Svitolinaquote:Op maandag 3 juni 2019 15:26 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme Monfils. Wat heeft die vannacht gedaan???
Je poll klopt niet eens.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:32 schreef EP3 het volgende:
Poll: Nadal of Djokovic?
• Fabio
• Fognini
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, lijkt hij inderdaad op.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Als ik Fognini zie moet ik altijd aan Kjeld Nuis denken.
Zverev is altijd boos.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, lijkt hij inderdaad op.![]()
Waarom was Zverev zo boos?
We krijgen weer die dansende debieltjes.
Ik aan Rintje Ritsma.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Als ik Fognini zie moet ik altijd aan Kjeld Nuis denken.
Goeie zaak.quote:
Ik aan Bintje Ritsma (is een aardappel die ze een keer vonden die op hem leek).quote:
As ik Fabio zie denk ik altijd onmiddellijk: "Zo, die jongen lijkt echt totaal niet op Rintje Ritsma!"quote:
Denk dat die stoel straks in elkaar zakt.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Die umpire bij Thiem-Monfils is echt dik.
Dat lijkt me wel tof. Stel dat het tijdens een rally gebeurt, zouden ze dan een let spelen?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Denk dat die stoel straks in elkaar zakt.
Wie moet dat aangeven dan?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel tof. Stel dat het tijdens een rally gebeurt, zouden ze dan een let spelen?
De supervisor. Die neemt het dan over denk ik. Of ze hebben misschien een designated survivor.quote:
Jack Bauerquote:Op maandag 3 juni 2019 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De supervisor. Die neemt het dan over denk ik. Of ze hebben misschien een designated survivor.
En jij komt er nu pas achter dat superniger een nogal simpele ziel is?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goh, daar kom je op 3 juni 2019 pas achter?
Dat zou wel gaaf zijn.quote:
Ho ho ho. In dIt HUiS behAndeLen We ElKaaR mEt Respect !quote:Op maandag 3 juni 2019 16:24 schreef Szura het volgende:
[..]
En jij komt er nu pas achter dat superniger een nogal simpele ziel is?
Oké Serdarquote:Op maandag 3 juni 2019 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ho ho ho. In dIt HUiS behAndeLen We ElKaaR mEt Respect !
Pechtold? En ging dat over het huis dat hij cadeau had gekregen van die ambassadeur?quote:Op maandag 3 juni 2019 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ho ho ho. In dIt HUiS behAndeLen We ElKaaR mEt Respect !
Toch maar weer naar die pot zo te horenquote:
Die gast staat morgenmiddag weer okselfris op de baan, hoor.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:34 schreef Norrage het volgende:
En koning Wawa natuurlijk een beetje, maar die is nu kapot mag ik verwachten...
Ja, klopt. Vind er ook weinig aan. Toch zijn de (mogelijke) kwartfinales en verder wel heel mooi:quote:Op maandag 3 juni 2019 16:34 schreef Norrage het volgende:
Wat een zaadpotten beide zeg. Waardeloos niveau. Eigenlijk zijn alleen djoko, Rafa en fed overtuigend...same old....
En koning Wawa natuurlijk een beetje, maar die is nu kapot mag ik verwachten...
Wat gebeurde er?quote:
quote:Op maandag 3 juni 2019 16:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toch maar weer naar die pot zo te horen
Hier de beelden: https://twitter.com/doublefault28/status/1135557148174356480quote:Op maandag 3 juni 2019 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
En waarom loopt die dikke vrouw weer de baan op? Om hem te egaliseren ofzo?
Bedankt.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:44 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Hier de beelden: https://twitter.com/doublefault28/status/1135557148174356480
Ja, ze heeft behoorlijk wat overgewicht over de spelers.quote:
Als hij goed speelt, vind ik hem leuk om naar te kijken. Hij kan het zelfs Nadal moeilijk maken, doordat hij de bal zo snel neemt.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die vervelende Nishikori toch weer in de kwartfinales lees ik. Waarom haalt deze nietszeggende tennisser altijd de laatste 8 van een grandslam-toernooi zonder dat ook maar 1 iemand blij wordt van zijn spel?
Het is ook niet de bedoeling dat Zverev het beter doet op slams dan op de rest van de toernooien.quote:
Ja, hij speelt een beetje zoals Agassi en Davydenko vind ik.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:48 schreef EP3 het volgende:
Ik kijk best graag naar het spel van Kei. Als alles lukt bij 'm ziet het er fantastisch uit.
Niet als ze Anisimova-Bolsova verhuizen van Lenlen naar Chatrier.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vroeg klaar vandaag op Philippe-Chatrier
Leuke partijen.quote:Morgen
PC 14.00 Stephens - Konta
Nishikori - Nadal
SL 14.00 Wawa - Federer
Vondrousova - Martic
Vooralsnog zweet Halep nog niet eensquote:
Die van de UE's is Swiatek en die van de winners is Halep.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:06 schreef hhh38 het volgende:
Het is echt verschrikkelijk moeilijk om Halep en Swiatek uit elkaar te houden in het hoge beeld
Ja het scheelt dat het redelijk eenzijdig isquote:Op maandag 3 juni 2019 18:07 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die van de UE's is Swiatek en die van de winners is Halep.
Een baan vernoemd naar de kleinzoon van Poulidor?quote:Op maandag 3 juni 2019 18:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anisimova - Bolsova naar Court Simonne-Mathieu
Viesdik.quote:Op maandag 3 juni 2019 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ze heeft behoorlijk wat overgewicht over de spelers.
Wtfquote:Op maandag 3 juni 2019 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Match time: 0:45
Set 1 0:39
Set 2 0:06
6 minuten ja??
Vooral op de big points, daar is ie ijzersterk helaas.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:37 schreef MaLo het volgende:
Karen moet ff ophouden met Potgod het zo moeilijk te maken
Dit is sowieso klaar. Del Potro is fysiek ook niet 100%.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:37 schreef MaLo het volgende:
Karen moet ff ophouden met Potgod het zo moeilijk te maken
DelPo en gravel is toch helemaal geen goede combi?quote:Op maandag 3 juni 2019 19:39 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dit is sowieso klaar. Del Potro is fysiek ook niet 100%.
Kachenov ook niet.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DelPo en gravel is toch helemaal geen goede combi?
Ja, geen gezicht inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:50 schreef Szura het volgende:
Die combinatie van broek en shirt is trouwens oerlelijk bij Khachanov
Parijs brengt het beste in hem naar boven.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:13 schreef Norrage het volgende:
Kachanov wel heel sterk trouwens , waar haast die dat vandaan.
Dat mag.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb net een ontzettend slechte grap over tennis bedacht. Mag ik hem hier posten (in spoiler tags)?
Oké. Jullie zijn gewaarschuwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Jullie zijn gewaarschuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2019 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Jullie zijn gewaarschuwd.Allemaal even lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan hem niet lezen denk ik. En ik spreek geen Argentijns.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hopen dat Del Potro die grap niet leest. Die komt dan niet meer bij van het lachen.
Jij hebt de naam PotGod bedacht toch?quote:
Ja, volgens mij welquote:Op maandag 3 juni 2019 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
Op maandag 3 juni 2019 20:39 schreef MaLo het volgende:
Wat een eer.quote:
Als Del Potro dit wil winnen dan moeten ze dat morgen ook nog afmaken.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
Morgen beginnen ze om 14.00 u. Kunnen ze volgens mij beter 11.00 u van maken, want het regent morgen kennelijk nogal.
WaWa gebruik ik ook altijd welquote:Op maandag 3 juni 2019 20:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een eer.Ik gebruik hem nog altijd met veel plezier, terwijl ik weinig heb met bijnamen als Wawa, Nole en Fedje.
Ja, ook dat nog inderdaad. En volgens mijn (standaard iOS)weerapp, regent het morgen alleen niet tussen 13.00-14.00 u. en vanaf 20.00 u. Heeft iemand positievere weersvoorspellingen voor Parijs voor morgen?quote:Op maandag 3 juni 2019 20:51 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Als Del Potro dit wil winnen dan moeten ze dat morgen ook nog afmaken.
Dan doe ik het ook.quote:
Ja, het is top. Ik zeg en denk het heel vaak, ook wanneer het helemaal niet van toepassing is.quote:Vind Potgod gewoon beter de lading dekken dan DelpoEn. Het. Rijmt.
quote:En Potgod heeft de set
Valt morgen wel mee volgens mij. Ik zie rond 17:00 wat hevigere buien staan. De hevigste buien komen die/wo- nacht.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ook dat nog inderdaad. En volgens mijn (standaard iOS)weerapp, regent het morgen alleen niet tussen 13.00-14.00 u. en vanaf 20.00 u. Heeft iemand positievere weersvoorspellingen voor Parijs voor morgen?
Mja, ja, inderdaad, je hebt natuurlijk regen en regen. Vandaag regende het ook, maar als het miezert, kunnen ze gewoon spelen.quote:Op maandag 3 juni 2019 20:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Valt morgen wel mee volgens mij. Ik zie rond 17:00 wat hevigere buien staan. De hevigste buien komen die/wo- nacht.
Ik bedoelde het weer in Parijs hè, niet in Stockholm.quote:
En rechtsbovenaan staat 'Vind'. Lijkt wel een schatkaart, met al die windrichtingen eronder.quote:
Bedoel je PotGod?quote:
https://www.yr.no/sted/Fr(...)s/time_for_time.htmlquote:Op maandag 3 juni 2019 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En rechtsbovenaan staat 'Vind'. Lijkt wel een schatkaart, met al die windrichtingen eronder.
Ja, ben benieuwd. Ik denk dat Wawa wint, maar goed, meestal zit ik ernaast. Ik bedoel niet dat ik naast Wawa zit maar dat ik het mis heb met mijn voorspelling.quote:
Het was een grap, geen dis.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.yr.no/sted/Fr(...)s/time_for_time.html
Kijk anders zelf even
Aanvaard. Ja, klopt.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Excuses. Autocorrect hė. Kan Del Potro ook wel gebruiken bij zijn slagen.
Echt balen dat ik dat niet kan zien, moet werkenquote:
Ook nog geen stap te veel gezetquote:Op maandag 3 juni 2019 21:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Voordeel voor Federer is dat hij niks te verliezen heeft. Dan is hij op zijn best.
Ik verwacht iig n thriller.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd. Ik denk dat Wawa wint, maar goed, meestal zit ik ernaast. Ik bedoel niet dat ik naast Wawa zit maar dat ik het mis heb met mijn voorspelling.
Stream op je telefoon ook niet mogelijk?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt balen dat ik dat niet kan zien, moet werken
Ik val wel voor je in.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt balen dat ik dat niet kan zien, moet werken
Gaat geen 5e set meer komen ben ik bang.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:11 schreef VoMy het volgende:
DelPo doet altijd alsof ie stuk is, maar ondertussen tennist ie gewoon door tot het 19-17 staat in de 5e set.
Misschien, als ik alleen op kantoor zitquote:
MaLo heeft de naam PotGod geïntroduceerd.quote:
Wat vond jij eigenlijk van mijn PotGodgrap?quote:Op maandag 3 juni 2019 21:18 schreef MaLo het volgende:
Eindelijk had Potgod een keer de netband mee.
Maar vraag me af of dit voldoende is, denk dat Karen het gewoon uitserveert deze set.
Ik moest nauwelijks lachenquote:Op maandag 3 juni 2019 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van mijn PotGodgrap?
Daar doe ik het voor.quote:
Ja, precies.quote:
Laat Karen dat maar winnen dan, vind Thiem echt drie keer niksquote:
Oké, omdat je een beetje moest lachen om mijn grap, hoop ik dat Khachanov wint van Thiem.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Laat Karen dat maar winnen dan, vind Thiem echt drie keer niks
Bedankt voor je supportquote:Op maandag 3 juni 2019 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, omdat je een beetje moest lachen om mijn grap, hoop ik dat Khachanov wint van Thiem.
Graag gedaan.quote:
3.40 voor Stan Wawrinka. Voor iemand waarvan je echt denkt dat ie wint is die odd wel heel erg goed.quote:Op maandag 3 juni 2019 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd. Ik denk dat Wawa wint, maar goed, meestal zit ik ernaast. Ik bedoel niet dat ik naast Wawa zit maar dat ik het mis heb met mijn voorspelling.
Mja, bloedvorm.. dat is ook wat overdrevenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:54 schreef Norrage het volgende:
Wordt easy 3 sets voor Fedje denk ik. Wawa heeft dit jaar wel vaker goede wedstrijden gespeeld maar zelden achter elkaar. En hij zal doodvermoeid zijn. En Fedje is in bloedvorm. Al zou Fedje Nadal proberen te ontwijken wellicht
Misschien wat, maar ik vind hem wel erg sterk. Denk dat ie het Rafa nog wel semi-moeilijk kan maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, bloedvorm.. dat is ook wat overdreven
En Nadal de vermoeide winnaar vervolgens met stoffer en blik opveegt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:42 schreef EP3 het volgende:
Als Wawa in de buurt komt van de vorm die ie had tegen Tstisipas dan gaat Fed echt niet in 3 makkelijke sets van m winnen.
Dan wordt het ws weer een thriller waarbij er kansen voor beiden liggen.
Ja. Waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 11:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En Nadal de vermoeide winnaar vervolgens met stoffer en blik opveegt.
Lijkt me beter voor SF. Met een uitputtende vijfsetter wordt het wel erg makkelijk voor Nadalquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:11 schreef EP3 het volgende:
[..]
Je hoopt op een saaie en eenzijdige wedstrijd? Ok.
Wordt sowieso makkelijk voor Nadal denk ik. dan liever nu nog een epische pot.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me beter voor SF. Met een uitputtende vijfsetter wordt het wel erg makkelijk voor Nadal
O, op die fiets. Mja, ik hoop desondanks toch op n spannende pot. Dagje rust doet wonderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me beter voor SF. Met een uitputtende vijfsetter wordt het wel erg makkelijk voor Nadal
Da's ws wel beter commentaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:18 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Geluidstechnicus gooit er weer even Engels commentaar in.
Zelfs 2 dagen rust. Ze gaan vrijdag pas weer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:14 schreef EP3 het volgende:
[..]
O, op die fiets. Mja, ik hoop desondanks toch op n spannende pot. Dagje rust doet wonderen.
Ja, daarom snap ik al dat gelul over vermoeidheid niet. Die lui zijn na 2 dagen echt wel hersteld van n zware pot.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zelfs 2 dagen rust. Ze gaan vrijdag pas weer.
Ik weet niet of Kiki daar kans tegen had gemaakt.... Mijn hemel zeg.quote:
Ik denk dat ze in deze vorm Halep ook het nakijken geeft.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet of Kiki daar kans tegen had gemaakt.... Mijn hemel zeg.
Heel leuk. Leukste pot ooit, enzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:48 schreef MaLo het volgende:
Is het een leuke pot, tussen Wawa en Federererer? Streamen lukt niet
Echt gigantisch fantastisch ja. Nog nooit zoiets gezienquote:
Niet een heel speciale wedstrijd dusquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:01 schreef Norrage het volgende:
Set Federer.
Gewoon heel degelijk. Niets bijzonders; iets te veel fouten van Wawa.
Mja, wel aardig. (Nog) niet spectaculair.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:48 schreef MaLo het volgende:
Is het een leuke pot, tussen Wawa en Federererer? Streamen lukt niet
Wel een goede. Zitten veel specaculaire punten (en missers) in.quote:
quote:
Heren, willen jullie MaLo niet rellen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt gigantisch fantastisch ja. Nog nooit zoiets gezien![]()
Nee natuurlijk niet, maar altijd fijn om het toch bevestigd te zienquote:
Je moet je vriendin aanmoedigen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, wel aardig. (Nog) niet spectaculair.
Klopt, doe ik ook.quote:
Ik denk dat het ook komt door heel veel spelinzicht. Hij wet vaak waar hij moet staan en hij moet het hebben van souplesse en niet van kracht.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef VoMy het volgende:
Ik snap niet hoe Federer nog altijd zo kan tennissen, zeker in het begin van wedstrijden lijkt ie soms nog scherper en beter dan vroeger.
Freak of nature, ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef VoMy het volgende:
Ik snap niet hoe Federer nog altijd zo kan tennissen, zeker in het begin van wedstrijden lijkt ie soms nog scherper en beter dan vroeger.
Mja, het pure talent zal nooit verdwijnen natuurlijk, alleen qua conditie enzo zal het wel anders worden op die leeftijd.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef VoMy het volgende:
Ik denk dat het nog wel even duurt voordat die conditie een probleem wordt. Ik ben een stuk ouder dan Federer en ik heb het idee dat ik zes uur kan tennissen voordat ik moe word.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, het pure talent zal nooit verdwijnen natuurlijk, alleen qua conditie enzo zal het wel anders worden op die leeftijd.
Wat mij van de week opviel (en sommige al eerderquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef VoMy het volgende:
En terecht, ze heeft Muguruza verslagenquote:
Ik hoop dat Federer wint, omdat ik hem graag tegen Nadal wil zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:22 schreef MaLo het volgende:
Federer heeft een prachtige stijl vind ik. En inderdaad zooooo veel ervaring, spelinzicht en focus. Heel knap.
Maar toch hoop ik dat Wawa wint
quote:
Ik dacht dat we vrienden waren.quote:
Ook vrienden kunnen van mening verschillenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Federer wint, omdat ik hem graag tegen Nadal wil zien.
[..]
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren.
Da's wel bovengemiddeld, ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:23 schreef BobW het volgende:
Wawrinka op BP tegen
22/27 tegen Tsitsipas
7/7 tegen Federer
Echt niet!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ook vrienden kunnen van mening verschillen
Da's waar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ook vrienden kunnen van mening verschillen
Jawel.quote:
Die laatste 2 waren geluk dat ze van Fed zijn racket sprongen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:23 schreef BobW het volgende:
Wawrinka op BP tegen
22/27 tegen Tsitsipas
7/7 tegen Federer
6-2 opgave. net als op de AO.quote:
quote:
quote:
Misschien was ik niet duidelijk. Ik bedoelde inderdaad dat ik me afvroeg op welk punt Nishikori opgeeft.quote:
Neuhhh, Nadal op gravel is altijd een genot.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:47 schreef EP3 het volgende:
Ik kijk - wellicht als enige - oprecht uit naar Kei/Nadal.
Was vooral benieuwd of Kei het 'm ditmaal n beetje moeilijk kon maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:49 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Neuhhh, Nadal op gravel is altijd een genot.
dit wordt zo'n afstraffing....quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:57 schreef EP3 het volgende:
[..]
Was vooral benieuwd of Kei het 'm ditmaal n beetje moeilijk kon maken.
Maar hij staat direct met n break achter, dus ik heb vrij snel n antwoord,.
Was je daar echt benieuwd naar?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:57 schreef EP3 het volgende:
[..]
Was vooral benieuwd of Kei het 'm ditmaal n beetje moeilijk kon maken.
Maar hij staat direct met n break achter, dus ik heb vrij snel n antwoord,.
Ja echt een opper zaadje, en bijna van paire verliezenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:09 schreef Norrage het volgende:
Kei was in het begin van zijn carriere nog wel een held, maar de laatste jaren is hij echt het pad Berdych ingegaan hoor...Mijn hemel...
Ja, tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was je daar echt benieuwd naar?
Zal straks wel opgeven bij 4-1 in de derde set ofzo, de altijd laffe Nishikoriquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:09 schreef Norrage het volgende:
Kei was in het begin van zijn carriere nog wel een held, maar de laatste jaren is hij echt het pad Berdych ingegaan hoor...Mijn hemel...
Wawa heeft 50 van de 57 breekkansen gepareerd dit toernooi.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:18 schreef BobW het volgende:
Wawrinka pakt 2/2 op BPs voor en 8/8 op BPs tegen
Tegen Tsitsipas in de 5e set ook 8/8 op BPs tegen
Ik ook toch.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:47 schreef EP3 het volgende:
Ik kijk - wellicht als enige - oprecht uit naar Kei/Nadal.
Wawatskeburt...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:22 schreef Szura het volgende:
Wat is dit voor implosie van Wawa in 5 minuten
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:12 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ja echt een opper zaadje, en bijna van paire verliezen
Ik ook niet meer.quote:
Mooie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |