SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in de selectie van Engeland een aantal spelers met een meer dan uitstekend seizoen. Alexander-Arnold, Rose,Alli,Dier Henderson en Kane zijn nog in de race voor de Champions League. Sterling had een knap seizoen en is kampioen geworden van Engeland, net als Stones,Walker en Delph. Wat mij opvalt als ik naar de selectie kijk is dat het vrijwel uitsluitend spelers uit de Premier League zijn. (niet geheel verrassend) De enige uitzondering is het supertalent Jadon Sancho, die een fantastisch seizoen kende bij Borussia Dortmund. Harry Kane lijkt net op tijd fit voor de slotfase van het seizoen. In de Nations League was Engeland ingedeeld bij Spanje en Kroatië. Na twee wedstrijden leek het er totaal nog niet op dat Engeland groepswinnaar zou worden. Thuis werd met 1-2 verloren van Spanje en in Kroatië kwamen ze niet verder dan een bloedeloze 0-0. Uit tegen Spanje kwamen ze echter wervelend uit de startblokken, na 38 minuten stond het al 0-3. Uiteindelijk werd het nog 2-3. Thuis werd met moeite gewonnen van Kroatië om de winst in de poule veilig te stellen. Na een 0-1 achterstand wonnen ze uiteindelijk door late goals van Lingard en Kane. In de EK-kwalificatie zijn ze ook voortvarend van start gegaan. Tsjechie werd met 5-0 weggevaagd door onder meer een hattrick van Sterling en in en tegen Montenegro wonnen ze met 1-5. De andere landen in de poule zijn Bulgarije en Kosovo, dat mag geen probleem zijn voor de eilanders.
*Selectie Engeland voor de Nations League:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Poll: Welk land gaat door naar de finale?
• Nederland
• Engeland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
*Te volgend op NPO 1. De voorbeschouwing begint om 20.25uur, de wedstrijd om 20.45 uur.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 05-06-2019 20:00:46 ]
https://sportnieuws.nl/vo(...)eague-nou-eigenlijk/quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was toch juist de bedoeling dat de winnaar een ticket naar het EK kon boeken?
Prima OP trouwens.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://sportnieuws.nl/vo(...)eague-nou-eigenlijk/
Het biedt dus nog een escape. Verder is dit natuurlijk 10x beter dan de oefeninterlands.
EK of WKquote:Op zondag 2 juni 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best een leuk toernooi om te winnen.
De tijd zal het leren of mensen dit zien als een soort Confederations Cup of wel iets meer (niet zoveel als het WK of WK uiteraard).
Ja klopt.quote:
Eerst volgend jaar Europees kampioen.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Laat ik het er maar op houden dat het WK winnen nu vooral belangrijk is voor Oranje2022 hè
En aankomende week de Nations League.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst volgend jaar Europees kampioen.
goede vraagquote:Op zondag 2 juni 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En aankomende week de Nations League.
Telt dat dan als de treble? #dtv
Hopelijk woon je niet in een woonboot, Roland.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goede vraag
@:el-stinho @:koffieplanter ?
nee volgens mij @Smoofie welquote:Op zondag 2 juni 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk woon je niet in een woonboot, Roland.
Jammer dat 2022 dat WK in fucking Qatar wordt.quote:Op zondag 2 juni 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Laat ik het er maar op houden dat het WK winnen nu vooral belangrijk is voor Oranje2022 hè
Daar is iedereen het wel over eens op wat sjeiks na.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jammer dat 2022 dat WK in fucking Qatar wordt.
Ik weet het, sportief gezien zou dat allemaal niet mogen uitmaken maar voor de rest is alles aan dat toernooi een gruwel: de locatie, het tijdstip, de omstandigheden, alles.
Waarschijnlijk moet je dan even een kopje koffie drinken met Bosz (en Van Gaal).quote:Op zondag 2 juni 2019 06:42 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Op basis van het zeer matige optreden van Wijnaldum in de CL finale
Een WK in de winter is sowieso pure aids. Bij een groot landen toernooi hoort zomers weer, BBQ en volle terrassen.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jammer dat 2022 dat WK in fucking Qatar wordt.
Ik weet het, sportief gezien zou dat allemaal niet mogen uitmaken maar voor de rest is alles aan dat toernooi een gruwel: de locatie, het tijdstip, de omstandigheden, alles.
Van mij mag het WK gewoon altijd in Europa worden gehouden. Of desnoods Brazilië of Argentinië. In elk geval een land met een echte voetbalcultuur.quote:Op maandag 3 juni 2019 13:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Een WK in de winter is sowieso pure aids. Bij een groot landen toernooi hoort zomers weer, BBQ en volle terrassen.
Qatar is wel Aziatisch kampioenquote:Op maandag 3 juni 2019 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van mij mag het WK gewoon altijd in Europa worden gehouden. Of desnoods Brazilië of Argentinië. In elk geval een land met een echte voetbalcultuur.
Australië zou ook best eens leuk zijn, alhoewel het dan wel kut is met de tijdenquote:Op maandag 3 juni 2019 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van mij mag het WK gewoon altijd in Europa worden gehouden. Of desnoods Brazilië of Argentinië. In elk geval een land met een echte voetbalcultuur.
Gewoon een prima scheidsrechter hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:04 schreef Keyos het volgende:
Komen ook nooit van die Turpin af op deze manier.
Heb nog steeds trauma’s van die vent na Feyenoord - Roma. Hoop scheidsrechters meegemaakt, ben écht helemaal geen persoon om van alles de scheids de schuld te geven, maar die betreffende wedstrijd sloeg alles.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een prima scheidsrechter hoor.
Ook scheidsrechters kunnen een mindere dag hebben (wat deed hij allemaal verkeerd bij die wedstrijd trouwens?)quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb nog steeds trauma’s van die vent na Feyenoord - Roma. Hoop scheidsrechters meegemaakt, ben écht helemaal geen persoon om van alles de scheids de schuld te geven, maar die betreffende wedstrijd sloeg alles.
Banaangate, rood Te Vrede, rood Mulder (tot op de dag van vandaag weet nog steeds niemand waarom hij rood kreeg). Volgens mij was heel Nederland het er toen over eens dat die man op een missie was die dag, dat weet ik nog wel goed.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook scheidsrechters kunnen een mindere dag hebben (wat deed hij allemaal verkeerd bij die wedstrijd trouwens?)
Maar bij de wedstrijden die hij van Ajax in de CL floot dit seizoen deed hij het prima.
sinds Koeman? Die heeft gewoon het geluk dat er weer wat talent isquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Banaangate, rood Te Vrede, rood Mulder (tot op de dag van vandaag weet nog steeds niemand waarom hij rood kreeg). Volgens mij was heel Nederland het er toen over eens dat die man op een missie was die dag, dat weet ik nog wel goed.
Kan me overigens voorstellen dat je hem als Ajacied wel een toffe peer vindt na die pot tegen Juve, toen floot hij alle twijfelgevallen (en die waren er genoeg) niet bepaald in het nadeel van Ajax.
Maar goed, we moeten het met hem doen donderdag. Blijft mooi dat ik sinds de aanstelling van Koeman er gewoon naar uitkijk wanneer het elftal speelt.
Dat laatste is uiteraard niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
sinds Koeman? Die heeft gewoon het geluk dat er weer wat talent is
dat is ook niet zo moeilijk maar ik heb niet de indruk dat de opleving door Koeman komtquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat laatste is uiteraard niet onbelangrijk.
Maar Koeman is natuurlijk wel een wat betere bondscoach dan b.v. Danny Blind.
Muah hij heeft wel wat zaken aangepast (zoals waar de spelers verblijven) en ervoor gezorgd dat de sfeer beter is geworden in het nationale team. Ook is hij wel iemand die een ploeg vertrouwen kan geven, en tactisch wel gewoon aardig (maar niet heel briljant nee).quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook niet zo moeilijk maar ik heb niet de indruk dat de opleving door Koeman komt
twitter:TeleFootball twitterde op woensdag 05-06-2019 om 21:59:51Gareth Southgate ready to rest Harry Kane – and all of his Champions League finalists – from Nations League semi-final. @Matt_Law_DT reports - https://t.co/MJBMvbbasZ reageer retweet
Best aardig gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:34 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/NOSSport/videos/1090433891347020/
Schijtlollig filmpje van de NOS met een Whatsapp-groepsapp van Nederland.
tokkies gone tokquote:Op donderdag 6 juni 2019 14:37 schreef Bolasie het volgende:
Het gaat in de Engelse media meer over de gebeurtenissen rond de wedstrijd dan over de wedstrijd zelf. (lol)
quote:Op donderdag 6 juni 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond is het over en uit voor Nederland.
Sta jij ook op het veld vanavond????quote:
Kinderachtig dat je @FireFox1 niet tagt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Haxball vanavond
@:Coco. @:GGMM @:onlogisch @:ChevyCaprice @:Waz @:djdavy @:JR-style-93 @:max23
Ontopic graag.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kinderachtig dat je @:Firefox1 niet tagt.
Geen opkomende backs genotquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:31 schreef PSVCL het volgende:
Cillesen
Deligt-Vandijk-Devrij
--------Frenkie----
Wijnaldum-------Vanbeek
--------Bergwijn-----
Promes---Luukinho--Depay
Wie is TAE? En Trippier is inmiddels de derde rechtsback.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen opkomende backs genot
Kapot gemaakt worden door TAE en Trippier
Excuses ik bedoelde TAA.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie is TAE? En Trippier is inmiddels de derde rechtsback.
Chilwell is de eerste linksback.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Excuses ik bedoelde TAA.
Wie is de linksback bij Engeland? Rose toch?
Vanavond doe ik niet mee.quote:Op donderdag 6 juni 2019 15:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Haxball vanavond
@:Coco. @:GGMM @:onlogisch @:ChevyCaprice @:Waz @:djdavy @:JR-style-93 @:max23
Hoe gaat het middenveld er zonder Henderson uitzien, denk je? Toch al niet de beste linie van de Engelsen, en dan moeten ze ook nog samen Frenkie, Wijnaldum et cetera opvangen.quote:
Sven van Beek op het middenveld moet wel genot zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:31 schreef PSVCL het volgende:
Cillesen
Deligt-Vandijk-Devrij
--------Frenkie----
Wijnaldum-------Vanbeek
--------Bergwijn-----
Promes---Luukinho--Depay
Rice en Barkley verwacht ik wel, de derde man is nog even afwachten. Kan zomaar Lingard of Delph worden ervan uitgaande dat geen CL finalist speelt. Geen boeiende linie, neen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe gaat het middenveld er zonder Henderson uitzien, denk je? Toch al niet de beste linie van de Engelsen, en dan moeten ze ook nog samen Frenkie, Wijnaldum et cetera opvangen.
Dat is echt heel erg matig allemaal, daar moet Nederland het wel op kunnen winnen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rice en Barkley verwacht ik wel, de derde man is nog even afwachten. Kan zomaar Lingard of Delph worden ervan uitgaande dat geen CL finalist speelt. Geen boeiende linie, neen.
Wie in de spits dan? Rashford of Wilson?quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rice en Barkley verwacht ik wel, de derde man is nog even afwachten. Kan zomaar Lingard of Delph worden ervan uitgaande dat geen CL finalist speelt. Geen boeiende linie, neen.
Denk dat het middenveld wel de zwakste schakel is. De verdediging is ook niet top, maar in ieder geval wel een stuk beter. Enige probleem is die vervelende Pickford waar je niet meer van afkomt. Op het WK was ie nog aardig (zelfde geldt overigens voor Trippier), maar inmiddels is dat ook een flapdrol. Anders moet je Heaton op doel zetten, mhoah, aardig, maar ook niet veel soeps.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg matig allemaal, daar moet Nederland het wel op kunnen winnen.
Alleen achterin oppassen met die snelle jongens.
Aangezien Kane niet speelt zal Rashford naar verwachting spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie in de spits dan? Rashford of Wilson?
Ik denk dat die Engelsen ook wel ervaring hebben met dit weer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:01 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Hollandse taferelen genot. Het regent al zo'n beetje de hele middag.
Met Duitsland in een basiself op zo ongeveer het beste wat ze kunnen. Middenveld Duitsland: Kroos, Kimmich, Goretzka.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan nog een wedstrijd herinneren tegen Duitsland met Sané.
Eens, maar ik zei alleen dat het voor Nederland makkelijker is met een statische spits als Kane voorin.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met Duitsland in een basiself op zo ongeveer het beste wat ze kunnen. Middenveld Duitsland: Kroos, Kimmich, Goretzka.
Wie heeft de pass bij Engeland om de ruimtes achter De Ligt en Van Dijk te bespelen? Dat moet dan van een Sancho of Sterling komen; is dat ideaal? Verreweg niet. Heeft Southgate met zijn beste elf kunnen trainen? Nee. Spelen de beste spelers van Engeland? Nee.
Modquote:Op donderdag 6 juni 2019 16:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen opkomende backs genot
Kapot gemaakt worden door TAE en Trippier
Geen Blind, geen Babel...quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:31 schreef PSVCL het volgende:
Cillesen
Deligt-Vandijk-Devrij
--------Frenkie----
Wijnaldum-------Vanbeek
--------Bergwijn-----
Promes---Luukinho--Depay
Wat is het alternatief mocht het niet doorgaan, met de finale en troostfinale al a.s. zondag?quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het regent al de hele dag keihard in Guimarães. Het veld is inmiddels dusdanig nat, dat de arbiters eerder naar het stadion komen om het veld te inspecteren. Het is dus nog even de vraag of er wel gevoetbald kan worden vanavond tussen Oranje en Engeland.
Dan spelen we verder in Qatar volgende week.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het alternatief mocht het niet doorgaan, met de finale en troostfinale al a.s. zondag?
Zal sowieso morgen worden dan neem ik aan, bidden dat het beter wordt of wellicht uitwijken naar een ander stadion.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is het alternatief mocht het niet doorgaan, met de finale en troostfinale al a.s. zondag?
Benieuwd waar Vincent Janssen heen gaat komend seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:00 schreef TLC het volgende:
De laatste keer dat Nederland won van Engeland toen speelden Janssen, Afellay en Bazoer nog mee
Beetje kort dag wel maar goed. We gaan het zien.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal sowieso morgen worden dan neem ik aan, bidden dat het beter wordt of wellicht uitwijken naar een ander stadion.
Ik neem aan dat ze vanaf nu alles op alles zetten om het vanavond door te laten gaan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje kort dag wel maar goed. We gaan het zien.
Naar waar alle Nederlandse voetballers heengaan die een mislukte carriere in t buitenland hebben --> terug naar de eredivisiequote:Op donderdag 6 juni 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd waar Vincent Janssen heen gaat komend seizoen.
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 06-06-2019 om 19:01:48Wordt een lastig verhaal zo. (Foto via VI Images). https://t.co/U65CZOT9Wy reageer retweet
Hm die plas ligt net naast het veld zo lijkt hetquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 06-06-2019 om 19:01:48Wordt een lastig verhaal zo. (Foto via VI Images). https://t.co/U65CZOT9Wy reageer retweet
Feyenoord zal zich wel melden dus.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Naar waar alle Nederlandse voetballers heengaan die een mislukte carriere in t buitenland hebben --> terug naar de eredivisie
Hij fluit uitstekend de laatste tijd. De Bas Nijhuis van Frankrijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh mag rody turpijn weer fluiten vanavond?
quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 06-06-2019 om 19:06:03Nu nog rustig... #nedeng https://t.co/RaqCoMQ5Vh reageer retweet
Mee eens. Ik vind D Hiegler tegenwoordig ook niet meer zo slecht, ik zou hem daarmee vergelijken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij fluit uitstekend de laatste tijd. De Bas Nijhuis van Frankrijk.
Dat valt mee ja.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt mee te vallentwitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 06-06-2019 om 19:06:03Nu nog rustig... #nedeng https://t.co/RaqCoMQ5Vh reageer retweet
Higler ben ik geen fan van.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind D Hiegler tegenwoordig ook niet meer zo slecht, ik zou hem daarmee vergelijken.
Maar hij fluit wel opvallend vaak Nederlandse teams zo
twitter:JNorthcroft twitterde op donderdag 06-06-2019 om 19:04:50Guimaraes: England in town again. Pissing in bottles, beating on windows, jumping on cars. https://t.co/YHfMRI9bTT reageer retweet
Ik zit wederom in het buitenland, dus ik ben er sowieso niet.quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:27 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kinderachtig dat je @:Firefox1 niet tagt.
Jammer zeg!quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit wederom in het buitenland, dus ik ben er sowieso niet.
Voorhoede goed, de rest matig.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:25 schreef Bolasie het volgende:
#ENG team - Pickford, Walker, Stones, Maguire, Chilwell, Rice, Delph, Barkley, Sterling (c), Sancho, Rashford.
Delph dus, walgelijk.
Ik vind Promes toch wel beter.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Babel of Promes boeit ook niet veel.
Die is in Oranje ook nooit zo sterk.quote:
Engeland is op vier posities duidelijk beterquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorhoede goed, de rest matig.
Dit moet Nederland winnen.
Jammer dat onze voorhoede zo slecht is. Rest is prima op Dumfries na dan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:17 schreef Bolasie het volgende:
Opstelling Nederland: Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Bergwijn, Memphis, Babel.
Kluivert en Stengs, lol.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is in Oranje ook nooit zo sterk.
Het is wel te hopen dat spelers als Groeneveld, Stengs, Kluivert, Dilrosun stappen gaan maken voor het EK volgend jaar
Op welke posities?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Engeland is op vier posities duidelijk beter
Ja, dat zijn er dus 4.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke posities?
Oranje heeft een betere keeper, een beter centrum en een beter middenveld. Hun rechtsback is wel beter en hun aanvallers zijn sterker.
Zoveelste AZ hypequote:Op donderdag 6 juni 2019 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stengs is wel een prima talent hoor.
Jij had graag promessi gezien?quote:
Eens.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan is Nederland op 6 posities duidelijk beter.
Tegen Duitsland speelde Promessi een stuk beter dan Babel die toen terecht gewisseld werd.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had graag promessi gezien?
Das toch ook maar een mager team. Zal van mooie jongen Raheem moeten komen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:25 schreef Bolasie het volgende:
#ENG team - Pickford, Walker, Stones, Maguire, Chilwell, Rice, Delph, Barkley, Sterling (c), Sancho, Rashford.
Delph dus, walgelijk.
Makkelijk zelfs.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorhoede goed, de rest matig.
Dit moet Nederland winnen.
Als Sancho drukbestendig is, kan hij dat ook makkelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das toch ook maar een mager team. Zal van mooie jongen Raheem moeten komen.
quote:
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 06-06-2019 om 16:00:00Vanavond is @GullitR te gast, meteen na afloop van de tweede halve finale van de Nations League, waarin het Nederlands Elftal het opneemt tegen Engeland. Bij winst plaatst Oranje zich voor de finale van zondagavond. #Pauw #NEDENGhttps://t.co/tPFqO1RmDG https://t.co/2KfCr74MSB reageer retweet
fantastic game!!1quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:49 schreef Bolasie het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 06-06-2019 om 16:00:00Vanavond is @:GullitR te gast, meteen na afloop van de tweede halve finale van de Nations League, waarin het Nederlands Elftal het opneemt tegen Engeland. Bij winst plaatst Oranje zich voor de finale van zondagavond. #Pauw #NEDENGhttps://t.co/tPFqO1RmDG https://t.co/2KfCr74MSB reageer retweet
Alsof Koeman dit soort aanpassingen doet voor een 'eindtoernooi'. Van de Beek vult de positie van De Roon sowieso altijd anders in.quote:
Weet je meteen hoe het werkt tegen een redelijk land.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof Koeman dit soort aanpassingen doet voor een 'eindtoernooi'. Van de Beek vult de positie van De Roon sowieso altijd anders in.
Ach, zolang hij de bal niet krijgt..quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef Groby het volgende:
Blind tegen Sancho![]()
![]()
hij gaat hem alleen maar kunnen horen
quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef Groby het volgende:
Blind tegen Sancho![]()
![]()
Ja, want Blind bakte er in de CL ook helemaal niks van natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef Groby het volgende:
Blind tegen Sancho![]()
![]()
https://www.google.com/se(...)&q=blind+mbapp%C3%A9quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:52 schreef Groby het volgende:
Blind tegen Sancho![]()
![]()
Wel wat kwetsbaarder op LB natuurlijk maar Blind redt zich wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, want Blind bakte er in de CL ook helemaal niks van natuurlijk
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:59 schreef TLC het volgende:
Doet een Nederlandse spits het eens goed in n topcompetitie wordt ie niet geselecteerd...
(Weghorst)
Vanmiddag welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vanmiddag wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vanmiddag welDit is een topic voor jou ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al doorgelezen, vond het niet zo veel aanquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is een topic voor jou ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 36
Heb je wel eens aan hem gedacht toen je bezig was?quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat wordt Rafael van der Vaart snel en onaantrekkelijk oud.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan hem gedacht toen je bezig was?
Echt totaal niet grappig inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb ik al doorgelezen, vond het niet zo veel aan
Hij wordt wel steeds boller inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat wordt Rafael van der Vaart snel en onaantrekkelijk oud.
Handjes zijn getraind.quote:
Een uitzonderlijke vorm van indoctrinatie. Het is overal nu in het nieuws, het wordt opgedrongen, we moeten het leuk vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:38 schreef Bolasie het volgende:
Alleen maar reclame over het vrouwenvoetbal. Indoctrinatie.
Oh haha, was me nog niet opgevallenquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een heel forum.
Zodat die onzin niet in VBL hoeft.
Waarom stoor je je er aan?quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een uitzonderlijke vorm van indoctrinatie. Het is overal nu in het nieuws, het wordt opgedrongen, we moeten het leuk vinden.
Waarom, toch. Waarom, waarom.
Ik ben nog niet heel warm van Jadon, vind hem heel grillig. Al kan hij het wel.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Sancho drukbestendig is, kan hij dat ook makkelijk.
goede reden om het niet leuk te vindenquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een uitzonderlijke vorm van indoctrinatie. Het is overal nu in het nieuws, het wordt opgedrongen, we moeten het leuk vinden.
Chauvinisme en het is succesvolquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga wel wat potjes kijken, puur om het af te zeiken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen vrij genot.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja beetje voetbal kijken niks mis mee
Plakplaatjesaids.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:43 schreef fetX het volgende:
Jammer dat Maan het met zo’n kneus heeft. -10.
Virgielquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:44 schreef Karina het volgende:
Hoezo heet Virgiel opeens Virgel en niet van DIjk?
Dan breken die Engelsen hun tong.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:44 schreef Karina het volgende:
Hoezo heet Virgiel opeens Virgel en niet van DIjk?
Portugal is op papier verreweg het beste team.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:44 schreef TLC het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd wint ook de NL, want Portugal is matig
Ik vond dit een rare zin, totdat ik zag dat NL niet Nederland betekende.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:44 schreef TLC het volgende:
De winnaar van deze wedstrijd wint ook de NL, want Portugal is matig
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vond dit een rare zin, totdat ik zag dat NL niet Nederland betekende.
En toch presteerde iemand om bekend te worden als Dick van Dyke.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Of omdat Dyke een gek woord is in het Engels.
Chilwell is een prima linksback. Wordt al gelinkt met topclubs.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
ChilwellDelph
Barkley
Wat een pover team ook.
En geld.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel aantrekkelijk, helaas.
Je vindt het zelf leukquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zijn wij het niet eens met elkaar, ik vind Chilwell geen bijzondere speler.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Chilwell is een prima linksback. Wordt al gelinkt met topclubs.
In de spits. Briefje mee alles.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:50 schreef GGMM het volgende:
Blind hoort niet op linksback.
Blind centraal en zoek een ander plaatsje voor Van Dijk aub.(linksback misschien?)
Dat denken @onlogisch en ik ook!quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:50 schreef Collide het volgende:
Zelfde scheids als Ajax - Tottenham toch? Dat beloofd niet veel goeds?
Beloofdquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:50 schreef Collide het volgende:
Juve-Ajaxquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:50 schreef Collide het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:50 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik op je moeder. Bleek meer dan genoeg
Werk je bij de NS ofzo? xdquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:51 schreef KingRadler het volgende:
Aub geen spoilers plaatsen ik heb vertraging
Ja laten we Blind in plaats van vDijk zettenquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:50 schreef GGMM het volgende:
Blind hoort niet op linksback.
Blind centraal en zoek een ander plaatsje voor Van Dijk aub.(linksback misschien?)
Jon Snow vermoordt Daenerysquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:51 schreef KingRadler het volgende:
ok ingooi nuquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:51 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:51 schreef KingRadler het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nu in overtreding?
Dumfries verneukt nog 1897 keer de opbouw.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:51 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:52 schreef Collide het volgende:
[..]In botsing met de regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik nu in overtreding?
Schuld van de KNJB en Ajakkesquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dumfries verneukt nog 1897 keer de opbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |