Huh? Nee johquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje Plopsaland achtig?
Nietesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Jeetje, je bent zelfs elitair in pretparkensmaak.
Nee. En leuker dan de Efteling.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje Plopsaland achtig?
Ja ik ken het wel. Bij ons is de datumprikker al gemaakt voor de Efteling. De enige dag dat echt heel de groep bij elkaar is. Maar dat krijg je met een groep van 12 mensenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, een paar. Die doordeweeks aan het werk zijn, en verder amper tijd hebben tegenwoordig. Het is al een uitdaging om een vrijdagavondje poolen af te spreken met ze tegenwoordig. Vroeger gingen we elke vrijdag
Efteling is sfeervoller. Ben al wel heel lang niet meer in Phantasialand geweest. Minstens 10 jaar geleden, misschien 15.quote:
Maar verder niet echt vrienden nee. Gigantisch veel kennissen, maar daar ga ik niet mee naar een pretpark oid.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel. Bij ons is de datumprikker al gemaakt voor de Efteling. De enige dag dat echt heel de groep bij elkaar is. Maar dat krijg je met een groep van 12 mensen
Vond het paar jaar geleden best de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Efteling is sfeervoller. Ben al wel heel lang niet meer in Phantasialand geweest. Minstens 10 jaar geleden, misschien 15.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
Wij gaan elk jaar. Ben praktisch opgegroeid in de Efteling haha
Leuker dan Walibi in ieder geval.quote:
Efteling is nostalgie voor mij, en we gaan elk jaar met mijn vriendengroep. Altijd genotquote:
Moet ook weer eens gaan ja. Te lang geleden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 06:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Efteling is nostalgie voor mij, en we gaan elk jaar met mijn vriendengroep. Altijd genot
Je bent een Laaf?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
Wij gaan elk jaar. Ben praktisch opgegroeid in de Efteling haha
Wij hebben nog een kaartje overquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet ook weer eens gaan ja. Te lang geleden.
Ssst niet doorvertellenquote:
Die tijd is niet voorbij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er was eens een tijd dat mensen die in en om jet huis hadden staan.
wanneer gaan we?quote:
Katten moet je binnen houden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Snap dat sowieso niet wat je bij de Efteling te zoeken hebt als volwassene zonder kinderen.
Als volwassene kun je toch ook lol hebben in de attracties?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Snap dat sowieso niet wat je bij de Efteling te zoeken hebt als volwassene zonder kinderen.
Als je alles gaat opnoemen wat je niet snapt dan hebben we in ieder geval een hoop te lezen vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
that's so sadquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
quote:
ik mag jou welquote:
Ik vind het een beetje kinderachtig. Maar iedereen zijn feestje.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als volwassene kun je toch ook lol hebben in de attracties?
Of is dit een matige trolpoging?
Ja, daarom hou ik het maar bij de dingen die hier besproken worden, anders is het ook maar zo random.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als je alles gaat opnoemen wat je niet snapt dan hebben we in ieder geval een hoop te lezen vandaag
Wat is er mis met jou?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Vind het altijd wel leuk, beetje rondstappen daarquote:
Troubles in dating paradise?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:39 schreef Allures het volgende:
Waarom val ik altijd voor mensen die me niet laten ademen
Je bent gewoon onweerstaanbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:39 schreef Allures het volgende:
Waarom val ik altijd voor mensen die me niet laten ademen
Klinkt alsof je het goed kunt vinden met TaMieke.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kinderachtig. Maar iedereen zijn feestje.
we zullen zienquote:
Dat sowiesoquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het goed kunt vinden met TaMieke.
Zelfinzicht is een groot goedquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:42 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat sowieso
Beetje jammer dat ik ook een egoïstische trut ben die er slecht tegen kan als je op haar lip gaat zitten
Slechte combi
Vanalles, maar die hebben weinig te maken met de Eftelingquote:
Oh, goed te lezen dat t niet aan de Efteling ligt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanalles, maar die hebben weinig te maken met de Efteling
Ze hebben bier.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn fucked up-ness? Nah. Dat is niet hun schuld. Ben vroeger gewoon in een grote ketel toverelixer gevallen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed te lezen dat t niet aan de Efteling ligt.
Ik zie jou wel een hele dag biertjes klappen in het carnavalfestival.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanalles, maar die hebben weinig te maken met de Efteling
Dat is racist. Alleen maar omdat ik een Limburger ben.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een hele dag biertjes klappen in het carnavalfestival.
Past ie dan wel met zijn rode neus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een hele dag biertjes klappen in het carnavalfestival.
gelukkig is week bijna voorbijquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt moeite met de t en de d deze week.
dat hoop je dan maarquote:
Lol zat je zelf niet te sturen op een 4e date binnen een week?quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:43 schreef Allures het volgende:
Voel me een beetje schuldig dat ik het er over heb maar moest er even uit
Hij is wel heel leuk hoor![]()
Zou het heel jammer vinden als we geen midden kunnen vinden er in
5 en 6 al, je loopt achterquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol zat je zelf niet te sturen op een 4e date binnen een week?
ja kun je nagaan, dan wil die ander dus blijkbaar nog meer hequote:Op woensdag 29 mei 2019 08:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lol zat je zelf niet te sturen op een 4e date binnen een week?
Eens wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind andere pretparken wel heel leuk. Dus die vogel gaat niet opquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het goed kunt vinden met TaMieke.
Nog een harige Italiaan gestrikt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind andere pretparken wel heel leuk. Dus die vogel gaat niet op
Goedemorgen trouwens. Eigen bedje slaapt toch het beste
Of wel omdat Hosti t zelfde erover denktquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind andere pretparken wel heel leuk. Dus die vogel gaat niet op
Goedemorgen trouwens. Eigen bedje slaapt toch het beste
Nee ben je gekquote:
Ik zie Hosti nu niet ineens vrolijk rondhuppelen in Phantasia of Toverlandquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of wel omdat Hosti t zelfde erover denkt.
Ik zie hem sowieso niet vrolijk. Of rondhuppelen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee ben je gek
[..]
Ik zie Hosti nu niet ineens vrolijk rondhuppelen in Phantasia of Toverland
quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hem sowieso niet vrolijk. Of rondhuppelen.
Ik vind het wel grappig nu je grote mensen werk doet je opeens klaagt dat je nooit vrij bentquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ze delen in elk geval het limboschap, en wie weet wat nog meer.
Oh ik ben eigenlijk best vaak vrij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig nu je grote mensen werk doet je opeens klaagt dat je nooit vrij bent
Feministen zullen schuimbekken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:05 schreef Lokasenna het volgende:
Maar hopelijk mag ik ooit wel huisvrouw worden, want thuis zijn blijft toch het beste.
lekker doen wat je gelukkig maaktquote:
De echte wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom, die zijn toch voorstander van vrije keuzes voor vrouwen.
lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop ook nog steeds een sugar mommy te vinden eigenlijk en huisman te worden.
Wat bedoel je met gemak achter je laten?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:12 schreef Californium het volgende:
Heb op meerdere momenten in mijn leven keuze moeten maken om "gemak" achter me te laten.
Ik ben er eigenlijk meer als de dood voor om weer iemand helemaal fantastisch te vinden en dan weer niet meer alleen te zijn enzo
Samenwonen en dan uit elkaar geen waardoor je weer alleen moet gaan wonen, dat is altijd zoveel duurder. En ik ben toch altijd bang daarvoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gemak achter je laten?
Ja, op dat gebied zal ze niet te veel spatjes moeten hebben dan... En met een sugar mommy is het natuurlijk ook wel de bedoeling dat er heel vaak buiten de deur wordt gegeten, door haar betaald uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |