Alsof iedereen nog zin had om te reageren...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:52 schreef Bart2002 het volgende:
De reacties in de vorige delen waren nogal over the top vond ik. De user "Ocenanier" die het principe verdedigde bleef goed overeind vond ik met zijn +- 500 van de 600 berichten.![]()
Een historisch privilege dan. Ook goed. Wat boeit dat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:56 schreef sp3c het volgende:
nou het is geen recht ofzo, het is een privilege
Mee eens, een privilege heet dat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:56 schreef sp3c het volgende:
nou het is geen recht ofzo, het is een privilege
Ja, dat zeker. Maar wat ik zag is dat er geen enkel begrip was voor zijn standpunten. Wat mij verbaasde want zo gek is dat niet m.i.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof iedereen nog zin had om te reageren...
Kop in het zand steken, alle goede argumenten negeren, zelf vasthouden aan kul argumenten die keer op keer door een hoop users ontkracht worden en tot slot vernieling goedpraten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:52 schreef Bart2002 het volgende:
De reacties in de vorige delen waren nogal over the top vond ik. De user "Ocenanier" die het principe verdedigde bleef goed overeind vond ik met zijn +- 500 van de 600 berichten.![]()
Nou, lees het nog maar eens door. Zo zag een buitenstaander als ik dat niet hoor. Vooringenomenheid, dat komt eerder bij me op. Vastgeroeste mening en zienswijzen waar de "tegenstander" geen centimeter ruimte krijgt. Het is een hobby, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kop in het zand steken, alle goede argumenten negeren, zelf vasthouden aan kul argumenten die keer op keer door een hoop users ontkracht worden en tot slot vernieling goedpraten.
Juist
lijkt mij een belangrijke nuancequote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een historisch privilege dan. Ook goed. Wat boeit dat.
Ja maar je vind bepaalde walgelijke dingen normaal en bent van mening dat Molukkers niks verschrikkelijks is aangedaan door de staat, dan moet je ertegen kunnen als mensen zoals ik met feitelijke tegenargumenten komen, die niet altijd even leuk zijn om te horen. Je krijgt gewoon de wind van voren, ken hard aankomen, maar ken je verwachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:49 schreef sp3c het volgende:
kun je beter aan 'sommige mensen' vragen want je zit nu al twee volle topics vervelend tegen me te doen zonder reden, mijn berichten niet te lezen, mij woorden in de mond te leggen, zielige persoonlijke aanvalletjes te maken en al dat soort dingen en dan heb ik niet heel erg veel behoefte om voor jou de schoolmeester uit te gaan hangen richting andere mensen over termen die jij niet lijkt te begrijpen
met alle respect natuurlijk
Nou bedankt voor de complimenten. Dat vind ik dan weer leuk. Kan ik wel aardig gebruiken na alle heftige, ook persoonlijke aanvallen die ik heb moeten incasseren evenals beledigingen en generalisaties van een compleet volk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou, lees het nog maar eens door. Zo zag een buitenstaander als ik dat niet hoor. Vooringenomenheid, dat komt eerder bij me op. Vastgeroeste mening en zienswijzen waar de "tegenstander" geen centimeter ruimte krijgt. Het is een hobby, dat snap ik ook wel.
probeer het eens met tegenargumenten dan reageer ik een stuk vriendelijker dan met die constante stroom jijbakken die je afvuurtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:30 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja maar je vind bepaalde walgelijke dingen normaal en bent van mening dat Molukkers niks verschrikkelijks is aangedaan door de staat, dan moet je ertegen kunnen als mensen zoals ik met feitelijke tegenargumenten komen, die niet altijd even leuk zijn om te horen. Je krijgt gewoon de wind van voren, ken hard aankomen, maar ken je verwachten.
Je hoeft niet voor die anderen de schooljongen uit te hangen. Je hebt het grootste gedeelde van de posters in dit topic al de mond gesnoerd met het feit dat je de Molukse voorrangsregelingen geen racisme vind.
Met alle respect
He Jigzoz #233
Ja, hoi. Het wel degelijk racistisch. Zuiver racistisch zelfs.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:30 schreef Oceanier het volgende:
Je hebt het grootste gedeelde van de posters in dit topic al de mond gesnoerd met het feit dat je de Molukse voorrangsregelingen geen racisme vind.
Met alle respect
He Jigzoz #233
Nee, ik heb op elke normale reactie, waarbij gebruik wordt gemaakte van argumenten, normaal terug gereageerd met tegenargumenten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
probeer het eens met tegenargumenten dan reageer ik een stuk vriendelijker dan met die constante stroom jijbakken die je afvuurt
ik krijg niet de indruk dat je daartoe in staat bent, te persoonlijk ofzo, dat begrijp ik best maar dat maakt een fatsoenlijke discussie met je onmogelijk
Gefeliciteerd, u heeft een prijs gewonnen voor de 600ste, gespierde taal, wilt-wel-maar-durft-niet, online-internetheld reactie van de afgelopen 17 jaar sinds het eerste incident met de Molukse voorrangregeling in de Molukse wijk van Moordrecht in 2002.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:06 schreef Perrin het volgende:
En dan ook woningen bekladden en ruiten ingooien van Molukkers die durven in een geen-Molukkerswijk te wonen. Oog om oog hè.
Hm. Ik krijg er nu wel een beetje WO2-associaties bij, maar waarschijnlijk heeft de oceanier nog steeds niet door wat er zo verschrikkelijk verkeerd is aan dat soort praktijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:06 schreef Perrin het volgende:
En dan ook woningen bekladden en ruiten ingooien van Molukkers die durven in een geen-Molukkerswijk te wonen. Oog om oog hè.
Goh, hij ziet terroristen ook als slachtoffers. Verwacht je iets anders dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk heeft de oceanier nog steeds niet door wat zo verschrikkelijk verkeerd is aan dat soort praktijken.
quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:48 schreef Oceanier het volgende:
Ik zie de kapers eerder als Molukse jongeren die slachtoffer zijn geworden van de gewetenloze Nederlandse regering.
Je mag het gerust aan me vragen hoor, als je ook op de foto met koningin Maxima wilt in de Molukse wijk van Alphen a/d Rhijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Ik krijg er nu wel een beetje WO2-associaties bij, maar waarschijnlijk heeft de oceanier nog steeds niet door wat er zo verschrikkelijk verkeerd is aan dat soort praktijken.
edit: en inderdaad.
Holy crap... Deze gast...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:15 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Goh, hij ziet terroristen ook als slachtoffers. Verwacht je iets anders dan?
[..]
Dat klopt helemaal. Inmiddels al 10 uurtjes aan het rondstruinen in mijn postgeschiedenisquote:Op vrijdag 31 mei 2019 18:15 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Goh, hij ziet terroristen ook als slachtoffers. Verwacht je iets anders dan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |