Het is de schuld van de zon.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik zo naar huis en alvast vakantie ga vieren
Denk niet veel anders dan vandaag.. Maar ja ik ben een geval apartquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:14 schreef Charmian het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Allemaal een beetje lummelen ofwah?
van de laatste herfstdag genietenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:14 schreef Charmian het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Allemaal een beetje lummelen ofwah?
maandag is het toch weer gewoon herfst?quote:
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet veel anders dan vandaag.. Maar ja ik ben een geval apart
Is 't nog steeds niks met de hendjes till?quote:
Wellicht.. maar maandag is nog zo ver weg, er kan nog van alles veranderenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
maandag is het toch weer gewoon herfst?
1 ochtendje gewerkt en het is weer kutquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is 't nog steeds niks met de hendjes till?
kenn je "Las Migas" ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind van niet ... voel me een Zombie buiten mn territorium als ik buiten ben
Het weekend ook hoor, niet qua tempetratuur maar wel qua zon/regen/wind etc. en maandag weer onder de 20 grquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wellicht.. maar maandag is nog zo ver weg, er kan nog van alles veranderen
goffer ga dan ook niet, maar ik snap wel als je wel gaat...it's complicatedquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
1 ochtendje gewerkt en het is weer kut
dus je zit gewoon liever binnen? Daar is toch niks mis mee?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind van niet ... voel me een Zombie buiten mn territorium als ik buiten ben
ok char paulusmaquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het weekend ook hoor, niet qua tempetratuur maar wel qua zon/regen/wind etc. en maandag weer onder de 20 gr
Nog niet bewust ... Zal eens luisteren of wil je een nummer in mn topic posten, dat mag gewoon hoorquote:
Daar komt het de laatste tijd wel op neer.. Fel zonlicht irriteert me..quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je zit gewoon liever binnen? Daar is toch niks mis mee?
ow bijna helemaal oke, morgen vrij, vrijdag een half dagje werken en dan pas dinsdag weer werken. Dus nog heel veel dutjestijd de komende dagen. Als het iets te druk wordt gaat m'n hoofd nog wel een beetje koekoek maar het is te overzien.quote:
de zijn vanavond in bleiburgquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet bewust ... Zal eens luisteren of wil je een nummer in mn topic posten, dat mag gewoon hoor
Ja met jouw ogen op dit moment kan ik me dat wel voorstellen. Maar een zonnebril helpt niet meer? Of maakt het dat nog irritanter?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar komt het de laatste tijd wel op neer.. Fel zonlicht irriteert me..
shelly?quote:
Nee zonnebril helpt niet echt.. maar dan nog zie ik niet scherpquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja met jouw ogen op dit moment kan ik me dat wel voorstellen. Maar een zonnebril helpt niet meer? Of maakt het dat nog irritanter?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK, 4 mooie dames welGa je kijken ?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK, 4 mooie dames welGa je kijken ?
vögelen gan we jou echt nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:41 schreef D. het volgende:
*nog maar eens jompelt, want de rest niet volgt
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Fijn mijn pakket is verstuurd vandaag. Top dat komt dus maandag pas.Oh of vrijdag
Dat zal de T&T later wel uitwijzen als dat tenminste te volgen isquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
Fijn mijn pakket is verstuurd vandaag. Top dat komt dus maandag pas.Oh of vrijdag
Koptelefoon met geluidsonderdrukkingquote:
DHL het is vandaag aangebodenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal de T&T later wel uitwijzen als dat tenminste te volgen is
lol bij get loud? eentje van 139 euro?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Koptelefoon met geluidsonderdrukkingIemand vond dat een mooie vertaling van noice cancelling
Nee dat ding via Geenstijl aanbiedingen gekocht was 200 euro en 50 euro minderquote:
Nice ik een Philips kan er geen plaatje meer van vindenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:50 schreef tonja het volgende:
Ik wacht op deze. Gaat ook pas maandag worden wrs.
https://image.coolblue.nl/max/500x500/products/719394
Dat noise cancelling lijkt me heerlijk. Minder last van de buren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat ding via Geenstijl aanbiedingen gekocht was 200 euro en 50 euro minder
Ik zit graag buiten met de laptop op het balkon, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat noise cancelling lijkt me heerlijk. Minder last van de buren.
Daar is ie ook ideaal voor idd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit graag buiten met de laptop op het balkon, ik ben benieuwd
Ik vind dat niet fijn in mijn oren. Plus lopen er redelijk wat mensen voor lul met die dingenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:53 schreef D. het volgende:
Ik verwacht nog niets, maar toch maar eens earpods bestellen
Ja plus dat mensen rondom niet horen dat ik utopia kijkquote:
Ik ga ze ook niet buiten dragenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat niet fijn in mijn oren. Plus lopen er redelijk wat mensen voor lul met die dingenMaar ik ga ook niet met een koptelefoon in het ov
Die in-ear gevallen pleuren er bij mij steeds uit, tenzij ik ze heel ver in mijn oor duw, maar dat voelt weer niet prettig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:53 schreef D. het volgende:
Ik verwacht nog niets, maar toch maar eens earpods bestellen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja plus dat mensen rondom niet horen dat ik utopia kijk
Ik heb nu die met kabel, en die blijven altijd zitten, en verwacht dezelfde pasvormquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Die in-ear gevallen pleuren er bij mij steeds uit, tenzij ik ze heel ver in mijn oor duw, maar dat voelt weer niet prettig.
Dat zou ik eerder een lichtgewicht koptelefoon kopenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet buiten dragen
Tijdens het sporten
Ja dat dusquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Die in-ear gevallen pleuren er bij mij steeds uit, tenzij ik ze heel ver in mijn oor duw, maar dat voelt weer niet prettig.
ik heb nu zoiets als Tonja liet zien, maar die zit niet fijn, te warm, en valt af als ik spring of ga liggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder een lichtgewicht koptelefoon kopen
Stel je voor dat iemand ineens van een ander balkon schreeuwt. Ja wat een snotkoker is die Jessie he?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand ineens van een ander balkon schreeuwt. Ja wat een snotkoker is die Jessie he?
Neeeee niet weer. Weer een banquote:
Klachten via de vvequote:
En ze stemt op Jessiequote:Op woensdag 29 mei 2019 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die nieuwe daar op 3 hoog, ongehoord die volgt UTO zonder headset
Oh ja dat zag al eens een keertjequote:Op woensdag 29 mei 2019 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze stemt op JessieDirect op straat. Maar dan kan ik bij utopia aankloppen als dakloze. Btw een paar straten verderop heet de straat Utopia
quote:
Nice.quote:
Vervroegd optreden?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest slalommend om de Marco Borsato-gekkies heen
En dan blijkt Thunderbitch je buurvrouw te zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand ineens van een ander balkon schreeuwt. Ja wat een snotkoker is die Jessie he?
En Hassel tegenoverquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dan blijkt Thunderbitch je buurvrouw te zijn
Waarom staan die bij jou voor de deur?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest slalommend om de Marco Borsato-gekkies heen
Lekkah Deesquote:
Netjes volgens schema, een aantal avonden in de Kuip.quote:
Het mag niet mogen, die onzin dat mensen na hemelvaart maar altijd vrij nemenquote:
Nog minder vrije dagen ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het mag niet mogen, die onzin dat mensen na hemelvaart maar altijd vrij nemen
Bij mijn werkquote:
Sommige users denken dat wij in Nederland gemiddeld 20 weken per jaar vakantie hebbenquote:
Te voet, of allemaal auto’s met Marco-vlaggetjes aan de antennes?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn werk![]()
En niet voor mijn deur, maar wel onderweg richting snelweg.
Verplicht snipperenquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het mag niet mogen, die onzin dat mensen na hemelvaart maar altijd vrij nemen
Dat is bij ons niet meer...zeggen ze.quote:
Oh en waar komen die vandaan?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sommige users denken dat wij in Nederland gemiddeld 20 weken per jaar vakantie hebben
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:
Omdat we risico lopen dat de meeste van onze klanten dicht zijn zijn wij het ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is bij ons niet meer...zeggen ze.
Daar heb ik ook wel zin in.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
* wandel SC binnen met een lekker ijsje![]()
Gadverdammequote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb een gekleurde ijsje smaakt naar bubbelgum
Nou dan sla ik overquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb een bak vanille-roomijs en volgens nog mars-ijsjes.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent gadverdammequote:
Smaakt lekker hoorquote:
Mars ijsjes ook zo lekker,net als twix ijsjesquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een bak vanille-roomijs en volgens nog mars-ijsjes.
Dat train je er wel weer afquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:30 schreef D. het volgende:
*zich nog steeds schuldig voelt over de Nuts van gisteren
Ben en Jerry Cookie gedoe is lekker voor de rest kan ijs me eigenlijk gestolen worden. Of Peren ijs en raktetquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent gadverdamme
[..]
Smaakt lekker hoor![]()
[..]
Mars ijsjes ook zo lekker,net als twix ijsjes
Perenijsjesquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben en Jerry Cookie gedoe is lekker voor de rest kan ijs me eigenlijk gestolen worden. Of Peren ijs en raktet
Die zijn ook wel lekker inderdaad, calippo ijsthee ijsjequote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben en Jerry Cookie gedoe is lekker voor de rest kan ijs me eigenlijk gestolen worden. Of Peren ijs en raktet
Hopelijk heb je er van geleerdquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar anders had ik er iets anders af kunnen trainen
Ja dat is dan wel weer zo.. Ik ben van helemaal niets doen naar dagelijks 90 min. duursporten met verder het zelfde eetpatroon, dus ik train er altijd wat af.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar anders had ik er iets anders af kunnen trainen
Perenijsjes en slik vind ik ook wel lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn ook wel lekker inderdaad, calippo ijsthee ijsjeof split ijsjes kreeg ik altijd bij mijn oma vroeger
Zolang dat meer is dan de dagelijkse inname welquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer zo.. Ik ben van helemaal niets doen naar dagelijks 90 min. duursporten met verder het zelfde eetpatroon, dus ik train er altijd wat af.
Ja datquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang dat meer is dan de dagelijkse inname wel
Slik?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Perenijsjes en slik vind ik ook wel lekker.
Goedzo! dus wat heb je geleerd? Geen Nuts weer eten in ieder geval niet zoveelquote:
Laatste keer was 2 jaar terug gok ik, maar in mijn beleving was ie lekkerderquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goedzo! dus wat heb je geleerd? Geen Nuts weer eten in ieder geval niet zoveel
Wat is het probleem? Ik vindt een nuts wel lekker. Ik was even verslaafd aan Lionquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Laatste keer was 2 jaar terug gok ik, maar in mijn beleving was ie lekkerder
Oh, dat is dan aan de ene kant misschien wel beter..is de verleiding minder groot voor herhalingquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Laatste keer was 2 jaar terug gok ik, maar in mijn beleving was ie lekkerder
Dat ik ongezond bezig was, en het niet de moeite waard wasquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik vindt een nuts wel lekker. Ik was even verslaafd aan Lion
slik?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Perenijsjes en slik vind ik ook wel lekker.
Je vreet toch geen doos opquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ik ongezond bezig was, en het niet de moeite waard was
ha Sas, heb jij ook weer een lang weekend of doe je normaal?quote:
ik doe normaalquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
ha Sas, heb jij ook weer een lang weekend of doe je normaal?
Je kunt beter denken 'nah was lekker, maar de volgende pas weer over 2 jaar'. Je gaat je toch niet schuldig voelen over 1 debiele nuts.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ik ongezond bezig was, en het niet de moeite waard was
quote:
Te voet, met MB t-shirtsquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Te voet, of allemaal auto’s met Marco-vlaggetjes aan de antennes?
Victor Reinier ook?quote:
Neuh, als je maar niet vertelt dat hoe vaak hij naar de wc gaat.quote:
nee, die dan weer niet!quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Victor Reinier ook?
Geen grap, ik kwam hem tegen toen ik een paar jaar geleden op Terschelling was.
Dat ligt eraan op welke manier hij jouw klant wasquote:
okéquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Neuh, als je maar niet vertelt dat hoe vaak hij naar de wc gaat.
Sommige mensen hebben echt geen schaamtequote:Op woensdag 29 mei 2019 18:00 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die dan weer niet!![]()
tijdje geleden geleden vroegen mensen mij waar ze het huis van Jort Kelder konden vinden
dat huis staat op Terschelling en neequote:Op woensdag 29 mei 2019 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt geen schaamte![]()
Is het geen idee om een Huizen van Bekende Nederlanders-route op te zetten?
ja met toerbus en alquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt geen schaamte![]()
Is het geen idee om een Huizen van Bekende Nederlanders-route op te zetten?
quote:
I know, leuk huisje in de duinen heeft hij daar.quote:
Wie ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Victor Reinier ook?
Geen grap, ik kwam hem tegen toen ik een paar jaar geleden op Terschelling was.
Met die anderhalve BN-er kan je geen cent verdienen natuurlijk.quote:
Briljant topicquote:
quote:
Advies voor als je chagrijnig bent: Lees dat topic!quote:
jaaaaa! zo mooiquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Advies voor als je chagrijnig bent: Lees dat topic!
Niemand weet volgens mij wie de linker isquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet chagrijnig, maar.. linkje?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Mr. Miyagiquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand weet volgens mij wie de linker is
Je weet niet hoe gek mensen zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die anderhalve BN-er kan je geen cent verdienen natuurlijk.
GC / Wie is deze man?quote:
quote:
Ff kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lees en geniet. Graag gedaan!
GC / Wie is deze man?
Hoe op hoor!quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, eentje was al genoeg voor mijn schuldgevoel
Als ie nou heel lekker was, maar nu vond ik het zondequote:Op woensdag 29 mei 2019 17:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kunt beter denken 'nah was lekker, maar de volgende pas weer over 2 jaar'. Je gaat je toch niet schuldig voelen over 1 debiele nuts.
Het is meer dan 24 uur geleden!quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie nou heel lekker was, maar nu vond ik het zonde
ow wacht...quote:
Ik begrijp het wel, maar snap het alleen niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil het wel uitleggen, maar ben net opgehoe’d
Bedankt voor je begrip danquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar snap het alleen niet.
ik ben verärgert ,op mijn fernbedienung vor panasonic blueray ir6 wacht ik nu al 10 dagenquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Codein Kärnten! Regenmengen bis 40 mm sind zu erwarten.
Je kent de fok bijbel toch wel ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was wel een hilarische post ja.
Maar ik moest al lachen voordat ik zijn post tegenkwam
Jesus Tonja ONZ / De FOK! Bijbel.quote:
lees ditquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben verärgert ,op mijn fernbedienung vor panasonic blueray ir6 wacht ik nu al 10 dagen
Dit hoort bij je opvoedingquote:
Mijn godquote:
wat is dat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:22 schreef sacha het volgende:
[..]
lees dit
GC / Wie is deze man?
écht, het valt allemaal wel mee
Dat is lang inderdaad! Is het al wel verstuurd?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben verärgert ,op mijn fernbedienung vor panasonic blueray ir6 wacht ik nu al 10 dagen
Nee dat zal wel weerquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik lach er ook niet om
sjoef jonguhquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik lach er ook niet om
Nu lach ik weerquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
daarom is ze nu in het opvoedingsgesticht
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is lang inderdaad! Is het al wel verstuurd?
*touw aangeeft*quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lees hier al niet meer terug , laat staan datik ouwe topics van jaren terug terug ga lezen
Heb je het ooit wel eens gelezen? In het verledenquote:
Misschien, maar waarschijnlijk vergetenquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je het ooit wel eens gelezen? In het verleden
Mmmmmmmm okquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien, maar waarschijnlijk vergeten
als je nou eens begint met het weghalen van je vaste PIquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien, maar waarschijnlijk vergeten
Goeden garp voor op de rommelmarkt...quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:35 schreef tonja het volgende:
Er was ook zo'n topic, iets als 'mijn beeldje, wat doe je?' of zoiets.
Was ook hilarisch.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:36 schreef sacha het volgende:
[..]
als je nou eens begint met het weghalen van je vaste PI
*liefkijkt kusjekroel*
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:39 schreef cafca het volgende:
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Nou de meest leuke was wel die verkoper ONZ / Zaken gedaan met een randdebielquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:35 schreef tonja het volgende:
Er was ook zo'n topic, iets als 'mijn beeldje, wat doe je?' of zoiets.
Was ook hilarisch.
Onzin was ooit wel leukquote:
Sommige zijn uitgegroeid tot klassiekers.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de meest leuke was wel die verkoper ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Sindsdien verkoop ik niks meer onlinequote:
toen bestond ik nog nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:39 schreef cafca het volgende:
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
En ze ging zo goed?quote:
Ik heb een keer een mafkees in huis gehad voor een nogal duur bed. Die ging erop springenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de meest leuke was wel die verkoper ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
quote:ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
De zware beproeving ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mafkees in huis gehad voor een nogal duur bed. Die ging erop springen
Slaat af en toe een balletjequote:Op woensdag 29 mei 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik geen idee heb wie dat is?
Dat komt nog vaak voorbij op fokquote:
Whahaha meen je!quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mafkees in huis gehad voor een nogal duur bed. Die ging erop springen
Verbaasdquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Whahaha meen je!![]()
Hoe reageerde je daar op?
Ja, dat verwacht je nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
VerbaasdEn echt met een paar schoenen aan he? ... Uhhhhh
Nee zijn vriendin vond het te breed terwijl die vriendin niet mee was en de maten er bij stonden. Wel verkocht aan een anderquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht je niet![]()
Heeft ie het bed gekocht?
De heer heeft vreemde kostgangersquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zijn vriendin vond het te breed terwijl die vriendin niet mee was en de maten er bij stonden. Wel verkocht aan een ander
Best raar als iemand op je bed springt, erop gaan liggen kan ik me voorstellenquote:
Ik zou denk ik ook alleen maar verbaasd zijn en later kwaad.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Best raar als iemand op je bed springt erop gaan liggen kan ik me voorstellen
Nadat je eerst je schoenen hebt uitgetrokken...quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Best raar als iemand op je bed springt, erop gaan liggen kan ik me voorstellen
Dan nog, maar achteraf is het wel grappigquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Nadat je eerst je schoenen hebt uitgetrokken...
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan nog, maar achteraf is het wel grappig
quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:27 schreef tonja het volgende:
Het klinkt eigenlijk wel een beetje als een Banana Split streek zelfs.
Ik zou me vooral afvragen.....WAAROM?????quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan nog, maar achteraf is het wel grappig
Misschien heeft @Soury zijn NAW gegevens nog. Kan ze het 'm vragenquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Ik zou me vooral afvragen.....WAAROM?????
Die gozer spoorde niet helemaal denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Zou zomaar één of andere fetisj kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij een plausibele verklaringquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer spoorde niet helemaal denk ik.
Bed springenquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou zomaar één of andere fetisj kunnen zijn.
Misschien raakt hij daar heel opgewonden van.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou zomaar één of andere fetisj kunnen zijn.
Was het niet voor de kinderspeelkamer ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Best raar als iemand op je bed springt, erop gaan liggen kan ik me voorstellen
Die tijd heeft hij niet gehadquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien raakt hij daar heel opgewonden van.
Bij wildvreemde vrouwen ja, waarschijnlijk had hij ook geen vriendinquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef tonja het volgende:
[..]Iemand die alle bed advertenties afloopt om bij wildvreemden op hun bed te kunnen springen. En dan genieten van de reacties... Ik snap dat wel
Jesus Chuufquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet voor de kinderspeelkamer ?
Nah, het hoeft niet perse seksueel te zijn. Gewoon mensen pestenquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij wildvreemde vrouwen ja, waarschijnlijk had hij ook geen vriendin
Nou dat was ook een raar verhaal achteraf jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij wildvreemde vrouwen ja, waarschijnlijk had hij ook geen vriendin
Je gaat me niet vertellen dat er dat soort mensen zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, het hoeft niet perse seksueel te zijn. Gewoon mensen pesten
Maar toch niet fijn als je alleen bent. Ik heb laatst een hobo verkocht, maar heb de ontmoeting bij een vriend geregeld. Voel er niets voor om een wildvreemde in mijn huis te laten als ik alleen ben.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was ook een raar verhaal achteraf ja
Dat is lulligquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik dacht ook ooit eens een Bananasplit slachtoffer te zijn met iets vaags van een dame met een lekke band aan de kant van de weg.. Ik vertrouwde het niet en fietste gewoon door naar de Uni
Niet dat ik weet. Ik ken ze iig niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat er dat soort mensen zijn
Dat zeg ik nooit meerquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar toch niet fijn als je alleen bent. Ik heb laatst een hobo gekocht, maar heb de ontmoeting bij een vriend geregeld. Voel er niets voor om een wildvreemde in mijn huis te laten als ik alleen ben.
Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangersquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat er dat soort mensen zijn
Ja ik lees soms de scquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |