Denk je dat Thiem geen kans maakt?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:02 schreef superniger het volgende:
Thiem
Fedje
Het gaat tussen Nadal en Djokovic.
De rest zijn figuranten.
Dank je wel. Da's te overzien, maar het blijft irritant. Want tegen die tijd is Federer misschien al klaar. En dan krijgen we nog die kraker van Nadal tegen Londero.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
https://www.eurosport.nl/tvschedule.shtml
Tot 15:17 dus.
Ik opperde eigenlijk vooral n alternatieve zinsconstructie.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap er niks van. Hier staat het niet aangekondigd.
Maar als Federer tegen die tijd al klaar is was het ook wel (waarschijnlijk) een weinig boeiende wedstrijdquote:Op zondag 2 juni 2019 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat Thiem geen kans maakt?
[..]
Dank je wel. Da's te overzien, maar het blijft irritant. Want tegen die tijd is Federer misschien al klaar. En dan krijgen we nog die kraker van Nadal tegen Londero.
O, zo. Mja,ik vind 'zowel [...] als' in combinatie met 'geen' niet mooi. Vind ik net zoiets als 'Jan en Henk zitten allebei niet op voetbal'; 'geen van beiden' vind ik dan geschikter.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:05 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik opperde eigenlijk vooral n alternatieve zinsconstructie.
Klopt, alleen zullen we het ermee moeten doen en ik kijk toch liever tennis op tv dan via een Unibet-stream.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als Federer tegen die tijd al klaar is was het ook wel (waarschijnlijk) een weinig boeiende wedstrijd
Ja, en Paire-Nishikori. Ik heb zin om te genieten van dat walgelijke publiek.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hebben ook nog Warwinka tegen Tsitsipas.
Ja, saai allemaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:19 schreef H.Vviv het volgende:
Federer in de tweede set ook meteen een break voor.
Ja, da's waar. En daar zeg je wat, want de kans is groot dat Eurosport 2 straks Nadal uitzendt.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:28 schreef EP3 het volgende:
Je moet ook inschakelen op Wawa - Tsitsi, uiteraard. Dat is een potentiele kraker.
O, die zijn al volop bezig inderdaad. Als je een account maakt op Unibet, kun je daar kijken (weet niet zeker of je dan ook geld moet hebben in je account).quote:Op zondag 2 juni 2019 14:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik zie alleen geen Wawrinka stream op de player. Wel 3x Federer, waaronder één met een wel heel slechte commentator.
Ja, je moet wel n deposit maken. ( Minimaal 5 euro, denk ik? ) Maar wanneer je daarna niet onder de 0.01 eurocent duikt op je account kan je volgens mij gewoon alle streams blijven bekijken.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
(weet niet zeker of je dan ook geld moet hebben in je account).
Oké, ja, dat denk ik ook. Ik wed zelf wel op die partijen, met niet al te veel succes.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:48 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, je moet wel n deposit maken. ( Minimaal 5 euro, denk ik? ) Maar wanneer je daarna niet onder de 0.01 eurocent duikt op je account kan je volgens mij gewoon alle streams blijven bekijken.
Ja, ik ook. Met wisselend succes. Maar dat zijn geen enorme bedragen. Moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ja, dat denk ik ook. Ik wed zelf wel op die partijen, met niet al te veel succes.
Ja, precies. Ik werd meestal met lage bedragen op hoge odds. En zodanig dat ik er nog om kan lachen wanneer ik verlies.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:51 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met wisselend succes. Maar dat zijn geen enorme bedragen. Moet wel leuk blijven.
Ja, klopt. Wanneer Nadal klaar is, zijn deze twee waarschijnlijk nog volop bezig.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:58 schreef EP3 het volgende:
Dit kan weleens n héél lange partij gaan worden.
Touché.quote:
Je kunt ES 2 of de ES Player nemen voor een week/maand.quote:Op zondag 2 juni 2019 16:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Waardeloos dat wielrennen wordt uitgezonden op Eurosport. Eurosport 2 heb ik niet. Gelukkig was ik maandag en dinsdag zelf in Roland Garros.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2019 16:14 schreef truedestiny het volgende:
Blij dat de giro bijna voorbij is. Komt er in week 2 eindelijk wat tennis op de tv.
Zelden meegemaakt dat een Grand slam zo slecht te volgen is.
Ja, dit is wel spektakel.quote:
Beide partijen lijken me wel interessant. En ik zie Federer ook niet zomaar van ze winnen.quote:Op zondag 2 juni 2019 16:19 schreef Federer-fan het volgende:
Wat lijkt jullie interessanter: Federer-Wawrinka of Federer-Tsitsipas? Mij lijkt Federer-Tsitsipas leuker; Federer-Wawrinka valt me vaak tegen.
Ik ook.quote:Op zondag 2 juni 2019 16:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Denk dat Federer aan beide een aardig zware dobber zal hebben.
Ja, lijkt me ook. Alleen Federer-Tsitsipas heb ik nog maar weinig gezien.quote:Op zondag 2 juni 2019 16:31 schreef EP3 het volgende:
[..]
Beide partijen lijken me wel interessant. En ik zie Federer ook niet zomaar van ze winnen.
Wat was er dan?quote:
Ik hoopte er juist op dat jij daar uitsluitsel over kon geven.quote:
Ah, dat verklaart n hoop.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:13 schreef Droopie het volgende:
Ik las op twitter dat er een toeschouwer iets schreeuwde, er discussie tussen Nadal en de scheids ontstond en de toeschouwer verwijderd is.
Ik keek niet. Vond het te saai worden.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:11 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik hoopte er juist op dat jij daar uitsluitsel over kon geven.
Was humor geweest als Nadal verwijderd was.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:13 schreef Droopie het volgende:
Ik las op twitter dat er een toeschouwer iets schreeuwde, er discussie tussen Nadal en de scheids ontstond en de toeschouwer verwijderd is.
Vooral vrijdag met de halve finales ziet er niet heel hoopvol uit.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd wat voor weer het de komende dagen wordt in Parijs. Volgens mijn weerapp (standaard-iOS-weerapp) regent het er de komende dagen. Hopelijk valt het mee.
Mja, da's nog ver weg. En het ligt er ook nogal aan of het de hele dag regent danwel of het een paar uur regent.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Vooral vrijdag met de halve finales ziet er niet heel hoopvol uit.
Ja, zeker. En die van Nadal ook verwacht ik (Nishikori-Paire).quote:Op zondag 2 juni 2019 18:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tegenstanders van Fed slopen elkaar mooi.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:15 schreef EP3 het volgende:
O, Sloane staat op het punt om gesloopt te worden door Mugu, zie ik.
Wat vind jij zo interessant aan ( het spel van ) Sloane, eigenlijk? Kan er persoonlijk niet zoveel mee.quote:
Ik vind haar gewoon heel leuk en spontaan. Dat begon met die spontane reactie toen ze de chèque met het prijzengeld zag na het winnen van de US Open.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:19 schreef EP3 het volgende:
[..]
Wat vind jij zo interessant aan ( het spel van ) Sloane, eigenlijk? Kan er persoonlijk niet zoveel mee.
Ok. Maar dat weerhoudt Mugu er ws niet van om haar zometeen van de baan te meppen.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon heel leuk en spontaan. Dat begon met die spontane reactie toen ze de chèque met het prijzengeld zag na het winnen van de US Open.
quote:Op zondag 2 juni 2019 18:25 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ok. Maar dat weerhoudt Mugu er ws niet van om haar zometeen van de baan te meppen.
Aanmoedigingen, volgens mij.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat roepen ze steeds daar? Hele tijd applaus tijdens de games
Ben benieuwd hoe irritant het publiek straks wordt met Nishikori-Paire.quote:
Dat kan ik je nu al wel verklappen; héél irritant.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe irritant het publiek straks wordt met Nishikori-Paire.
Het lijkt me dat Nishikori niet iemand is die daar sterker door wordt.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:30 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dat kan ik je nu al wel verklappen; héél irritant.
Hier nog een.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:39 schreef EP3 het volgende:
Ik heb lang niet alles gezien, maar dit is voor mij tot nog toe wel de beste/leukste wedstrijd van het toernooi.
Eerst eens kijken hoe lang de huidige partij nog gaat duren.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe irritant het publiek straks wordt met Nishikori-Paire.
Terechte vraag. Ik vond het ook een vrij algemene uitspraak.quote:
Ja, maar hopelijk alleen de leukste van het toernooi tot nu toe. Ik hoop dat er nog een paar van dit soort mooie partijen komen.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Veruit de leukste pot van het toernooi!
Een thriller.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Veruit de leukste pot van het toernooi!
Ik vind hem ook leuker dan de andere nieuwkomers, zeker ook qua spel.quote:
Ja, hij heeft ook de meeste potentie, denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuker dan de andere nieuwkomers, zeker ook qua spel.
Het laatste.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:07 schreef Droopie het volgende:
Hoe zit het hier met supertiebreak ofzo? Of door zoals vroeger tot er 2 punten verschil in games is?
Doen ze niet aan op RG.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:07 schreef Droopie het volgende:
Hoe zit het hier met supertiebreak ofzo? Of door zoals vroeger tot er 2 punten verschil in games is?
Aan twee games verschil?quote:
quote:
Ja, zeg dat wel. Tegen Nadal op Wimbledon had Federer er een keer 1 uit 19 geloof ik.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tsitsipas ziet in ieder geval in Federer zijn grote voorbeeld qua benutten van break kansen
Jouw vriendinnetje doet het beter dan ik had verwacht.quote:
Ja, maar gaat een beetje heen en weer. Muguruza stond meteen een break voor na twee games.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:12 schreef EP3 het volgende:
[..]
Jouw vriendinnetje doet het beter dan ik had verwacht.
Heeft Fed-fan een vriendinnetje?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:12 schreef EP3 het volgende:
[..]
Jouw vriendinnetje doet het beter dan ik had verwacht.
Nee.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 18:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon heel leuk en spontaan. Dat begon met die spontane reactie toen ze de chèque met het prijzengeld zag na het winnen van de US Open.
Waarschijnlijk was het zo'n domme grap, zoals 'Allez Roger'.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat riep iemand uit het publiek net? Wawa moest lachen
Dank je wel.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2019 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het zo'n domme grap, zoals 'Allez Roger'.
Die zagen we in deze wedstrijd al bij vlagen.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:22 schreef Smoofie het volgende:
Zouden we dit jaar eindelijk 2015 wawa weer zien?
Service liep wel slecht.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:23 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die zagen we in deze wedstrijd al bij vlagen.
Ja, maar hij speelde in 2015 ook niet vanaf ronde 1 foutloos tennis.quote:
Ook als het Djokovic-Nadal, Djokovic-Wawrinka, Thiem-Wawrinka of Thiem-Nadal is?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Puntje hoor![]()
Vrees dat de partij volgende week zondag een stuk minder boeiend is.
Ja, niet de meest voor de hand liggende kleurencombinatie.quote:
Finaleplaats van Nadal lijkt me wel 99,9% zeker en dan verwacht ik enkel tegen Djoko echt een mooie wedstrijd jaquote:Op zondag 2 juni 2019 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook als het Djokovic-Nadal, Djokovic-Wawrinka, Thiem-Wawrinka of Thiem-Nadal is?
Na die laatste paar grandslam finales heb ik er een hard hoofd inquote:Op zondag 2 juni 2019 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook als het Djokovic-Nadal, Djokovic-Wawrinka, Thiem-Wawrinka of Thiem-Nadal is?
Mja, als Wawrinka van Federer wint... Wawrinka kan het Nadal erg lastig maken.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Finaleplaats van Nadal lijkt me wel 99,9% zeker en dan verwacht ik enkel tegen Djoko echt een mooie wedstrijd ja
In dit tempo komt het wel goedquote:Op zondag 2 juni 2019 19:32 schreef GwaiLow het volgende:
Deze mannen zullen morgen hun partij af moeten maken
Ja, en ik verwacht dat set 2 en 3 een soort kopie van set 1 zullen zijn.quote:
Zie jij Nishikori hier van Nadal winnen? In een BO3 zie ik het hem eerder doen.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nishi zal iig niet moe zijn voor zn partij met Rafa. Kan spannend worden dan
Goed lijstje wel. 100% accuraat!quote:Op zondag 2 juni 2019 20:10 schreef VoMy het volgende:
Bij Paire moet ik altijd hier aan denken:[ afbeelding ]
Nummers 2 en 6 van vorig jaar die elkaar in de vierde ronde al ontmoeten. Spektakelpotje dit.
Nee hoor, eigenlijk niet. Alleen zolang hij niet moe is zijn zn kansen wel iets groter. Als hij een pittige partij van tevoren heeft gehad maakt ie nauwelijks punten, maar als hij dit snel wint kan hij het leuk maken.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie jij Nishikori hier van Nadal winnen? In een BO3 zie ik het hem eerder doen.
Veel stabiele figuren in die toptien zeg. Ben benieuwd wie dit heeft opgesteld. Uit welk jaar is dat plaatje?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:10 schreef VoMy het volgende:
Bij Paire moet ik altijd hier aan denken:[ afbeelding ]
Nummers 2 en 6 van vorig jaar die elkaar in de vierde ronde al ontmoeten. Spektakelpotje dit.
2013, door l'Equipe (vandaar Paire natuurlijk).quote:Op zondag 2 juni 2019 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel stabiele figuren in die toptien zeg. Ben benieuwd wie dit heeft opgesteld. Uit welk jaar is dat plaatje?
Klopt niks van.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed lijstje wel. 100% accuraat!
Ja, da's waar. Kun je je die partij uit Madrid nog herinneren, uit 2016(?) Toen was Nishikori Nadal hard aan het vegen en moest hij opgeven, bij iets van 6-2 4-2.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hoor, eigenlijk niet. Alleen zolang hij niet moe is zijn zn kansen wel iets groter. Als hij een pittige partij van tevoren heeft gehad maakt ie nauwelijks punten, maar als hij dit snel wint kan hij het leuk maken.
Oké, Djokovic, Murray, Raonic en Dimitrov snap ik, de rest niet echt.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
2013, door l'Equipe (vandaar Paire natuurlijk).
Opgeven? Dat is toch niks voor Nishikori?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt niks van.
[..]
Ja, da's waar. Kun je je die partij uit Madrid nog herinneren, uit 2016(?) Toen was Nishikori Nadal hard aan het vegen en moest hij opgeven, bij iets van 6-2 4-2.
Nee. Toch gebeurde het.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Opgeven? Dat is toch niks voor Nishikori?
Dat soort rijtjes zijn zowat nooit accuraat, zou hetzelfde gelden als je nu een lijstje op moet stellen voor 2024quote:Op zondag 2 juni 2019 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed lijstje wel. 100% accuraat!
Nee, uiteraard, maar dit leek echt nergens op. Ik bedoel, Tomic.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat soort rijtjes zijn zowat nooit accuraat, zou hetzelfde gelden als je nu een lijstje op moet stellen voor 2024
Die had toen net kwartfinale Wimbledon gehaald toch? De potentie was er wel, alleen er is onderweg wel wat misgegaan..quote:Op zondag 2 juni 2019 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, uiteraard, maar dit leek echt nergens op. Ik bedoel, Tomic.
O, zo. Ja, en sowieso is het achteraf altijd makkelijk praten. Ik zou voor 2024 ook geen idee hebben, al hop ik dat Djokovic, Nadal en Federer er dan nog alle drie in staan. Verder hoop ik op Tsitsipas en Kyrgios.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had toen net kwartfinale Wimbledon gehaald toch? De potentie was er wel, alleen er is onderweg wel wat misgegaan..
Mja, niet helemaal. Ik vind Paire best goed en hij slaat veel winners.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nishikori hoeft alleen te wachten tot Paire een fout maakt
PaireGodgenot. Maar die umpire zei aan het eind 'Drie zu Null. Four games to love'.quote:
Maar zie jij liever Paire-Nadal dan Nishikori-Nadal?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:10 schreef Szura het volgende:
Hup mafkees Paire, weg met die altijd geblesseerde Japanner
Hij krijgt na die 3-0 nog een penalty en daarmee wordt het 4-0. Zo snel slaat zelfs Federer geen 4 aces achter elkaarquote:Op zondag 2 juni 2019 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
PaireGodgenot. Maar die umpire zei aan het eind 'Drie zu Null. Four games to love'.
Ik denk dat het niks uitmaaktquote:Op zondag 2 juni 2019 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar zie jij liever Paire-Nadal dan Nishikori-Nadal?
Ik hoop dat Nadal nog een beetje getest wordt.quote:
In de HF pas, helaas.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Nadal nog een beetje getest wordt.
En hoe zie je de kansen van Djokovic, Thiem, Federer, Fognini, Zverev, PotGod en Wawrinka tegen hem? Als je alleen de namen noemt van de spelers van wie je denkt dat ze een reële kant hebben tegen Nadal.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, maakt geen reet uit. Winnen beiden nog geen 10 games.
Ik heb toch het idee dat Thiem een kans heeft. Dat had ik vorig jaar ook, maar nu heeft Thiem toch weer een jaar extra ervaring. En als Wawrinka goed speelt, kan ook hij Nadal aan denk ik.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Alleen Djokovic maakt misschien een kansje. Maar dan moet ie er meer zin in hebben dan in Rome. De rest is volstrekt kansloos.
Denk dat Thiem het fysiek wel aankan, maar die moet echt 2x op de top van z’n kunnen spelen om de titel te pakken, vrees dat dat hem niet wordt..quote:Op zondag 2 juni 2019 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wawrinka is gesloopt voordat hij tegen Nadal moet. Thiem waarschijnlijk ook, die verliest trouwens van Djokovic.
Nah, 7-4 H2H op gravel tegen met afstand de beste gravelspeler ooit, dan kan je dat niet zeggen.quote:Op maandag 3 juni 2019 06:09 schreef VoMy het volgende:
Thiem heeft altijd kansen tegen Nadal, hij verzilvert ze alleen zo weinig. Maar Nadal is dit jaar toch een stapje slechter op gravel. Bij RG is alleen het probleem dat hij de eerste 4 rondes perfect als opwarmer kan gebruiken om daarna als onvermijdelijke stormwals het toernooi te winnen.
4x winst al, dan maak je toch altijd kans tegen Nadal.quote:Op maandag 3 juni 2019 06:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nah, 7-4 H2H op gravel tegen met afstand de beste gravelspeler ooit, dan kan je dat niet zeggen.
Jammer van de lotingen inderdaad.
quote:Op maandag 3 juni 2019 06:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
4x winst al, dan maak je toch altijd kans tegen Nadal.
In 2008 op Wimbledon 1/13 en in 2007 op Roland Garros 1/17quote:Op zondag 2 juni 2019 19:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Tegen Nadal op Wimbledon had Federer er een keer 1 uit 19 geloof ik.Elke keer sloeg hij dan op tweede services van die slappe backhandslicereturns halverwege het net.
quote:Anna Tatishvili moet premie Roland Garros inleveren na 'wanprestatie'
De Amerikaanse tennisster Anna Tatishvili is vanwege een 'wanprestatie' in de eerste ronde van Roland Garros al haar prijzengeld kwijt. De 29-jarige speelster verloor in 55 minuten van de Griekse Maria Sakkari: 6-0 6-1.
Normaal gesproken had ze 46.000 euro voor haar korte optreden in Parijs mee naar huis mogen nemen, maar dat voorkwam de dienstdoende arbiter.
Professioneel niveau
Volgens de reglementen van de internationale tennisfederatie (ITF) dienen alle spelers op een grandslamtoernooi te voldoen aan het niveau dat van professionals mag worden verwacht. Indien dat niet het geval is, mag de hoofdscheidsrechter de 'aanwezigheidspremie' van de betreffende speler inhouden.
Nummer 50 van de wereld
Tatishvili speelde in Parijs, allerminst afgetraind, haar eerste wedstrijd op het hoogste niveau sinds oktober 2017. De voormalige nummer 50 van de wereldranglijst gebruikte haar beschermde ranking om nog een keer op Roland Garros te kunnen spelen en flink wat geld te verdienen.
Dat lucratieve opzetje mislukte omdat de arbiter ingreep.
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)mie-parijs-inleveren
Die is wel wat ouder, maar is eigenlijk pas vorig jaar fulltime op de tour.quote:
Ik had vanochtend al voorspeld dat het begin voor Djokovic stroef zou worden.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:19 schreef Norrage het volgende:
Fantastisch begin van beidne zeg. Vooral van Struff, echt fenomenaal.
Ja vreselijk volk.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:32 schreef EP3 het volgende:
DF Kei in de tiebreak. Publiek juicht alsof ze zojuist WK zijn geworden.
Kei speelt wel tegen 10.000 man.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende set wordt 6-2 voor Kei geheel in lijn van de wedstrijd
Ja, het zijn net debieltjes.quote:
10.001, ook tegen zichzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 3 juni 2019 13:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
10.001, ook tegen zichzelf.
Even een diepzinnige opmerking tussendoor.
Ik tel er maar 9998 in het publiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Denk je dat ik ze geteld heb?quote:
Ze zeggen dat het Engelse publiek bij Murray en co zo erg is, maar dit is echt 10 gradaties erger...quote:
O. Haha. Dat had ik niet door, nee.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat ik ze geteld heb?Ik roep gewoon maar wat.
quote:
Nou, bij Tim Henman was het wel altijd n drama.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het Engelse publiek bij Murray en co zo erg is, maar dit is echt 10 gradaties erger...
Ja, maar die waren volgens mij niet vals, zoals de Fransen dat wel zijn. Wat een fout k*tvolk is dat zeg.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:49 schreef EP3 het volgende:
[..]
Nou, bij Tim Henman was het wel altijd n drama.
Iets minder onsportief, ms. Maar minstens zo luidruchtig.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar die waren volgens mij niet vals, zoals de Fransen dat wel zijn. Wat een fout k*tvolk is dat zeg.
Maar het luidruchtige vind ik het probleem niet en ook niet dat ze hun favoriet zo steunen, maar wel dat ze de tegenstander het licht in de ogen niet lijken te gunnen.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:51 schreef EP3 het volgende:
[..]
Iets minder onsportief, ms. Maar minstens zo luidruchtig.
Vind je Kei zo energieloos? Paire is wel vreselijk ja.quote:
Als je amper tot serveren komt omdat het publiek niet stil wil/kan zijn wordt het wel n probleem.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar het luidruchtige vind ik het probleem niet en ook niet dat ze hun favoriet zo steunen, maar wel dat ze de tegenstander het licht in de ogen niet lijken te gunnen.
Ja, zeker en da's ook irritant, maar als ze heel uitgelaten zijn, kan ik ermee leven, zolang het maar niet onsportief wordt. En in onsportiviteit staat dat Franse publiek voor mij wel op eenzame hoogte.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:53 schreef EP3 het volgende:
[..]
Als je amper tot serveren komt omdat het publiek niet stil wil/kan zijn wordt het wel n probleem.
Ja, het nationalisme viert er wel hoogtij.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker en da's ook irritant, maar als ze heel uitgelaten zijn, kan ik ermee leven, zolang het maar niet onsportief wordt. En in onsportiviteit staat dat Franse publiek voor mij wel op eenzame hoogte.
WTA-genot, 5-3 zaadje Paire.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:09 schreef Norrage het volgende:
En de break terug van Kei. Wat een shitfest
Qua wedstrijd is dat zo afgelopen. Die Paire schijt waarschijnlijk al in zijn broek als ie de baan oploopt..quote:Op maandag 3 juni 2019 13:56 schreef Federer-fan het volgende:
Mocht het Paire-Nadal worden dan kan het ook nog wel leuk worden, qua publieksinmenging.
Ik hoop even dat je hier gebruikmaakt van een stijlfiguur.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Qua wedstrijd is dat zo afgelopen. Die Paire schijt waarschijnlijk al in zijn broek als ie de baan oploopt..
Klinkt als een collega van me, die ook weleens dingen zegt als: "Kun jij hier is naar kijken?"quote:
Ik zou dan voor NEE gaan.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt als een collega van me, die ook weleens dingen zegt als: "Kun jij hier is naar kijken?"
Dan wil ik dit terugschrijven:
Is ook een optie. Een andere collega van me mailt vaak: "Beter mee verlegen en dan onverlegen."quote:
Lachen, gieren en brullen bij jullie op de werkvloer.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is ook een optie. Een andere collega van me mailt vaak: "Beter mee verlegen en dan onverlegen."
Straks begint in ieder geval het echte tennis. Kunnen beiden krakers worden, zeker Thiem Monfils. Verwacht stiekem dat Fog Zverev eraf veegt.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik twijfel of ik straks Zverev-Fog of Thiem-Monfils moet gaan kijken.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Straks begint in ieder geval het echte tennis. Kunnen beiden krakers worden, zeker Thiem Monfils. Verwacht stiekem dat Fog Zverev eraf veegt.
quote:Op maandag 3 juni 2019 14:41 schreef EP3 het volgende:
[..]
Lachen, gieren en brullen bij jullie op de werkvloer.
Sow.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:41 schreef Norrage het volgende:
Wat een faal van Paire (en Kei zeg). 6 games max tegen Rafa...
Ik twijfel of ik moet gaan trainen met die potten op de planningquote:Op maandag 3 juni 2019 14:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik twijfel of ik straks Zverev-Fog of Thiem-Monfils moet gaan kijken.
Hoe laat ben je weer thuis als je gaat trainen? Ik bedoel: als het krakers worden, duren ze wel een uur of 3,5. En als het geen krakers worden, mis je ook niet veel.quote:Op maandag 3 juni 2019 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik moet gaan trainen met die potten op de planning
Ik train 90 minuten om 18u met meestal een lange naborrel. Maar het kan wel aangezet worden in de kantinequote:Op maandag 3 juni 2019 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe laat ben je weer thuis als je gaat trainen? Ik bedoel: als het krakers worden, duren ze wel een uur of 3,5. En als het geen krakers worden, mis je ook niet veel.
Maar kun je dan tot 18.00 u. kijken? Dan kun je het meeste wel zien lijkt me.quote:Op maandag 3 juni 2019 15:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik train 90 minuten om 18u met meestal een lange naborrel. Maar het kan wel aangezet worden in de kantine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |