Die in-ear gevallen pleuren er bij mij steeds uit, tenzij ik ze heel ver in mijn oor duw, maar dat voelt weer niet prettig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:53 schreef D. het volgende:
Ik verwacht nog niets, maar toch maar eens earpods bestellen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja plus dat mensen rondom niet horen dat ik utopia kijk
Ik heb nu die met kabel, en die blijven altijd zitten, en verwacht dezelfde pasvormquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Die in-ear gevallen pleuren er bij mij steeds uit, tenzij ik ze heel ver in mijn oor duw, maar dat voelt weer niet prettig.
Dat zou ik eerder een lichtgewicht koptelefoon kopenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet buiten dragen
Tijdens het sporten
Ja dat dusquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Die in-ear gevallen pleuren er bij mij steeds uit, tenzij ik ze heel ver in mijn oor duw, maar dat voelt weer niet prettig.
ik heb nu zoiets als Tonja liet zien, maar die zit niet fijn, te warm, en valt af als ik spring of ga liggenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder een lichtgewicht koptelefoon kopen
Stel je voor dat iemand ineens van een ander balkon schreeuwt. Ja wat een snotkoker is die Jessie he?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand ineens van een ander balkon schreeuwt. Ja wat een snotkoker is die Jessie he?
Neeeee niet weer. Weer een banquote:
Klachten via de vvequote:
En ze stemt op Jessiequote:Op woensdag 29 mei 2019 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die nieuwe daar op 3 hoog, ongehoord die volgt UTO zonder headset
Oh ja dat zag al eens een keertjequote:Op woensdag 29 mei 2019 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
En ze stemt op JessieDirect op straat. Maar dan kan ik bij utopia aankloppen als dakloze. Btw een paar straten verderop heet de straat Utopia
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |