Nice.quote:
Vervroegd optreden?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest slalommend om de Marco Borsato-gekkies heen
En dan blijkt Thunderbitch je buurvrouw te zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand ineens van een ander balkon schreeuwt. Ja wat een snotkoker is die Jessie he?
En Hassel tegenoverquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dan blijkt Thunderbitch je buurvrouw te zijn
Waarom staan die bij jou voor de deur?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest slalommend om de Marco Borsato-gekkies heen
Lekkah Deesquote:
Netjes volgens schema, een aantal avonden in de Kuip.quote:
Het mag niet mogen, die onzin dat mensen na hemelvaart maar altijd vrij nemenquote:
Nog minder vrije dagen ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het mag niet mogen, die onzin dat mensen na hemelvaart maar altijd vrij nemen
Bij mijn werkquote:
Sommige users denken dat wij in Nederland gemiddeld 20 weken per jaar vakantie hebbenquote:
Te voet, of allemaal auto’s met Marco-vlaggetjes aan de antennes?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn werk![]()
En niet voor mijn deur, maar wel onderweg richting snelweg.
Verplicht snipperenquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het mag niet mogen, die onzin dat mensen na hemelvaart maar altijd vrij nemen
Dat is bij ons niet meer...zeggen ze.quote:
Oh en waar komen die vandaan?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Sommige users denken dat wij in Nederland gemiddeld 20 weken per jaar vakantie hebben
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:
Omdat we risico lopen dat de meeste van onze klanten dicht zijn zijn wij het ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is bij ons niet meer...zeggen ze.
Daar heb ik ook wel zin in.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
* wandel SC binnen met een lekker ijsje![]()
Heb een gekleurde ijsje smaakt naar bubbelgumquote:
Gadverdammequote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb een gekleurde ijsje smaakt naar bubbelgum
Nou dan sla ik overquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb een bak vanille-roomijs en volgens nog mars-ijsjes.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent gadverdammequote:
Smaakt lekker hoorquote:
Mars ijsjes ook zo lekker,net als twix ijsjesquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een bak vanille-roomijs en volgens nog mars-ijsjes.
Dat train je er wel weer afquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:30 schreef D. het volgende:
*zich nog steeds schuldig voelt over de Nuts van gisteren
Ben en Jerry Cookie gedoe is lekker voor de rest kan ijs me eigenlijk gestolen worden. Of Peren ijs en raktetquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bent gadverdamme
[..]
Smaakt lekker hoor![]()
[..]
Mars ijsjes ook zo lekker,net als twix ijsjes
Perenijsjesquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben en Jerry Cookie gedoe is lekker voor de rest kan ijs me eigenlijk gestolen worden. Of Peren ijs en raktet
Die zijn ook wel lekker inderdaad, calippo ijsthee ijsjequote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben en Jerry Cookie gedoe is lekker voor de rest kan ijs me eigenlijk gestolen worden. Of Peren ijs en raktet
Hopelijk heb je er van geleerdquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar anders had ik er iets anders af kunnen trainen
Ja dat is dan wel weer zo.. Ik ben van helemaal niets doen naar dagelijks 90 min. duursporten met verder het zelfde eetpatroon, dus ik train er altijd wat af.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar anders had ik er iets anders af kunnen trainen
Perenijsjes en slik vind ik ook wel lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn ook wel lekker inderdaad, calippo ijsthee ijsjeof split ijsjes kreeg ik altijd bij mijn oma vroeger
Zolang dat meer is dan de dagelijkse inname welquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer zo.. Ik ben van helemaal niets doen naar dagelijks 90 min. duursporten met verder het zelfde eetpatroon, dus ik train er altijd wat af.
Ja datquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang dat meer is dan de dagelijkse inname wel
Slik?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Perenijsjes en slik vind ik ook wel lekker.
Goedzo! dus wat heb je geleerd? Geen Nuts weer eten in ieder geval niet zoveelquote:
Laatste keer was 2 jaar terug gok ik, maar in mijn beleving was ie lekkerderquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goedzo! dus wat heb je geleerd? Geen Nuts weer eten in ieder geval niet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |