Jaquote:Op zondag 2 juni 2019 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh, dat is hun eigen keuze dan of zo?
Lekker man.quote:
Wie heeft het over niet meer terugkeren dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op #ANONIEM gaan doen ze zelf.
Uitloggen en niet meer terugkeren blijkt te lastig.
Je bent al perfect Myrr, je bent een mooie vrouw, je hebt een mooi gezinnetje, je bent slim maar deed domme dingen, je bent creatief maar je bent wild, je bent sociaal en je hebt een warm hart, niks aan veranderen, alleen even die enorme kutzooi achter je kont opruimen, begin maar eens met je moeder opzoeken om wat gesprekjes te hebben.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:25 schreef Myrr het volgende:
Ook zin om anoniem te gaan en mijn leven te beteren.
Lees even verderquote:Op zondag 2 juni 2019 18:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Wie heeft het over niet meer terugkeren dan?
Goh. Net alsof het niet te doen is om niet meer terugkomen.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja
Sommigen komen terug onder een nieuwe naam.
Was jij eerst niet Chai dan?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Goh. Net alsof het niet te doen is om niet meer terugkomen.
Ik snap het niet helemaal, als ik onder een andere naam wil posten, maak ik wel een nieuw account aan, maar zie het nut nog niet om Remqo op anoniem te zetten.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Goh. Net alsof het niet te doen is om niet meer terugkomen.
Ja, blijkbaarquote:
Heb op tinder wel wat matches met blankies.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat je enige kans op blanke piem.
Doe hem de groetenquote:Op zondag 2 juni 2019 18:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zal ik hem via IG een bericht zenden.
Mooie kindjes dat wel, mits klein hoofd dan.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb op tinder wel wat matches met blankies.
quote:Op zondag 2 juni 2019 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent al perfect Myrr, je bent een mooie vrouw, je hebt een mooi gezinnetje, je bent slim maar deed domme dingen, je bent creatief maar je bent wild, je bent sociaal en je hebt een warm hart, niks aan veranderen, alleen even die enorme kutzooi achter je kont opruimen, begin maar eens met je moeder opzoeken om wat gesprekjes te hebben.
Als ik belerend overkom mag je reageren met kkkop houden domme irritante blanke hoor
Klein hoofd?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie kindjes dat wel, mits klein hoofd dan.
Dan kun je ze beter rakenquote:Op zondag 2 juni 2019 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turken hebben enorme hoofden, vooral achterop.
sporen wissen voor de fbiquote:Op zondag 2 juni 2019 18:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, als ik onder een andere naam wil posten, maak ik wel een nieuw account aan, maar zie het nut nog niet om Remqo op anoniem te zetten.
RIP IN VREDE!!!quote:
SE is anoniem dus alle tegen mij zijn geanonimiseerdquote:Op zondag 2 juni 2019 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou daar zijn de meningen over verdeeld
Oh. Okquote:Op zondag 2 juni 2019 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turken hebben enorme hoofden, vooral achterop.
Hadden die twee onderlinge heibel?quote:
Ze zijn al op de hoogte van mijn verre reisjes naar gegvaarlijke drugslanden, ik verwacht geen inval vanwege mijn postgedragquote:
dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 2 juni 2019 19:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zijn al op de hoogte van mijn verre reisjes naar gegvaarlijke drugslanden, ik verwacht geen inval vanwege mijn postgedrag
Is dat effe mooi kutquote:Op zondag 2 juni 2019 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Blijft weinig over hier, ja een paar van die oppervlakkige types waar ik net zoveel mee heb als met een kanarie in een kooitje.
Niemand stalkt elkaar. Kom zeg.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze werd gestalkt door iemand. Hij post ook in dit topic dus noem geen naam
Maar je wou niet zeggen waar je heen ging op vakantie vanwege stalkers.quote:
Wul gewoon niet teveel delen?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar je wou niet zeggen waar je heen ging op vakantie vanwege stalkers.
Zeg dat dan gewoonquote:
dan tyf je toch lekker opquote:Op zondag 2 juni 2019 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Blijft weinig over hier, ja een paar van die oppervlakkige types waar ik net zoveel mee heb als met een kanarie in een kooitje.
Jij gaat later echt een leuke bejaarde worden manmanman zeiksnorquote:Op zondag 2 juni 2019 19:20 schreef Solotovski het volgende:
SE was toch een waardeloze user missen we niks aan daaag
Heb ik bijzonder weinig moeite meequote:
Zeg dat dan gewoonquote:
Moet ie het eerst gaan halenquote:Op zondag 2 juni 2019 19:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij gaat later echt een leuke bejaarde worden manmanman zeiksnor
Kutmensen leven het langst ahahaquote:Op zondag 2 juni 2019 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon
[..]
Moet ie het eerst gaan halen
Nee? Lijkt me wel wat.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben echt zo'n type dat 300 jaar leeft denk ik, niet echt veel zin in eigenlijk
Lekker tochquote:Op zondag 2 juni 2019 19:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij gaat later echt een leuke bejaarde worden manmanman zeiksnor
Teveel dood, aftakeling, ben wel mister vooruitgang zakelijk en wetenschappelijk gezien dus wat dat betreft wel nieuwsgierig maar zou me echt ontheemd voelen over 300 jaar met mijn kleinkinderen al 200 jaar dood.quote:
Zoek dan wat te neuken joh, lelijk ben je niet.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee. Maar heb echt zin.
Niet neuken. Niet roken. Kut leven.
Ja vind het jammer allerlei ontwikkelingen niet mee te gaan maken. Wetenschap, ruimtevaart e.d.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Teveel dood, aftakeling, ben wel mister vooruitgang zakelijk en wetenschappelijk gezien dus wat dat betreft wel nieuwsgierig maar zou me echt ontheemd voelen over 300 jaar met mijn kleinkinderen al 200 jaar dood.
Vind het wel kwalijk dat je je op deze leeftijd al gedraagt als iemand die er al 3 infarcten op heeft zitten hoor.quote:
Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk niet. Ga Facebook ook verwijderen. Zit alleen maar op mijn telefoon filmpjes en memes te kijken en hier te fokken. Die tijd kan beter ingevuld worden.quote:
Heb je gvd weleens gezien hoe jij je vannacht gedroegquote:Op zondag 2 juni 2019 19:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het wel kwalijk dat je je op deze leeftijd al gedraagt als iemand die er al 3 infarcten op heeft zitten hoor.
Moet hij lekker zelf wetenquote:Op zondag 2 juni 2019 19:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het wel kwalijk dat je je op deze leeftijd al gedraagt als iemand die er al 3 infarcten op heeft zitten hoor.
Ja zonde wel dat, ben zo fucking benieuwd waar we zijn over 200 jaar of zo.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja vind het jammer allerlei ontwikkelingen niet mee te gaan maken. Wetenschap, ruimtevaart e.d.
Ach ja heb je toch geen last van als je dood bent.
Gedraag je.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je gvd weleens gezien hoe jij je vannacht gedroeg
Hoe ver is je anus wel niet uitgerekt met al die veren die je in je reet hebt gestopt
Doe niet zo mal gekkiequote:Op zondag 2 juni 2019 19:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk niet. Ga Facebook ook verwijderen. Zit alleen maar op mijn telefoon filmpjes en memes te kijken en hier te fokken. Die tijd kan beter ingevuld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |