abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188346898
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zeg. Lees nog een keertje
mijn reactie was niet naar jou gericht
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_188346902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:14 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

Niet naar jou gericht.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_188347466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vooral als je je studenten daarin claimt vrijheid te geven maar die vrijheid meteen intrekt als ze "onwenselijken" uitnodigen.
Maar ook rechts meet daarin met twee maten.

Zoals toen een studentenvereniging een "haatimam" uitnodigde op de VU. Heel rechts Nederland viel erover, en toen werd die bijeenkomst ook gecancelled.

https://www.geenstijl.nl/(...)gt-haatprediker-uit/
  donderdag 8 augustus 2019 @ 16:28:05 #104
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188347927
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 15:56 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Maar ook rechts meet daarin met twee maten.

Zoals toen een studentenvereniging een "haatimam" uitnodigde op de VU. Heel rechts Nederland viel erover, en toen werd die bijeenkomst ook gecancelled.

https://www.geenstijl.nl/(...)gt-haatprediker-uit/
Dat is wat mij bereft ook kwalijk. Zolang er maar niet tot geweld wordt aangespoord.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_188348016
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 16:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is wat mij bereft ook kwalijk. Zolang er maar niet tot geweld wordt aangespoord.
Als ik wil kan ik wat oude posts gaan opzoeken...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 8 augustus 2019 @ 17:21:08 #106
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188348559
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 16:33 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als ik wil kan ik wat oude posts gaan opzoeken...
Doe eens.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_188348693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 13:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dit zijn de gevolgen van jaren lang no-platforming en van het bannen van mensen op mainstream social media platforms zoals twitter.

Mensen met psychische problemen moeten het nu zoeken op extremistische fora en horen daar dus geen tegengeluiden meer.

De pogingen van links om mensen met de verkeerde meningen uit de maatschappij te duwen hebben letterlijk dodelijke gevolgen.
Neem nou eens dit forum. Veel mensen met verschillende meningen. Sommigen zijn overtuigd links, terwijl anderen juist rechts stemmen. Met andere woorden veel tegengeluiden.
Is dit forum de afgelopen jaren milder geworden? Nou, ik merk er niks van. Sterker nog, ik heb soms het idee dat er helemaal niet meer naar elkaar geluisterd wordt. Het is één grote warboel van meningen. Soms vraag ik em af waarom ik eigenlijk de moeite neem om nog serieus te posten.
Ik geloof dan ook niet dat mensen bannen veel invloed heeft. Wat naar mijn mening wel invloed heeft, is dat de samenleving steeds harder wordt. En de kwaliteit van geestelijke gezondheidszorg verder achteruit. Dan is het wel begrijpelijk dat mensen met psychise problemen naar het extremen vluchten. Ze voelen zich steeds minder welkom in de maatschappij.
ROBODEMONS..................|:(
pi_188348820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 13:15 schreef SpecialK het volgende:

De pogingen van links om mensen met de verkeerde meningen uit de maatschappij te duwen hebben letterlijk dodelijke gevolgen.
Lnks als die goede oude zondebok....
Vooral niet de hand in eigen boezem steken. Als haatzaaiend gelal over migranten, wat dus leidt tot moorden, of kan leiden .
Haatzaaiend lallen heeft veel ruimte op veel fora. Wie extreem lalt en ander extreem gelal wilt lezen gaat zelf zoeken naar die extreme groepen in reallife en op het internet.
Door iets minder schofterig te schrijven, wordt men best wel geduld op sites zoals FOK
Die aansluiting bij extreme netwerken kiezen ze zelf , maar jij wilt de schuld bij links leggen en niet bij een algemeen heersende haatdiscours, waar jij aanhanger van bent.
Zo kun je ook op dit punt de vermoorde onschuld opvoeren

Hoe heet dit topic ook al weer ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 08-08-2019 18:05:36 ]
  donderdag 8 augustus 2019 @ 18:26:19 #109
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188349157
quote:
15s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 17:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Neem nou eens dit forum. Veel mensen met verschillende meningen. Sommigen zijn overtuigd links, terwijl anderen juist rechts stemmen. Met andere woorden veel tegengeluiden.
Is dit forum de afgelopen jaren milder geworden? Nou, ik merk er niks van. Sterker nog, ik heb soms het idee dat er helemaal niet meer naar elkaar geluisterd wordt. Het is één grote warboel van meningen. Soms vraag ik em af waarom ik eigenlijk de moeite neem om nog serieus te posten.
Ik geloof dan ook niet dat mensen bannen veel invloed heeft. Wat naar mijn mening wel invloed heeft, is dat de samenleving steeds harder wordt. En de kwaliteit van geestelijke gezondheidszorg verder achteruit. Dan is het wel begrijpelijk dat mensen met psychise problemen naar het extremen vluchten. Ze voelen zich steeds minder welkom in de maatschappij.
Ik denk dat het polariseren van de meningen vooral een reflectie is van de maatschappij. Deels onder invloed van hoe heftig het in de VS er aan toe gaat.

Ik denk dat open debat op plekken zoals dit daarin een (toegegeven licht) remmende factor zijn maar ook dit forum is onder invloed van de mentaliteit in de maatschappij. Fok! is geen gesloten systeem wat eenrichtingsverkeer depolarisatie exporteert naar de maatschappij. Daar is het te klein voor. Daar zijn te veel factoren voor aanwezig die het juist de andere kant op duwen.

Ik twijfel constant aan mijn meningen en ik zie dan ook vaak genoeg posts hier van mensen waar ik het niet eens mee ben die ik waardevol vind en ik denk dat als fok morgen allerhande meningen ging bannen (of het nou links is of rechts is) dat ik mij beroofd zou voelen van die inzichten... ja zelfs de soms wat belachelijke inzichten.

De meeste mensen kijken toe en zijn niet zo diep geïnteresseerd in een onderwerp als de mensen die hier in elk topic er hard in duiken. Politiek is geen exacte wetenschap vaak en de waarheid is niet zo eventjes aan te wijzen dus je zal altijd verschillende perspectieven moeten delen. Ik probeer daarin meestal wel een open stijl in te vertonen. Als iemand welwillend reageert op mij dan zal ik respectvol er op in gaan. Maar ik nodig je uit om mijn posts hier te lezen en even naar de reacties er op te kijken van bijvoorbeeld Koos en Blues... dan reageer ik ook hard terug. Ik probeer daarin beter te worden maar ik hoop eigenlijk dat het besef aan die kant van het gangpad er in komt dat:

- verbuigen van iemands woorden
- op de man spelen
- mensen uitmaken voor allerhande lelijke dingen
- aannames doen over iemands diepere overtuigingen
- complete desinteresse om hypotheses en analogieën te entertainen.

... dat dat een keertje af gaat lopen zodat we een normaal gesprek kunnen hebben over dingen. Want het is best wel belangrijk hoe we onze samenleving gaan inrichten en volgens mij willen we allemaal dat het richting een wereld gaat waarin mensen elkaar proberen te begrijpen ipv dat het een nationale sport wordt om elkaar zo hard en vies mogelijk in de bakkes te schijten.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 18:32:28 #110
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188349237
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 17:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Lnks als die goede oude zondebok....

Vooral niet de hand in eigen boezem steken. Als haatzaaiend gelal over migranten, wat dus leidt tot moorden, of kan leiden .
Haatzaaiend lallen heeft veel ruimte op veel fora. Wie extreem lalt en ander extreem gelal wilt lezen gaat zelf zoeken naar die extreme groepen in reallife en op het internet.
Door iets minder schofterig te schrijven, wordt men best wel geduld op sites zoals FOK
Die aansluiting bij extreme netwerken kiezen ze zelf , maar jij wilt de schuld bij links leggen en niet bij een algemeen heersende haatdiscours, waar jij aanhanger van bent.
Zo kun je ook op dit punt de vermoorde onschuld opvoeren

Rechts heeft zeker ook schuld en verbeterpunten. Maar ik heb eigenlijk het gevoel dat rechts op dit moment een opener intern debat voert dan links en daarmee ook zichzelf schoner weet te houden, beter weet af te scheiden van radicale figuren daar waar links relatief weinig negatiefs heeft te roepen over haar eigen geweldplegers. Rechts probeert zich ten minste nog te profileren als apart daarvan maar ik zie hier regelmatig "gematigde" linkse mensen die anti-fa geweldig vinden

quote:
Hoe heet dit topic ook al weer ?
Dat zou rakend zijn als ik een rechtse blanke man was en ik mijzelf een slachtofferrol aanmat.

Maar ik ben een centrum-linkse blanke man en ik zie mijzelf totaal niet als slachtoffer als ik jou deze feiten overlever. Ik zie mezelf niet als onderdrukt etc...

het enige wat ik over probeer te brengen is dat wat links nu doet.... dit ultieme op maatschappelijk niveau uitgerolde cordon sanitaire... helemaal averechts werkt.

Dat besef komt op een dag wel maar... hoe later, hoe meer schade er is.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:37:19 #111
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188351503
quote:
Eigenlijk is er sinds de opkomst van het FvD onder bepaalde lieden een soort complotdenken ontstaan. Alsof alle linkse mensen "ons" het zwijgen willen opleggen.
Dat is toch ook zo, de racisme kaart wordt gretig getrokken wanneer je iets zegt over migratie wat links niet bevalt.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 21:39:09 #112
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188352903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:37 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Dat is toch ook zo, de racisme kaart wordt gretig getrokken wanneer je iets zegt over migratie wat links niet bevalt.
Alleen in je eigen bubbel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188354025
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 18:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Rechts heeft zeker ook schuld en verbeterpunten. Maar ik heb eigenlijk het gevoel dat rechts op dit moment een opener intern debat voert dan links en daarmee ook zichzelf schoner weet te houden, beter weet af te scheiden van radicale figuren daar waar links relatief weinig negatiefs heeft te roepen over haar eigen geweldplegers. Rechts probeert zich ten minste nog te profileren als apart daarvan maar ik zie hier regelmatig "gematigde" linkse mensen die anti-fa geweldig vinden

Het grappige is dat ik het op een andere manier ervaar. Als ik een topic open over geweld uit de extreem rechts kant, zie ik vaak opmerkingen "Ja maar links doet dit en dat." Open ik een topic over geweld vanuit extreem links, dan zie berichten "Ja maar rechts doet zus en zo." Vanuit beide kanten wordt dus telkens aangegeven dat de andere kant van het politiek spectrum slechter bezig is.

En ik vraag me af wat jij onder "gematigd" links ziet. Zelf ben ik gewoon links. Denk aan SP-links. Toch zou ik het geweld van antifa nooit goedkeuren. Ook niet naar zogenaamde nazi's. Het zorgt er alleen maar voor dat links een slecht imago krijgt.
pi_188354077
quote:
15s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:58 schreef Morrigan het volgende:
Denk aan SP-links. Toch zou ik het geweld van antifa nooit goedkeuren. Ook niet naar zogenaamde nazi's. Het zorgt er alleen maar voor dat links een slecht imago krijgt.
Toch voerde huidig SP-kamerlid Peter Kwint (samen met huidig wethouder) Groot Wassink van GroenLinks in Amsterdam een anti-pegida mars aan compleet met antifa vertegenwoordiging en bommelding bij de pegida demonstratie waartegen geprotesteerd werd.

Volgens mij hebben zij zich van zowel antifa als de bommelding nooit gedistantieerd. Dus dit kun je nu wel zo mooi zeggen maar hoeveel is dat waard? ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door van_Lamehuizen op 08-08-2019 23:09:09 ]
pi_188354551
Zou het polariseren en toenemen van extreme meningen niet (deels) een reactie zijn op het politiek correcte klimaat dat zo verstikkend is voor velen?
pi_188354857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou het polariseren en toenemen van extreme meningen niet (deels) een reactie zijn op het politiek correcte klimaat dat zo verstikkend is voor velen?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
2002 is allang voorbijj
dat argument van verstikkend klimaat gaat niet op
extreme meningen komt omdat men intolerant is... en dat ontwikkelt zich bij sommigen tot een haatideologie... en enkelen gaan brandbommen gooien of erger dan dat
pi_188354933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

2002 is allang voorbijj
dat argument van verstikkend klimaat gaat niet op
extreme meningen komt omdat men intolerant is... en dat ontwikkelt zich bij sommigen tot een haatideologie... en enkelen gaan brandbommen gooien of erger dan dat
Hmm..die intolerantie is er misschien altijd wel geweest maar is nu makkelijker te uiten en te voeden door internet. Het is jammer dat extremisten een belangrijke kwaliteit vaak niet hebben: zelfreflectie. Als je eerlijk bij jezelf kan nagaan waarom je intolerant bent, dan zou dat denk ik leiden tot minder extremisme. Volgens extremisten is het altijd de schuld van een ander, zonder die ander zou de wereld perfect zijn.
pi_188354968
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Toch voerde huidig SP-kamerlid Peter Kwint (samen met huidig wethouder) Groot Wassink van GroenLinks in Amsterdam een anti-pegida mars aan compleet met antifa vertegenwoordiging en bommelding bij de pegida demonstratie waartegen geprotesteerd werd.

Volgens mij hebben zij zich van zowel antifa als de bommelding nooit gedistantieerd. Dus dit kun je nu wel zo mooi zeggen maar hoeveel is dat waard? ;)
Waarom zou mijn mening niks waard zijn? Omdat toevallig iemand van de SP mee deed met die anti-pediga mars.
pi_188355014
quote:
15s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:59 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarom zou mijn mening niks waard zijn? Omdat toevallig iemand van de SP mee deed met die anti-pediga mars.
Omdat een huidig kamerlid (niet op voorkeursstemmen) van de SP, die zijn politiek mandaat dus mede ontleent aan jouw stem, wel degelijk betrokken is geweest bij antifa-acties en daarvan ook geen afstand neemt.

Verder zeg ik natuurlijk niet dat je mening niets waard is, hooguit dat het met dat niet goedkeuren van antifa dus wel meevalt. Je steunt het politiek, via een niet heel grote omweg.
pi_188355072
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 00:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Omdat een huidig kamerlid (niet op voorkeursstemmen) van de SP, die zijn politiek mandaat dus mede ontleent aan jouw stem, wel degelijk betrokken is geweest bij antifa-acties en daarvan ook geen afstand neemt.

Verder zeg ik natuurlijk niet dat je mening niets waard is, hooguit dat het met dat niet goedkeuren van antifa dus wel meevalt. Je steunt het politiek, via een niet heel grote omweg.
SP is veel meer dan een partijlid die mee heeft gedaan met een antifa-actie. Sowieso stem ik om een heel andere reden op SP. Gewoon omdat ik het gevoel heb dat die partij nog echt opkomt voor behoud van sociale vangnet, betaalbare zorg en goed onderwijs voor iedereen. Niet stemmen is voor mij geen optie, dus kies ik voor een partij waar ik het meest achter sta.

Edit; Ik stem trouwens voornamelijk PvdD. Naast SP zie ik echt geen alternatief.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:09:57 #121
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188356614
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hmm..die intolerantie is er misschien altijd wel geweest maar is nu makkelijker te uiten en te voeden door internet. Het is jammer dat extremisten een belangrijke kwaliteit vaak niet hebben: zelfreflectie. Als je eerlijk bij jezelf kan nagaan waarom je intolerant bent, dan zou dat denk ik leiden tot minder extremisme. Volgens extremisten is het altijd de schuld van een ander, zonder die ander zou de wereld perfect zijn.
Links is altijd over de tegenstander aan het praten in het debat en nooit over het onderwerp zelf, de tegenstander is ‘racistisch’ dan wel ‘intolerant’. Dat zie je ook bij Baudet, het gaat erover wat Baudet is i.p.v. wat hij met het land wilt. Beetje zoals een voetballer die een tegenspeler een kaart probeert aan te naaien omdat hij het niet op basis van kwaliteit kan winnen.
pi_188356855
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 09:09 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Links is altijd over de tegenstander aan het praten in het debat en nooit over het onderwerp zelf, de tegenstander is ‘racistisch’ dan wel ‘intolerant’. Dat zie je ook bij Baudet, het gaat erover wat Baudet is i.p.v. wat hij met het land wilt. Beetje zoals een voetballer die een tegenspeler een kaart probeert aan te naaien omdat hij het niet op basis van kwaliteit kan winnen.
Volg jij wel eens een politiek debat? Want uit deze post blijkt eigenlijk feitelijk van niet. Volgens mij zijn GL en PvdA ook structureel aan het nadenken over problemen en oplossingen, terwijl juist de PVV en het FvD juist vaak ministers of de MP persoonlijk aanvallen zonder het over de inhoud te hebben.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:14:25 #123
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_188358113
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 20:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vanwaar toch die behoefte om jezelf vooral heel zielig te vinden? Voel je je nou echt benadeeld als blanke heteroman?

Want als dat geval is, heeft dat toch echt een andere reden dan je geslacht en huidskleur. Dan ben je namelijk gewoon een faler.

Maar ik snap dat het verleidelijk is om de schuld elders neer te leggen.
Probeer als blanke man maar een baan bij de politie in Amsterdam te krijgen , of bij Google in silicon Valley om maar wat te noemen. Die nemen geen blanken aan want ze moeten wel 'inclusief' blijven. En zo gaat het tegenwoordig bij genoeg bedrijven.

Intussen worden alle jeugdhelden van de blanke man ook al vervangen door zwarte mensen of door vrouwen (ghostbuster en ongeveer elke disney / superhero remake tegenwoordig) en zelfs in videogames komen er steeds meer vrouwen als 'held' ten tonele.

Op scholen worden jongetjes al vaak opgevoed door vrouwen, ze missen een mannelijk rolmodel en bovendien mogen ze geen 'jongetje' zijn want als ze ravotten, in bomen klimmen of wat ruwer zijn dan zwaait er direct iets.

Blanke mannen worden steeds meer uitgesloten en mogen zichzelf niet zijn, het is niet voor niets dat er steeds meer sociale outcasts komen (niet geheel ontoevallig allemaal blanke mannen) die een school of winkel overhoop schieten uit pure frustratie en haat tegen de maatschappij.

Je kan roepen dat het niet zo is maar je ziet het domweg overal om je heen gewoon gebeuren.

En roepen dat er geen discriminatie bestaat tegen blanke mannen en dat het aan hun eigen falen ligt kun je over alle rassen roepen natuurlijk en natuurlijk kun je zelf ook op 2 manieren erop reageren. Je kan racisme roepen en je erbij neerleggen of je knokt gewoon wat harder. Dat geldt voor alle mensen.

quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 22:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb er in ieder geval al jaren geen meer gezien. Iets van de jaren 90.
Ladies night komt nog op genoeg plaatsen voor. Sauna's hebben damesdagen, zwembaden hebben vrouwenuurtjes en bij de lokale autowasserette was er onlangs zelfs een dag waarop vrouwen korting krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Metro2005 op 09-08-2019 11:23:13 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_188358346
Lang al niet meer op de basisschool geweest, of niet? Ravotten en met name klimmen in bomen wordt weer gepromoot, veel scholen hebben een groen schoolplein met juist ook bomen om in te klimmen tegenwoordig.

En nee, de blanke man is niet zielig.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 11:31:58 #125
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188358368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 11:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Probeer als blanke man maar een baan bij de politie in Amsterdam te krijgen , of bij Google in silicon Valley om maar wat te noemen. Die nemen geen blanken aan want ze moeten wel 'inclusief' blijven. En zo gaat het tegenwoordig bij genoeg bedrijven.

Intussen worden alle jeugdhelden van de blanke man ook al vervangen door zwarte mensen of door vrouwen (ghostbuster en ongeveer elke disney / superhero remake tegenwoordig) en zelfs in videogames komen er steeds meer vrouwen als 'held' ten tonele.

Op scholen worden jongetjes al vaak opgevoed door vrouwen, ze missen een mannelijk rolmodel en bovendien mogen ze geen 'jongetje' zijn want als ze ravotten, in bomen klimmen of wat ruwer zijn dan zwaait er direct iets.

Blanke mannen worden steeds meer uitgesloten en mogen zichzelf niet zijn, het is niet voor niets dat er steeds meer sociale outcasts komen (niet geheel ontoevallig allemaal blanke mannen) die een school of winkel overhoop schieten uit pure frustratie en haat tegen de maatschappij.

Je kan roepen dat het niet zo is maar je ziet het domweg overal om je heen gewoon gebeuren.

En roepen dat er geen discriminatie bestaat tegen blanke mannen en dat het aan hun eigen falen ligt kun je over alle rassen roepen natuurlijk en natuurlijk kun je zelf ook op 2 manieren erop reageren. Je kan racisme roepen en je erbij neerleggen of je knokt gewoon wat harder. Dat geldt voor alle mensen.
[..]

Ladies night komt nog op genoeg plaatsen voor. Sauna's hebben damesdagen, zwembaden hebben vrouwenuurtjes en bij de lokale autowasserette was er onlangs zelfs een dag waarop vrouwen korting krijgen.

Andere groepen krijgen ook rechten. Lastig mee omgaan he?

Op zich begrijp ik best wat er gebeurd. "De blanke man" is net zo'n absurditeit als "de allochtoon". Heb je dus als blanke man niet al te veel talenten/intelligentie/(sociale) vaardigheden, dan is het feit dat andere groepen vergelijkbare rechten krijgen best eng. Meer vissen in dezelfde vijver, dat is inderdaad nadelig. Echter, zolang de vijver voor 70-80% gevuld is met jouw soort vis is het een beetje absurd om je achtergesteld te voelen.

Voor de wel getalenteerden/intelligente/(sociaal) vaardige exemplaren is er geen probleem, die kunnen over het algemeen werken waar ze maar willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')