Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..quote:
Schaam jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..
De schaamte voorbijquote:
Normaal zit ik in wat meer sc’squote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal zit ik in wat meer sc’s
En onkruid vergaat niet
Ik heb hier een hele voorraad en ik drink het nooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..
Hiehuehuehuehuehuehuequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele voorraad en ik drink het nooit.
Geen idee, dat moet natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Waarom willen we warme ananas in dit topic? #durftevragen
Ananas op de pizza, Italianen zullen schuimbekken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Waarom willen we warme ananas in dit topic? #durftevragen
Gewoon lekker koud eten dusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ananas op de pizza, Italianen zullen schuimbekken.
"Douchen, dan word je schoon en fijn, niks zo vervelend als zand in je vagijn!".quote:
Niet jezelf zo tekort doen joh.quote:
Toch net weer anders dan het tegeltje dat hier hangt; Niks brengt zoveel venijn, als zand in je vagijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Douchen, dan word je schoon en fijn, niks zo vervelend als zand in je vagijn!".
Heb ik een tegeltje van hangen.
Jezus ga dat stukje gewoon lopen.quote:Op zondag 2 juni 2019 02:06 schreef Q. het volgende:
Iets zegt me dat de laatste bussen in Utrecht ook al weg zijn dus ik mag met detaxi
.
Hoeveel geduld zal er voor nodig zijn om zo'n foto te maken?quote:
De foto, ja.quote:
De titel was "9 babies, Rare moment when they all sit still"quote:Op zondag 2 juni 2019 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel geduld zal er voor nodig zijn om zo'n foto te maken?
Treffendquote:Op zondag 2 juni 2019 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
De titel was "9 babies, Rare moment when they all sit still"
Hoef je je huis niet uit en toch entertainment. Ideaalquote:Op zondag 2 juni 2019 12:10 schreef Chia het volgende:
Ik zit op het balkon en ik kijk uit op een galama galama braderie. Het is dit jaar nog onhandiger opgezet dan vorig jaar. Het bevoorraden van de supermarkt gaat zeer uitdagend worden.
En daarna moet de vrachtwagen eenrichtingsverkeer negeren of achteruit de straat uitrijden en een drukke weg op draaien.
Niet raar zo vroeg toch?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:20 schreef Chia het volgende:
De halal fried chicken stand lijkt niks te verkopen. Goh.
Behalve die rooie, die zit heerlijk derpy te zijnquote:Op zondag 2 juni 2019 11:49 schreef Californium het volgende:
Ze kijken ook bijna allemaal nét boven de camera volgens mij Dus ze zullen wel wat hebben gebruikt om ze te trainenen vervolgens stil te laten zitten
Gewoon een natuurlijk fotomodel. Nu al flirten met de camera.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Behalve die rooie, die zit heerlijk derpy te zijn
Ja preciesquote:Op zondag 2 juni 2019 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Behalve die rooie, die zit heerlijk derpy te zijn
Grotendeels. Afgaande op de kleding die in de kramen hangt is dat ook de doelgroep van deze marktlui.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen er alleen maar moslims dan?
Derpies, ik hou ervan. Weet zeker dat wanneer we ooit een puppy gaan uitzoeken ik verliefd word op die ene die te dik/sloom/dom is vergeleken met de restquote:
Die een beetje raar uit zijn ogen kijktquote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Derpies, ik hou ervan. Weet zeker dat wanneer we ooit een puppy gaan uitzoeken ik verliefd word op die ene die te dik/sloom/dom is vergeleken met de rest
Onhandige timing dan om daar met je eetkraam te staan.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Grotendeels. Afgaande op de kleding die in de kramen hangt is dat ook de doelgroep van deze marktlui.
PdJ park?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gister op food truck festival hier was er ook veel lekkers
Omg waar woon je. Ik kom langsquote:Op zondag 2 juni 2019 12:51 schreef Chia het volgende:
Ik ga misschien nog wel churros haken vanmiddag
En jij maar provoceren op je balkon in een zomerse outfit die niet haram is?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
Grotendeels. Afgaande op de kleding die in de kramen hangt is dat ook de doelgroep van deze marktlui.
Bleek gewoon een churroloze frietkraam te zijn. Was wishful thinking van mij.quote:
Ik woon hoog en uit het zicht.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij maar provoceren op je balkon in een zomerse outfit die niet haram is?
Allah ziet alles.quote:
Met je knol?quote:Op zondag 2 juni 2019 13:26 schreef Samzz het volgende:
Zo, maar even naar binnen gevlucht. Straks naar t strand
.
Beestquote:Op zondag 2 juni 2019 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen paar uurtjes gefietst, toch al aardig bruin geworden.
Je knie weer beetje in orde?quote:Op zondag 2 juni 2019 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen paar uurtjes gefietst, toch al aardig bruin geworden.
Ik heb hier ook iets teveel glas; voor het daklicht moet ik ook nog eens iets bedenken.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit binnen met de gordijnen dicht. Nu dus marktplaats afspeuren naar een zonnescherm
Ik vind het gewoon zonde om het gordijn dcht te moeten hebben. Voor max ¤ 100 moet er wel een aardig zonnescherm te krijgen zijn. Alleen het vervoer is wat lastigquote:Op zondag 2 juni 2019 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je knie weer beetje in orde?
[..]
Ik heb hier ook iets teveel glas; voor het daklicht moet ik ook nog eens iets bedenken.
Zonde!quote:Op zondag 2 juni 2019 13:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Bleek gewoon een churroloze frietkraam te zijn. Was wishful thinking van mij.
[..]
Ik woon hoog en uit het zicht.
Ja, gaat de goede kant op. Voel m tijdens het fietsen nog wel een klein beetje, maar erna in ieder geval geen last meer.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je knie weer beetje in orde?
[..]
Ik heb hier ook iets teveel glas; voor het daklicht moet ik ook nog eens iets bedenken.
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, gaat de goede kant op. Voel m tijdens het fietsen nog wel een klein beetje, maar erna in ieder geval geen last meer.
Zoiets misschien?
[ afbeelding ]
Ik zit alweer aan de eerste werkdag van deze weekquote:
Weer wat geleerdquote:Maar ik ben een sportschool type dus vol testostoron. dus ja geil ben ik best vaak ja.
Arme jijquote:Op zondag 2 juni 2019 15:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zit alweer aan de eerste werkdag van deze weekandere uiterste
Nah... Valt mee hoorquote:
Het is mijn keus om vanaf morgen 3 dagen op het strand/terras te hangen.quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 2 juni 2019 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is mijn keus om vanaf morgen 3 dagen op het strand/terras te hangen.
Doe mee danquote:
Neequote:
Oeh, succesquote:
Alles op dumpert is hilarisch.quote:
Over een uurtje nog even met de honden zwemmen. Vond t vanmiddag veel te warm voor ze.quote:
Die van mij vond het een goed idee om in de volle zon te gaan liggen voordat hij erachter kwam dag hij toch best een dikke jas aanheeft.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over een uurtje nog even met de honden zwemmen. Vond t vanmiddag veel te warm voor ze.
Ja soms snap ik er ook geen kont vanquote:Op zondag 2 juni 2019 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij vond het een goed idee om in de volle zon te gaan liggen voordat hij erachter kwam dag hij toch best een dikke jas aanheeft.
Als de zon weg is ga ik er straks nog wel even op uit.
Jaquote:Op zondag 2 juni 2019 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
En leuk dat je date nog steeds leuk is.
Door FOK!sporing-team?quote:Op zondag 2 juni 2019 18:40 schreef Chia het volgende:
NWS / Zorgwekkende vermissing Anja (33) Katwijk #2
Ze hebben een verdachte.
quote:Op zondag 2 juni 2019 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles op dumpert is hilarisch.
Vertel eebs chiazaadje, waar hebben jouw borstjes vandaag rondgehangen?
quote:Op zondag 2 juni 2019 18:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja er is een opvallende user gesignaleerd.
Wel een vage gast hoor, met zijn muziekstudiotje op zolder.quote:Op zondag 2 juni 2019 18:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja er is een opvallende user gesignaleerd.
Das een green egg achtige bbq toch?quote:
Meid.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb net op mijn gewone fiets een wielrenner ingehaald, vrij vol en gehuld in een strak Lotto-jumbo pakje.
Ik heb met mijn blote handen een ijsbeer gewurgd.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb net op mijn gewone fiets een wielrenner ingehaald, vrij vol en gehuld in een strak Lotto-jumbo pakje.
Jij geocatcht nu gewoon met Google Maps op je telefoon of hoe werkt dat?quote:
quote:
Pics!!1quote:
Slakkensporen bij je vriendin toen je vertelde over deze heroïsche gebeurtenis?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Jup een BGE alternatief. Prima. 45kg schoon aan de haak, 33cm rooster is niet groot maar goed genoeg voor 2 tot 4 man.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een green egg achtige bbq toch?
Hie bevalt ie?
Was toevallig net een nieuwe bbq aan het zoeken en denk aan een Borreti Fratello.
Je moet toch kleding hebben om je spieren te showen?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
De fuck
[ [url=https://images.asos-media.com/products/reclaimed-vintage-crop-top-met-lange-mouwen/12318976-1-black?$XXL[img]https://images.asos-media.com/products/reclaimed-vintage-crop-top-met-lange-mouwen/12318976-1-black?$XXL$&wid=513&fit=constrain]afbeelding[/url] ]
Blijkbaarquote:Op zondag 2 juni 2019 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet toch kleding hebben om je spieren te showen?
Je hebt een nieuwe vriend?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
De fuck
[ [url=https://images.asos-media.com/products/reclaimed-vintage-crop-top-met-lange-mouwen/12318976-1-black?$XXL[img]https://images.asos-media.com/products/reclaimed-vintage-crop-top-met-lange-mouwen/12318976-1-black?$XXL$&wid=513&fit=constrain]afbeelding[/url] ]
Ah goeie prijs idd.quote:Op zondag 2 juni 2019 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup een BGE alternatief. Prima. 45kg schoon aan de haak, 33cm rooster is niet groot maar goed genoeg voor 2 tot 4 man.
Kost normaal 349 euro, de AH had hem in de aanbieding voor 199 euro. Uiteindelijk voor 180 euro kunnen kopen bij de Hornbach ivm laagste prijsgarantieTwee keer zoveel als een Action/Lidl kamado eitje van 88 tot 100 euro maar tis een slagje groter en wat degelijker.
Die Fratello ziet er ook nice uit. Meer een Texas style bbq. Groter oppervlakte is altijd handig.
Nikkerlover gespot.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best netjes, je kunt het stukken slechter treffen dan een gespierde neger.
Ik proef enige frustratiequote:
Some of my best friends are blackquote:Op zondag 2 juni 2019 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nikkerlover gespot.
Oh gaat te ver deze wrange grap? Gisteren nog veel gelachen met onze Afrikaanse kennis dus dan mag het toch?
Met sinterklaas heeft ook iedereen een zwarte kennis die vindt dat zwarte piet zwart moet blijvenquote:
En je Afrikaanse kennis was toevallig een blanke uit Zuid-Afrika?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nikkerlover gespot.
Oh gaat te ver deze wrange grap? Gisteren nog veel gelachen met onze Afrikaanse kennis dus dan mag het toch?
quote:Op zondag 2 juni 2019 20:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
De rest van het shirt verkopen ze ook
[ afbeelding ]
Albino’s hebben het zwaar.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
En je Afrikaanse kennis was toevallig een blanke uit Zuid-Afrika?
Op Curaçao zijn Pieten ook zwart!quote:Op zondag 2 juni 2019 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met sinterklaas heeft ook iedereen een zwarte kennis die vindt dat zwarte piet zwart moet blijven
Nee best zwart maar helemaal vernederlandst omdat ie steeds vloekte dat het zo warm was.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
En je Afrikaanse kennis was toevallig een blanke uit Zuid-Afrika?
Hangt van het gerecht af en hoe hoog je de temperatuur laat oplopen.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah goeie prijs idd.
Hoe lang duurt nu een gerechtje bereiden met zo'n egg?
Trouwens gisteren nog uit gegeten![]()
Maar dat werd door een echte topkok bereidt in een greenegg. Ik had zeebaars.
Zou zelf geen geduld hiervoor hebben.
Nicequote:Op zondag 2 juni 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
De fuck
Jezus gastquote:Op zondag 2 juni 2019 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee best zwart maar helemaal vernederlandst omdat ie steeds vloekte dat het zo warm was.
Klinkt verdomme wel lekkerquote:Op zondag 2 juni 2019 21:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hangt van het gerecht af en hoe hoog je de temperatuur laat oplopen.
Je kunt 12 uur lang low en slow spareribs erop knallen. Of een hele kip laten garen. Bij mijn eerste sessie hield ik het bij grillen. De doorsnee hamburger en kipspiesjes cremeren zoals de rest van Nederland.
Volgende keer de plate setter, pizzasteen erop knallen en gaan voor wat zelfgemaakte spareribs, pizza en vloerbrood
Best een beetje fris nu ja.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje te warm voor mijn doen. Wel nog even gezwommen dat zorgt wel voor afkoeling.
Het is nu wachten op Miss die het koud heeft vanwege een wind vanaf zee.
Ha!quote:Op zondag 2 juni 2019 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Flink onweer hier. Ineens 10 graden koeler ook buiten.
quote:
Dat is Ray toch?quote:Op zondag 2 juni 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
De fuck
Idem hier. Kuthitte.quote:Op maandag 3 juni 2019 07:07 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, wat een nachtHooguit 2,5 uur geslapen
Prima weertje. Gister was ook een prima weertje. Het kutte is die compleet mesjogge afwisseling van dag tot dag in dit hoerige landquote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 3 juni 2019 07:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima weertje. Gister was ook een prima weertje. Het kutte is die compleet mesjogge afwisseling van dag tot dag in dit hoerige land
Ja, jezus. 28 graden gisteren, nu 15quote:Op maandag 3 juni 2019 07:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima weertje. Gister was ook een prima weertje. Het kutte is die compleet mesjogge afwisseling van dag tot dag in dit hoerige land
Hier ook niet optimaal.quote:Op maandag 3 juni 2019 07:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ga verhuizen danquote:Op maandag 3 juni 2019 07:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan.quote:
Wut? Hier al 20. Maar goed, het was dan ook 32 graden hier gisteren.quote:
Hele dag al een zombie rondlopenquote:
Twee keer zo langquote:Op maandag 3 juni 2019 07:07 schreef Vinniiee het volgende:
CL!quote:Op maandag 3 juni 2019 08:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer zo langEn ik had het gister al voorspeld, dus het is een beetje m'n eigen schuld.
Hier 28. En vannacht is het behoorlijk afgekoeld. Het is 17 graden nu.quote:Op maandag 3 juni 2019 08:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar lag het niet aan.
[..]
Wut? Hier al 20. Maar goed, het was dan ook 32 graden hier gisteren.
[..]
Hele dag al een zombie rondlopen
Lekker zwetenquote:Op maandag 3 juni 2019 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Zo maar weer het winterdekbed erop leggen.
Komend weekend 3 dagen weekend.quote:
Ik had de hele vorige week mooi weer.quote:Op maandag 3 juni 2019 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Wel aardig dat het mooie weer in het weekend viel.
Ik heb gelukkig nog wel wat overquote:Op maandag 3 juni 2019 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Komend weekend 3 dagen weekend.Daarna geen gratis vrije dagen meer tot de kerst.
Echt he. Lekker twee dagen aan het strand gelegenquote:
Hoeveel rondes zijn er wel nietquote:Op maandag 3 juni 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks gesprek 2 met CTO die me nog wel wat CV tips zou geven om door ronde 3 te komen.
Oh, wel positief dat die persoon je tips gaat gevenquote:Op maandag 3 juni 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Straks gesprek 2 met CTO die me nog wel wat CV tips zou geven om door ronde 3 te komen.
Check die beenruimte danquote:
Dat lukt mij in 't gemiddelde vliegtuig niet eensquote:
Je zit er al tot aan je elleboog in.quote:Op maandag 3 juni 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je nu niet voor 39,99 kan vliegen dan krijg je de grootste heibel omdat we recht hebben op een goedkope vakantie.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Vroegah, toen vliegen nog niet voor het plebs was.
Tot m'n schouder.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit er al tot aan je elleboog in.
Al huizen aan het kijken?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot m'n schouder.
"Good to see a familiar name again" terwijl hij een andere oud-collega in de CC mikt om bij het gesprek te zijn.
Oh daar gaat je hogere inkomenquote:Op maandag 3 juni 2019 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Huis"
Gemiddelde prijs is daar iets van 7 ton
Huisvesting kunnen we ook vast regelen. En anders mikken ze je gewoon in een hotel als je er maar 3 nachten blijft.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Huis"
Gemiddelde prijs is daar iets van 7 ton
quote:Op maandag 3 juni 2019 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tot m'n schouder.
"Good to see a familiar name again" terwijl hij een andere oud-collega in de CC mikt om bij het gesprek te zijn.
Ja, wordt al nagevraagd hoe / of ze verhuizing ondersteunen en of dat al per direct is of na proeftijd etc.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huisvesting kunnen we ook vast regelen. En anders mikken ze je gewoon in een hotel als je er maar 3 nachten blijft.
Maakt het makkelijkquote:Op maandag 3 juni 2019 09:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook wel mooi dat m'n concurrentiebeding alleen gespecificeerd is voor NL.
Zat je naast mij?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Zo lang niet in het vliegtuig geweest, maar weet wel dat mijn enige oncomfortabele ervaring was naast een dikkie die eigenlijk twee stoelen in beslag nam.
Heb je om een andere plaats gevraagd?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Zo lang niet in het vliegtuig geweest, maar weet wel dat mijn enige oncomfortabele ervaring was naast een dikkie die eigenlijk twee stoelen in beslag nam.
Paar weken terug bij elkaar iets van 3 uur in het vliegtuig gezeten waarvan ik er toch zeker 2.5 heb geslapenquote:Op maandag 3 juni 2019 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Dus bijna 2,5 stoelquote:Op maandag 3 juni 2019 10:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb je om een andere plaats gevraagd?
Overkwam mij ook, die vrouw was zo dik dat ze half op mijn been zat met haar beenvet. Bahtoen heb ik gelukkig een upgrade gekregen
Vroeger wel hoorquote:Op maandag 3 juni 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoax, zoveel mensen komen er nooit.
Zien de mensen op de foto eruit alsof ze iets beters te doen hebben? Met een beetje geluk is de kringverjaardag gezelliger dan thuis op de bank Ik hou van Holland kijken.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoax, zoveel mensen komen er nooit.
Was je naar forta?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:33 schreef HostiMeister het volgende:
Sta ik gisteren op een groot veld, onweer, vikingmetal, moesten we ineens allemaal het terrein af. Wat matig. Niet eens de meezing hit gehoord.
Ja. Want fissa. In mijn tuin. En metal. En bier. Dus tja. Dan ben ik daar.quote:
Ja ik had ook willen gaan maar was precies weg. Toe nu toe weinig profijt van dat Nijmegen.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Want fissa. In mijn tuin. En metal. En bier. Dus tja. Dan ben ik daar.
Niet gevraagd, ik was 17 en verlegenquote:Op maandag 3 juni 2019 10:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb je om een andere plaats gevraagd?
Overkwam mij ook, die vrouw was zo dik dat ze half op mijn been zat met haar beenvet. Bahtoen heb ik gelukkig een upgrade gekregen
Komend weekend wel. Zaterdag was je er toch sowieso?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik had ook willen gaan maar was precies weg. Toe nu toe weinig profijt van dat Nijmegen.
Nee dat was zondag, eind van de dag kwamen we thuis.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Komend weekend wel. Zaterdag was je er toch sowieso?
Afgelopen weekend was wel top wat dat betreft ja. So.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dat was zondag, eind van de dag kwamen we thuis.
Ja komend weekendnu alleen nog even goed weer.
Londen.quote:Op maandag 3 juni 2019 11:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Goednu zijn er twee bedrijfsonderdelen in gevecht met elkaar over wie me krijgt, afhankelijk daarvan zou het luxemburg of londen worden.
quote:
SPOILER: Get the London LookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2019 12:00:13 ]
DUITSERS BELGEN ALLES BERG JE WE GAAN ALLEMAAL DOODquote:
Stonden allemaal mensen om me heen, raakte bijna in paniek..quote:
Beetje late melding. Ze zijn allemaal weer weg.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DUITSERS BELGEN ALLES BERG JE WE GAAN ALLEMAAL DOOD
Rip.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:28 schreef Faxie het volgende:
Vandaag werkenZe hebben een zieke en keken me lief aan
![]()
Ach... doen ze de volgende keer niet moeilijk als ik een snipperdag vraag.
Belgen ook.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar hoe keken ze je lief aan dan? Zijn ze bij je aan de deur geweest om te vragen of je wilde komen werken?quote:
Kreeg een whatsappjequote:Op maandag 3 juni 2019 12:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Maar hoe keken ze je lief aan dan? Zijn ze bij je aan de deur geweest om te vragen of je wilde komen werken?
Een Belgische of Duitse mag mij anders best belagen hoor.quote:Op maandag 3 juni 2019 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die Duitse mag hier mooi wegblijvenquote:Op maandag 3 juni 2019 12:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een Belgische of Duitse mag mij anders best belagen hoor.
Het wiskunde B1-examen, dat was lastig.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:07 schreef Samzz het volgende:
Kiezen tussen Luxemburg of Londen is wel lastig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2019 13:09 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het wiskunde B1-examen, dat was lastig.7,8 volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ligt een beetje aan bepaalde voorwaarden zoals huisvesting, maar zou al snel de voorkeur aan London geven.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:07 schreef Samzz het volgende:
Kiezen tussen Luxemburg of Londen is wel lastig...
Zat in overleg met een man Of 25. Gingen massaal die meldingen af midden in een presentatie. Altijd leukquote:
Is dat laatste echt zo, of denk je dat?quote:Op maandag 3 juni 2019 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan bepaalde voorwaarden zoals huisvesting, maar zou al snel de voorkeur aan London geven.
Luxemburg is maar weinig te beleven over het algemeen.
Geen smartphone?quote:Op maandag 3 juni 2019 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn telefoon heeft dat helemaal niet. Moet je je daarvoor aanmelden ofzo?
Genoeg outdoor mogelijkheden in Luxemburg, beetje mountainbiken, klimmen etc.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan bepaalde voorwaarden zoals huisvesting, maar zou al snel de voorkeur aan London geven.
Luxemburg is maar weinig te beleven over het algemeen.
Ja lijkt mij leuker dan een drukke stad als Londen.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Genoeg outdoor mogelijkheden in Luxemburg, beetje mountainbiken, klimmen etc.
quote:Op maandag 3 juni 2019 13:09 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het wiskunde B1-examen, dat was lastig.Examens makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, maar ik krijg er nooit wat op. Misschien is hij te oud.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Geen smartphone?
https://www.nu.nl/mobiel/(...)p-je-smartphone.html
En je staat zo in Frankrijk en Duitsland.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Genoeg outdoor mogelijkheden in Luxemburg, beetje mountainbiken, klimmen etc.
Volgens mij is het van voor wiskunde A en B, toen de bovenbouw nog het Studiehuis heette en je ook in halve vakken examen kon doen, zoals alleen scheikunde 1 in een N&G profiel of moeilijkere scheikunde 12 in een N&T profiel.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is B1 vergeleken met de oudetwetse wiskunde A en B?
jaquote:
Geen idee nog, beethje afhankelijk van salaris.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je staat zo in Frankrijk en Duitsland.
Luxemburg is ook gewoon echt een beeldschoon land. Zou je in Luxemburg stad komen te zitten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |