Daar zou die baan toch alleen maar trager van worden? Niet echt in zijn voordeel lijkt me.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:31 schreef GwaiLow het volgende:
Nu er zoveel regen etc is zie ik Federer wel een aardige kans maken eigenlijk.
Ik ook, vind Barty sowieso niet zo'n leuke speelsterquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoop voor Kiki dat Amanda dan maar van Barty wint!
Nee, ik vind hem wel grappig. Maar als je hem arrogant vind, snap ik dat wel. Wat vind je irritant aan hem.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:32 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie ook een hekel aan Mouratoglou?
Zijn houding inderdaad. En dat hij de coach van Serena is helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem wel grappig. Maar als je hem arrogant vind, snap ik dat wel. Wat vind je irritant aan hem.
Jawel. Da's een voordeel voor Federer en een nadeel voor Nadal. Als het regent, wordt de baan trager. Als de baan trager is, komen de ballen minder hoog op en pakt de baan Nadals spin minder. En dat betekent weer dat de ballen die Nadal op Federers backhand slaat, niet zo hoog opkomen. Dan hoeft Federer die backhands niet op schouderhoogte (of nog hoger) te slaan maar kan hij ze op heuphoogte slaan. De zou de odds in Federers voordeel moeten veranderen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Daar zou die baan toch alleen maar trager van worden? Niet echt in zijn voordeel lijkt me.
Hoi.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:35 schreef MaLo het volgende:
De coach van Serena bedoel je? Ik heb eigenlijk geen mening over hem
Ja! Heb vanmiddag vrij genomen van het werk.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja! Heb vanmiddag vrij genomen van het werk.
Vrij nemen voor Kachanov .quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja! Heb vanmiddag vrij genomen van het werk.
Nee, voor Djokovic-Zverev.quote:
Niet echt top. Hopelijk valt het mee en 1,1 cm regen (tussen 12.00-18.00 u.) is niet heel veel. Hopelijk miezert het (of blijft het gewoon droog).quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:49 schreef Eendenkooi het volgende:
Hoe is het weer voor morgen? Moet ik even weten want dan kan ik vrij nemen van werk.
Ik denk dat dit gunstig is voor hem. Hij komt tot nu toe niet ver op de Slams. Deze wedstrijd kan hij zonder enig gezichtsverlies verliezen. Dus kan hij heel vrijuit spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
Krijg ergens het gevoel dat Zverev het Djoko heel misschien toch lastig kan maken.
Ja ik ook. Djoko beetje slordig en zverev begint heel krachtig.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
Krijg ergens het gevoel dat Zverev het Djoko heel misschien toch lastig kan maken.
Je gezicht verliezen tijdens een wedstrijd lijkt mij niet prettigquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gunstig is voor hem. Hij komt tot nu toe niet ver op de Slams. Deze wedstrijd kan hij zonder enig gezichtsverlies verliezen. Dus kan hij heel vrijuit spelen.
Ik hoop het niet, want ik hoop wel heel erg op Djokovic-Nadal. Dit kan echt een sleuteltoernooi worden wat betreft het aantal gewonnen GS'en. Als het Djokovic-Nadal wordt, wordt de balans na de finale ofwel 18-15 voor Nadal ofwel 17-16. Dus het is het verschil voor Djokovic tussen het winnen van twee Slams om Nadal in te halen en ver.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:54 schreef Norrage het volgende:
Gaat zverev het dan eindelijk eens waarmaken op een GS?
Nee, maar hier bedoelde ik het figuurlijk. Had je kunnen weten na mijn slechte grappen van gisteren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je gezicht verliezen tijdens een wedstrijd lijkt mij niet prettig
Ja, is nogal een verschil. Die eerste set kan belangrijk worden voor Zverev.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
Ah fak, wat pijnlijk voor Zverev dat die bal net uit was.
Ik denk dat het een enorm verschil maakt. Dit is pas de eerste pot in hele lange tijd dat ie geen favoriet is op een GS.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gunstig is voor hem. Hij komt tot nu toe niet ver op de Slams. Deze wedstrijd kan hij zonder enig gezichtsverlies verliezen. Dus kan hij heel vrijuit spelen.
Ik hoop dat Nadal (of anders Federer) deze slam wint, maar als Djoko in de finale komt gaat dat een stuk lastiger worden. Toch is een finale tegen Djoko natuurlijk wel het allermooiste voor het publiek.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, is nogal een verschil. Die eerste set kan belangrijk worden voor Zverev.
Ja, maar het zit hem nog niet echt mee. Als hij wat geluk had gehad, had hij *4-1 voor gestaan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:02 schreef Norrage het volgende:
Zverev speelt echt weergaloos goed tot nu toe
Ja, dat gaat heel vaak zo. En dan is het verder in principe bergafwaarts voor Djokovic.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:07 schreef GwaiLow het volgende:
Hij flikt het weer die Djoko.
Zal je zien dat hij Zverev wel ineens breakt.
Hij lijkt inderdaad wat slapjes te tennissen, viel mij ook al op. Zverev legt veel meer power in zijn slagen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:07 schreef Norrage het volgende:
Djoko krijgt geen kracht in zijn slagen lijkt. Komt niet onder de druk uit.
Misschien ook wel gunstig voor Zverev dat extra dagje rust. Hij speelt altijd van die enorm pittige wedstrijden. Volgens mij heeft Zverev tot nu toe iets van 3-2 3-1 3-0 3-2 zn wedstrijden gewonnen. Hoop sets voor een nr 5 vd wereld hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad wat slapjes te tennissen, viel mij ook al op. Zverev legt veel meer power in zijn slagen.
En Djokovic maakte op 2-2 al aardig wat geluid.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad wat slapjes te tennissen, viel mij ook al op. Zverev legt veel meer power in zijn slagen.
Hopelijk zie je het verkeerd. Zou heel jammer zijn als hij niet fit is.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:12 schreef Norrage het volgende:
Beetje nonchalant en ongeïnteresseerd ook djoko. Ben benieuwd of er wat aan de hand is...
Ja, prachtige forehand op setpoint.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:31 schreef suus21 het volgende:
Maar goed zverev blijft een zaadje en wint toch niet in bo5..
Ja he... er is iets met hem...quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:33 schreef Szura het volgende:
Djokovic loopt erbij alsof ie koppijn heeft ofzo
Ja, het is echt een proleet. En bij dat gezicht van hem moet ik altijd denken aan zo'n lelijk engeltje dat in een kerstboom hangt.quote:
Gefiktst.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:37 schreef TennispeRFect het volgende:
jezus christus zverev wat een natte tjosti
Ja, en hij ging wel heel makkelijk het doosje in. Een smash die vijf meter uit was en een DF. Denk dat die over een uur klaar is.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:39 schreef Norrage het volgende:
Zverev :’)
Zo goed gespeeld en dan zo weggeven..,.
Ja. Ik heb vaak moeite met het idee dat die spelers onder de top drie profspelers zijn. Als je ziet hoe makkelijk ze 'folden' (weet niet hoe je dat in het Nederlands zegt) als het erop aankomt tegen de top drie en hoe makkelijk ze het weggeven.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:45 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dan nog breakt die Duitser zich zelf wel met een paar dubbele fouten.
Jazeker, kijk maar:quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:31 schreef suus21 het volgende:
Maar goed zverev blijft een zaadje en wint toch niet in bo5..
Saai. Maar de halve finales beloven vuurwerk hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, dat worden dus twee straightsets(p)overwinningen.
Wel zo eerlijk richting de (halve) finalesquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, dat worden dus twee straightsets(p)overwinningen.
Ja, laten we het hopen. Maar inderdaad. Eerst Federer-Nadal en dan Djokovic-Thiem is het perfecte affiche. Ik hoop op droog weer (liefst warm en zonnig, maar dat zal wel niet) en mooie wedstrijden.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Saai. Maar de halve finales beloven vuurwerk hoor
Ja, zeker.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel zo eerlijk richting de (halve) finales
quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, laten we het hopen. Maar inderdaad. Eerst Federer-Nadal en dan Djokovic-Thiem is het perfecte affiche. Ik hoop op droog weer (liefst warm en zonnig, maar dat zal wel niet) en mooie wedstrijden.
[..]
Ja, zeker.
Ik teken ervoor, want ze beginnen om 12.50 u. Maar ik had nog niet de detailweergave (op uurniveau) gezien.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je ervan
Nee joh, op basis van de algoritmes en kansspeltheorie icm met de betstrategieen denk ik eerder aan 1.22 versus 4.64quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuw hoe zwaar Djokovic favoriet zal zijn tegen Thiem. Ik gok op backodds van iets van 1.21 voor Djokovic en 4.65 voor Thiem.
Dat lijkt me wel erg extreem, denk niet boven de 3 voor Thiemquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuw hoe zwaar Djokovic favoriet zal zijn tegen Thiem. Ik gok op backodds van iets van 1.21 voor Djokovic en 4.65 voor Thiem.
Zou zeker ook kunnen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:12 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee joh, op basis van de algoritmes en kansspeltheorie icm met de betstrategieen denk ik eerder aan 1.22 versus 4.64
Kan goed. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg extreem, denk niet boven de 3 voor Thiem
Nou, inderdaad ja. Wat een kansloosheid zeg.quote:
Mja, dat werd ook altijd gezegd over Murray. Je weet het nooit. Maar ik hoop het niet. Kansloos.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:15 schreef suus21 het volgende:
Dubbele fouten op beide setpoints, grootste faalhaas ever. Die wint nooit een slam, dat dacht ik altijd al..
Niet te vergelijken met Murrayquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, dat werd ook altijd gezegd over Murray. Je weet het nooit. Maar ik hoop het niet. Kansloos.
Een spannende 5-setter die Nadal dan wint hè.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, laten we het hopen. Maar inderdaad. Eerst Federer-Nadal en dan Djokovic-Thiem is het perfecte affiche. Ik hoop op droog weer (liefst warm en zonnig, maar dat zal wel niet) en mooie wedstrijden.
[..]
Ja, zeker.
Federer-Nadal of de finale? Ik heb liever dat Nadal in drie sets wint met het oog op de finale.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Een spannende 5-setter die Nadal dan wint hè.
Winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic breekt een racket omdat hij een willekeurig punt verliest.
quote:
Die partij van Djokovic / Zverev duurt met name veel langer vanwege al dat gestuiter van Djokovicquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
1 uur 50 min voor kwartfinale. Da's lekker voor Thiem
quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die partij van Djokovic / Zverev duurt met name veel langer vanwege al dat gestuiter van Djokovic
Djoko lijkt wel vaker niet heel sterk voor de halve finale / finale.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:46 schreef MaLo het volgende:
Ik zie een Djoko in deze vorm RG niet winnen. Djokovic laat geen heel denderend tennis zien, het is dat Zverev gewoon nog slechter is
Was op de AO ook zo. Toen veegde hij Nadal in de finale.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:46 schreef MaLo het volgende:
Ik zie een Djoko in deze vorm RG niet winnen. Djokovic laat geen heel denderend tennis zien, het is dat Zverev gewoon nog slechter is
quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Was op de AO ook zo. Toen veegde hij Nadal in de finale.
Daar hebben jullie wel gelijk in...quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Djoko lijkt wel vaker niet heel sterk voor de halve finale / finale.
Beste partij ever enzo.quote:
ik weet niet waar jij zit te kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:46 schreef MaLo het volgende:
Thuis, op de bank.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:56 schreef leukeditter het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij zit te kijken
Sint Djoko jaquote:
Netjes. Heb even gekeken en het is 1.44 voor Djokovic en 2.8 voor Thiem.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel erg extreem, denk niet boven de 3 voor Thiem
Zag net ook wat meer regen staan ja. Zolang het maar lang genoeg droog blijft om Nadal-Federer te kunnen afronden vind ik het allemaal prima.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of ziet morgen er qua weer ongunstiger uit dan eerder vanmiddag het geval leek te zijn.
En Djokovic-Thiem dan?quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zag net ook wat meer regen staan ja. Zolang het maar lang genoeg droog blijft om Nadal-Federer te kunnen afronden vind ik het allemaal prima.
Ja, vind ik niet gek. Hij is op RG nog nooit in de buurt gekomen van een overwinning op Nadal. Maar het weer is morgen wel in zijn voordeel denk ik - regenachtig, dus trage baan.quote:
Waarom ben je zo verbaasd?quote:
In principe kun je zeggen dat inzetten op Fed gelijk staat aan geld weggooien. Tenzij Nadal ziek wordt.quote:
Maar dan heb je het toch over zaterdag?quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Met regen tussen 11 en 13:00 kunnen het wel eens de slechtst bekeken vrouwen halve finales worden
Je weet het niet. Het is natuurlijk geen zekerheid dat Nadal wint. De laatste vijf ontmoetingen heeft Federer van Nadal gewonnen. En de laatste keer dat Nadal van Federer heeft gewonnen is vijf jaar(!) geleden. Als het morgen inderdaad regen of miezert, is de baan traag. Nadals ballen op Federers backhand doen Federer dan een stuk minder pijn. Dus ik moet het nog maar zien. Natuurlijk is Nadal de favoriet maar wat mij betreft is het bepaald geen uitgemaakte zaak.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In principe kun je zeggen dat inzetten op Fed gelijk staat aan geld weggooien. Tenzij Nadal ziek wordt.
Nee gewoon over morgen. Als die vrouwenwedstrijden 2 uur later zijn, dan zijn ze gelijk met Nadal-Federer. Denk dat er dan weinig mensen inschakelen voor die vrouwenpartijen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan heb je het toch over zaterdag?
[..]
Ja, sorry, zie dat je het inderdaad hebt over de halve finales. Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nee gewoon over morgen. Als die vrouwenwedstrijden 2 uur later zijn, dan zijn ze gelijk met Nadal-Federer. Denk dat er dan weinig mensen inschakelen voor die vrouwenpartijen.
Dus jij denkt - met velen, blijkbaar - dat Federer kansloos onderuit gaat? Ik moet het nog zien, hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In principe kun je zeggen dat inzetten op Fed gelijk staat aan geld weggooien. Tenzij Nadal ziek wordt.
En de laatste RG-ontmoeting is van acht jaar geleden. En Federer heeft zijn backhand ontwikkeld, althans hij neemt hem sneller. Nadal is misschien minder snel dan Federer; Nadal is fysiek mogelijk verder achteruit gegaan dan Federer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:07 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dus jij denkt - met velen, blijkbaar - dat Federer kansloos onderuit gaat? Ik moet het nog zien, hoor.
Ik kan me best voorstellen dat n Federer in vorm n keertje weet te breaken, of er n aantal tiebreaks uit weet te slepen.
Tuurlijk is Nadal de favoriet, maar ik verwacht echt geen wedstrijd zonder kansen voor Fed.
Op de roland garros app staat er bij schedule wel telkens weer tennis niet before.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die interesse hebben in een RG-weersomstandighedensignaleringsgroepsapp? Ik zou het persoonlijk handig vinden. Als je buiten de deur bent, is het handig als iemand het post als hij of zij nieuws heeft over wanneer er wordt gespeeld en hoe lang een regenonderbrekening minimaal gaat duren. Tenzij iemand een andere handige manier heeft om op de hogte te blijven. Je zou zeggen de RG-Twitter, maar die gaf eergisteren ook geen updates à la "Geen tennis vóór 15.30 u."
Daar zag het in het begin ook wel naar uit. Alleen toen hij die 1e set nog weggaf was ie gebrokenquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
Dit begint toch wel een beetje pijnlijk te worden.
Welke stuntel was het die zei dat Djokovic het nog weleens moeilijk zou kunnen krijgen tegen Zverev?
Edit: Dat was ik zelf.
Nou en, zo'n app is toch ook gewoon gezellig.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:19 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Op de roland garros app staat er bij schedule wel telkens weer tennis niet before.
Ja, klopt. "He folded like a cheap suit." Zwaar teleurstellend. Die eerste negen games waren goed genoeg maar dat hij het in één keer kwijt was en ook met die DF's op het laatste punt van de eerste twee sets...quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daar zag het in het begin ook wel naar uit. Alleen toen hij die 1e set nog weggaf was ie gebroken
Inmiddels nog maar 6.25 op Unibet (was ook op Unibet 6.75 en gisteravond zelfs 7.00).quote:
Kansen krijgt hij altijd wel, die had Zverev ook vandaag tegen Djokovic. Maar mentaal 3 sets op RG winnen van Nadal zie ik niet gebeuren, nee. Op een andere ondergrond of best of 3 misschien wel. Ik denk dat Nadal zelfs bij een 2-0 achterstand in sets niet in paniek zal raken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:07 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dus jij denkt - met velen, blijkbaar - dat Federer kansloos onderuit gaat? Ik moet het nog zien, hoor.
Ik kan me best voorstellen dat n Federer in vorm n keertje weet te breaken, of er n aantal tiebreaks uit weet te slepen.
Tuurlijk is Nadal de favoriet, maar ik verwacht echt geen wedstrijd zonder kansen voor Fed.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk dat Nadal zelfs bij een 2-0 achterstand in sets niet in paniek zal raken.
Dat gebeurd alleen als die mank is.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kansen krijgt hij altijd wel, die had Zverev ook vandaag tegen Djokovic. Maar mentaal 3 sets op RG winnen van Nadal zie ik niet gebeuren, nee. Op een andere ondergrond of best of 3 misschien wel. Ik denk dat Nadal zelfs bij een 2-0 achterstand in sets niet in paniek zal raken.
quote:
Ja, die Fransen kunnen er echt geen reet vanquote:
Niemand neemt tennis nog serieus.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, die Fransen kunnen er echt geen reet van
Al is het op de USO ook altijd drama...En Wimbledon met hun middle sunday
Waarom? Ik ben er juist blij mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Had liever Fedal als tweede pot gezien
Maar ze beginnen al eerder (12.50 u), niet om 14.00 u. Dus als ze twee partijen spelen van 3,5 uur redden ze het wel, als het droog blijft/wordt. De eerste partij kan beginnen om 13.00 u. beginnen en is om 15.30 u. klaar. De tweede partij kan om 16.00 u. beginnen en is om 19.30 u. klaar. En ze kunnen tot 21.30 u. spelen. Dat redden ze dan toch makkelijk?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:01 schreef Norrage het volgende:
Lekkere planning ook weer....Als het 2 potten van 3.5 uur worden, redden ze het al niet...Echt...begin gewoon voor de zekerheid om 12.00 ofzo :/
Ben op kantoorquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben er juist blij mee.
[..]
Maar ze beginnen al eerder (12.50 u), niet om 14.00 u. Dus als ze twee partijen spelen van 3,5 uur redden ze het wel, als het droog blijft/wordt. De eerste partij kan beginnen om 13.00 u. beginnen en is om 15.30 u. klaar. De tweede partij kan om 16.00 u. beginnen en is om 19.30 u. klaar. En ze kunnen tot 21.30 u. spelen. Dat redden ze dan toch makkelijk?
Ow. Ja, mja, je kunt eventueel het brandalarm laten afgaan om 12.30 u. Wij staan achter je.quote:
Oh ze beginnen wel eerderquote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben er juist blij mee.
[..]
Maar ze beginnen al eerder (12.50 u), niet om 14.00 u. Dus als ze twee partijen spelen van 3,5 uur redden ze het wel, als het droog blijft/wordt. De eerste partij kan beginnen om 13.00 u. beginnen en is om 15.30 u. klaar. De tweede partij kan om 16.00 u. beginnen en is om 19.30 u. klaar. En ze kunnen tot 21.30 u. spelen. Dat redden ze dan toch makkelijk?
Barty veel te veelzijdig voor Anisimova....quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:16 schreef BobW het volgende:
Anisimova is nog niet wakker.
16-1 in punten voor Barty
Ja, is wel fijn. Ben erg benieuwd naar het weer vandaag.quote:
Halep tenniste wat dat betreft gisteren behoorlijk "voorspelbaar".quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Barty veel te veelzijdig voor Anisimova....
Het zijn niet voor niks voorspellingenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap niks van die weersvoorspellingen. Gisteren zag het er veelbelovend uit voor vandaag. Vervolgens zag het ernaar uit dat het toch weer veel ging regenen. Vanochtend was het weer veelbelovend. Nu ziet het ernaar uit dat het tussen 15.00-17.00 u. en van 19.00-20.00 u. kan gaan regenen.
Ja, dat begrijp ik wel, maar dat het continu verandert, vind ik zo gaar. Wat heb je er dan aan om bijvoorbeeld nu de voorspelling voor morgen te bekijken als die voorspelling over vier uur 180 graden anders kan zijn en morgenochtend wéér helemaal anders.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niks voorspellingen
Omdat het vaak wel een beetje hetzelfde blijft, maar je onthoudt natuurlijk vooral de keren dat het 180 graden anders was.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel, maar dat het continu verandert, vind ik zo gaar. Wat heb je er dan aan om bijvoorbeeld nu de voorspelling voor morgen te bekijken als die voorspelling over vier uur 180 graden anders kan zijn en morgenochtend wéér helemaal anders.
Ja, da's waar.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:33 schreef BobW het volgende:
[..]
Omdat het vaak wel een beetje hetzelfde blijft, maar je onthoudt natuurlijk vooral de keren dat het 180 graden anders was.
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ow, de dames zijn al aan het spelen.Ik dacht dat ook zij rond 13.00 u. zouden beginnen en dat jullie gewoon hypothetisch aan het praten waren over de partij.
Misschien moet je je obsessie met voorspellingen n beetje indammen, Fed-fan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goeiemorgen.![]()
Ze zijn aan het spelen maar volgens deze voorspelling regent het.
Yep. Samen met die andere Ova.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:38 schreef Norrage het volgende:
Wtf AnisimovaDeze gaat schroeien hoor de komende jaren, als ze dit nu al kan
Ze is geen tokkie.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:41 schreef GwaiLow het volgende:
Jezus hoe kan Barty zo rustig blijven. Sla al je rackets stuk, knal je stoel om, schreeuw je woede uit...DOE IETS!! Van 5-0 voor naar 5-6 achter
Als ze ff razend was geworden op zichzelf en op alles en iedereen had ze deze set nu al binnen gehad.quote:
Ik heb zomaar het idee dat je flink wat geld op Barty hebt staan.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
Lijkt wel of het Barty niks boeit. Geef verdomme het verschil in prijzengeld tussen halve finale en finale dan aan mij.
Haha nee, denk dat anders mijn telefoon, computers en ipads stuk waren geweest nu.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat je flink wat geld op Barty hebt staan.
Kiki en Vondrousovaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb zelden een vrouw gezien met een goede dropshot...
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb zelden een vrouw gezien met een goede dropshot...
Mannen ook hoor. Zoals Thiemo de Bakker.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige vrouwen proberen het constant en falen elke keer. Stop er dan mee, je kan het niet.
Precies na jouw jinx ging het foutquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:15 schreef Norrage het volgende:
4-3 Barty....
Van 16 punten op rij verloren, nu 13 van de laatste 15 gewonnen ofzo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:16 schreef BobW het volgende:
Anisimova is nog niet wakker.
16-1 in punten voor Barty
Dit heeft twee keer goed gewerkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:00 schreef BobW het volgende:
Barty moet even wakker worden.
17 punten op rij voor Anisimova
Maak Anisimova even weer wakker danquote:
Eerste set van 0-5 naar 6-5quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, 3-0 en ook nog eens 12-0 in punten he hahaha
Krankzinnig
Bedankt, Norragequote:
Wie wordt de volgende die je het toernooi gaat uitjinxen, Nadal of Fed?quote:
Bijnaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:28 schreef EP3 het volgende:
Volgens de WTA wetten moet Barty nu eerst op 5-1 voorsprong en 2 MP komen wil Anisimova nog n kans maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |