Daar zou die baan toch alleen maar trager van worden? Niet echt in zijn voordeel lijkt me.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:31 schreef GwaiLow het volgende:
Nu er zoveel regen etc is zie ik Federer wel een aardige kans maken eigenlijk.
Ik ook, vind Barty sowieso niet zo'n leuke speelsterquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoop voor Kiki dat Amanda dan maar van Barty wint!
Nee, ik vind hem wel grappig. Maar als je hem arrogant vind, snap ik dat wel. Wat vind je irritant aan hem.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:32 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie ook een hekel aan Mouratoglou?
Zijn houding inderdaad. En dat hij de coach van Serena is helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem wel grappig. Maar als je hem arrogant vind, snap ik dat wel. Wat vind je irritant aan hem.
Jawel. Da's een voordeel voor Federer en een nadeel voor Nadal. Als het regent, wordt de baan trager. Als de baan trager is, komen de ballen minder hoog op en pakt de baan Nadals spin minder. En dat betekent weer dat de ballen die Nadal op Federers backhand slaat, niet zo hoog opkomen. Dan hoeft Federer die backhands niet op schouderhoogte (of nog hoger) te slaan maar kan hij ze op heuphoogte slaan. De zou de odds in Federers voordeel moeten veranderen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 13:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Daar zou die baan toch alleen maar trager van worden? Niet echt in zijn voordeel lijkt me.
Hoi.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:35 schreef MaLo het volgende:
De coach van Serena bedoel je? Ik heb eigenlijk geen mening over hem
Ja! Heb vanmiddag vrij genomen van het werk.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja! Heb vanmiddag vrij genomen van het werk.
Vrij nemen voor Kachanov .quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja! Heb vanmiddag vrij genomen van het werk.
Nee, voor Djokovic-Zverev.quote:
Niet echt top. Hopelijk valt het mee en 1,1 cm regen (tussen 12.00-18.00 u.) is niet heel veel. Hopelijk miezert het (of blijft het gewoon droog).quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:49 schreef Eendenkooi het volgende:
Hoe is het weer voor morgen? Moet ik even weten want dan kan ik vrij nemen van werk.
Ik denk dat dit gunstig is voor hem. Hij komt tot nu toe niet ver op de Slams. Deze wedstrijd kan hij zonder enig gezichtsverlies verliezen. Dus kan hij heel vrijuit spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
Krijg ergens het gevoel dat Zverev het Djoko heel misschien toch lastig kan maken.
Ja ik ook. Djoko beetje slordig en zverev begint heel krachtig.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
Krijg ergens het gevoel dat Zverev het Djoko heel misschien toch lastig kan maken.
Je gezicht verliezen tijdens een wedstrijd lijkt mij niet prettigquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gunstig is voor hem. Hij komt tot nu toe niet ver op de Slams. Deze wedstrijd kan hij zonder enig gezichtsverlies verliezen. Dus kan hij heel vrijuit spelen.
Ik hoop het niet, want ik hoop wel heel erg op Djokovic-Nadal. Dit kan echt een sleuteltoernooi worden wat betreft het aantal gewonnen GS'en. Als het Djokovic-Nadal wordt, wordt de balans na de finale ofwel 18-15 voor Nadal ofwel 17-16. Dus het is het verschil voor Djokovic tussen het winnen van twee Slams om Nadal in te halen en ver.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:54 schreef Norrage het volgende:
Gaat zverev het dan eindelijk eens waarmaken op een GS?
Nee, maar hier bedoelde ik het figuurlijk. Had je kunnen weten na mijn slechte grappen van gisteren.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je gezicht verliezen tijdens een wedstrijd lijkt mij niet prettig
Ja, is nogal een verschil. Die eerste set kan belangrijk worden voor Zverev.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
Ah fak, wat pijnlijk voor Zverev dat die bal net uit was.
Ik denk dat het een enorm verschil maakt. Dit is pas de eerste pot in hele lange tijd dat ie geen favoriet is op een GS.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gunstig is voor hem. Hij komt tot nu toe niet ver op de Slams. Deze wedstrijd kan hij zonder enig gezichtsverlies verliezen. Dus kan hij heel vrijuit spelen.
Ik hoop dat Nadal (of anders Federer) deze slam wint, maar als Djoko in de finale komt gaat dat een stuk lastiger worden. Toch is een finale tegen Djoko natuurlijk wel het allermooiste voor het publiek.quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, is nogal een verschil. Die eerste set kan belangrijk worden voor Zverev.
Ja, maar het zit hem nog niet echt mee. Als hij wat geluk had gehad, had hij *4-1 voor gestaan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:02 schreef Norrage het volgende:
Zverev speelt echt weergaloos goed tot nu toe
Ja, dat gaat heel vaak zo. En dan is het verder in principe bergafwaarts voor Djokovic.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:07 schreef GwaiLow het volgende:
Hij flikt het weer die Djoko.
Zal je zien dat hij Zverev wel ineens breakt.
Hij lijkt inderdaad wat slapjes te tennissen, viel mij ook al op. Zverev legt veel meer power in zijn slagen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:07 schreef Norrage het volgende:
Djoko krijgt geen kracht in zijn slagen lijkt. Komt niet onder de druk uit.
Misschien ook wel gunstig voor Zverev dat extra dagje rust. Hij speelt altijd van die enorm pittige wedstrijden. Volgens mij heeft Zverev tot nu toe iets van 3-2 3-1 3-0 3-2 zn wedstrijden gewonnen. Hoop sets voor een nr 5 vd wereld hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad wat slapjes te tennissen, viel mij ook al op. Zverev legt veel meer power in zijn slagen.
En Djokovic maakte op 2-2 al aardig wat geluid.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad wat slapjes te tennissen, viel mij ook al op. Zverev legt veel meer power in zijn slagen.
Hopelijk zie je het verkeerd. Zou heel jammer zijn als hij niet fit is.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:12 schreef Norrage het volgende:
Beetje nonchalant en ongeïnteresseerd ook djoko. Ben benieuwd of er wat aan de hand is...
Ja, prachtige forehand op setpoint.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:31 schreef suus21 het volgende:
Maar goed zverev blijft een zaadje en wint toch niet in bo5..
Ja he... er is iets met hem...quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:33 schreef Szura het volgende:
Djokovic loopt erbij alsof ie koppijn heeft ofzo
Ja, het is echt een proleet. En bij dat gezicht van hem moet ik altijd denken aan zo'n lelijk engeltje dat in een kerstboom hangt.quote:
Gefiktst.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:37 schreef TennispeRFect het volgende:
jezus christus zverev wat een natte tjosti
Ja, en hij ging wel heel makkelijk het doosje in. Een smash die vijf meter uit was en een DF. Denk dat die over een uur klaar is.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:39 schreef Norrage het volgende:
Zverev :’)
Zo goed gespeeld en dan zo weggeven..,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |