlagen leuk voetbal. En De Jong is wereldtop.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was niet best nee, Engeland ook erg matig. Al hadden ze wel snel door wie ze vrij moesten laten.
Aanvallend was het wel slordig, vond Wijnaldum ook helemaal niet zo goed als Koeman zei. En je kwam vaak op rechtsvoor bij Dumfries uit die er geen reet van kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja. Maar tot de 1-0 was er echt niets aan de hand (alsnog slecht spel, maar oké). Wel bij vlagen leuk voetbal. En De Jong is wereldtop.
Ja eens, Dumfries is matig. Lijkt wel wat als hij opkomt als een idioot en het toevallig wel goed gaat, maar hij gaf gister een aantal kut voorzetten, heel matig.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aanvallend was het wel slordig, vond Wijnaldum ook helemaal niet zo goed als Koeman zei. En je kwam vaak op rechtsvoor bij Dumfries uit die er geen reet van kan.
Oh, eerste helft. Toen kwam hij ook weinig in de problemen eigenlijk. Heerlijk passje met buitenkant links ook 2e helft. Ik vond Blind prima, al blijft LB zijn positie niet echt. Hopelijk komt er wel een alternatief op rechts.quote:
Het was hopen op ontwikkeling bij Karsdorp, maar dat schijnt er ook niet in te zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, eerste helft. Toen kwam hij ook weinig in de problemen eigenlijk. Heerlijk passje met buitenkant links ook 2e helft. Ik vond Blind prima, al blijft LB zijn positie niet echt. Hopelijk komt er wel een alternatief op rechts.
Die heeft vooral last van blessures gehad toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was hopen op ontwikkeling bij Karsdorp, maar dat schijnt er ook niet in te zitten.
Ja, heeft maar 14 potjes gespeeld afgelopen seizoen en was heel slecht tegen Porto in de CL weet ik nog.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft vooral last van blessures gehad toch?
Tijd voor Veltman.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, heeft maar 14 potjes gespeeld afgelopen seizoen en was heel slecht tegen Porto in de CL weet ik nog.
Verder heb je Hateboer die in Oranje ook vaak niet zo denderend is en Tete die ook nauwelijks speelt. Komt ook niet echt iets aan heb ik het idee.
en dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over uiterlijk 4 uur heb ik m'n nieuwe computer, JUICHEN
hoe dantwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 06-06-2019 om 22:58:351 - Kyle Walker is the first player to score for the Netherlands in extra-time since Ruud Geels in 1976 v Yugoslavia. Late. reageer retweet
pics?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:55 schreef Saind het volgende:
[..]
de sosman appt net de aanbieding voor vandaag door
Voelt meteen als weekend
En dan ben ik zo blij als een kind tijdens pakjesavond.quote:
ik had een keer gevonden waar de kado's lagenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan ben ik zo blij als een kind tijdens pakjesavond.
Heb je ze laten liggen of allemaal geopend?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had een keer gevonden waar de kado's lagen
laten liggenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je ze laten liggen of allemaal geopend?
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had een keer gevonden waar de kado's lagen
Ohquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
stuurde ik gister in DE APP
geen reactie
quote:
Nu pas? Je zou dat ding toch al paar dagen terug in huis hebben?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook fok doet aan indoctrinatie.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vrouwen WK in de aankondigingen balk
#nietmijnforum
Mja, maar er zijn een paar zieken bij Azerty, en ze hebben het drukker dan verwacht. Achja, zometeen issie hier en dan vind ik het wel weer best.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nu pas? Je zou dat ding toch al paar dagen terug in huis hebben?
Blijf dat een ballentent vindenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar er zijn een paar zieken bij Azerty, en ze hebben het drukker dan verwacht. Achja, zometeen issie hier en dan vind ik het wel weer best.
Schijnbaar wel de beste in Nederland, iig volgens Tweakers.quote:
gewoon alternate, niet zeikenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schijnbaar wel de beste in Nederland, iig volgens Tweakers.
Moet je tegen Tweakers zeggen.quote:
Megekko kreeg het voor elkaar om een harde schijf te versturen in een kartonnen doos voor een 50'inch televisie ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:13 schreef Adames het volgende:
bestel ook meestal bij azerty, laatste tijd ook wel megekko.
op zich goede tent, alleen kun je ze niet bellen
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Megekko kreeg het voor elkaar om een harde schijf te versturen in een kartonnen doos voor een 50'inch televisie ofzo.
Spannend!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@GGMMquote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Spannend!
Ik krijg straks mijn nieuwe e-smoker
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Spannend!
Smerig wijf.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Spannend!
Pics graag.quote:
Dat is het wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:55 schreef Karina het volgende:
wat origineel. Ik heb nu dropsmaak dus helemaal niet smerig
Nu eerst 5000 updates doorlopen.quote:
Nou en dan maar smerig.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics graag.
[..]
Dat is het wel.
SMERIG BEN JE
quote:
Wel leuk dat bij jou de kerstboom al staat.quote:
Wel slecht gevuld.quote:
Hij is allergisch voor enige vorm van arbeid.quote:
zeer goede reactie, ga zo door.quote:
verder prima dat het zoveel aandacht krijgt hoor maar het gaat mij bij het voetbal (kijken) nog steeds over niveau en dat ontbreekt helaas nog welquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nederlands elftal wel en zo nu en dan even op de achtergrond.
Deels wel eens maar ik kijk ook graag bij het amateurvoetbal, dat houdt qua niveau ook niet over. Maar voor het goede voetbal hoef je dit wk niet te kijken nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
verder prima dat het zoveel aandacht krijgt hoor maar het gaat mij bij het voetbal (kijken) nog steeds over niveau en dat ontbreekt helaas nog wel
dat kijk je niet op tv denk ik of wel?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deels wel eens maar ik kijk ook graag bij het amateurvoetbal, dat houdt qua niveau ook niet over. Maar voor het goede voetbal hoef je dit wk niet te kijken nee.
Ik heb die nieuwe app gedownload, dan kun je amateurwedstrijden kijken. Ik ga zelf af en toe naar AFC maar niet naar de uitwedstrijden, kijken of die er volgend seizoen op staan.quote:
Welke app?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe app gedownload, dan kun je amateurwedstrijden kijken. Ik ga zelf af en toe naar AFC maar niet naar de uitwedstrijden, kijken of die er volgend seizoen op staan.
dat scheelt wel, ik ga ook weleens bij m'n zoons kijken, sta je lekker buiten en is ook nog wel gezellig ook al is het voetbal minderquote:
Ja is ook wel zo, sociale gedeelte is wel het belangrijkste.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt wel, ik ga ook weleens bij m'n zoons kijken, sta je lekker buiten en is ook nog wel gezellig ook al is het voetbal minder
quote:
Nadal veel te goed, ben nieuwsgierig of Thiem het Djokovic nog moeilijk kan maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was niet zo spannend tussen Nadal en Federer.
Lolquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was niet zo spannend tussen Nadal en Federer.
Vast niet, maar dan wel een leuke finale.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nadal veel te goed, ben nieuwsgierig of Thiem het Djokovic nog moeilijk kan maken.
3-1 denk ik. Mwuah, denk dat Nadal wie dan ook kapoet gaat maken in de finale.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet, maar dan wel een leuke finale.
Hij is wel bizar sterk ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3-1 denk ik. Mwuah, denk dat Nadal wie dan ook kapoet gaat maken in de finale.
Ik vind tennis de leukste kijksport na voetbal.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat jij tennis geen sport vond.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:48 schreef Caland het volgende:
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.
Leuker dan dames beachvolleybal?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind tennis de leukste kijksport na voetbal.
Vind dit altijd wel de leukste grand slam. Australië en Amerika zijn altijd van die graftijden en gras.. meh.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind tennis de leukste kijksport na voetbal.
Dat kijk ik alleen op de Olympische Spelen.quote:
Wimbledon is ook wel tof hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind dit altijd wel de leukste grand slam. Australië en Amerika zijn altijd van die graftijden en gras.. meh.
Ik heb niet zoveel met gras tennis.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik alleen op de Olympische Spelen.
[..]
Wimbledon is ook wel tof hoor.
Al kijk ik het niet heel fanatiek hoor, moet er maar net zin in hebben.
Doublepain liep te janken dat hem groot onrecht is aangedaan. (terwijl dat niet zo is)quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waar komt die beef met Trein eigenlijk vandaan? (mag in pm/dm @:caland)
Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain liep te janken dat hem groot onrecht is aangedaan. (terwijl dat niet zo is)
en de rest vindt het gewoon leuk om te rellen.
Tot morgen!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ow, een schreeuwde mod in DM, laat ik maar stoppen met vervelend zijn.
(lol)quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas verbetert je nieuwe pc niks aan je posts (lol)
Splatoon genotquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:35 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg reclames te zien voor deze kleding.
[ afbeelding ]
Je bent echt een enorme mongool als je in dit soort kleding gaat lopen.
nou geniaal jaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:42 schreef Karina het volgende:
https://sportnieuws.nl/fu(...)th-park-stijl-video/
Superleuk gedaan dit.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal
LEKKER BOEIEND WAT ER VANDAAG GEVRETEN WORDT MAN.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo bij m'n ouders eten en weet dus niet wat er op het menu staat.
Daar zijn al pics van zelfs.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LEKKER BOEIEND WAT ER VANDAAG GEVRETEN WORDT MAN.
HOE STAAT HET MET JE BATTLESTATION????????????????
Zie appquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LEKKER BOEIEND WAT ER VANDAAG GEVRETEN WORDT MAN.
HOE STAAT HET MET JE BATTLESTATION????????????????
Kip teriyaki met mihoenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo bij m'n ouders eten en weet dus niet wat er op het menu staat.
Waarom blijft het dekbed bol staan? Dat betekent dat de hoofdzijde dicht moet zijn. Maar je zag het hoofd van zijn opblaasbare Annemarie aan de hoofdzijde liggenquote:
Ik denk niet dat jij je aan het niveau van Ed moet wagen...quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom blijft het dekbed bol staan? Dat betekent dat de hoofdzijde dicht moet zijn. Maar je zag het hoofd van zijn opblaasbare Annemarie aan de hoofdzijde liggen
Dit blijkt. Maar een mysterie is het wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij je aan het niveau van Ed moet wagen...
Die ligt toch onder het dekbed.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom blijft het dekbed bol staan? Dat betekent dat de hoofdzijde dicht moet zijn. Maar je zag het hoofd van zijn opblaasbare Annemarie aan de hoofdzijde liggen
Als zij er volledig onder ligt dan is het effect toch nagenoeg 0?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
En toch begin ik te twijfelen of ik nu dom ben, of onlogisch heel erg dom.
Ja het effect is eigenlijk alleen dat er wat lucht over het dekbed gaat. Niet je gezicht in. Maar misschien moet ik het filmpje even kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als zij er volledig onder ligt dan is het effect toch nagenoeg 0?
Nu begin ik te twijfelen, ben ik nu dom of is Ed Baars mokerdom?
Het is alleen een hoeslaken hoor ik net, dus de frisheid moet dan van de lucht die circuleert in het hoeslaken komen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als zij er volledig onder ligt dan is het effect toch nagenoeg 0?
Nu begin ik te twijfelen, ben ik nu dom of is Ed Baars mokerdom?
Aha. Nou ja. Ed Baarsgod zal het wel bij het rechte eind hebbenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is alleen een hoeslaken hoor ik net, dus de frisheid moet dan van de lucht die circuleert in het hoeslaken komen.
Slikken en doorgaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer @:dj_day-v @:coco. wat moet ik hiermee?
Promessiquote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Promes is de meest underrated speler van de La Liga.
zal elkaar toch niet veel ontlopen, ik heb zelf Gillette, deze bevalt goedquote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:52 schreef PicoMMP het volgende:
Jongens, ik heb een nieuw scheermesje nodig. Welke raden jullie aan? Gillette, Wilkinson? Is voor dagelijks en nat scheren.
Die heb ik ook. Momenteel heb ik Gillette mach 3. Die zijn wat goedkoper, want fusionpower vind ik erg duur. Maar kwaliteitsverschil merk je wel enorm.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal elkaar toch niet veel ontlopen, ik heb zelf Gillette, deze bevalt goed
[ afbeelding ]
belachelijk inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Momenteel heb ik Gillette mach 3. Die zijn wat goedkoper, want fusionpower vind ik erg duur. Maar kwaliteitsverschil merk je wel enorm.
Maar sowieso haat ik Gillette en WilkinsonKunstmatig houden ze de prijzen mokerhoog.
Dan bestel je toch gewoon mesjes bij aliexpress.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Momenteel heb ik Gillette mach 3. Die zijn wat goedkoper, want fusionpower vind ik erg duur. Maar kwaliteitsverschil merk je wel enorm.
Maar sowieso haat ik Gillette en WilkinsonKunstmatig houden ze de prijzen mokerhoog.
Als een echte tokkie heb ik dat ook een keer gedaan, maar die kwaliteit is echt om te janken. Of, als jij wel goede kwaliteit tegen bent gekomen ontvang ik graag een url van je.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan bestel je toch gewoon mesjes bij aliexpress.
Ik heb mn baard al minstens 8 jaar niet geschoren en voor de rest gebruik ik gewoon goedkope wegwerpdingetjesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als een echte tokkie heb ik dat ook een keer gedaan, maar die kwaliteit is echt om te janken. Of, als jij wel goede kwaliteit tegen bent gekomen ontvang ik graag een url van je.
Ik had gegoogled op 'beste scheermesje Fok' en kwam een topic tegen uit 2016 waarin je precies hetzelfde zeiquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik had gegoogled op 'beste scheermesje Fok' en kwam een topic tegen uit 2016 waarin je precies hetzelfde zei
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Zo jammer dat Wilkinson en Gilette de totale markt beheersen en daarmee de prijzen kunstmatig zo hoog houden. Die lui van Boldking timmeren wel aan de weg maar zijn ook nog gewoon duur vind ik.
Prijs van die dingen zou echt extreem naar beneden moeten kunnen. Maarja, kartelvorming
Dit doe ik ook vaak.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik had gegoogled op 'beste scheermesje Fok'
laat je dat ook door Polen doen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:26 schreef JanPawelII het volgende:
Ben geen verzaker hoor.
Heb m'n mannetjes dat al lang laten doen
Jazeker.quote:
Vooral leuk als ze dan 3 jaar eerder een compleet andere mening zijn toegedaan. Nooit te beroerd om ze daar dan even mee te confronteren.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dit doe ik ook vaak.
'restaurant parijs fok
'baby eczeem fok'
'schilderij ophangen fok'
leuk als ik dan mijn maten van VBL tegen kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |