abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 september 2019 @ 13:43:57 #276
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189084549
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Is het nu vol of niet? Hij stelt iets en daar haak ik op in. Word moe van alle overbevolking (en omvolking) schreeuwers en totaal geen onderbouwing.

En nu moet ik zeker het tegendeel bewijzen van wat hij beweert. Dat wil ik best doen, nadat hij eerst zijn bewering met feiten beargumenteerd.
Tja dat is natuurlijk ook relatief, ik vind een aandeel bebouwde grond van meer dan 23% in alleen al de provincie Zuid Holland inderdaad al idioot veel en in mijn ogen overvol. En zo lang de bevolking groeit zal dat aandeel alleen maar blijven stijgen zoals het de laatste 20 jaar al heeft gedaan, daar heb je je feiten. Dat jij dat niet druk of vol vindt is een kwestie van perceptie. En ik zeg dat met het importeren van nieuwe mensen dat niet minder gaat worden. En nu ben ik gelijk weer een omvolkingsschreeuwer? Sjiek, heel sjiek.
  maandag 23 september 2019 @ 13:51:35 #277
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189084629
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:43 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Tja dat is natuurlijk ook relatief, ik vind een aandeel bebouwde grond van meer dan 23% in alleen al de provincie Zuid Holland inderdaad al idioot veel en in mijn ogen overvol. En zo lang de bevolking groeit zal dat aandeel alleen maar blijven stijgen zoals het de laatste 20 jaar al heeft gedaan, daar heb je je feiten. Dat jij dat niet druk of vol vindt is een kwestie van perceptie. En ik zeg dat met het importeren van nieuwe mensen dat niet minder gaat worden. En nu ben ik gelijk weer een omvolkingsschreeuwer? Sjiek, heel sjiek.
Nee een overbevolking schreeuwer. Het mooie is, nog steeds breng je geen feiten. Jij vindt 23% overvol en ik niet. Dan zeg je 'zolang het blijft groeien...' en dat noem je dan een feit.

Ik noem je nergens een omvolkingsschreeuwer, ik geef alleen aan dat ik ook van die groep moe wordt. Doe nou nog eens een poging met bewijs te komen. Feiten graag, niet iets op basis van een gevoel. Daarnaast noem je nu de randstad, niet gek dat je dus met de provincie komt met het hoogste getal. Hoe zit dat dan in de rest van Nederland?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 23 september 2019 @ 13:58:01 #278
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189084688
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:51 schreef Vis1980 het volgende:
Jij vindt 23% overvol en ik niet
Jij vindt 23% overvol en ik niet tja en dat is nu precies het probleem hier. Daarom zullen wij het nooit eens worden. Jij kan vinden dat kowloon totaal niet overbevolkt is en dat daar nog gemakkelijk wat meer mensen bij kunnen. Ik vind dat Zuid Holland al extreem overbevolkt is. En als je Nederland neemt op wereldgebied dan zijn wij 1 van de dichtstbevolkte landen ter wereld afgezien van wat microstaatjes/stadstaatjes DAT zijn de feiten. En dat jij vindt dat dat wel meevalt doet daar niks aan af. Maar deze discussie is toch zinloos zolang wij beiden een andere kijk op overbevolking hebben. :{w
  maandag 23 september 2019 @ 14:01:52 #279
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189084718
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:58 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Jij vindt 23% overvol en ik niet tja en dat is nu precies het probleem hier. Daarom zullen wij het nooit eens worden. Jij kan vinden dat kowloon totaal niet overbevolkt is en dat daar nog gemakkelijk wat meer mensen bij kunnen. Ik vind dat Zuid Holland al extreem overbevolkt is. En als je Nederland neemt op wereldgebied dan zijn wij 1 van de dichtstbevolkte landen ter wereld afgezien van wat microstaatjes/stadstaatjes DAT zijn de feiten. En dat jij vindt dat dat wel meevalt doet daar niks aan af. Maar deze discussie is toch zinloos zolang wij beiden een andere kijk op overbevolking hebben. :{w
Bedoel je op dit lijstje?

https://nl.wikipedia.org/(...)_bevolkingsdichtheid
  maandag 23 september 2019 @ 14:04:50 #280
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189084746
quote:
Daar staat toch precies wat ik zeg? Vrijwel alleen maar microstaatjes/stadsstaatjes die nog dichter bevolkt zijn. Wat wil je nou? Ik ben klaar met het lullen tegen een muur. Doei! :W
  maandag 23 september 2019 @ 14:06:09 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189084760
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:04 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Daar staat toch precies wat ik zeg? Vrijwel alleen maar microstaatjes/stadsstaatjes die nog dichter bevolkt zijn. Wat wil je nou? Ik ben klaar met het lullen tegen een muur. Doei! :W
Prima. Ik geef ook nergens aan dat ik allemaal mensen wil importeren. Stop nu eens met dingen aan mij toe te wijzen, omdat je gevoel iets aangeeft.

Ik weet de oplossing niet, zie dat we een probleem gaan krijgen die niet op te lossen is met alleen robots of met allemaal immigranten, aangezien we de immigranten niet kunnen gaan dwingen onze bejaarden te gaan verzorgen. Het lijkt erop dat we onze ouders in huis moeten gaan nemen. Aangezien veel mensen dat niet willen hebben we echt een probleem.

Jij denkt blijkbaar dat als ik jou iets vraag dat mijn agenda dan links of rechts is. Ik vraag jou alleen bedoel je dit lijstje en je gaat gelijk als een klein kind aan de slag. Waarom?
pi_189084985
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:00 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Dat is dan ook prima, maar dan moeten we nu niet allemaal mensen gaan importeren die straks ook weer oud zijn, want dat schiet niet op natuurlijk. En daarom zou je juist naar alternatieven moeten kijken, bijv. woonvormen waarbij de verzorging efficiënter gaat, automatisering/robotisering voor bepaalde dingen, etc. etc.
We importeren geen mensen. En dat laatste word al gedaan, over de hele wereld, overigens.
  maandag 23 september 2019 @ 14:45:17 #283
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189085121
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

We importeren geen mensen.
Dat is een keiharde leugen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189085562
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2019 14:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is een keiharde leugen.
Ok, bewijs het eens?
  maandag 23 september 2019 @ 15:36:21 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189085575
pi_189085644
quote:
Volgens mij begrijp jij niet helemaal wat het begrip 'importeren' inhoudt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 september 2019 @ 15:47:17 #287
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189085682
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Veel van deze mensen worden actief opgehaald en gerekruteerd.
pi_189085717
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2019 15:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, bewijs het eens?
Robert Moog died for our synths
  maandag 23 september 2019 @ 15:56:30 #289
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189085767
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 15:51 schreef Gehenna het volgende:

[..]

[..]

Wat een domme vraag :?? Er worden nog steeds mensen vanuit Italië verspreid over Europese landen en Nederland staat altijd vooraan om een blik lui op te nemen. En dat is natuurlijk naast de andere aanwas van migranten plus illegalen die niet uitgezet worden.

En in landen als Polen worden mensen actief gerekruteerd die dan in bungalows of containers opgepropt zitten zonder enige vorm van arbeidsvoorwaarden.
pi_189085800
quote:

[..]

Actief rekruteren in Oost-Europa is nergens voor nodig. Die lui komen uit zichzelf wel deze kant op.

Maar je postte ook een link over asielzoekers, waarmee je de suggestie lijkt te wekken dat die worden geïmporteerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189085832
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Steunt de overheid via per uitzondering toegestane loterijen niet de goede doelen die migrantenferries financieren en effectief door mazen in de wet legaal als traficker optreden?

Volgens mij valt er best een punt te maken dat overheden wel degelijk een rol spelen in het hierheen halen van horden migranten die vluchtelingenstatus claimen en dat nu er steeds meer stemmen opgaan om het overvaren weer vanuit de EU te organiseren dat allemaal binnenkort mogelijk net even concreter wordt.
pi_189085855
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Actief rekruteren in Oost-Europa is nergens voor nodig. Die lui komen uit zichzelf wel deze kant op.

Maar je postte ook een link over asielzoekers, waarmee je de suggestie lijkt te wekken dat die worden geïmporteerd.
Mogen die ondanks hun huidskleur en eventuele rechtse politieke orientatie eigenlijk wel een slachtofferpositie claimen dan of ook niet?
pi_189085861
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2019 15:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En in landen als Polen worden mensen actief gerekruteerd die dan in bungalows of containers opgepropt zitten zonder enige vorm van arbeidsvoorwaarden.
Er zijn inderdaad wat louche uitzendbureaus die zo werken, de overheid voert actief beleid om dat tegen te gaan. Dus 'we' doen niks, enkele gewetenloze mensen wel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 23 september 2019 @ 16:06:41 #294
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189085880
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is dan ook zo.
pi_189085893
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2019 16:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Steunt de overheid via per uitzondering toegestane loterijen niet de goede doelen die migrantenferries financieren en effectief door mazen in de wet legaal als traficker optreden?

Volgens mij valt er best een punt te maken dat overheden wel degelijk een rol spelen in het hierheen halen van horden migranten die vluchtelingenstatus claimen en dat nu er steeds meer stemmen opgaan om het overvaren weer vanuit de EU te organiseren dat allemaal binnenkort mogelijk net even concreter wordt.
Nee, daar valt geen punt te maken. Wel over dat Nederland inderdaad van mensen die al op de vlucht zijn geslagen eventueel zijn eerlijke deel zou willen opvangen. Maar dat is niet het actief importeren van mensen, dat is medemenselijkheid naar mensen die al op de vlucht zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_189085897
quote:

[..]

Bewijs het eens?
pi_189085938
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:07 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, daar valt geen punt te maken. Wel over dat Nederland inderdaad van mensen die al op de vlucht zijn geslagen eventueel zijn eerlijke deel zou willen opvangen. Maar dat is niet het actief importeren van mensen, dat is medemenselijkheid naar mensen die al op de vlucht zijn.
Nou als meneer Hanca zonder verdere argumenten zegt dat het niet zo is dan zal ik dat van meneer Hanca, autoriteit op dit gebied maar direct aannemen. Hartelijk dank voor de opheldering meneer Hanca! Mocht ik nog verdere vragen omtrent dit onderwerp hebben dan weet ik u te vinden!
pi_189085943
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 16:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou as meneer Hanca zonder verdere argumenten zegt dat het niet zo is dan zal ik dat van meneer Hanca, autoriteit op dit gebied maar direct aannemen. Hartelijk dank voor de opheldering meneer Hanca! Mocht ik nog verdere vragen omtrent dit onderwerp hebben dan weet ik u te vinden!
Wat is dit voor domme reactie?
  maandag 23 september 2019 @ 16:13:05 #299
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189085954
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bewijs het eens?
Zoek maar eens op naar een willekeurig uitzendbureau. Ze trekken zo een blik Polen voor je open.

Voor de rest is het focussen op het woordje 'importeren' een geinige afleidingsmanoeuvre waardoor het net lijkt of je een punt maakt.
pi_189085964
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Wat is dit voor domme reactie?
Nou als dit uw omgangsvormen zijn dan kunt u verdere consults wel vergeten. Met expertise alleen komt zelfs u er niet, meneer Hanca!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')