Hadden die twee onderlinge heibel?quote:
Ze zijn al op de hoogte van mijn verre reisjes naar gegvaarlijke drugslanden, ik verwacht geen inval vanwege mijn postgedragquote:
dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 2 juni 2019 19:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ze zijn al op de hoogte van mijn verre reisjes naar gegvaarlijke drugslanden, ik verwacht geen inval vanwege mijn postgedrag
Is dat effe mooi kutquote:Op zondag 2 juni 2019 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Blijft weinig over hier, ja een paar van die oppervlakkige types waar ik net zoveel mee heb als met een kanarie in een kooitje.
Niemand stalkt elkaar. Kom zeg.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze werd gestalkt door iemand. Hij post ook in dit topic dus noem geen naam
Maar je wou niet zeggen waar je heen ging op vakantie vanwege stalkers.quote:
Wul gewoon niet teveel delen?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar je wou niet zeggen waar je heen ging op vakantie vanwege stalkers.
Zeg dat dan gewoonquote:
dan tyf je toch lekker opquote:Op zondag 2 juni 2019 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Blijft weinig over hier, ja een paar van die oppervlakkige types waar ik net zoveel mee heb als met een kanarie in een kooitje.
Jij gaat later echt een leuke bejaarde worden manmanman zeiksnorquote:Op zondag 2 juni 2019 19:20 schreef Solotovski het volgende:
SE was toch een waardeloze user missen we niks aan daaag
Heb ik bijzonder weinig moeite meequote:
Zeg dat dan gewoonquote:
Moet ie het eerst gaan halenquote:Op zondag 2 juni 2019 19:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij gaat later echt een leuke bejaarde worden manmanman zeiksnor
Kutmensen leven het langst ahahaquote:Op zondag 2 juni 2019 19:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon
[..]
Moet ie het eerst gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |