Reacties verdwijnen sneller dan een bepaalde bevolkingsgroep via treinenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:46 schreef Caland het volgende:
Zelfs opheldering in FB wordt niet gegeven
WAAR IS DAT TOPIC DAN VOOR
2000 treinenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reacties verdwijnen sneller dan een bepaalde bevolkingsgroep via treinen
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Reacties verdwijnen sneller dan een bepaalde bevolkingsgroep via treinen
Kun je danny niet zo plagenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
Krijg je eigenlijk ook mentions als de desbetreffende post is verwijderd of is dat alleen als je op dat moment online bent
@:danny
Die blijven gewoon staan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
Krijg je eigenlijk ook mentions als de desbetreffende post is verwijderd of is dat alleen als je op dat moment online bent
@:danny
Zou toch makkelijk moeten zijn om daar een cooldown voor in te bouwen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:52 schreef Vollenhoven het volgende:
Enige reden dat mentions niet meer mogen is omdat Danny op een dag 200 keer werd getagt.
welke vriendquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:53 schreef Elan het volgende:
Onze vriend is voor Twente . Die heeft vast een kleine piemel.
Sorry ik heb geen Instagramquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:54 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/ByTRBjKADY3/?igshid=17u1i7rzeio0s
@:ikgalievermetdebus bohh
Niet doorgaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:55 schreef Elan het volgende:
Jeetje, je mag toch wel gewoon die naam mentionen als het over iemand gaat. Waar is die functie anders voor?
Wie?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
De musical The Lion King is dinsdagavond opgedragen aan de eerder deze week overleden cabaretière en tekstschrijfster Martine Bijl.
Naar hem had ik een andere variatie gestuurd.quote:
Je collega @onlogisch is weer angstvallig stilquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar hem had ik een andere variatie gestuurd.
Die nog meer gezag uitstraalde al zeg ik het zelf.
Uhh sorry???quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar hem had ik een andere variatie gestuurd.
Die nog meer gezag uitstraalde al zeg ik het zelf.
Zal Onlo nu weer met een slechte moedergrap komen?quote:
Ja die is er alleen als er niet gemod hoeft te worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Je collega @:onlogisch is weer angstvallig stil
Donequote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ronaldo weg, Korea chickie in de plaats.
Dit was de status van HIJ DIE NIET GEMENTIONED MAG WORDENquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal Onlo nu weer met een slechte moedergrap komen?
Hmquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij braafste jongetje lol
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:57 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
De bussen in Vietnam zijn wel drama, maar de trein vertrouw ik niet echt
@GGMMquote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:59 schreef JanPawelII het volgende:
Bij deze wil ik mijn excuses aan @:trein2000 aanbieden
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 22:59 schreef JanPawelII het volgende:
Bij deze wil ik mijn excuses aan @:trein2000 aanbieden
Belangrijke kwaliteiten bij z'n andere hobbiesquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:02 schreef Elan het volgende:
GGMM kan altijd zo makkelijk switchen van een van de boys naar iemand die boven de kleuters staat.
hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:02 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Belangrijke kwaliteiten bij z'n andere hobbies
inb4 pedo-opmerkingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:02 schreef Elan het volgende:
GGMM kan altijd zo makkelijk switchen van een van de boys naar iemand die boven de kleuters staat.
Hij zou een goede vader zijn
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
inb4 pedo-opmerking
Al te laat.
toch posten.
inb4?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
inb4 pedo-opmerking
Al te laat.
toch posten.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:05 schreef Caland het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand met een onterechte ban
Heel jammer, ik was heel erg benieuwd wat zijn lievelingskleur wasquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:13 schreef Caland het volgende:
Eindelijk weer een leuk interactief topic op fok wordt ie gesloten
Ik ook maatquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:14 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
[..]
Heel jammer, ik was heel erg benieuwd wat zijn lievelingskleur was
Afgelopen seizoen drie keer maar zijn nu gepromoveerdquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:16 schreef JanPawelII het volgende:
moet je nog wel eens tegen jonker boys caland
Prima toppa maatjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:13 schreef Caland het volgende:
Eindelijk weer een leuk interactief topic op fok wordt ie gesloten
Altijd sos maatquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:19 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
@:Trein2000
Welke trein moet ik nemen voor Hanoi - Hai Phong?
Gelukkig, voel ik me toch net iets minder een junkquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:24 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
[..]
Ik had het net veranderd, dus je had het goed
Op naar gc fbquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig, voel ik me toch net iets minder een junk
Ondertussen leggen @:janpawelII en ik op pijnlijke wijze wantoestanden op fok bloot
Niet?quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds niet echt weer voor de airco
Ik wacht nog even.quote:Op woensdag 5 juni 2019 07:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet?
Was hier 24.5 gisteravond dus lekker aangezet op 21.5
Tot de zomer voorbij is?quote:
(lol)quote:Het gaat om de 44-jarige Peter M. uit Dordrecht, die in 2017 werd veroordeeld omdat hij via internet had gemeld dat hij het station van Dordrecht zou opblazen met een atoombom.
Wacht, hier is dus medicatie voor?quote:Zonder medicatie wil hij zijn eigen familie vermoorden
meestal gaan die gekken terug naar vertrouwde omgeving dus zou de ramen en deuren maar dicht houden voorlopigquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-michael-p~aca8d0e4/
[..]
(lol)
Daarom stond het AT ook bij de familie thuis. Toen wisten ze pas dat hij ontsnapt wasquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
meestal gaan die gekken terug naar vertrouwde omgeving dus zou de ramen en deuren maar dicht houden voorlopig
5400 rpm ookquote:Op woensdag 5 juni 2019 08:06 schreef JanCees het volgende:
je zou maar een iMac 2019 kopen en dan zit er standaard een HDD in lol
Boh, Mansfield wordt genoemdquote:
weet nietquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe tomatensoep en broodjes.
gebakken garnalenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
sucuk met ei en groenten, bananensoep voorafquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bananensoep? Nog nooit gegetenquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
sucuk met ei en groenten, bananensoep vooraf
leek me ook nogal apart, maar vond het eigenlijk wel erg lekker. wel als kleine portie, het is niet iets om een hele bak van te eten.quote:
gadverdammequote:Op woensdag 5 juni 2019 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
leek me ook nogal apart, maar vond het eigenlijk wel erg lekker. wel als kleine portie, het is niet iets om een hele bak van te eten.
http://eiland-meisje.nl/recept-bananensoep/
Ik heb een variatie hierop gebruikt, wel nog na het pureren de soep gepasseerd door een zeef. Die vezelstukjes van de gember en tomaat zijn echt niet lekker erdoorheen.
zal wel een zwaar soepje zijn of valt dat mee?quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
leek me ook nogal apart, maar vond het eigenlijk wel erg lekker. wel als kleine portie, het is niet iets om een hele bak van te eten.
http://eiland-meisje.nl/recept-bananensoep/
Ik heb een variatie hierop gebruikt, wel nog na het pureren de soep gepasseerd door een zeef. Die vezelstukjes van de gember en tomaat zijn echt niet lekker erdoorheen.
Niet veel meer dan een pompoensoepquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal wel een zwaar soepje zijn of valt dat mee?
Spaghetti.quote:Op woensdag 5 juni 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopelijk zet het door tot een hele vervelende griep.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook.
HET KOMT ZO WEL ERG DICHTBIJ.
koekoekquote:Op woensdag 5 juni 2019 18:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk zet het door tot een hele vervelende griep.
Jeetje.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk zet het door tot een hele vervelende griep.
Vreemde praktijken dit!quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:35 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat @:napoleonfour @:lange_lans negeert
Zou hij soms boos zijn??
Vreemde zin ditquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Of aan @:Yvonne
Ik weet het antwoord in elk geval niet!
De negerin omdat het moetquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard nieuwe lichting van Deloitte
[ afbeelding ]
alcoholquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Gedomineerd door vrouwenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:Pontifex twitterde op woensdag 05-06-2019 om 12:44:01Euthanasia and assisted suicide are a defeat for all. We are called never to abandon those who are suffering, never giving up but caring and loving to restore hope. reageer retweet
Was even tentamen maken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:35 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat @:napoleonfour @:lange_lans negeert
Zou hij soms boos zijn??
Nee, maar ik ken Hildie wel, jij kent hem?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
@:napoleonfour ken je Niek van den Pasch persoonlijk?
Als een trein in 2000quote:
Nooit iets aan gevonden, vriend.quote:
Die blonde met het donkerrode shirtjequote:Op woensdag 5 juni 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ze allemaal blij zijn om 60+ uur te gaan werken. Kneuzenquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en?quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Naja bij Deloitte is 65% vrouw en blond dus tsja
Die gast links trouwens met z'n spijkerbroek en shirtjequote:Op woensdag 5 juni 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat al die sukkels die daar werken luie klootzakken zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig jojo. Hoezo moest het zolang duren voordat je de uitslag kreeg
Mireille?quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken Hildie wel, jij kent hem?
ITer.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast links trouwens met z'n spijkerbroek en shirtje
yesquote:
Ze is in ieder geval heel aardig. Hoe haar kennis is weet ik niet. Niek is overigens ook een aardige gozer.quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
Echt een topvrouw L_L. Bizar academisch
Ze is goed met algoritmes en toepassing daarvan binnen het strafrecht. Civiel recht is ze niet zo heel sterk, maar je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval heel aardig. Hoe haar kennis is weet ik niet. Niek is overigens ook een aardige gozer.
zo, hier zie ik dat m'n fiets is omgewaaid maar meer niet, bomen zijn allemaal nog redelijk klein hierquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)tad-na-heftige-storm
Storm heeft aardig huisgehouden.
Bizar dat die bomen zulke korte wortels hebben. Zullen die bij werkzaamheden zijn verkort?quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)tad-na-heftige-storm
Storm heeft aardig huisgehouden.
Staan vol in het blad, in de herfst/winter kunnen ze wat meer hebben. Zo te zien aan sommige foto's is het ook wel behoorlijk losgegaan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bizar dat die bomen zulke korte wortels hebben. Zullen die bij werkzaamheden zijn verkort?
Zeker, maar kijk dit dan:quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan vol in het blad, in de herfst/winter kunnen ze wat meer hebben. Zo te zien aan sommige foto's is het ook wel behoorlijk losgegaan.
[ afbeelding ]
juist niet, Alle verdachten zijn inmiddels op vrije voeten.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
https://www.ed.nl/kempen/(...)al-politie~af358267/
Weer wat gevaarlijke criminelen van de straat
Zoek de fouten ook in dit nieuwsbericht
Hoezo is die gozer nou dood dan? Toch niet door DMT?quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
https://www.ed.nl/kempen/(...)al-politie~af358267/
Weer wat gevaarlijke criminelen van de straat
Zoek de fouten ook in dit nieuwsbericht
Zelfmoord gepleegd na Iboga dusquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo is die gozer nou dood dan? Toch niet door DMT?
DTM trouwensquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
In het artikel:quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is DTM? Ik heb alleen van DMT gehoord:quote:
DTM bestaat ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2019 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is DTM? Ik heb alleen van DMT gehoord:
Dimethyltryptamine, ook bekend als DMT is een indoolalkaloïde met een moleculaire structuur verwant aan de neurotransmitter serotonine. De stof wordt van nature aangemaakt door een breed scala aan organismen, waaronder de mens. Wikipedia
Ik krijg het idee dat jij darten niet serieus neemt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk dat topic waar je vragen aan een dartser kan stellen.
Ik wilde eigenlijk vragen of hij gas zou geven of zou remmen als hij Marcel Maijer zag oversteken maar ik heb het maar iets anders verwoord.
Was dat niet een keertje bij Spuiten en Slikken?quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:53 schreef Saind het volgende:
[..]
DTM bestaat ook niet
maar:
Ayahuasca is een soort thee, gemaakt van een plantenmengsel en afkomstig uit het Amazonegebied. De drug veroorzaakt hallucinaties. Inname gaat vaak gepaard met overgeven en diarree. Het actieve stofje, DTM, is verboden. Om die reden heeft de gemeente de woning voor vier maanden gesloten. Burgemeester Joseph Vos van Eersel schaart zich achter de oproep van collega Ahmed Marcouch van Arnhem. Die vindt dat het Openbaar Ministerie hard moet optreden tegen ayahuasca-ceremonies.
Ik hoop dat ze de volgende keer een "Vraag wat je wil" topic doen met een moderator.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk dat topic waar je vragen aan een dartser kan stellen.
Ik wilde eigenlijk vragen of hij gas zou geven of zou remmen als hij Marcel Maijer zag oversteken maar ik heb het maar iets anders verwoord.
Daar is niks van waar, ik ben gewoon lekker scherp. Zoals een dartpijl.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij darten niet serieus neemt.
Of Robert Maaskant!quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is niks van waar, ik ben gewoon lekker scherp. Zoals een dartpijl.
Voor @GGMM heb ik nog wel wat tijgernoot gerelateerde vragen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:11 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de volgende keer een "Vraag wat je wil" topic doen met een moderator.
Misschien iets voor Trein2000
quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zei dat ook een keer xD
Lachte je zus wel achter de piano?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar is niks van waar, ik ben gewoon lekker scherp. Zoals een dartpijl.
1,5 tb ram?quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, de nieuwe status van m'n computer is Verzonden en zal morgen tussen 14u en 16u hier moeten zijn
als hij voor zou betalen welquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Als Drizzt een dag z'n medicijnen skipt kan ie wel mooi een nieuwe Apple monitor stand kopen
Leuk! Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 6 juni 2019 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, de nieuwe status van m'n computer is Verzonden en zal morgen tussen 14u en 16u hier moeten zijn
Moet jij wetenquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk! Hou ons op de hoogte![]()
Post doet echt heel kut hier. Nieuw sorteercentrum oid, regent klachten. Zit al een week te wachten op m'n pakketje.
16GB DDR4quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Als Drizzt een dag z'n medicijnen skipt kan ie wel mooi een nieuwe Apple monitor stand kopen
Ik betaal idd nergens voorquote:
Balen, pik.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk! Hou ons op de hoogte![]()
Post doet echt heel kut hier. Nieuw sorteercentrum oid, regent klachten. Zit al een week te wachten op m'n pakketje.
ik neem aan dat je verzekerd bentquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
16GB DDR4
[..]
[..]
Ik betaal idd nergens voor
[..]
Balen, pik.
Ja natuurlijk, maar ik las het als "betalen bij afhalen"quote:
specs + pics van je battlestation.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
16GB DDR4
[..]
[..]
Ik betaal idd nergens voor
[..]
Balen, pik.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
specs + pics van je battlestation.
- AMD Ryzen 5 2600quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
specs + pics van je battlestation.
Beestquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- AMD Ryzen 5 2600
- Asrock B450M Pro4 (moederbord)
- 16GB DDR4
- GTX 1660 OC 6GB
- 500GB SSD (ga ik voor games gebruiken)
- 2TB HDD (ga ik voor muziek, series, films, etc gebruiken)
- Pure Power 11 500W be quiet! (voeding)
- Blurayspeler
- Fractal Design Focus G (kast)
Zelf overzetten:
- 250GB SSD (voor Windows 10 Pro)
- 2TB Ext. HDD (backup)
[ afbeelding ]
Hoe duur is dit?quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- AMD Ryzen 5 2600
- Asrock B450M Pro4 (moederbord)
- 16GB DDR4
- GTX 1660 OC 6GB
- 500GB SSD (ga ik voor games gebruiken)
- 2TB HDD (ga ik voor muziek, series, films, etc gebruiken)
- Pure Power 11 500W be quiet! (voeding)
- Blurayspeler
- Fractal Design Focus G (kast)
Zelf overzetten:
- 250GB SSD (voor Windows 10 Pro)
- 2TB Ext. HDD (backup)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Speciaalbier tilt identiteit man naar hoger niveau
777,90, maar die 2TB HDD moest ik er bij bestellen omdat m'n huidige op het punt van overlijden staat, dus eindtotaal 840,89 (waardoor ik volgens @GGMM een zeer kleine piemel heb).quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
777,90, maar die 2TB HDD moest ik er bij bestellen omdat m'n huidige op het punt van overlijden staat, dus eindtotaal 840,89 (waardoor ik volgens @:GGMM een zeer kleine piemel heb).
Elke dag de volle 1% gegeven.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
En ach, je hebt er tenslotte hard voor gewerkt!
Wel een hoop geld om alleen FM14 te blijven spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
777,90, maar die 2TB HDD moest ik er bij bestellen omdat m'n huidige op het punt van overlijden staat, dus eindtotaal 840,89 (waardoor ik volgens @:GGMM een zeer kleine piemel heb).
quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een hoop geld om alleen FM14 te blijven spelen.
ik zit op bottarga te wachten maar denk niet dat dit vandaag nog geleverd wordtquote:Op donderdag 6 juni 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken.
Spaghetti (van gisteren nog)quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga nasi maken.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:32 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
Mochten jullie ooit in Portugal zijn en je wil wijn halen, dan kan ik Quinta do Crasto Late aanraden. Het kost niet veel. Uit het jaar 2012 smaakte het beste.
Ik ben geen kenner, maar dit valt mee voor een nieuwe computer toch?quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niepoort Colheita Port is ook een aanrader, het kost wel iets meer maar echt 100% waard als je je vrouwtje wil verwennen.quote:
Yup, en sowieso iets van 50% goedkoper dan een kant-en-klare computer die je in de winkel haalt (die ook nog prut is vergeleken met zelf samenstellen).quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner, maar dit valt mee voor een nieuwe computer toch?
Ik heb alleen een broertje.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lachte je zus wel achter de piano?
Nasi a la Johannes is de tweede dag als je het opbakt vaak nóg lekkerderquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja als je weinig geld hebt kun je gerechten ook 2 dagen achter elkaar eten.
Ik heb mijn vriendin getraind speciaalbier lekker te vinden dus dan hoeven we zelden aan de wijn te beginnen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:40 schreef 4HetSympathiekePortugal het volgende:
[..]
Niepoort Colheita Port is ook een aanrader, het kost wel iets meer maar echt 100% waard als je je vrouwtje wil verwennen.
Daarna je pc uitgezet en erachter gekomen dat die vrachtwagen simulator toch beter is dan de fietsvariant?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb net ff bijna 10km gefietst.
Ik wilde een soortgelijke grap maken, maar ik vond hem niet grappig genoeg.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarna je pc uitgezet en erachter gekomen dat die vrachtwagen simulator toch beter is dan de fietsvariant?
Dat kloptquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een soortgelijke grap maken, maar ik vond hem niet grappig genoeg.
Gelukkig heb jij geen standaarden.
Dan kan Scrummie zijn TGIF-act weer van stal halen. Is toch een beetje het hoogtepunt van zijn week.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:01 schreef GGMM het volgende:
Oh dit is een trouw-grap
Die had ik ook al gemaakt.
Je bent zelf een simpele wens.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:03 schreef GGMM het volgende:
Scrummie is een simpele man, met simpele wensen.
Die past dan mooi in zijn hand, haha!quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
Scrummie heeft ook een kleine piemel weet ik van de moeder van iemand hier.
Goedequote:
'persoontje' is wel erg verkleinend voor iemand met standaard overgewicht.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een frustratie jegens mijn persoontje weer jongens. Zit het zo diep?
Baldur's gate 3quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb net ff bijna 10km gefietst.
Nee, het was maar een gebbetjequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat een frustratie jegens mijn persoontje weer jongens. Zit het zo diep?
Flikker op met je kutapp.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:06 schreef napoleonfour het volgende:
Goede grap net van onlo in de APP @:scrummie2.0
Ik heb er HEEL VEEL zin in.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het was maar een gebbetje
Straks gaan we weer prettig haxballen!
Madquote:
Matige grap.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Alleen als er een doelpunt valt in de eerste helft.
Niemand lacht.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oei, probeer dit maar niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |