Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoe
Seizoen19: CinderelladreamerSPOILER: Rijm winnaar April (Cinderelladreamer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver das niet waar!!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had als TT: @:dud0r heeft een kleine piemel
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja ik had eig ook een andere TT maar jij ging weer slotpostenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja ja het pleinquote:
Ja klopt. Iemand poste gisteren nog een interview met Theo van Gogh. Was wel interessant om weer eens terug te luisteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende: [..] [..]
[..] Dat zeker, wel kut in de huidige maatschappij
Ik zou hem sowieso niet kapen hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik had eig ook een andere TT maar jij ging weer slotposten
Ja hallo hoe kan dat. Ik heb geen apparaat wat mijn sensorische ervaring even voor je uitprint in 3d of zoquote:
Alsof je dat nog nodig hebt na al onze avontuurtjesquote:
Nee ok, laat maar dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja hallo hoe kan dat. Ik heb geen apparaat wat mijn sensorische ervaring even voor je uitprint in 3d of zo
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja klopt. Iemand poste gisteren nog een interview met Theo van Gogh. Was wel interessant om weer eens terug te luisteren.
Disclaimer: ik ben het niet met hem eens.
Sssstttquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je dat nog nodig hebt na al onze avontuurtjes
Waarom hebben jullie het allemaal over mijn piemelquote:
Ik kan aan niks anders denken dude.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie het allemaal over mijn piemel
Wtf. Ja eh........quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Die Piemel is lekker alleen van mij en Haagsie.
en 18 anderen vrouwen
Ah, dan is het goed. Morgen weer een kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou hem sowieso niet kapen hoor.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Morgen weer een kans.
Disclaimer: U krijgt geen groeten van theo van gogh want ik heb geen idee wie of wat dat is.
Echt he.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Morgen weer een kans.
Disclaimer: U krijgt geen groeten van theo van gogh want ik heb geen idee wie of wat dat is.
Ja was je vergeten dat ik er tussen mocht?quote:
Was een interview met een islamitische dame die er wel redelijk open in stond terwijl hij de multiculturele samenleving en islam volledig afbrandde. Maar wel met argumenten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]waar ging het interview over?
Disclaimer: ik heb niets met of tegen Theo van Gogh
Beetje..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja was je vergeten dat ik er tussen mocht?
Oh dus niet die rapper? oke danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was een interview met een islamitische dame die er wel redelijk open in stond terwijl hij de multiculturele samenleving en islam volledig afbrandde. Maar wel met argumenten.
Flauw hoor. Wilde je weer alle fun voor jezelf..quote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Flauw hoor. Wilde je weer alle fun voor jezelf..
Dat klinkt best interessantquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was een interview met een islamitische dame die er wel redelijk open in stond terwijl hij de multiculturele samenleving en islam volledig afbrandde. Maar wel met argumenten.
Dat blijkt maar weer. Zonde ditquote:
quote:
Jij bent gevaarlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor vandaag de dag
Voor sommige wel, bij jou ben ik een cutie hoorquote:
Mocht je het een keer willen kijkenquote:
Ik weet dit nog zo goed toen hij vermoord werd ik word echt oudquote:
In dat interview praat hij ook nog over die bedreigingen. Best wel confronterend als je de afloop weet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet dit nog zo goed toen hij vermoord werd ik word echt oud
bizar......quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In dat interview praat hij ook nog over die bedreigingen. Best wel confronterend als je de afloop weet.
Je moet wel overeind blijven voor de andere dames hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voor sommige wel, bij jou ben ik een cutie hoor
Dan zak ik in elkaar door jouw cuteness overload
Even gebookmarkedquote:
Nee hoor. Je bent al oudquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet dit nog zo goed toen hij vermoord werd ik word echt oud
18 andere vrouwen is weer een beetje overdreven schatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Die Piemel is lekker alleen van mij en Haagsie.
en 18 anderen vrouwen
Dan moet jij maar minder cute zijn, gaat moeilijk worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet wel overeind blijven voor de andere dames hoor
[..]
Even gebookmarked
Omeduoforlife?quote:
Tanteleen heeft misschien wel watquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ome duo die mag wel eens wat meer centjes overmaken naar deze werkloze jongen
Die ken ik niet. De staat dwingt mij de criminaliteit in want ik moet mijn vaste lasten betalen en dat lukt niet met 80 euros!!!quote:
Je kan lenen bij duo he maatjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. De staat dwingt mij de criminaliteit in want ik moet mijn vaste lasten betalen en dat lukt niet met 80 euros!!!
en dan wel om de hoek bij zijn ouders, kan ie thuis eten en de was doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef dud0r het volgende:
Als je uit huis gaat krijg je meer flat. Gewoon een kamer zoeken.
Kan ook bij jou intrekken, kan jij de was doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dan wel om de hoek bij zijn ouders, kan ie thuis eten en de was doen
zolang jij zelf strijktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan ook bij jou intrekken, kan jij de was doen
Gwn bij je oom ofzo inschrijvenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan ook bij jou intrekken, kan jij de was doen
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dan wel om de hoek bij zijn ouders, kan ie thuis eten en de was doen
Ja mijn familie is niet zo van het frauderen, helaasquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gwn bij je oom ofzo inschrijvenen lekker bij je ouders blijven wonen
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga bijna altijd bij m'n ouders eten als ik thuis ben
Das jammer danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mijn familie is niet zo van het frauderen, helaas
Sooowwwquote:
Dan geen probleem.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is goed, niet nodig![]()
Maar OWEE als je m'n Feyenoordshirts verkeerd wast![]()
Nieuwe familie zoekenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
M'n pa wou me ook niet meer helpen met stage dit jaar
Yaaay, dan ben ik je 2e waakhondquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan geen probleem.
En als ik dat doe dan gaan mijn AZ shirts ook fout
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga bijna altijd bij m'n ouders eten als ik thuis ben
Bezorg me ffe werk andersquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leugens .. ALLEMAAL LEUGENS !!
TR GEZET OMDAT JE LIEGT!
Jajaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Soms als het kon zou ik het zo doen
Er zijn wel eens momenten dat ik knettergek van ze word hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jajageloof er niks van!
Tr gezet omdat jij ook liegt!
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou ik ook doengezellig ook
[..]
Bezorg me ffe werk anders
Denk je dat het in andere families normaal aan toegaat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens momenten dat ik knettergek van ze word hoor![]()
Mijn familie kan soms best gestoord zijn
Dit is next level, ik weet dat sommige families ook absurd zijn maar wat hier soms gebeurt..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk je dat het in andere families normaal aan toegaat?
Voor spammen TRs zetten? Dan kan je idd wel bezig blijvenquote:
Ja daar staan die waarschuwingen nu dus voorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor spammen TRs zetten? Dan kan je idd wel bezig blijven
Ja kloptquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leugens .. ALLEMAAL LEUGENS !!
TR GEZET OMDAT JE LIEGT!
Denk dat sommige het gwn beter weten te verbergen. En bij andere families gaat het op een heel andere manier weer “gestoord” aan toequote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit is next level, ik weet dat sommige families ook absurd zijn maar wat hier soms gebeurt..
Ow sorryquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja kloptmaar dat plaatje irriteert me wel een beetje
Ja klopt ook wel weer. Elk huisje zn kruisje ofzo was het toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat sommige het gwn beter weten te verbergen. En bij andere families gaat het op een heel andere manier weer “gestoord” aan toe
Ahw......quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow sorry
[ afbeelding ]
Deze dan om het goed te makenMoest er zelf wel om lachen
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sorry flippiee
![]()
Ik zal ophouden met de TR’sheb er meer dan 1000 gezet deze maand alleen al
Precies.. jullie bent bv wel close met elkaar. En in andere families behandelen ze elkaar als vreemden.. is toch ook best gestoordquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel weer. Elk huisje zn kruisje ofzo was het toch?
Misschien kan je Haags je helpen met tellen danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik raakte al een beetje de tel kwijt
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow sorry
[ afbeelding ]
Deze dan om het goed te makenMoest er zelf wel om lachen
Ja dat is ook wel weer zo maar close zijn is ook niet alles, er onstaat dan ook een verwachtingspatroon en daar kan je niet altijd aan voldoenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Precies.. jullie bent bv wel close met elkaar. En in andere families behandelen ze elkaar als vreemden.. is toch ook best gestoord
Nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey heywanneer ga jij voor overwinning nummer 2 ?
Bij de buren aanbellen en een lege quote plaatsenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
als dit dicht gaat, gaan we hier allemaal de straat op en irl iedereen de moeder spammen
Leeg a4'tje door de brievenbus, en dan 301x en dan een nieuwe met een TTquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij de buren aanbellen en een lege quote plaatsen
bij random mensen 100 lege enveloppen in de brievenbus gooienquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij de buren aanbellen en een lege quote plaatsen
Dan verhuizen Bolke&Bolke naar de ONZ-SCquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
als dit dicht gaat, gaan we hier allemaal de straat op en irl iedereen de moeder spammen
Ik Godquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Leeg a4'tje door de brievenbus, en dan 301x en dan een nieuwe met een TT
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien kan je Haags je helpen met tellen dan![]()
Jaja slechte grap
Als je sommige users maar niet mee neemt danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan verhuizen Bolke&Bolke naar de ONZ-SC![]()
![]()
Nee zeg ook niet dat close zijn alles is maar het is wel leuk om te weten dat je familie hebt die er voor je zijn. En als het te gestoord wordt dan kan jij ze vast kalmerenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo maar close zijn is ook niet alles, er onstaat dan ook een verwachtingspatroon en daar kan je niet altijd aan voldoen
Ik zou een wat minder voor de hand liggende plek zoeken danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Gaan ze daar bolkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Als het te vervelend wordt ga ik gewoon wegquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee zeg ook niet dat close zijn alles is maar het is wel leuk om te weten dat je familie hebt die er voor je zijn. En als het te gestoord wordt dan kan jij ze vast kalmerenstukje kip aanbieden
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je sommige users maar niet mee neemt dan
Snap het..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als het te vervelend wordt ga ik gewoon wegDat is wat ik altijd overal doe eig
![]()
Ik ben de enige met een kip obsessie hier in huis
Zou ik niet erg vinden hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap het..
Misschien maar beter dat jij de enige bent met een kip obesessie.. anders was dat enige wat er gegeten werd.
Hoelang geef jij het? Ik hooguit een maandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
Met 10/10 verdwijnt er zoveel activiteit dat Danny dit weer heropent of de stekker uit FOK! trekt
Ik zou de popcorn tevoorschijn halenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik zou dan in Relatie En Penetratie SC gaan of hoe dat forum ook heet
Sweet dreams moenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te slapen
@:moemoe alvast gefeliciteerd met je verjaardag over 18 minuten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hij kan ook omlaag tegenwoordig als er paar maandjes niet wordt gespamt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoelang geef jij het? Ik hooguit een maand
Ja zie je dat gebeuren?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij kan ook omlaag tegenwoordig als er paar maandjes niet wordt gespamt.
truste en tot zoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te slapen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
het zou zomaar kunnen dat er komend seizoen hard gespeeld wordt en dat het dan omhoog gaatquote:
Ja dat is mijn voorspellingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnen dat er komend seizoen hard gespeeld wordt en dat het dan omhoog gaat
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te slapen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo perfect slank en perfect gevormd als jou zijn he
Nee joh is lief bedoeldquote:
Waren die wegquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja stuk beter sinds die waarschuwingen terug zijn
Niks mis mee.quote:
Of die heeft scheikunde gehad op de middelbare schoolquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oud maar Au
Wie dit snapt is niet dom
8 is al veelquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk anders was die al 10x dicht, nu is er weer regime
Of dat jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Of die heeft scheikunde gehad op de middelbare school
voor mij ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:16 schreef Koen66 het volgende:
Scheikunde is voor mij veel te lang geleden
Hardlopen kost me nou net iets teveel moeite.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent een rondje wezen hardlopen?
Luiquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hardlopen kost me nou net iets teveel moeite.
zaterdag nog gedaan wel voorlopig de laatste keer.quote:
nog kunnen lopen daarna?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zaterdag nog gedaan wel voorlopig de laatste keer.
moet je aan je zusje vragen.quote:
die heeft er wel een handje van een paar voorbinddildo's uit de kast te halen iddquote:
matige comebackquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
die heeft er wel een handje van een paar voorbinddildo's uit de kast te halen idd
Thanks dollquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:42 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te slapen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe jong. Schavuit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:47 schreef Quotidien het volgende:
Gefeliciteerd moemoe, hoe oud ben je geworden? Of mag ik dat niet vragen?
Dank je welquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:47 schreef Quotidien het volgende:
Gefeliciteerd moemoe, hoe oud ben je geworden? Of mag ik dat niet vragen?
Dat geeft toch niks? Iedereen zal eraan moeten geloven.quote:
Maar je wordt niet jong, je wordt oud. Tenzij je Benjamin Button heet.quote:
Ik word niet oudquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar je wordt niet jong, je wordt oud. Tenzij je Benjamin Button heet.
Dag toetiequote:
Dat zou ook wel beetje creepy zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar je wordt niet jong, je wordt oud. Tenzij je Benjamin Button heet.
voor de hoeveelste keer ?quote:
quote:
Ik weet ook niet zo goed wat hij bedoelt....quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik al 3x vandaag. Of bedoelde je iets anders?
@bondage? Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef moemoe het volgende:
Hee wacht eens, het baasje van @:monitor is ook jarig vandaag...!!!
Zal zo eens een leuk topic voor hem maken.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
want ik heb bondage en moemoe nog nooit op hetzelfde tijdstip zien posten
Gefeliciteerd aan jullie beidenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef moemoe het volgende:
Hee wacht eens, het baasje van @:monitor is ook jarig vandaag...!!!
Zal zo eens een leuk topic voor hem maken.
Jeetje mineetje.quote:
Dank je wellllquote:
Dank je welquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gefeliciteerd aan jullie beiden
Ja, klopt wel volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij is 35 geworden (als zijn fotoboek klopt)
Jos Brechquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
WEES MAAR GERUST MIJN KIND, HET IS DE GOEDE SINT?
Klobtquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:57 schreef devzero het volgende:
Die aloa heeft wel een hoop klonen rondlopen
Mijn excusesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |