Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..quote:
Schaam jequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..
De schaamte voorbijquote:
Normaal zit ik in wat meer sc’squote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal zit ik in wat meer sc’s
En onkruid vergaat niet
Ik heb hier een hele voorraad en ik drink het nooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oew, uhm, volgens mij heb ik dat niet meer in huis..
Hiehuehuehuehuehuehuequote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele voorraad en ik drink het nooit.
Geen idee, dat moet natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Waarom willen we warme ananas in dit topic? #durftevragen
Ananas op de pizza, Italianen zullen schuimbekken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Waarom willen we warme ananas in dit topic? #durftevragen
Gewoon lekker koud eten dusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ananas op de pizza, Italianen zullen schuimbekken.
"Douchen, dan word je schoon en fijn, niks zo vervelend als zand in je vagijn!".quote:
Niet jezelf zo tekort doen joh.quote:
Toch net weer anders dan het tegeltje dat hier hangt; Niks brengt zoveel venijn, als zand in je vagijn.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Douchen, dan word je schoon en fijn, niks zo vervelend als zand in je vagijn!".
Heb ik een tegeltje van hangen.
Jezus ga dat stukje gewoon lopen.quote:Op zondag 2 juni 2019 02:06 schreef Q. het volgende:
Iets zegt me dat de laatste bussen in Utrecht ook al weg zijn dus ik mag met detaxi
.
Hoeveel geduld zal er voor nodig zijn om zo'n foto te maken?quote:
De foto, ja.quote:
De titel was "9 babies, Rare moment when they all sit still"quote:Op zondag 2 juni 2019 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel geduld zal er voor nodig zijn om zo'n foto te maken?
Treffendquote:Op zondag 2 juni 2019 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
De titel was "9 babies, Rare moment when they all sit still"
Hoef je je huis niet uit en toch entertainment. Ideaalquote:Op zondag 2 juni 2019 12:10 schreef Chia het volgende:
Ik zit op het balkon en ik kijk uit op een galama galama braderie. Het is dit jaar nog onhandiger opgezet dan vorig jaar. Het bevoorraden van de supermarkt gaat zeer uitdagend worden.
En daarna moet de vrachtwagen eenrichtingsverkeer negeren of achteruit de straat uitrijden en een drukke weg op draaien.
Niet raar zo vroeg toch?quote:Op zondag 2 juni 2019 12:20 schreef Chia het volgende:
De halal fried chicken stand lijkt niks te verkopen. Goh.
Behalve die rooie, die zit heerlijk derpy te zijnquote:Op zondag 2 juni 2019 11:49 schreef Californium het volgende:
Ze kijken ook bijna allemaal nét boven de camera volgens mij Dus ze zullen wel wat hebben gebruikt om ze te trainenen vervolgens stil te laten zitten
Gewoon een natuurlijk fotomodel. Nu al flirten met de camera.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Behalve die rooie, die zit heerlijk derpy te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |