Het is de schuld van de zon.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik zo naar huis en alvast vakantie ga vieren
Denk niet veel anders dan vandaag.. Maar ja ik ben een geval apartquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:14 schreef Charmian het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Allemaal een beetje lummelen ofwah?
van de laatste herfstdag genietenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:14 schreef Charmian het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Allemaal een beetje lummelen ofwah?
maandag is het toch weer gewoon herfst?quote:
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk niet veel anders dan vandaag.. Maar ja ik ben een geval apart
Is 't nog steeds niks met de hendjes till?quote:
Wellicht.. maar maandag is nog zo ver weg, er kan nog van alles veranderenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
maandag is het toch weer gewoon herfst?
1 ochtendje gewerkt en het is weer kutquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is 't nog steeds niks met de hendjes till?
kenn je "Las Migas" ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind van niet ... voel me een Zombie buiten mn territorium als ik buiten ben
Het weekend ook hoor, niet qua tempetratuur maar wel qua zon/regen/wind etc. en maandag weer onder de 20 grquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wellicht.. maar maandag is nog zo ver weg, er kan nog van alles veranderen
goffer ga dan ook niet, maar ik snap wel als je wel gaat...it's complicatedquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
1 ochtendje gewerkt en het is weer kut
dus je zit gewoon liever binnen? Daar is toch niks mis mee?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind van niet ... voel me een Zombie buiten mn territorium als ik buiten ben
ok char paulusmaquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het weekend ook hoor, niet qua tempetratuur maar wel qua zon/regen/wind etc. en maandag weer onder de 20 gr
Nog niet bewust ... Zal eens luisteren of wil je een nummer in mn topic posten, dat mag gewoon hoorquote:
Daar komt het de laatste tijd wel op neer.. Fel zonlicht irriteert me..quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus je zit gewoon liever binnen? Daar is toch niks mis mee?
ow bijna helemaal oke, morgen vrij, vrijdag een half dagje werken en dan pas dinsdag weer werken. Dus nog heel veel dutjestijd de komende dagen. Als het iets te druk wordt gaat m'n hoofd nog wel een beetje koekoek maar het is te overzien.quote:
de zijn vanavond in bleiburgquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet bewust ... Zal eens luisteren of wil je een nummer in mn topic posten, dat mag gewoon hoor
Ja met jouw ogen op dit moment kan ik me dat wel voorstellen. Maar een zonnebril helpt niet meer? Of maakt het dat nog irritanter?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar komt het de laatste tijd wel op neer.. Fel zonlicht irriteert me..
shelly?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |