Ah, dan is het goed. Morgen weer een kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou hem sowieso niet kapen hoor.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Morgen weer een kans.
Disclaimer: U krijgt geen groeten van theo van gogh want ik heb geen idee wie of wat dat is.
Echt he.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Morgen weer een kans.
Disclaimer: U krijgt geen groeten van theo van gogh want ik heb geen idee wie of wat dat is.
Ja was je vergeten dat ik er tussen mocht?quote:
Was een interview met een islamitische dame die er wel redelijk open in stond terwijl hij de multiculturele samenleving en islam volledig afbrandde. Maar wel met argumenten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]waar ging het interview over?
Disclaimer: ik heb niets met of tegen Theo van Gogh
Beetje..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja was je vergeten dat ik er tussen mocht?
Oh dus niet die rapper? oke danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was een interview met een islamitische dame die er wel redelijk open in stond terwijl hij de multiculturele samenleving en islam volledig afbrandde. Maar wel met argumenten.
Flauw hoor. Wilde je weer alle fun voor jezelf..quote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Flauw hoor. Wilde je weer alle fun voor jezelf..
Dat klinkt best interessantquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was een interview met een islamitische dame die er wel redelijk open in stond terwijl hij de multiculturele samenleving en islam volledig afbrandde. Maar wel met argumenten.
Dat blijkt maar weer. Zonde ditquote:
quote:
Jij bent gevaarlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor vandaag de dag
Voor sommige wel, bij jou ben ik een cutie hoorquote:
Mocht je het een keer willen kijkenquote:
Ik weet dit nog zo goed toen hij vermoord werd ik word echt oudquote:
In dat interview praat hij ook nog over die bedreigingen. Best wel confronterend als je de afloop weet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet dit nog zo goed toen hij vermoord werd ik word echt oud
bizar......quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In dat interview praat hij ook nog over die bedreigingen. Best wel confronterend als je de afloop weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |