Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..quote:
Schaam jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..
De schaamte voorbijquote:
Normaal zit ik in wat meer sc’squote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal zit ik in wat meer sc’s
En onkruid vergaat niet
Ik heb hier een hele voorraad en ik drink het nooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..
Hiehuehuehuehuehuehuequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele voorraad en ik drink het nooit.
Geen idee, dat moet natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Waarom willen we warme ananas in dit topic? #durftevragen
Ananas op de pizza, Italianen zullen schuimbekken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Waarom willen we warme ananas in dit topic? #durftevragen
Gewoon lekker koud eten dusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ananas op de pizza, Italianen zullen schuimbekken.
"Douchen, dan word je schoon en fijn, niks zo vervelend als zand in je vagijn!".quote:
Niet jezelf zo tekort doen joh.quote:
Toch net weer anders dan het tegeltje dat hier hangt; Niks brengt zoveel venijn, als zand in je vagijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Douchen, dan word je schoon en fijn, niks zo vervelend als zand in je vagijn!".
Heb ik een tegeltje van hangen.
Jezus ga dat stukje gewoon lopen.quote:Op zondag 2 juni 2019 02:06 schreef Q. het volgende:
Iets zegt me dat de laatste bussen in Utrecht ook al weg zijn dus ik mag met detaxi
.
Hoeveel geduld zal er voor nodig zijn om zo'n foto te maken?quote:
De foto, ja.quote:
De titel was "9 babies, Rare moment when they all sit still"quote:Op zondag 2 juni 2019 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel geduld zal er voor nodig zijn om zo'n foto te maken?
Treffendquote:Op zondag 2 juni 2019 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
De titel was "9 babies, Rare moment when they all sit still"
Hoef je je huis niet uit en toch entertainment. Ideaalquote:Op zondag 2 juni 2019 12:10 schreef Chia het volgende:
Ik zit op het balkon en ik kijk uit op een galama galama braderie. Het is dit jaar nog onhandiger opgezet dan vorig jaar. Het bevoorraden van de supermarkt gaat zeer uitdagend worden.
En daarna moet de vrachtwagen eenrichtingsverkeer negeren of achteruit de straat uitrijden en een drukke weg op draaien.
Niet raar zo vroeg toch?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:20 schreef Chia het volgende:
De halal fried chicken stand lijkt niks te verkopen. Goh.
Behalve die rooie, die zit heerlijk derpy te zijnquote:Op zondag 2 juni 2019 11:49 schreef Californium het volgende:
Ze kijken ook bijna allemaal nét boven de camera volgens mij Dus ze zullen wel wat hebben gebruikt om ze te trainenen vervolgens stil te laten zitten
Gewoon een natuurlijk fotomodel. Nu al flirten met de camera.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Behalve die rooie, die zit heerlijk derpy te zijn
Ja preciesquote:Op zondag 2 juni 2019 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Behalve die rooie, die zit heerlijk derpy te zijn
Grotendeels. Afgaande op de kleding die in de kramen hangt is dat ook de doelgroep van deze marktlui.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen er alleen maar moslims dan?
Derpies, ik hou ervan. Weet zeker dat wanneer we ooit een puppy gaan uitzoeken ik verliefd word op die ene die te dik/sloom/dom is vergeleken met de restquote:
Die een beetje raar uit zijn ogen kijktquote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Derpies, ik hou ervan. Weet zeker dat wanneer we ooit een puppy gaan uitzoeken ik verliefd word op die ene die te dik/sloom/dom is vergeleken met de rest
Onhandige timing dan om daar met je eetkraam te staan.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Grotendeels. Afgaande op de kleding die in de kramen hangt is dat ook de doelgroep van deze marktlui.
PdJ park?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gister op food truck festival hier was er ook veel lekkers
Omg waar woon je. Ik kom langsquote:Op zondag 2 juni 2019 12:51 schreef Chia het volgende:
Ik ga misschien nog wel churros haken vanmiddag
En jij maar provoceren op je balkon in een zomerse outfit die niet haram is?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
Grotendeels. Afgaande op de kleding die in de kramen hangt is dat ook de doelgroep van deze marktlui.
Bleek gewoon een churroloze frietkraam te zijn. Was wishful thinking van mij.quote:
Ik woon hoog en uit het zicht.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij maar provoceren op je balkon in een zomerse outfit die niet haram is?
Allah ziet alles.quote:
Met je knol?quote:Op zondag 2 juni 2019 13:26 schreef Samzz het volgende:
Zo, maar even naar binnen gevlucht. Straks naar t strand
.
Beestquote:Op zondag 2 juni 2019 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen paar uurtjes gefietst, toch al aardig bruin geworden.
Je knie weer beetje in orde?quote:Op zondag 2 juni 2019 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen paar uurtjes gefietst, toch al aardig bruin geworden.
Ik heb hier ook iets teveel glas; voor het daklicht moet ik ook nog eens iets bedenken.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit binnen met de gordijnen dicht. Nu dus marktplaats afspeuren naar een zonnescherm
Ik vind het gewoon zonde om het gordijn dcht te moeten hebben. Voor max ¤ 100 moet er wel een aardig zonnescherm te krijgen zijn. Alleen het vervoer is wat lastigquote:Op zondag 2 juni 2019 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je knie weer beetje in orde?
[..]
Ik heb hier ook iets teveel glas; voor het daklicht moet ik ook nog eens iets bedenken.
Zonde!quote:Op zondag 2 juni 2019 13:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Bleek gewoon een churroloze frietkraam te zijn. Was wishful thinking van mij.
[..]
Ik woon hoog en uit het zicht.
Ja, gaat de goede kant op. Voel m tijdens het fietsen nog wel een klein beetje, maar erna in ieder geval geen last meer.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je knie weer beetje in orde?
[..]
Ik heb hier ook iets teveel glas; voor het daklicht moet ik ook nog eens iets bedenken.
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, gaat de goede kant op. Voel m tijdens het fietsen nog wel een klein beetje, maar erna in ieder geval geen last meer.
Zoiets misschien?
[ afbeelding ]
Ik zit alweer aan de eerste werkdag van deze weekquote:
Weer wat geleerdquote:Maar ik ben een sportschool type dus vol testostoron. dus ja geil ben ik best vaak ja.
Arme jijquote:Op zondag 2 juni 2019 15:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zit alweer aan de eerste werkdag van deze weekandere uiterste
Nah... Valt mee hoorquote:
Het is mijn keus om vanaf morgen 3 dagen op het strand/terras te hangen.quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 2 juni 2019 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is mijn keus om vanaf morgen 3 dagen op het strand/terras te hangen.
Doe mee danquote:
Neequote:
Oeh, succesquote:
Alles op dumpert is hilarisch.quote:
Over een uurtje nog even met de honden zwemmen. Vond t vanmiddag veel te warm voor ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |