Huh? Nee johquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje Plopsaland achtig?
Nietesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Jeetje, je bent zelfs elitair in pretparkensmaak.
Nee. En leuker dan de Efteling.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje Plopsaland achtig?
Ja ik ken het wel. Bij ons is de datumprikker al gemaakt voor de Efteling. De enige dag dat echt heel de groep bij elkaar is. Maar dat krijg je met een groep van 12 mensenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, een paar. Die doordeweeks aan het werk zijn, en verder amper tijd hebben tegenwoordig. Het is al een uitdaging om een vrijdagavondje poolen af te spreken met ze tegenwoordig. Vroeger gingen we elke vrijdag
Efteling is sfeervoller. Ben al wel heel lang niet meer in Phantasialand geweest. Minstens 10 jaar geleden, misschien 15.quote:
Maar verder niet echt vrienden nee. Gigantisch veel kennissen, maar daar ga ik niet mee naar een pretpark oid.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel. Bij ons is de datumprikker al gemaakt voor de Efteling. De enige dag dat echt heel de groep bij elkaar is. Maar dat krijg je met een groep van 12 mensen
Vond het paar jaar geleden best de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Efteling is sfeervoller. Ben al wel heel lang niet meer in Phantasialand geweest. Minstens 10 jaar geleden, misschien 15.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
Wij gaan elk jaar. Ben praktisch opgegroeid in de Efteling haha
Leuker dan Walibi in ieder geval.quote:
Efteling is nostalgie voor mij, en we gaan elk jaar met mijn vriendengroep. Altijd genotquote:
Moet ook weer eens gaan ja. Te lang geleden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 06:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Efteling is nostalgie voor mij, en we gaan elk jaar met mijn vriendengroep. Altijd genot
Je bent een Laaf?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
Wij gaan elk jaar. Ben praktisch opgegroeid in de Efteling haha
Wij hebben nog een kaartje overquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ook weer eens gaan ja. Te lang geleden.
Ssst niet doorvertellenquote:
Die tijd is niet voorbij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er was eens een tijd dat mensen die in en om jet huis hadden staan.
wanneer gaan we?quote:
Katten moet je binnen houden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Snap dat sowieso niet wat je bij de Efteling te zoeken hebt als volwassene zonder kinderen.
Als volwassene kun je toch ook lol hebben in de attracties?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Snap dat sowieso niet wat je bij de Efteling te zoeken hebt als volwassene zonder kinderen.
Als je alles gaat opnoemen wat je niet snapt dan hebben we in ieder geval een hoop te lezen vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
that's so sadquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
ik mag jou welquote:
Ik vind het een beetje kinderachtig. Maar iedereen zijn feestje.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als volwassene kun je toch ook lol hebben in de attracties?
Of is dit een matige trolpoging?
Ja, daarom hou ik het maar bij de dingen die hier besproken worden, anders is het ook maar zo random.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als je alles gaat opnoemen wat je niet snapt dan hebben we in ieder geval een hoop te lezen vandaag
Wat is er mis met jou?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Vind het altijd wel leuk, beetje rondstappen daarquote:
Troubles in dating paradise?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:39 schreef Allures het volgende:
Waarom val ik altijd voor mensen die me niet laten ademen
Je bent gewoon onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:39 schreef Allures het volgende:
Waarom val ik altijd voor mensen die me niet laten ademen
Klinkt alsof je het goed kunt vinden met TaMieke.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig. Maar iedereen zijn feestje.
we zullen zienquote:
Dat sowiesoquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het goed kunt vinden met TaMieke.
Zelfinzicht is een groot goedquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat sowieso
Beetje jammer dat ik ook een egoïstische trut ben die er slecht tegen kan als je op haar lip gaat zitten
Slechte combi
Vanalles, maar die hebben weinig te maken met de Eftelingquote:
Oh, goed te lezen dat t niet aan de Efteling ligt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanalles, maar die hebben weinig te maken met de Efteling
Ze hebben bier.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn fucked up-ness? Nah. Dat is niet hun schuld. Ben vroeger gewoon in een grote ketel toverelixer gevallen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed te lezen dat t niet aan de Efteling ligt.
Ik zie jou wel een hele dag biertjes klappen in het carnavalfestival.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanalles, maar die hebben weinig te maken met de Efteling
Dat is racist. Alleen maar omdat ik een Limburger ben.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een hele dag biertjes klappen in het carnavalfestival.
Past ie dan wel met zijn rode neus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een hele dag biertjes klappen in het carnavalfestival.
gelukkig is week bijna voorbijquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt moeite met de t en de d deze week.
dat hoop je dan maarquote:
Lol zat je zelf niet te sturen op een 4e date binnen een week?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:43 schreef Allures het volgende:
Voel me een beetje schuldig dat ik het er over heb maar moest er even uit
Hij is wel heel leuk hoor![]()
Zou het heel jammer vinden als we geen midden kunnen vinden er in
5 en 6 al, je loopt achterquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol zat je zelf niet te sturen op een 4e date binnen een week?
ja kun je nagaan, dan wil die ander dus blijkbaar nog meer hequote:Op woensdag 29 mei 2019 08:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol zat je zelf niet te sturen op een 4e date binnen een week?
Eens wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind andere pretparken wel heel leuk. Dus die vogel gaat niet opquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het goed kunt vinden met TaMieke.
Nog een harige Italiaan gestrikt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind andere pretparken wel heel leuk. Dus die vogel gaat niet op
Goedemorgen trouwens. Eigen bedje slaapt toch het beste
Of wel omdat Hosti t zelfde erover denktquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind andere pretparken wel heel leuk. Dus die vogel gaat niet op
Goedemorgen trouwens. Eigen bedje slaapt toch het beste
Nee ben je gekquote:
Ik zie Hosti nu niet ineens vrolijk rondhuppelen in Phantasia of Toverlandquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of wel omdat Hosti t zelfde erover denkt.
Ik zie hem sowieso niet vrolijk. Of rondhuppelen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee ben je gek
[..]
Ik zie Hosti nu niet ineens vrolijk rondhuppelen in Phantasia of Toverland
quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hem sowieso niet vrolijk. Of rondhuppelen.
Ik vind het wel grappig nu je grote mensen werk doet je opeens klaagt dat je nooit vrij bentquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ze delen in elk geval het limboschap, en wie weet wat nog meer.
Oh ik ben eigenlijk best vaak vrij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig nu je grote mensen werk doet je opeens klaagt dat je nooit vrij bent
Feministen zullen schuimbekken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:05 schreef Lokasenna het volgende:
Maar hopelijk mag ik ooit wel huisvrouw worden, want thuis zijn blijft toch het beste.
lekker doen wat je gelukkig maaktquote:
De echte wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, die zijn toch voorstander van vrije keuzes voor vrouwen.
lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop ook nog steeds een sugar mommy te vinden eigenlijk en huisman te worden.
Wat bedoel je met gemak achter je laten?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:12 schreef Californium het volgende:
Heb op meerdere momenten in mijn leven keuze moeten maken om "gemak" achter me te laten.
Ik ben er eigenlijk meer als de dood voor om weer iemand helemaal fantastisch te vinden en dan weer niet meer alleen te zijn enzo
Samenwonen en dan uit elkaar geen waardoor je weer alleen moet gaan wonen, dat is altijd zoveel duurder. En ik ben toch altijd bang daarvoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gemak achter je laten?
Ja, op dat gebied zal ze niet te veel spatjes moeten hebben dan... En met een sugar mommy is het natuurlijk ook wel de bedoeling dat er heel vaak buiten de deur wordt gegeten, door haar betaald uiteraard.quote:
Mooi, ik kook welquote:
Dan blijf je alleenquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:12 schreef Californium het volgende:
Heb op meerdere momenten in mijn leven keuze moeten maken om "gemak" achter me te laten.
Ik ben er eigenlijk meer als de dood voor om weer iemand helemaal fantastisch te vinden en dan weer niet meer alleen te zijn enzowant als je dan dingen samen gaat doen wordt je aan elkaar gehecht enzo en als je dan weer alleen moet is altijd zo'n opgave. Je raakt toch ook financieel van elkaar afhankelijk vaak
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Samenwonen en dan uit elkaar geen waardoor je weer alleen moet gaan wonen, dat is altijd zoveel duurder. En ik ben toch altijd bang daarvoor.
Jullie blijven toch altijd bij elkaar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Ben ik soms ook wel een beetje bang voor, het blijft toch altijd een risico. Maar je moet maar denken dat je in die jaren in elk geval heel wat geld uitgespaard hebt, het voelt alsof je er op achteruit gaat maar netto ben je toch beter uit dan wanneer je nooit had samengewoond.
Ik denk niet dat hij weggaat als ik nu dik word eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jullie blijven toch altijd bij elkaar.
Zolang je maar niet dik wordt.
Dan zit je in een luxepositie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij weggaat als ik nu dik word eigenlijk.
Hij heeft zelf overgewicht en ik ga ook niet weg toch. :Squote:Op woensdag 29 mei 2019 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je in een luxepositie.
Als iemand tegen me zeurt over 'je wordt er wel dik van' zeg ik altijd:"Ben ik al dus geef maar."quote:
Zo werkt dat nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft zelf overgewicht en ik ga ook niet weg toch. :S
Ja maar verliefd zijn geeft zo'n euforiequote:
Dat dacht ik ook een paar keer jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jullie blijven toch altijd bij elkaar.
Zolang je maar niet dik wordt.
Zat mensen die dat niet durven, zonde!quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:12 schreef Californium het volgende:
Of gewoon een onafscheidelijk team worden!quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:47 schreef Allures het volgende:
Je kunt ook verliefd zijn en blijven latten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis natuurlijk ook nooit een keuze geweestquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Of gewoon een onafscheidelijk team worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het meeste eten is toch organisch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind 'organisch' een raar woord als het over eten gaat, maar volgens de Van Dale kan het welIk zou dan eerder biologisch gebruiken.
/willekeurige hersenscheet
Hooguit vreemd. Niet weg.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij weggaat als ik nu dik word eigenlijk.
Of anorganisch, zoals mineralen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meeste eten is toch organisch?
Is t niet organisch, dan is t synthetisch.
Klopt. Ga nl naar Griekenlandquote:
Ben jij zo iemand die een korte broek naar t werk aandoet?quote:
Wil ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:31 schreef Samzz het volgende:
Heerlijk weer! Vanmiddag lekker een jurkje aan
.
Ah joh, lekker wollig, lekker free-bleeden! Kan jou t schelen! #FreethePusssyquote:
Ja maar m'n beenhaar is nogal stug en mannelijk en weerkaatst licht.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:34 schreef Lokasenna het volgende:
CL, je bent toch blond? Of heb je wel donker beenhaar.
Heerlijk ja. 18 graden wordt t. Blote benen, yayquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil ik ook
Dat heerlijke weer in dan he.
Niet lekker een jurkje aan.
Alhoewel. Who are we kidding?
Weerkaatst licht? Dat klinkt super cool!quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar m'n beenhaar is nogal stug en mannelijk en weerkaatst licht.
Misschien voelt de volgende wel zo goed dat het allemaal vanzelf gaat. (ha)quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook nooit een keuze geweest
Maar een leven achter je laten is om heel veel redenen moeilijk, maar ben in alle gevallen blij met de keuze geweest.
Ik denk vooral dat mentaal een nieuwe relatie aangaan een hele zware bevalling gaat zijnlaat staan samenwonen.
Misschienquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien voelt de volgende wel zo goed dat het allemaal vanzelf gaat. (ha)
Wat zijn dit voor MCH vragen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die een korte broek naar t werk aandoet?
Soort prisma.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weerkaatst licht? Dat klinkt super cool!
Vrijdag naar een tweedehands fiets kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Maar even wat tijd maken om te fietsen
Je ziet altijd beren dusquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien
Maar ik acht die kans heel kleinIk ken mezelf
Jij hebt wel aardig wat kluservaring; als ik nou een verhoogde border wil maken langs mijn schutting met palen en planken, dan zou je de kant van de schutting normaliter eerst doen, en daarna pas de schutting plaatsen. Zie plaatje hieronder. De schutting staat bij mijn echter al. Ideeën?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik ken mezelf gewoon goedquote:
Elektrisch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrijdag naar een tweedehands fiets kijken
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel aardig wat kluservaring; als ik nou een verhoogde border wil maken langs mijn schutting met palen en planken, dan zou je de kant van de schutting normaliter eerst doen, en daarna pas de schutting plaatsen. Zie plaatje hieronder. De schutting staat bij mijn echter al. Ideeën?Zoiets heb ik afgelopen weekend gemaakt, ook tegen een al staande schutting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter ik heb maar een bak van 1,80 bij 70 gemaakt dus die heb ik losstaand gebouwd en daarna op zijn plek gezet.
Zoals op jouw foto dan zou ik voor de (imo) makkelijk manier gaan door die achterste planken lekker tegen de schuttingpalen aan te schroeven. dan de palen erin en dan rest afwerken.
Dan zit je alleen wel met wat meerwerk als je later enkel de schutting wil vervangen.
Station fiets beste fiets. Heb een oude afgeragde omafiets waar ik de binnenband een keer goed in moet doen, want nu hobbelt het voorwiel de hele tijdquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dan durf ik hem niet bij het station te stallen
Altijd al zo geweest of door ervaringen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Ik ken mezelf gewoon goedIk zie geen beren. Ik heb heel erg veel moeite met mezelf open stellen en andere dingen
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef Allures het volgende:
Ik ben juist geloof ik best snel heel open en dan denkt die ander wow we zijn echt aan het connecten en dan worden ze nogal serieus
Hmm ja het is een gedeelde schutting, dus dat is niet zo handig dan. En hij wordt een meter of 5 lang. Kan ook palen in de grond meppen, planken tegen de voorkant en bovenop een plank ter afwerking.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Zoiets heb ik afgelopen weekend gemaakt, ook tegen een al staande schutting.
Echter ik heb maar een bak van 1,80 bij 70 gemaakt dus die heb ik losstaand gebouwd en daarna op zijn plek gezet.
Zoals op jouw foto dan zou ik voor de (imo) makkelijk manier gaan door die achterste planken lekker tegen de schuttingpalen aan te schroeven. dan de palen erin en dan rest afwerken.
Dan zit je alleen wel met wat meerwerk als je later enkel de schutting wil vervangen.
Kan m'n oude fiets daar natuurlijk wel voor aanhouden. Het wordt ook geen superduperluxe sportieve fiets, maar iets stevigers met vering en meer dan één werkende versnelling, en fatsoenlijke remmen. Heb laatst een stuk op de fiets van m'n vader gereden en dat ging een stuk soepeler. Dus iets chiquer dan een aftandse stadsfiets. Heb er nu eentje op het oog met zeven versnellingen en allerlei veringen. Nadeel is alleen dat ik er geen zak verstand van heb.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Station fiets beste fiets. Heb een oude afgeragde omafiets waar ik de binnenband een keer goed in moet doen, want nu hobbelt het voorwiel de hele tijd
Gewoon kijken of alles werktquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan m'n oude fiets daar natuurlijk wel voor aanhouden. Het wordt ook geen superduperluxe sportieve fiets, maar iets stevigers met vering en meer dan één werkende versnelling, en fatsoenlijke remmen. Heb laatst een stuk op de fiets van m'n vader gereden en dat ging een stuk soepeler. Dus iets chiquer dan een aftandse stadsfiets. Heb er nu eentje op het oog met zeven versnellingen en allerlei veringen. Nadeel is alleen dat ik er geen zak verstand van heb.
Altijd al een beetje, maar het is door ervaringen wel erger geworden helaasquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest of door ervaringen?
"7 versnellingen met Rollerbrakes, naafdynamo, verende voorvork, verende zadelpen"quote:
Swarovski beeenhaar!quote:
Als je niet in de schutting wil schroeven dan moet je of eerst de palen erin slaan op plankdikte van de schutting en dan de planken erachter houden en vastzetten met schroeven door de paal of met hoekstukjes. Want anders moet je eerst de plank al op de paaltjes hebben en die dan de grond in werken maar dat lijkt me lastiger...quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja het is een gedeelde schutting, dus dat is niet zo handig dan. En hij wordt een meter of 5 lang. Kan ook palen in de grond meppen, planken tegen de voorkant en bovenop een plank ter afwerking.
Ik bedoelde dus de palen erin meppen, dan gewoon aan de binnenkant van de bak de planken er tegenaan schroeven. Dus dat aan de kant van de schutting de palen aan de buitenkant zitten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je niet in de schutting wil schroeven dan moet je of eerst de palen erin slaan op plankdikte van de schutting en dan de planken erachter houden en vastzetten met schroeven door de paal of met hoekstukjes. Want anders moet je eerst de plank al op de paaltjes hebben en die dan de grond in werken maar dat lijkt me lastiger...
Ik heb een horloge besteld van vijftien euroquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:02 schreef Debsterr het volgende:
Woops. Horloge wat ik voor KM wilde kopen gevonden in de aanbieding. Nu nog even bewaren.
Dan zou het wel fijn zijn als je iemand hebt die je op zo'n moment de tijd geeft en je op die manier een beetje veilig laat voelen waardoor het bespreken makkelijker wordt...quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Altijd al een beetje, maar het is door ervaringen wel erger geworden helaas.
Ik kan echt volledig dichtslaan of spontaan gaan janken en dan weet ik wel wat er is, maar kan dat niet overbrengen. Alsof ik een labiele gekkie ben
Daar gaan je upgrades voor dit jaarquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een horloge besteld van vijftien euro
Ik van 300quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schakelen is makkelijk te checken, remmen moeten (bijna) blokkeren, licht moet werken als je fietst, en de vering merk je ook vanzelf.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"7 versnellingen met Rollerbrakes, naafdynamo, verende voorvork, verende zadelpen"
Jij koopt cadeau's van 300 euro voor je boy? Ik heb op het verkeerde paard gewed volgens mij.quote:
oh zo, dat is zeker makkelijker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus de palen erin meppen, dan gewoon aan de binnenkant van de bak de planken er tegenaan schroeven. Dus dat aan de kant van de schutting de palen aan de buitenkant zitten.
Had je dat niet beter kunnen sparen voor je gezin?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor Miss al sissen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo, dat is zeker makkelijker.
En dan de plank erop voor de afwerking zoals dit
[ afbeelding ]
Het is wel bij een fietsenwinkel zelf en niet via een particulier op Marktplaats. Scheelt wel wat, maar nu heeft ie nog een beurt huehue gehad en zit er nog een half jaar garantie op.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schakelen is makkelijk te checken, remmen moeten (bijna) blokkeren, licht moet werken als je fietst, en de vering merk je ook vanzelf.
Ja preciesquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo, dat is zeker makkelijker.
En dan de plank erop voor de afwerking zoals dit
[ afbeelding ]
Ow, dan zou er niets mis moeten zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel bij een fietsenwinkel zelf en niet via een particulier op Marktplaats. Scheelt wel wat, maar nu heeft ie nog een beurt huehue gehad en zit er nog een half jaar garantie op.
Ik sta ook altijd te kijken van de cadeaus die m'n broer en zus krijgen en geven. iPhones, iPads, weekendjes weg. Misschien toch eens aan de vent.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij koopt cadeau's van 300 euro voor je boy? Ik heb op het verkeerde paard gewed volgens mij.
Gaat dan toch wel misschien een maand mee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
15 euro is ook wel een hoop geld voor een klokkie.
Had laatst een geurtje gegeven en kreeg toen al te horen dat het wel erg aan de prijs was voor zomaar een cadeau.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd te kijken van de cadeaus die m'n broer en zus krijgen en geven. iPhones, iPads, weekendjes weg. Misschien toch eens aan de vent.
Euh, ja. Ik hou van geld uitgevenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij koopt cadeau's van 300 euro voor je boy? Ik heb op het verkeerde paard gewed volgens mij.
Deze krijgt hij pas over een paar maanden hoorquote:
Ja alleen moet de zijkant natuurlijk ook afgewerkt worden, en weet niet of dat zo mooi wordt. Nog maar even over denkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ja waarom niet, zie je toch niks meer van als ie gevuld is.
Jupquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou het wel fijn zijn als je iemand hebt die je op zo'n moment de tijd geeft en je op die manier een beetje veilig laat voelen waardoor het bespreken makkelijker wordt...
Maar dat had je zelf ook wel al bedacht gok ik
Het is ook veel, dat weet ik. Maar ik heb de ruimte, ik vind het een tof ding, en geld moet rollen vind ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 300 euro ook veel. Maar misschien wordt dat anders wanneer je al langer samen bent/meer te besteden hebt.
Dan zou ik het ook doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is ook veel, dat weet ik. Maar ik heb de ruimte, ik vind het een tof ding, en geld moet rollen vind ik.
Plus zoiets zou hij nooit voor zichzelf kopen. Dan ben ik er extra toe geneigd haha.quote:
Dan schopt mijn baas me weer naar huis.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die een korte broek naar t werk aandoet?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan schopt mijn baas me weer naar huis.
nou ik hou van mijn vent maar dat krijgt ie toch niet hoorquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 300 euro ook veel. Maar misschien wordt dat anders wanneer je al langer samen bent/meer te besteden hebt.
Dat is onmenselijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden denken dat ik 10 dagen Griekenland red met 10kg handbagage
Hier is het not-done. Verder is het heel casual gelukkig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hier ook (maar niet bij elke afdeling).
Ja ditquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ook. Aan mezelf. En dan is het daarna op
Fijn zeg!quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Plus zoiets zou hij nooit voor zichzelf kopen. Dan ben ik er extra toe geneigd haha.
Ander goed nieuws, huisbewaring is officieel goedgekeurddus een half jaar samenwonen zonder groot risico. Toch wel geruststellende gedachte.
Drie weken VS, twee weken Japan: 13 kiloquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vrienden denken dat ik 10 dagen Griekenland red met 10kg handbagage
Feliquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Plus zoiets zou hij nooit voor zichzelf kopen. Dan ben ik er extra toe geneigd haha.
Ander goed nieuws, huisbewaring is officieel goedgekeurddus een half jaar samenwonen zonder groot risico. Toch wel geruststellende gedachte.
Als ik het zou kunnen missen, zou ik t wel doen denk ik. Mits echt iets dat hij heel graag wil hebben of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
[..]
nou ik hou van mijn vent maar dat krijgt ie toch niet hoor
Maar moest je ook ieder dagdeel een nieuwe outfit aan?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie weken VS, twee weken Japan: 13 kilo
3 weken is anders dan 10 dagen, want in 3 weken was je ondertussen nogquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie weken VS, twee weken Japan: 13 kilo
Ja. Zeker als t 30 raden en feesten wordt.quote:
In je blote bastquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zeker als t 30 raden en feesten wordt.
Dan ga ik dat shirt niet nog eens 2 dagen aanhouden
Vind ik gewoon smerig.
Ok, vanavond naar de sportschool dusquote:
Afgelopen weekend twee shirts per dag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik gewoon smerig.
Homo’s op pride met een shirt aan? Hoaxquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik gewoon smerig.
Zo’n doorschijnend/net shirt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Homo’s op pride met een shirt aan? Hoax
En hoe gaat dat met je huidige date?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup![]()
![]()
Maar het ligt in mij. Daar ben ik mijn dondersgoed van bewust
Dry fitje aanschaffen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik gewoon smerig.
Hier ook. Toen het vorig jaar 35+ was ben ik gewoon in korte broek gekomen. Zeker op een dag dat ik geen klanten zie of wat dan ook vind ik dat kunnen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het not-done. Verder is het heel casual gelukkig.
T is geen Amsterdam hequote:Op woensdag 29 mei 2019 11:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Homo’s op pride met een shirt aan? Hoax
Vind ik dus ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Afgelopen weekend twee shirts per dag.Eentje voor overdag, daarna opfrissen en eentje voor de avond.
Best normaal lijkt me
Weten jouw collega's dat je je in een vrije markt begeeft trouwens?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:39 schreef Allures het volgende:
Hier mag veel niet maar wat daar zijn ze niet duidelijk over
Maar ik ben altijd braaf dus kleed ik me voor de zekerheid maar als een non
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Zie ik er hetero uit?quote:
Niet zo overmatig zweten danquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie ik er hetero uit?
En snel droog is nog steeds smerig, t zweet zit er nog steeds in
En al is t luchtiger, 30 graden en feesten = zweet
Ik zal stil blijven staan onder de airco, ok?quote:
Nee, liep gewoon drie dagen in hetzelfde shirt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar moest je ook ieder dagdeel een nieuwe outfit aan?
Met 30 graden in de zon ook ja?quote:
Ik heb niet gewassen in drie wekenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 weken is anders dan 10 dagen, want in 3 weken was je ondertussen nog
Ik had voor 4 weken Australie ook net zoveel bij als 1 week Singapore. Ongeveer.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Welke?
Ik date al maanden niet meer
Oh daar ging ik voor het gemak maar even vanuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet gewassen in drie weken
Engelse douche hé.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met 30 graden in de zon ook ja?
Ew.
Echt zo vaak van die mannen die bij t voorbijlopen zo'n "oud zweet in de kleding" walm meebrengen.
Ruiken ze misschien zelf niet eens meer
Ja. Als er iemand nieuw word aangenomen doe ik altijd even een mailtje uit voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten jouw collega's dat je je in een vrije markt begeeft trouwens?
Hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Oh daar ging ik voor het gemak maar even vanuit
Ik had gewoon Heel Veel shirtjes mee. En verder weinig aan make-up en meuk. Eén paar extra schoenen en m'n slippers. Geen extra tasjes of rugtassen of losse meuk.quote:
Op Tinder word je toch alleen maar gebannedquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
HahahaNeuh. Ik doe ook niet aan Tinder ofzo. Ik kom iemand tegen waarmee het klikt, maar ik ga het niet opzoeken ofzo
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op Tinder word je toch alleen maar gebanned
Volgens mij heet dat Franse douche. En dat werkt niet hequote:
Ronald Beltzer vertelde collega's daar graag over.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weten jouw collega's dat je je in een vrije markt begeeft trouwens?
Ik vind dat dus echt heel vervelend als ik mezelf ruik, en nog vervelender als anderen t ruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Naar Japan was er wel iemand mee die serieus twee weken met drie shirts heeft gedaan, dat was niet zo'n goede geur. Maar toen ik hem later nog een paar keer sprak rook je hem ook.
Ik snap dat niet. Als je dan niet wil of kan wassen, koop dan ter plekke een paar simpele t-shirtsquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Naar Japan was er wel iemand mee die serieus twee weken met drie shirts heeft gedaan, dat was niet zo'n goede geur. Maar toen ik hem later nog een paar keer sprak rook je hem ook.
Was echt verschaald zweet ofzo. Ik trok wel elke dag een schoon shirtje aan en anders hing ik het binnenstebuiten op het balkon te luchten, twee keer per dag douchen helpt ook wel. En qua nachtkleding ook niet veel nodig en dat liet ik achter, ondergoed en sokken ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt heel vervelend als ik mezelf ruik, en nog vervelender als anderen t ruiken.
En daar kan geen deo tegenop hoor
Mensen ruiken dat van zichzelf vaak echt niet meer of zo.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Als je dan niet wil of kan wassen, koop dan ter plekke een paar simpele t-shirts
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Had laatst een keer een stinkend T-shirt, werd er helemaal paranoïde van
Mja, dat zei een vriendin van me ook eens.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:52 schreef Californium het volgende:
Ik zweet eigenlijk bijna niet
Dus ik ken deze problemen niet zo
Hier normaal gesproken 1 dag per jaar. Maar dan hebben we ook Hawaï shirts aan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ook. Toen het vorig jaar 35+ was ben ik gewoon in korte broek gekomen. Zeker op een dag dat ik geen klanten zie of wat dan ook vind ik dat kunnen.
Manager zat wel te zeuren maar heb verder gewoon de werkdag afgemaakt...
Ik heb een backpack, dus dat sjouwen valt wel mee. Bovendien ga ik niet rondtrekken nu, is een steden trip (2 lokaties). Ook dat scheelt. Naar Australie wilde ik wele cht zo licht mogelijk. Japan ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was echt verschaald zweet ofzo. Ik trok wel elke dag een schoon shirtje aan en anders hing ik het binnenstebuiten op het balkon te luchten, twee keer per dag douchen helpt ook wel. En qua nachtkleding ook niet veel nodig en dat liet ik achter, ondergoed en sokken ook.
Ik ben echt niet zo van het licht inpakken en snap ook nooit hoe bijvoorbeeld M-M dat doet naar de VS met alleen handbagage, maar ik heb ook geen zin om twee/drie weken met een loodzware koffer te sjouwen.
Had ik op vakantie ook na een fietstocht vol tegen de wind in. Toen een bus deo gehaald en de Zara binnengelopen en een schoon shirt gehaaldquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Hier ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben enorm slecht in cadeaus krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Chia het volgende:
Ik ben sowieso niet zo cadeau-rig. Alleen als ik echt iets leuks bedenk waarvan ik eerder dan degene zelf weet dat ze het graag willen.Maar dat is eigenlijk nooit 100+ euro.
[..]
Ronald Beltzer vertelde collega's daar graag over.
Ik ben maar aan de tinder want dat zomaar iemand tegenkomen wordt minder en minder hier.....quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
HahahaNeuh. Ik doe ook niet aan Tinder ofzo. Ik kom iemand tegen waarmee het klikt, maar ik ga het niet opzoeken ofzo
Vent in het café ook. Verricht lichamelijke arbeid en komt dan na werk zonder even te douchen naar het café. En van deo/zeep heeft ie nooit gehoord volgens mijquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen ruiken dat van zichzelf vaak echt niet meer of zo.
Of t boeit ze niet, kan ook.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vent in het café ook. Verricht lichamelijke arbeid en komt dan na werk zonder even te douchen naar het café. En van deo/zeep heeft ie nooit gehoord volgens mij
Ik kan geen backpack tillen, dus ik ben sowieso de lul. Of gewoon een keer de was doen toch maarquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een backpack, dus dat sjouwen valt wel mee. Bovendien ga ik niet rondtrekken nu, is een steden trip (2 lokaties). Ook dat scheelt. Naar Australie wilde ik wele cht zo licht mogelijk. Japan ook.
Om die reden is een oud-collega niet door zijn proeftijd gekomen. Die had dan ook de hele week hetzelfde shirt aan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Bij sommige ruik je t ook echt nog na, als ze de kamer al uit zijn.
Blijft echt hangen.
In kroegen ook. Dat er dan mensen langslopen en je neus gewoon spontaan naar binnen wil duiken in je gezicht.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die reden is een oud-collega niet door zijn proeftijd gekomen. Die had dan ook de hele week hetzelfde shirt aan.
Oh dat is wel vervelend als je dat echt niet ruikt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat zei een vriendin van me ook eens.
Heb r toch maar ff gezegd dat wij d'r wel ruiken
"No offense, but....."
Vond ik overigens best wel een dingetje dat tegen iemand te zeggen.
Ja ik ga ook alleen maar harder zweten als ik me zorgen maak om m'n zweetquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend als je dat echt niet ruikt.
Mijn zweet stinkt als ik erg gestresst ben.En daar raak ik dan alleen maar nerveuzer van.
En heb een trui van een bepaalde stof waarin het stinkt als ik een beetje zweet.
Ik maak me er niet zo druk om (nogquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben maar aan de tinder want dat zomaar iemand tegenkomen wordt minder en minder hier.....
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend als je dat echt niet ruikt.
Mijn zweet stinkt als ik erg gestresst ben.En daar raak ik dan alleen maar nerveuzer van.
En heb een trui van een bepaalde stof waarin het stinkt als ik een beetje zweet.
Ja, zie onderschriftquote:
Beetje ossengalzeep in de okselsquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.gewoon zweet ruik je niet bij me maar stresszweet heeft idd een aparte geur, die je ook echt goed ruikt.
Dat met bepaalde stoffen die eerder meuren ken ik ook wel. Maar dat is volgens mij meer dat het niet goed schoon wordt in de was. Een keer extra wassen hielp bij een shirt van mij iig erg goed. Hogere temps zullen ook wel helpen maar dan moet het daar wel tegen kunnen.
Vind het wel leuk mijn vriendin iets duurs te kopen. Eerst heel blije reactie die daarna over gaat in, shit nu moet ik ook iets kopen..quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Chia het volgende:
Ik ben sowieso niet zo cadeau-rig. Alleen als ik echt iets leuks bedenk waarvan ik eerder dan degene zelf weet dat ze het graag willen.Maar dat is eigenlijk nooit 100+ euro.
[..]
Ronald Beltzer vertelde collega's daar graag over.
wie heeft het ook over neuken?quote:
als je wil dat iets goed gebeurd, moet je het zelf doenquote:
Wel waar ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je wil dat iets goed gebeurd, moet je het zelf doen
ik denk ook niet dat ik een vent beter kan aftrekken dan hij zichzelfquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je wil dat iets goed gebeurd, moet je het zelf doen
Cadeautip voor Kaneel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
Het is zomer dus te warm voor hemden en ik pas mijn bh's niet meer, maar nieuwe zijn zo duur
Uitje van maken dan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is al in de war van de hoeveelheid varianten maandverband, dat kan hij niet aan.
Onder m'n oksels blijft het met goede antitranspirant wel onder controle, maar ik kan niet mijn hele lijf deo'en natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje ossengalzeep in de oksels
Heb nu wel even betere deo gekocht
Pas op wat je zegt hoor, voor je het weet sta ik voor je deur!quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik maak me er niet zo druk om (nog)
En anders gaan wij gewoon daten
Wowquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt hoor, voor je het weet sta ik voor je deur!
Dan laat je ze toch lekker deinen!quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
Het is zomer dus te warm voor hemden en ik pas mijn bh's niet meer, maar nieuwe zijn zo duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |