Denk je dat Thiem geen kans maakt?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:02 schreef superniger het volgende:
Thiem
Fedje
Het gaat tussen Nadal en Djokovic.
De rest zijn figuranten.
Dank je wel. Da's te overzien, maar het blijft irritant. Want tegen die tijd is Federer misschien al klaar. En dan krijgen we nog die kraker van Nadal tegen Londero.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
https://www.eurosport.nl/tvschedule.shtml
Tot 15:17 dus.
Ik opperde eigenlijk vooral n alternatieve zinsconstructie.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap er niks van. Hier staat het niet aangekondigd.
Maar als Federer tegen die tijd al klaar is was het ook wel (waarschijnlijk) een weinig boeiende wedstrijdquote:Op zondag 2 juni 2019 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat Thiem geen kans maakt?
[..]
Dank je wel. Da's te overzien, maar het blijft irritant. Want tegen die tijd is Federer misschien al klaar. En dan krijgen we nog die kraker van Nadal tegen Londero.
O, zo. Mja,ik vind 'zowel [...] als' in combinatie met 'geen' niet mooi. Vind ik net zoiets als 'Jan en Henk zitten allebei niet op voetbal'; 'geen van beiden' vind ik dan geschikter.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:05 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik opperde eigenlijk vooral n alternatieve zinsconstructie.
Klopt, alleen zullen we het ermee moeten doen en ik kijk toch liever tennis op tv dan via een Unibet-stream.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als Federer tegen die tijd al klaar is was het ook wel (waarschijnlijk) een weinig boeiende wedstrijd
Ja, en Paire-Nishikori. Ik heb zin om te genieten van dat walgelijke publiek.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hebben ook nog Warwinka tegen Tsitsipas.
Ja, saai allemaal.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:19 schreef H.Vviv het volgende:
Federer in de tweede set ook meteen een break voor.
Ja, da's waar. En daar zeg je wat, want de kans is groot dat Eurosport 2 straks Nadal uitzendt.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:28 schreef EP3 het volgende:
Je moet ook inschakelen op Wawa - Tsitsi, uiteraard. Dat is een potentiele kraker.
O, die zijn al volop bezig inderdaad. Als je een account maakt op Unibet, kun je daar kijken (weet niet zeker of je dan ook geld moet hebben in je account).quote:Op zondag 2 juni 2019 14:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik zie alleen geen Wawrinka stream op de player. Wel 3x Federer, waaronder één met een wel heel slechte commentator.
Ja, je moet wel n deposit maken. ( Minimaal 5 euro, denk ik? ) Maar wanneer je daarna niet onder de 0.01 eurocent duikt op je account kan je volgens mij gewoon alle streams blijven bekijken.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
(weet niet zeker of je dan ook geld moet hebben in je account).
Oké, ja, dat denk ik ook. Ik wed zelf wel op die partijen, met niet al te veel succes.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:48 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, je moet wel n deposit maken. ( Minimaal 5 euro, denk ik? ) Maar wanneer je daarna niet onder de 0.01 eurocent duikt op je account kan je volgens mij gewoon alle streams blijven bekijken.
Ja, ik ook. Met wisselend succes. Maar dat zijn geen enorme bedragen. Moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ja, dat denk ik ook. Ik wed zelf wel op die partijen, met niet al te veel succes.
Ja, precies. Ik werd meestal met lage bedragen op hoge odds. En zodanig dat ik er nog om kan lachen wanneer ik verlies.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:51 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Met wisselend succes. Maar dat zijn geen enorme bedragen. Moet wel leuk blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |