quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de meest leuke was wel die verkoper ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Sindsdien verkoop ik niks meer onlinequote:
toen bestond ik nog nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:39 schreef cafca het volgende:
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
En ze ging zo goed?quote:
Ik heb een keer een mafkees in huis gehad voor een nogal duur bed. Die ging erop springenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de meest leuke was wel die verkoper ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
quote:ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
De zware beproeving ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mafkees in huis gehad voor een nogal duur bed. Die ging erop springen
Slaat af en toe een balletjequote:Op woensdag 29 mei 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik geen idee heb wie dat is?
Dat komt nog vaak voorbij op fokquote:
Whahaha meen je!quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een keer een mafkees in huis gehad voor een nogal duur bed. Die ging erop springen
Verbaasdquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Whahaha meen je!![]()
Hoe reageerde je daar op?
Ja, dat verwacht je nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
VerbaasdEn echt met een paar schoenen aan he? ... Uhhhhh
Nee zijn vriendin vond het te breed terwijl die vriendin niet mee was en de maten er bij stonden. Wel verkocht aan een anderquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht je niet![]()
Heeft ie het bed gekocht?
De heer heeft vreemde kostgangersquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zijn vriendin vond het te breed terwijl die vriendin niet mee was en de maten er bij stonden. Wel verkocht aan een ander
Best raar als iemand op je bed springt, erop gaan liggen kan ik me voorstellenquote:
Ik zou denk ik ook alleen maar verbaasd zijn en later kwaad.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Best raar als iemand op je bed springt erop gaan liggen kan ik me voorstellen
Nadat je eerst je schoenen hebt uitgetrokken...quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Best raar als iemand op je bed springt, erop gaan liggen kan ik me voorstellen
Dan nog, maar achteraf is het wel grappigquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Nadat je eerst je schoenen hebt uitgetrokken...
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan nog, maar achteraf is het wel grappig
quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:27 schreef tonja het volgende:
Het klinkt eigenlijk wel een beetje als een Banana Split streek zelfs.
Ik zou me vooral afvragen.....WAAROM?????quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan nog, maar achteraf is het wel grappig
Misschien heeft @Soury zijn NAW gegevens nog. Kan ze het 'm vragenquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Ik zou me vooral afvragen.....WAAROM?????
Die gozer spoorde niet helemaal denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Zou zomaar één of andere fetisj kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:30 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij een plausibele verklaringquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer spoorde niet helemaal denk ik.
Bed springenquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou zomaar één of andere fetisj kunnen zijn.
Misschien raakt hij daar heel opgewonden van.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou zomaar één of andere fetisj kunnen zijn.
Was het niet voor de kinderspeelkamer ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Best raar als iemand op je bed springt, erop gaan liggen kan ik me voorstellen
Die tijd heeft hij niet gehadquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien raakt hij daar heel opgewonden van.
Bij wildvreemde vrouwen ja, waarschijnlijk had hij ook geen vriendinquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef tonja het volgende:
[..]Iemand die alle bed advertenties afloopt om bij wildvreemden op hun bed te kunnen springen. En dan genieten van de reacties... Ik snap dat wel
Jesus Chuufquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het niet voor de kinderspeelkamer ?
Nah, het hoeft niet perse seksueel te zijn. Gewoon mensen pestenquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij wildvreemde vrouwen ja, waarschijnlijk had hij ook geen vriendin
Nou dat was ook een raar verhaal achteraf jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij wildvreemde vrouwen ja, waarschijnlijk had hij ook geen vriendin
Je gaat me niet vertellen dat er dat soort mensen zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nah, het hoeft niet perse seksueel te zijn. Gewoon mensen pesten
Maar toch niet fijn als je alleen bent. Ik heb laatst een hobo verkocht, maar heb de ontmoeting bij een vriend geregeld. Voel er niets voor om een wildvreemde in mijn huis te laten als ik alleen ben.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was ook een raar verhaal achteraf ja
Dat is lulligquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:40 schreef chufi het volgende:
Ik dacht ook ooit eens een Bananasplit slachtoffer te zijn met iets vaags van een dame met een lekke band aan de kant van de weg.. Ik vertrouwde het niet en fietste gewoon door naar de Uni
Niet dat ik weet. Ik ken ze iig niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat er dat soort mensen zijn
Dat zeg ik nooit meerquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar toch niet fijn als je alleen bent. Ik heb laatst een hobo gekocht, maar heb de ontmoeting bij een vriend geregeld. Voel er niets voor om een wildvreemde in mijn huis te laten als ik alleen ben.
Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangersquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat er dat soort mensen zijn
Ja ik lees soms de scquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |