abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 mei 2019 @ 12:38:48 #1
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187166807
Welkom in het R&P Feedback topic! Hier kun je terecht voor (constructieve) feedback en vragen.
Voordat je post, zie graag R&P / Welkom op R&P - Onze huisregels.

Note: Slow chat, off topic posts en geflame worden zonder waarschuwing verwijderd.

The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 mei 2019 @ 12:40:10 #2
47102 Elvi
miemkwien
pi_187166823
Hey m'n gifje staat nog steeds in de OP *O*
pi_187166841
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 12:40 schreef Elvi het volgende:
Hey m'n gifje staat nog steeds in de OP *O*
*O*
pi_187166899
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

“Serieus, wat een achterlijke figuren hier.” Bijvoorbeeld.

Dat noem jij de hele tijd netjes blijven?
Waarom lees je die zin ervoor niet? Bedoel staat er vlak voor dat ik 1 a 2 keer iets verkeerds heb gezegd (wat ik zelf eerder ook al had aangegeven). Is dit nou echt zo ongelofelijk moeilijk? :?

En je afsluiter van het vorige topic is ook weer zoiets, zo ging die hele 'discussie' van jullie kant. Apart dat ik weer als schuldige aangewezen word terwijl juist een groepje mensen het verpest

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2019 12:49:46 ]
  donderdag 30 mei 2019 @ 12:51:23 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187166920
Zullen we erover ophouden :)? Een van de FA's gaat ernaar kijken en dan zal Phoenyx t wel horen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187219480
even over deze:
R&P / Tekenen als therapie #17

En wil het eigenlijk ff van andere horen ook.
Maar is het een idee om die topic title te wijzigen naar wat algemener?

Ik stel voor "Creatief als therapie" dat maakt het wel iets breder nl.
Want toch loopt dat topic beetje dood af en toe mss wel omdat het te specifiek dan over tekenen gaat enzo.

Meningen graag voor we wat doen ;)
Do what you love, love what you do!
pi_187219554
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:51 schreef kree het volgende:
voor we wat doen ;)
We? Maar fijn dat er om meningen wordt in plaats van dat 'jullie' op eigen houtje de TT gaan aanpassen. ;)
pi_187219579
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:54 schreef Chia het volgende:

[..]

We? Maar fijn dat er om meningen wordt in plaats van dat 'jullie' op eigen houtje de TT gaan aanpassen. ;)
ja "we" ff in het algemeen, topic werkt zo ook nl en ik heb hem niet gestart maar is ideetje dus om het iets meer levendiger te maken. Zal dit wel ff linken daar ook ;)
pi_187219750
quote:
even over deze:
R&P / Tekenen als therapie #17

Want toch loopt dat topic beetje dood af en toe mss wel omdat het te specifiek dan over tekenen gaat enzo.

Ik zal het achter even neerleggen, voordat ik hier te voorbarig antwoord geef ;) Probeer het in het topic zelf wel on-topic te houden voorlopig, meningen van andere users mogen natuurlijk altijd hier geplaatst worden, maar liever niet in het topic zelf.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2019 14:05:22 ]
pi_187220087
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zal het achter even neerleggen, voordat ik hier te voorbarig antwoord geef ;) Probeer het in het topic zelf wel on-topic te houden voorlopig, meningen van andere users mogen natuurlijk altijd hier geplaatst worden, maar liever niet in het topic zelf.
ja maar is juist waarom ik het voorstel. Want ok het gaat daar in het topic wel ok.
Maar er zijn meer mensen die toch wel ff willen kletsen etc met niet percé tekenen als hobby dan.
En ja gaat wel ff beetje offtopic af en toe maar wmb binnen alle grenzen zodat jullie niet hoeven in te grijpen ;)

Maargoed even horen van de rest eerst die het meeleest of post daar ;)
pi_187220170
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:18 schreef kree het volgende:

[..]

ja maar is juist waarom ik het voorstel. Want ok het gaat daar in het topic wel ok.
Maar er zijn meer mensen die toch wel ff willen kletsen etc met niet percé tekenen als hobby dan.
En ja gaat wel ff beetje offtopic af en toe maar wmb binnen alle grenzen zodat jullie niet hoeven in te grijpen ;)

Maargoed even horen van de rest eerst die het meeleest of post daar ;)
Ik heb het er puur over dat je daar nu, in het topic zelf, vraagt om andere meningen. Dat is prima, maar wel liever dat ze hier in FB dan even antwoord geven ^O^ . Had het er niet over dat ik vond dat het topic veel off-topic posts heeft :)
pi_187220218
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb het er puur over dat je daar nu, in het topic zelf, vraagt om andere meningen. Dat is prima, maar wel liever dat ze hier in FB dan even antwoord geven ^O^ . Had het er niet over dat ik vond dat het topic veel off-topic posts heeft :)
ok nee dat is ok, daarom linkje naar dit gepost ook. Dus ga daar verder niet over door in het topic zelf. We zien wel even ;)
pi_187220283
Persoonlijk zou ik het prima vinden als het algemener wordt wat betreft creativiteit. Ben nu zelf bezig met modelbouw wat voor mij nog rustgevender werkt dan tekenen.

Kree, bedankt voor je lieve DM. Maar ik kan er niet op reageren omdat dit account pas een paar dagen oud is.
pi_187220305
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:29 schreef SVW5. het volgende:
Persoonlijk zou ik het prima vinden als het algemener wordt wat betreft creativiteit. Ben nu zelf bezig met modelbouw wat voor mij nog rustgevender werkt dan tekenen.

Kree, bedankt voor je lieve DM. Maar ik kan er niet op reageren omdat dit account pas een paar dagen oud is.
aaah ok je mag mailen wel ook, stuur je wel ff mijn adres via dm
pi_187236938
quote:
even over deze:
R&P / Creatieve Therapie (tekenen, etc) #17

We hebben er niet echt issues mee, dus prima wat ons betreft. :Y Heb TT vast aangepast.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2019 13:30:48 ]
pi_187237059
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We hebben er niet echt issues mee, dus prima wat ons betreft. :Y Heb TT vast aangepast.
Tof!
pi_187239169
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

^O^
pi_187259347
Ik zag net dat mijn reactie in dit topic verwijderd is

R&P / Als praten niet helpt maar verlangen groeit

Ik vroeg in deze post waarom TS zijn vriendin een lage libido had en of TS onaantrekkelijk is (zei ik een beetje uitdagend).

Mag ik vragen waarom mijn reactie verwijderd is? Een post die wat directer is en onfatsoenlijker mag best toch?
  dinsdag 4 juni 2019 @ 18:16:35 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187259368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 18:15 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik zag net dat mijn reactie in dit topic verwijderd is

R&P / Als praten niet helpt maar verlangen groeit

Ik vroeg in deze post waarom TS zijn vriendin een lage libido had en of TS onaantrekkelijk is (zei ik een beetje uitdagend).

Mag ik vragen waarom mijn reactie verwijderd is? Een post die wat directer is en onfatsoenlijker mag best toch?
Nee. Daarom is ie weg.
pi_187259733
Oké :(

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2019 18:36:51 ]
  zaterdag 8 juni 2019 @ 20:55:36 #21
286575 Roces18
Chef de party
pi_187325830
Waarom is mijn topic dicht ??? Ik zeg dat ik er niets meer van snap en vervolgens loopt iedereen te haten op mij? Het is niet alsof ik zo in de lbqth community zit maar ik probeer gvd te leren en dan is het nog niet goed. Beetje kinderachtig zo. ;) :(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187325933
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 20:55 schreef Roces18 het volgende:
Waarom is mijn topic dicht ??? Ik zeg dat ik er niets meer van snap en vervolgens loopt iedereen te haten op mij? Het is niet alsof ik zo in de lbqth community zit maar ik probeer gvd te leren en dan is het nog niet goed. Beetje kinderachtig zo. ;) :(
Triest :(
pi_187392520
R&P / hoe te reageren op de gezaktheid van een vriend?

@Samzz en de anderen, kunnen jullie iets doen tegen de debieltjes hier
  woensdag 12 juni 2019 @ 18:56:26 #24
286575 Roces18
Chef de party
pi_187392559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 21:01 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Triest :(
Krijg ook geen reactie. Lijkt de overheid wel hier. Zeker een reactietermijn van 9 weken
  woensdag 12 juni 2019 @ 19:00:59 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187392643
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:54 schreef MCH het volgende:
R&P / hoe te reageren op de gezaktheid van een vriend?

@:samzz en de anderen, kunnen jullie iets doen tegen de debieltjes hier
Sure.
pi_187392871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Krijg ook geen reactie. Lijkt de overheid wel hier. Zeker een reactietermijn van 9 weken
Lees de sluitpost van CG nog maar een keer. Je hielp je eigen topic om zeep door alleen maar te roepen dat je het niet snapte. Terwijl het gewoon duidelijk werd uitgelegd. Users krijgen veel vrijheid binnen R&P, maar dit was overduidelijk getroll (net als je topic over hoe vrouwen hun kont afvegen), en daar zijn we niet zo dol op. Als je gewoon serieuze vragen had gesteld en ook echt aan het meedenken was geweest had het topic wat kunnen worden, maar helaas. En anders mag je mailen naar forum@fok.nl.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2019 19:13:20 ]
  woensdag 12 juni 2019 @ 19:15:45 #27
286575 Roces18
Chef de party
pi_187392912
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Lees de sluitpost van CG nog maar een keer. Je hielp je eigen topic om zeep door alleen maar te roepen dat je het niet snapte. Terwijl het gewoon duidelijk werd uitgelegd. Users krijgen veel vrijheid binnen R&P, maar dit was overduidelijk getroll (net als je topic over hoe vrouwen hun kont afvegen), en daar zijn we niet zo dol op. Als je gewoon serieuze vragen had gesteld en ook echt aan het meedenken was geweest had het topic wat kunnen worden, maar helaas. En anders mag je mailen naar forum@fok.nl.
Onzin. Ik vind het gewoon een complex probleem. Gelukkig ben jij geen wiskundedocent want als iemand het niet snapt zeg je meteen dat die de les uit moet. Niet iedereen is even begaafd wbt lbqt. Maar jullie vullen natuurlijk graag de hokjes in. Zal wel een troll zijn. Wat een onzin.

Verder was ik ook oprecht nieuwsgierig naar waarom het instinct van vrouwen is om op een bepaalde manier te vegen. Raar onderwerp? Ja. Maar vragen stellen is niet raar. Blijkbaar mag je hier alleen maar janken over je relatie en vervolgens een hoop medeleven krijgen, is dat de samenvatting van r&p?? beetje leven in de brouwerij, kom op...

En mailen naar fok? Denk je dat dat ooit iemand heeft geholpen. Volgens mij gaat alles naar de spam folder.

Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je mijn topics niet wil hebben.
pi_187392928
Ik vind het niet kunnen inderdaad
pi_187393328
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:15 schreef Roces18 het volgende:

[..]

En mailen naar fok? Denk je dat dat ooit iemand heeft geholpen. Volgens mij gaat alles naar de spam folder.

Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je mijn topics niet wil hebben.
En toch is is het beste wat je kan doen als je ontevreden bent over onze moderatie ^O^

Je topics zijn verder van harte welkom hoor, zolang je zelf ook echt serieus mee praat en het onderwerp ook thuis hoort binnen R&P :Y

En hiermee is deze discussie ook even mooi geweest, je weet waar je moet zijn als je het er niet mee eens bent :Y
pi_187400121
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:08 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dus ik mag een paar mensen kiezen die ik als vertrouwelingen gebruik maar verder moet iedereen mij alleen van advies voorzien en kan niemand mij veroordelen?
Dat is fantastisch!
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:11 schreef kree het volgende:

[..]

mja ja kan wel? Maar ben het met je eens dat er in feite wel ff duidelijk topic moet zijn. Maar zijn altijd uitzonderingen. Dit helpt trouwens niet he? Want ddenk dat TS nu al niet meer onwijs zin heeft om te reageren?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 03:14:08 ]
pi_187400130
Ok ja we moeten ff weg uit dat topic met discussie enzo.

Maar is dat onwijs erg? Het is natuurlijk wel een halve vraag met te weinig uitleg enzo.
Ok via DM is het dan wat duidelijker geworden naar mij. Tja zinvol topic of niet? Jullie zeggen het maar? Ik denk dat het moet kunnen :)
pi_187400134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:14 schreef kree het volgende:
Ok ja we moeten ff weg uit dat topic met discussie enzo.

Maar is dat onwijs erg? Het is natuurlijk wel een halve vraag met te weinig uitleg enzo.
Ok via DM is het dan wat duidelijker geworden naar mij. Tja zinvol topic of niet? Jullie zeggen het maar? Ik denk dat het moet kunnen :)
Mensen vragen toch wat het probleem precies is, daar ontkom je niet aan, en wil je het niet vertellen gaan ze proberen het te raden of verzinnen ze er zelf dingen bij.
pi_187400140
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:16 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Mensen vragen toch wat het probleem precies is, daar ontkom je niet aan, en wil je het niet vertellen gaan ze proberen het te raden of verzinnen ze er zelf dingen bij.
Tja mss het topic niet onwijs duidelijk gelijk. Maar ok na praatje gemaakt te hebben met TS was het mij wel duidelijk.
pi_187400150
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:18 schreef kree het volgende:

[..]

Tja mss het topic niet onwijs duidelijk gelijk. Maar ok na praatje gemaakt te hebben met TS was het mij wel duidelijk.
Dus nu moeten we een DM sturen naar ts voor ontbrekende informatie?
pi_187400151
Het is simpel er is te weinig info in de TT start. Maar ok dat wil niet zeggen dat zo'n topic dan echt weg moet?

Mss is het wel handiger om dat mensen via DM ofzo ff praten ook met TS. Maar ok tja twijfelachtig wel. :)
pi_187400157
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:21 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dus nu moeten we een DM sturen naar ts voor ontbrekende informatie?
wie weet komt TS wel met meer info?
pi_187400170
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:21 schreef kree het volgende:

[..]

wie weet komt TS wel met meer info?
Dat had ze ook meteen kunnen doen, of het overige drama weg kunnen laten.
pi_187400178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:23 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dat had ze ook meteen kunnen doen, of het overige drama weg kunnen laten.
mja ik snap de lastige vraag wel hoor. Maar dat ging via DM en wil ik niet delen. Geef het gewoon nog ff de kans. We zien het vanzelf wel toch?
pi_187400653
euh waarom werd mijn post weggehaald?
pi_187400660
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 03:17 schreef -mosrednA het volgende:
@:samzz @:alwayshappy

Bovenstaand n.a.v. topic;

R&P / Omgaan met mensen die je manipuleren/liegen?
Bedankt voor de sleep naar fb O+ En ik sluit me aan bij jouw mening.

En @Cryptocoryne TS is niet verplicht om alle details te geven. Ze stelt een duidelijke vraag en daar zijn details ook helemaal niet voor nodig. Prima dat er een paar keer om werd gevraagd, maar op een gegeven moment moeten users gewoon respecteren dat TS de details niet op internet gooit.
pi_187400667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En @:Cryptocoryne TS is niet verplicht om alle details te geven. Ze stelt een duidelijke vraag en daar zijn details ook helemaal niet voor nodig. Prima dat er een paar keer om werd gevraagd, maar op een gegeven moment moeten users gewoon respecteren dat TS de details niet op internet gooit.
Ja nou maar nu worden er posts van mij weggehaald wel dus terwijl ik ok ben met DM ofzo?
pi_187400671
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En @:Cryptocoryne TS is niet verplicht om alle details te geven. Ze stelt een duidelijke vraag en daar zijn details ook helemaal niet voor nodig. Prima dat er een paar keer om werd gevraagd, maar op een gegeven moment moeten users gewoon respecteren dat TS de details niet op internet gooit.
In dat topic? Omdat ik een algemene clean up deed en jouw reactie waarschijnlijk een reactie was op een verwijderde post. Graag (en dat is niet specifiek naar jou bedoeld) gewoon on topic, die discussie over details is mooi geweest :) en TS weet dat ze je per dm kan bereiken, dat hoef je niet in bijna elke post te benoemen ;)

En het is niet alsof MosrednA al niet duidelijk een waarschuwing had gegeven dat alles na zijn laatste waarschuwing verwijderd zou worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 07:34:25 ]
pi_187400683
Tis in dat topic lastig omdat er geen goeie TT is en ok ik kom dan meer achter via DM enzo. Tja ok daar kwam discussie over. Begrijpelijk nog wel.... Maargoed nu worden er ook weer posts weggehaald van mij die echt nou niet offtopic waren ofzo?
  donderdag 13 juni 2019 @ 07:37:42 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187400701
Verkeerde topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187400714
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:34 schreef kree het volgende:
Tis in dat topic lastig omdat er geen goeie TT is en ok ik kom dan meer achter via DM enzo. Tja ok daar kwam discussie over. Begrijpelijk nog wel.... Maargoed nu worden er ook weer posts weggehaald van mij die echt nou niet offtopic waren ofzo?
MosrednA gaf duidelijk een waarschuwing. Meerdere zelfs. Jullie gingen allebei door. Dan worden posts verwijderd ja. Want niet in elke post hoef je te benoemen dat je dms hebt, of dat ze je per dm kan bereiken. Daarnaast was het niet handig om TS onder druk te blijven zetten (dat is niet richting jou). En er was jullie gevraagd die discussie hierheen te brengen, toch gingen jullie nog even door.

Nu gewoon weer on topic daar, niet vragen naar details als TS die niet wil geven, en niet blijven doorgaan over dms, dat voegt voor t topic ook weinig toe; ze weet je te vinden ;)

En hier is de discussie ook even mooi geweest, uitleg is gegeven :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 07:40:28 ]
pi_187400721
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:39 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

MosrednA gaf duidelijk een waarschuwing. Meerdere zelfs. Jullie gingen allebei door. Dan worden posts verwijderd ja. Want niet in elke post hoef je te benoemen dat je dms hebt, of dat ze je per dm kan bereiken. Daarnaast was het niet handig om TS onder druk te blijven zetten (dat is niet richting jou). En er was jullie gevraagd die discussie hierheen te brengen, toch gingen jullie nog even door.

Nu gewoon weer on topic daar, niet vragen naar details als TS die niet wil geven, en niet blijven doorgaan over dms, dat voegt voor t topic ook weinig toe; ze weet je te vinden ;)

En hier is de discussie ook even mooi geweest, uitleg is gegeven :Y
nou ok er was niet echt ruzie denk hoor. Maar ok discussie ging iets te ver gister dus gelijk in. Wat ik vandaag poste was echt niet offtopic.
pi_187400801
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:41 schreef kree het volgende:

[..]

nou ok er was niet echt ruzie denk hoor. Maar ok discussie ging iets te ver gister dus gelijk in. Wat ik vandaag poste was echt niet offtopic.
Welke post heb je het dan over? Je hebt zoveel gepost daar.

Je hebt geen notes gekregen, dus waarschijnlijk is de post waar je op doelt puur verwijderd omdat het een reactie op Crypto was en omdat die discussie hier naar toe was verhuisd. Of het was opnieuw een post met dm zaken (dat ze je mag dmen, of dat jij dms hebt van haar). Elke post gedetailleerd gelezen, dus het is niet voor niks verwijderd.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 08:07:02 ]
pi_187401357
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 07:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Welke post heb je het dan over? Je hebt zoveel gepost daar.

Je hebt geen notes gekregen, dus waarschijnlijk is de post waar je op doelt puur verwijderd omdat het een reactie op Crypto was en omdat die discussie hier naar toe was verhuisd. Of het was opnieuw een post met dm zaken (dat ze je mag dmen, of dat jij dms hebt van haar). Elke post gedetailleerd gelezen, dus het is niet voor niks verwijderd.
Ja goeie hij was al weg. Maar iets over DM enzo en dat ik dat niet wilde posten. Maar laat maar gaan ;) tis niet onwijs erg allemaal :) We gaan gewoon door ff nog op normale manier enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')